Hoi, Ik ben Ayra Du'Farda. Mijn hele leven heb ik in een klein dorp gewoond ergens buiten Sunset Valley. Nadat er een opstand in mijn dorp is gekomen. En mijn ouders zijn gedood ben ik verhuist naar Riverview. In het huis van mijn oma. Die mij dit heeft nagelaten. Ik was 5 toen ze overleed. Na een jaar lang pijn en verdriet was ik er zat van. Zat om nog door het dorp te lopen waar ik alles ben kwijt geraakt. Zat om de mensen te zien die met de dood van mijn ouders te maken hebben. Ik hoop hier in Riverview een nieuw leven te kunnen opbouwen. Al weet ik dat dit moeilijk voor me zal zijn. Omdat ik de dingen in het verleden moeilijk kan vergeten. Ik hoop ze van me af te zetten om veel op reis te gaan. ik wil naar nieuwe landen. nieuwe mensen ontmoeten. En hoop hier in Riverview een nieuw goed leven te kunnen opbouwen.

Dit is het huis die ik van mijn Oma heb gekregen. Afgezien van het huis heb ik nog 5.000 Simdollars om uit te geven aan eten, en andere benodigdheden.

Ja, nu ik dit allemaal aan jullie verteld hebt lijkt het me tijd om naar binnen te gaan. Kijken of alles nog in een goeie staat is.
Ayra loopt naar het huis.. zoekt te sleutel in haar zak. na een tijdje zoeken en alle zakken bij langs te zijn geweest. vind ze hem.. ze doet de sleutel in het slot.. met een zachte klik gaat de deur open. "Bah" denkt Ayra je kan ruiken dat hier al een tijd niemand is geweest. Ze loopt door de hal naar binnen en kijkt om zich heen. Hmmm het is hier allemaal nog wat oud en stoffig. Ik zal alles moeten schoonmaken En misschien wat meuren opfleuren. Maar goed dat ik nog 5.000 Simdollars over heb.
Tot zo ver.... Vanmiddag of vanavond begint het echte verhaal!
Ik hoop dat jullie hem leuk gaan vinden en met plezier gaan lezen.
Laatst gewijzigd door Marii op zo 07 mar 2010, 12:13, 6 keer totaal gewijzigd.