'Hallo! Ik ben Loretta la Grand, en ik ben samen met mijn man Derek naar Riverview verhuisd. 3 weken geleden zijn we getrouwd, en we wilden niet langer in Zeezicht wonen. Mijn moeder vond Derek te keurig voor mij, en toen ze hoorde dat ik met hem wilde trouwen, verbrak ze het verband. Derek heeft nog wel contact met zijn ouders, maar dat is bijna nooit... Je weet nu een beetje over ons verleden, en nu zal ik je een rondleiding geven door ons nieuwe huisje...'
'Nou, dit is het dan... In het begin vond ik het niet veel soeps. Na 3 weken, waren we eindelijk klaar met het verbouwen van ons huisje. '
'Dit is het eindresultaat, ik en Derek zijn er erg tevreden over, en we zijn van plan, hier nog lang niet weg te gaan... Het is een mooi en comfortabel huis, en een beetje luxe, niet té, daar houden wij niet van.'
'Van Derek mocht ik niet 100 foto's van het hele huis te laten zien, maar ik laat wel even 2 hoogtepunten zien. Dit is de kinderkamer, voor als er binnenkort eventueel een kindje komt. Ik hoop er wel op!'
'Een ander hoogtepunt, is de woonkamer, erg luxe uitziend ingericht, en erg naar onze smaak. Hier zitten we het meest.'
Nou, dat was de update, ik hoop dat jullie het leuk vinden, en dat jullie het gaan volgen.
Vanaf volgende keer maak je elke dag uit hun leven mee... Dit was een kort stukje.
Laatst gewijzigd door Essel op di 23 feb 2010, 18:33, 3 keer totaal gewijzigd.
Ja, dat weet ik, maar het is geen Franse familie ofzo, ik wist even geen leuke familie naam.
Als het te storend is (moet je wel het zeggen) zal ik ze in het verhaal wel gewoon le Grand noemen.
EDIT: Verhaal is aangepast, ik hoop dat jullie mijn schrijfstijl leuk vinden.
Dankje voor de reacties, leuk dat je het gaat volgen jordoosims! Ik ben benieuwd wat jullie van mijn 2e deel gaan vinden, die zal ik waarschijnlijk vandaag plaatsen.
----------------------------------------------------------------------------------------
Hier is 'ie
'Ik zoek meestal wat afleiding, en dat wil me wel aardig lukken als ik gitaar speel. Ik moet erg wennen aan de rust in huis, en dat het er geen zootje is. In het huis van mijn ouders was het altijd een rumoer, ik was de eerste dochter, ik had nog een broer, maar die was niet veel thuis, dan had ik nog 3 zusjes, allemaal onder de 10 jaar en 2 broertjes, van beiden 13(tweeling). Ontzettend druk... Op de achtergrond zie je Derek druk bellen, hij is bezig een baan te zoeken.'
'Ja, het is hem gelukt! Hij heeft een baan gevonden. Hij word nog niet echt goed betaald, maar we hopen snel op een promotie! Je kan zien dat hij er blij mee is (op dat moment wist
ik het nog niet en stond ik nog gewoon gitaar te spelen...).'
Ik ga even hier verder, mijn berichtschrijfscherm(hoe moet je dat noemen??) happert steeds als ik wat meer tekst gebruik. Weet iemand daar een oplossing voor??
----------------------------------------------------------------------------------------
We zijn nog geen ervaren kokerellen. Maar Derek kan nog best een salade maken. Hij vraagt steeds aan mij wat er door heen moet, hoeveel water. Wat dit? Wat dat? Nouja, ik kan hem meestal ook niet verder helpen. Ik heb tenslotte nog geen kookcursus gevolgd. Dat zal ik zeker een keer doen...
Derek heeft vanmiddag gekookt, dus zal ik er nu aan moeten geloven... Snik. Ik heb er niks van gebakken het hele zooitje is met één handbeweging in de prullenbak beland. Nouja, we hebben maar een bakje cornflakes genomen...
Na het eten heb ik lekker gedoucht, en ben ik na 1 uurtje tv kijken, m'n bed ingegaan.
Zeker een leuk verhaal!
Om te zorgen dat je bericht niet hapert, dat heb ik ook gehad, moet je gewoon je verhaal eerst in Word schrijven en dan kopiëren naar je bericht hier. Dat doe ik ook met mijn verhaal.
Een kleine tip om de foto's wat mooier te maken: tik hideheadlineeffects on in de cheatbalk, zodat de wolkje en plumbob verdwijnen. Ook kun je de muren omhoog doen, zodat we er niet dwars doorheen kijken. Dit zijn gewoon wat tips, je hoeft ze niet per sé op te volgen .
XxMelanie
Ik zal het in het vervolg in word maken, maar qua foto's maken, vind ik dat ik het nog redelijk doe hoor...
Maar ik zal over een paar update's wat meer op het maken van de foto's letten. Ik heb nu al foto's gemaakt voor 3 á 4 updates. Ik zal er zometeen misschien nog 1 opzetten.
^ Idd, wat Melanie zegt, is wel handig. Maak foto's met de muren omhoog, dit kijkt veel fijner, en maakt het voor mij ook een stuk leuker Het is tenslotte een fotodagboek.
Ik heb de muren nu op de middelste stand staan, dat ie meegaat met welke kamer je ingaat. Ik kan het nu niet veranderen aan de foto's, maar ik zal erop letten; volgende keer als ik foto's ga maken.
Update!
--------------------------------------------------------------------
's Avond als Derek en ik naar bed willen gaan, wil Derek even met me praten. Ik kleed me om, en terwijl ik dat doe, verteld Derek
'Lieverd, ik heb promotie gemaakt! Ik had het niet verwacht, maar de baas kwam opeens naar me toe, om te zeggen dat ik de eerste paar dagen goed doorstaan heb, en dus wel wat hogerop kan.'
'Maar lieverd, dat is geweldig nieuws! Kom, we gaan het vieren!'
'We doken het bed in, en hadden verder een leuke avond.'
'De dag erna, was ik opeens zo misselijk. Ik rende snel naar de wc, en het broodje met pindakaas en jam, dat ik net had gegeten, kwam er weer helemaal uit! Ik zo niet weten waar het aan lag. Ik denk niet, dat het aan het broodje lag. Die had ik net vers gemaakt! Het bleef de hele dag een raadsel, maar het werd steeds erger. Ik besloot naar de huisarts te gaan.'
'Toen ik terugkwam van de huisarts, was het me helemaal duidelijk! Ik liep gelijk naar Derek toe.
"Lieverd, ik ben net even naar de huisarts geweest, vanwege mn maag... Maar je raad het nooit waar het aan ligt!"
"Oh, het is toch niet erg lieverd? Kom eens?" Hij gaf me een knuffel, daarna maakte ik me los, en dacht ik dat ik maar beter nu ter zake kon komen.
"Lieverd, nee, het is niet erg! Ik ben ZWANGER!" Ik gilde zowat. Ik was er ook zo blij mee.
"Nou, dat is leuk nieuws! Knuffel!" Gelukkig was Derek er ook blij mee.'