Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

182 berichten • Pagina 4 van 10

Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: ~ Familie Dean (Het verhaal van Benjamin)

Afbeelding

~ Hoofdstuk 7.

Afbeelding
Afbeelding

De tweede dag in China, deze ochtend ziet hij voor het eerst mensen in het hotel, allerlei onderzoekers en avonturiers die pas 's avonds laat in het hotel zijn gekomen. Benjamin bestelt een portie gepocheerde eieren, en hij krijgt al snel een tafeldame. Ze babbelen wat over reizen en de vrouw haalt Ben over om een tombe te bezoeken.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ben springt op een van de scooters van het hotel en rijd wat rond in het dorp. Chang Simla is een prachtig stadje, en er is veel te zien. Ben geniet van de frisse winterlucht en het mooie uitzicht. Hij stopt bij een soort 'paleisje'.

Afbeelding
Afbeelding

Binnen aangekomen stapt hij op een of andere tegel, hierdoor opent hij en trap en nieuwsgierig loopt hij naar beneden.

Afbeelding
Afbeelding

Benjamin komt een hoop obstakels tegen, maar hij weet zich er dapper door heen te worstelen, je krijgt hem niet zomaar te pakken!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Dan komt hij bij een waterput, hij is vroeger nooit heel goed geweest in zwemmen, maar hij waagt de gok toch en hij springt er vol goede moed in. Aan de andere kant komt hij er uit en daar vind hij een sleutel die leid naar de volgende kamer.

Afbeelding

In de laatste ruimte vind Benjamin een grote rode kist met allerlei dure schatten erin, gretig neemt hij ze mee, met het vooruitzicht die voor veel geld te kunnen verkopen.

Afbeelding

Hij gaat weer naar boven, tevreden met zijn kleine avontuurtje en met een grote beloning in het vooruitzicht.

Afbeelding
Afbeelding

Hij probeert het bij een dame in het dorp, maar zij wilt ze niet voor een goede prijs van hem overkopen. Helaas pindakaas.

Afbeelding
Afbeelding

Dan wordt het toch echt tijd om terug te gaan naar het hotel. Samen met de andere avonturiers duikt ook Benjamin zijn lekkere warme, zachte bedje in.
_________________

Oke, Benjamin is dit keer niet dikker geworden, ik snap zijn lichaam echt niet! XD
Ik heb ook al het volgende hoofdstuk af, maar daar wacht ik nog even mee hoor. Ik denk trouwens dat ik hier een legacy van ga maken en dat er dus iets meer verhaal in gaat komen want ik heb leuke ideeën.
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: ~ Familie Dean: Benjamin in China. (H7 01-04-13)

Benjamin ís nu ook echt dunner hoor, hij zit precies in het midden qua lichaamsbouw en ook met spieren. Ik vind zijn lichaam eigenlijk prima zo, anders wordt het zo'n magere spierbundel. Hij kan nu echt op vrouwenjacht gaan, en naar de universiteit als ik studententijd heb. Ik heb al een verhaallijntje enzo bedacht, ben benieuwd hoe jullie dat gaan vinden.

En ik wil er een legacy van maken, maar dan moet ik nog steeds goed nadenken over uitdagingen voor andere generaties. Ben's uitdaging was natuurlijk afvallen, maar voor de volgende generaties wil ik dus ook zoiets. Ideeën zijn altijd welkom!
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: ~ Familie Dean (Het verhaal van Benjamin)

Afbeelding

~ Hoofdstuk 8.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Vandaag is het helaas al weer de laatste ochtend in Hotel Pagoda in Shang Simla. Benjamin kijkt nog even TV, poetst zijn tanden, chat even met mensen op het thuisfront en begint dan zijn dag.

Afbeelding
Afbeelding

Een goede maaltijd is een goed begin van de dag, voordeel is natuurlijk wel dat het ontbijten in Shang Simla super is, omdat het ontbijt daar super lekker is.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Hij besluit om nog even van het zwembad te genieten, want dat had hij nog niet gedaan. Het is erg koud in de winter om te zwemmen, helaas is het water niet verwarmd... Misschien moet Ben in de zomer nog een keer terugkomen?

Afbeelding

Dan kijkt Benjamin wat er die dag allemaal nog te doen is. Hij ziet een eenvoudige opdracht om wat dingetjes te vinden en te bezorgen. Toevallig weet hij waar hij de gezochte edelstenen kan vinden.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

In de kelder van het hotel zit namelijk een relikwieën winkel, lekker handig om ze hier te kopen en vervolgens te bezorgen bij iemand anders voor geld! De caissière is erg enthousiast, waarschijnlijk komen er niet zo veel mensen in deze donkere kelder...

Afbeelding
Afbeelding

Hij rijd voor de laatste keer door het dorp en geniet onwijs van het uitzicht. De sneeuw en koude buitenlucht doen hem goed en Shang Simla is natuurlijk een onwijs mooie stad.

Afbeelding
Afbeelding

En ook de man die om de edelstenen vroeg was er heel blij mee, gelukkig vroeg hij niet hoe Ben er aan gekomen was, want anders had hij hem misschien minder goed beloond.

Afbeelding
Afbeelding

Dan is het bijna tijd om te gaan. Benjamin checkt uit bij de receptie en laat een taxi komen vanaf het vliegveld. Helaas moet hij nog een paar uurtjes wachten op de taxi omdat die van ver moet komen.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Om de tijd te doden speelt Ben nog wat in de sneeuw, hij maakt een mooie sneeuwengel en een prachtige klassieke sneeuwpop als herinneringen aan een mooie sneeuwvakantie.

Afbeelding
Afbeelding

Oost west, thuis best, zeggen we maar!
_________________

De laatste update uit China, de volgende update zal wel weer een poosje duren want ik heb Studententijd nodig voor de verhaalvoortgang (en zijn vriendin). In de tussentijd ga ik weer bouwen dus binnenkort verschijnt er weer wat in mijn screentopic. En nog wat bonus screens van Shang Simla.


Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie