Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

37 berichten • Pagina 1 van 2

Marii
Gentherapeut Gentherapeut

Het Leven Van.... Ayra Du'Farda *Deel 6 Online*

Omdat ik mijn vorige verhaal moest stoppen ben ik een nieuwe begonnen. I Hope you like it!

Afbeelding
Hoi, Ik ben Ayra Du'Farda. Mijn hele leven heb ik in een klein dorp gewoond ergens buiten Sunset Valley. Nadat er een opstand in mijn dorp is gekomen. En mijn ouders zijn gedood ben ik verhuist naar Riverview. In het huis van mijn oma. Die mij dit heeft nagelaten. Ik was 5 toen ze overleed. Na een jaar lang pijn en verdriet was ik er zat van. Zat om nog door het dorp te lopen waar ik alles ben kwijt geraakt. Zat om de mensen te zien die met de dood van mijn ouders te maken hebben. Ik hoop hier in Riverview een nieuw leven te kunnen opbouwen. Al weet ik dat dit moeilijk voor me zal zijn. Omdat ik de dingen in het verleden moeilijk kan vergeten. Ik hoop ze van me af te zetten om veel op reis te gaan. ik wil naar nieuwe landen. nieuwe mensen ontmoeten. En hoop hier in Riverview een nieuw goed leven te kunnen opbouwen.

Afbeelding
Dit is het huis die ik van mijn Oma heb gekregen. Afgezien van het huis heb ik nog 5.000 Simdollars om uit te geven aan eten, en andere benodigdheden.

Afbeelding
Ja, nu ik dit allemaal aan jullie verteld hebt lijkt het me tijd om naar binnen te gaan. Kijken of alles nog in een goeie staat is.

Ayra loopt naar het huis.. zoekt te sleutel in haar zak. na een tijdje zoeken en alle zakken bij langs te zijn geweest. vind ze hem.. ze doet de sleutel in het slot.. met een zachte klik gaat de deur open. "Bah" denkt Ayra je kan ruiken dat hier al een tijd niemand is geweest. Ze loopt door de hal naar binnen en kijkt om zich heen. Hmmm het is hier allemaal nog wat oud en stoffig. Ik zal alles moeten schoonmaken En misschien wat meuren opfleuren. Maar goed dat ik nog 5.000 Simdollars over heb.

Tot zo ver.... Vanmiddag of vanavond begint het echte verhaal!

Ik hoop dat jullie hem leuk gaan vinden en met plezier gaan lezen.

Laatst gewijzigd door Marii op zo 07 mar 2010, 12:13, 6 keer totaal gewijzigd.

Marii

Re: Het Leven Van.... Ayra Du'Farda *Nieuw*

Deel 1

Afbeelding
Zoo denkt Ayra en ze wrijft in haar handen. Alles is schoon en wat ik niet mooi vind heb ik een ander kleurtje gegeven. Dit is de beneden verdieping

Afbeelding
En dit de boven verdieping.. Ziet er toch vrolijk uit denkt ze. Pff van al dat werk heb ik wel honger gekregen.. gelukkig had ik nog wat eten mee genomen van mijn oude huis.

Afbeelding
Ayra loopt naar de keuken en maakt zichzelf een herfstsalade. Want ze is Vegetarisch. In haar oude dorp eet niemand vlees. ze houden daar van de dieren en de natuur. Daardoor kunnen ze het niet over hun hart krijgen om Vlees te eten.

Afbeelding
Nadat ze de herfstsalade klaar is. gaat ze aan de houten tafel in de keuken zitten eten. Hmm denkt ze saai zo in mijn 1tje. Ik ga ze het dorp eens verkennen. Ik moet toch ook boodschappen doen. Ze eet de laate restjes op en wast haar bord en bestek af. Ze loopt door naar de Garage waar een fiets staat. Pff ook aan de fiets is te zien dat hij al een tijdje niet gebruikt is.. moppert Ayra. Ze pakt hem. doet de Garage deur open en stapt op de fiets.

Afbeelding
Hmmm Heerlijk zo ff op de fiets door het dorp fietsen denkt Ayra. Wat is het hier mooi en stil. De mensen groeten hier ook allemaal. Het doet haar denken aan haar oude Dorp. waar dit ook heel normaal was.

Afbeelding
Aangekomen bij de winkel zet Ayra haar fiets in een rek. En loopt de winkel binnen. Ze kijkt een beetje rond en al gouw komt er een verkoper aan lopen. Mevrouw kan ik u helpen? Hmm Ja zegt Ayra ik zoek wat goedkope Groenten en fruit. ( Nadat ze het huis wat heeft opgefleurd heeft ze niet veel meer over. ) De verkoper lijd haar naar de schappen. en Ayra pakt wat Sla, Appels en Tomaten. Ze loopt naar de Kassa en Rekent af. De vrouw achter de Kassa vraagt. Ben u nieuw hier? ik heb u nog nooit eerder gezien. Ayra lacht, Ja dit klopt. Ik ben vandaag hier komen wonen. Leuk zegt de vrouw achter de kassa en stelt zich voor. Ook Ayra stelt zich voor. En daarna loopt ze de winkel uit.

Afbeelding
Buiten aangekomen. staan er een aantal mensen. Ayra neemt de gok en stapt op deze mevrouw af en stelt zich voor. Hoi, Ik ben Ayra ik ben hier net vandaag komen wonen. Aangenaam ik ben Ruby Bill zegt de vrouw. De man achter haar is haar broer. verteld ze me. Hmm denkt Ayra echt vrolijk ziet hij er niet uit. Ze praat met Ruby nog een tijdje over waar ze vandaan kwam en vroeg hoe het Riverview was als dorp. Natuurlijk vertelde ze niet de echte reden waarom ze uit haar vroegere dorp is vertrokken. ze vind dat niemand dit hoeft te weten. En ze wil er zo weinig mogelijk aan herinnerd worden. Na een tijdje nemen Ruby en Ayra afscheid. Leuke vrouw denkt Ayra.. Ze hebben telefoon nummers uitgewisseld. Misschien bel ik haar morgen wel. En ze stapt weer op de fiets richting huis.

Afbeelding
Thuis aangekomen. Zet ze de fiets in de Garage en doet de boodschappen in de koelkast. Hmm denkt ze veel geld heb ik niet meer. Ik moet morgen maar een baan gaan zoeken. Voordat ze op bed gaat. Gaat Ayra nog even achter de computer zitten. In de hoop dat hij het doet. ze drukt op de knop en ze hoort een Bliep Geluid en hij start op. Ze surft wat rond op internet en leest een Vacature op de banen site. Ze vragen om iemand die post wil lopen. Hmm laat ik daar maar mee beginnen denkt Ayra dan ontmoet ik vast ook meer mensen op straat. Ze sluit de computer af. Gaat nog even snel naar de wc en neemt een douche en dan kruipt ze in bed. Nog even liggen nableven van de 1e dag in haar nieuwe leven....

Vanavond of morgen meer!
Marii

Re: Het Leven Van.... Ayra Du'Farda *Deel 2 Online*

Bedankt voor de leuke reactie's :D De beloofde update! :P

Deel 2

Afbeelding
Na een korte nacht slapen. Word Ayra wakker van de vogels die op het dak aan het zingen zijn. Ze luistert er even naar en stapt dan haar bed uit. Loom met de slaap nog in haar ogen kleed ze zich om. Eerst maar kijken of er post is denkt ze. En ze loopt de trap af naar beneden. Buiten aangekomen straalt de zon over het land. Heerlijk denkt ze. en ze maakt haar brievenbus open. Bah de 1e rekening ligt er al. Gelukkig kan ik hem nog net betalen. En ze stopt hem weer terug. Mompelend loopt ze naar binnen. Ik moet vandaag achter die baan aan.

Afbeelding
Ze loopt naar de keuken en maak zich wat wafels klaar. Hmm denkt ze het koken gaat me best goed af, als ze de wafels uit de oven haalt en ze ziet dat ze niet zijn verbrand. Ze gaat aan tafel zitten en eet ze op. Hmmm Heerlijk dit is nou eens een goed ontbijt zegt ze tegen zich zelf. Na het ontbijt doet ze de afwas en doet nog wat make-up op voor de spiegel. Als je op Sollicitatie gaat moet je er toch goed uit zien. Daarna loopt ze naar de garage en stapt op de fiets richting het kantoor waar ze moet solliciteren.

Afbeelding
Na een half uurtje fietsen is Ayra eindelijk aangekomen voor het kantoor. Snel zet ze haar fiets neer en kijkt naar het gebouw. Oeeh nu beginnen de zenuwen toch wel te komen.. Snel stapt ze naar binnen. Er staat al een rij mensen voor de balie. Ik hoop niet dat ze allemaal voor het zelfde baantje komen solliciteren denk Ayra, dan maak ik niet veel kans. Als ze eindelijk aan de buurt is vraagt ze aan de balie waar ze moet zijn voor de Sollicitatie. U komt solliciteren voor postbezorger mevrouw? Ja dit klopt zegt Ayra. U gaat de lift in naar de 2e verdieping en aan het einde van gang aan de rechterkant kunt u wachten, U word vanzelf opgehaald. Oke Bedankt zegt Ayra en ze gaat die kant op. Na 5 minuten op een stoel hebben gezeten komt er een man aan lopen. Vriendelijk steekt hij zijn hand uit en vraagt haar mee te lopen naar binnen. Daar vraagt hij om Ayra's CV en paspoort. Tenslotte stelt hij haar nog wat vragen. En als hij tevreden is gesteld zegt hij. Ayra Du'Farda u bent iemand die ik zoek. U bent aangenomen. Een zucht van verlichting gaat door Ayra heen. Nu kan ze teminste zorgen voor brood op de plank. Ze bedankt de man. krijgt nog wat instructies en ze stapt naar buiten..

Afbeelding
Buiten aangekomen. Lacht ze opgelaten. Ik heb een baan! Misschien niet de leukste maar ik kan me zelf vast nog wel omhoog werken. Ze gaat even op het bankje zitten om te genieten van de omgeving om haar heen. Dan komt er een vrouw op haar aflopen. En stelt zich voor. Hoi Ayra, ik ben Constance Selly je nieuwe baas. Ik hoorde net dat je bent aangenomen in ons bedrijf. Aangenaam zegt Ayra en ze beginnen met elkaar te kletsen. Ayra denkt hoe beter ik met haar kan opschieten, Hoe sneller ik promotie krijg. Constance zegt: Ayra als je, je schrijf vaardigheid gaat ontwikkelen dan kun je veel promotie krijgen in ons bedrijf. Dat zal ik zeker doen Mevrouw zegt Ayra. Als u het nu niet erg vind ga ik naar huis. En ze nemen afscheid. Snel fiets Ayra terug naar huis.. Het begon al donker te worden.

Afbeelding
Thuis aangekomen Pakt ze nog wat herfstsalade uit de diepvries en eet dit op. Daarna gaat ze achter haar computer zitten en begint meteen met het oefenen van schrijven. Tot haar verbazing vind ze het nog leuk ook! Ze typt en ze typt. Tot het al laat is. en ze besluit om naar bed te gaan. Douche die ik morgen vroeg wel denkt ze en snel gaat ze naar boven.

Afbeelding
Boven aangekomen. springt ze in bed! morgen haar 1e werkdag! En ze valt als snel in slaap. Dromend over een groot Carrière als schrijfster.

Dit was weer een update! ik weet nog niet wanneer de volgende komt!

Laatst gewijzigd door Marii op zo 21 feb 2010, 17:25, 1 keer totaal gewijzigd.

Marii

Re: Het Leven Van.... Ayra Du'Farda *Deel 2 Online*

Bedankt voor de leuke reacties.

Nina: Ik zal het proberen maar daar ben ik totaal niet goed in. zet ze meestal op de verkeerde plekken neer :confused

Deel 3

Afbeelding
De volgende ochtend word Ayra wakker en springt meteen onder de douche. Brrrrr. is de eerste gedachte die door Ayra heen gaat als ze onder de douche stapt. Het water is koud maar ze zet zich er door heen.

Afbeelding
Na de douche kijkt ze op de klok, ze ziet dat ze over een half uur al word opgehaald door haar werk. "Bah" moppert Ayra dat word een snel ontbijt. En ze haalt wat cornflakes uit de koelkast en eet ze snel op. Haar werk kleding had ze al aan.

Afbeelding
Ze wil net beginnen aan de afwas als ze buiten Thooeet Thooeeet.. hoort. De auto is er al. " Ik was na het werk wel af denkt Ayra " En ze loopt snel naar buiten. En ze stapt de auto in op naar haar 1e werkdag. Op het werk word haar verteld dat ze post loopt door heel Riverview. " Mooi denkt Ayra dan kan ik snel nieuwe mensen leren kennen" En met veel energie gaat ze aan het werk.

Afbeelding
Thuis gekomen na haar 1e werkdag is Ayra toch wel moe. Ze stapt de keuken binnen en vind op de grond een plas water. "Neee He" zucht Ayra. De kraan is kapot en de hele grond ligt onder het water. Snel belt ze een Reparateur en die is er binnen een uur al. Als het gemaakt is. Ruimt Ayra de plas met water op. " In het vervolg moet ik beter opletten voordat ik het huis uit ga " zegt Ayra tegen zichzelf.

Afbeelding
Net als Ayra aan het avond eten wil beginnen. Word er op de deur gebeld. "Wie zou dat nou zijn " denkt Ayra en ze doet de deur open. "Heee Ayra " zegt Constance vrolijk hoe was de 1e werkdag? Hoi zegt Ayra. Ja prima ging lekker. En ze vraagt Constance binnen.

Afbeelding
Nadat ze een tijdje over het werk gekletst hebben zegt Constance; " Ik kwam eigenlijk voor wat anders Ayra. Omdat jij een nieuwe collega bent wil ik je graag interviewen. Dit komt namelijk in ons maandelijkse tijdschrift." Leuk zegt Ayra meteen. En Constance pakt haar pen en papier.

Afbeelding
Na een half uur is Constance klaar en zegt; " Dit word een erg leuk stukje in de krant Ayra Dankjewel" Graag gedaan zegt Ayra en vraagt of Constance zin heeft om te blijven eten. Terwijl Constance op haar laptop alvast het interview begint uit te werken. Begint Ayra aan het eten. Aan tafel praten ze nog over van alles en nog wat. En doen samen de afwas. Constance blijft zelfs nog even tv kijken. Als het eenmaal 22.00 uur is vraagt Ayra; " Vind je het goed om weg te gaan? want ik zou graag willen slapen. " Prima zegt Constance en gaat de deur uit.

Afbeelding
Ayra kruipt in bed. Moe van de lange dag. Ze heeft al genoeg geld verdient. Om 3 dagen op reis te kunnen gaan. Ze denkt er nog even over na en besluit om morgen aan Constance te vragen of ze 3 dagen vrij mag om naar Egypte te gaan. Met deze gedachte valt ze in slaap.

Dit was het voor vandaag. Zal Ayra de volgende keer van Constance op reis mogen? of zal ze moeten wachten tot ze genoeg vrije dagen heeft opgebouwd. Dat lezen jullie de volgende keer.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie