Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

182 berichten • Pagina 3 van 10

Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: ~ Familie Dean: het verhaal van Benjamin. (H4 17-03-13)

Bedankt voor de reacties allemaal. :knuffel

Leuk om te horen dat je mijn screens toch goed vind, nu mijn spel ook niet meer op hoge kwaliteit staat.
En ik ben nu koos-screenloos, ik ga weer verder als ik de inwoners allemaal in Nieuw Sunset Valley heb. Het eerste wat ik dan ga doen is naar China (omdat ik screens uit de gameplay nodig heb van mijn nieuwe hotel), maar dan zal Benjamin ook van een vakantie gaan genieten.
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: ~ Familie Dean (Het verhaal van Benjamin)

Afbeelding

~ Hoofdstuk 5.

Afbeelding

Het is een koude dag, het is vandaag spookdag maar daar zal Benjamin weinig van merken. Het is ook nog eens een enorm regenachtige dag, dus is het maar verstandig om zoveel mogelijk binnen te blijven.

Afbeelding
Afbeelding

Benjamin begint aan een nieuw schilderij. Na het afronden van dit schilderij zit hij op schildersniveau 5, en met zijn beroep op niveau drie. Dat gaat hard!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Aangezien het nog steeds niet erg is opgeknapt besluit Benjamin om de rest van de middag te joggen op zijn loopband. Hij jogt al uren achter elkaar als de de vermoeidheid en spierpijn toe slaan, hij had beter wat eerder kunnen stoppen.

Afbeelding
Afbeelding

Moe staat hij voor de spiegel, hij merkt niet eens dat hij veel is afgevallen. Wat een mooie jongeman is het toch, jammer dat hij nog wat onzeker is over zijn uiterlijk maar hij is de goede weg op! Hij pulkt wat aan zijn borsthaar en besluit dan om het dorp in te gaan.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Met paraplu gewapend vertrekt Benjamin naar de schoonheidssalon voor een flinke waxbeurt. Het deed pijn maar het resultaat is super glad!

Afbeelding

Thuis nog even een gezond hapje eten. Het leven van Benjamin bestaat tegenwoordig alleen maar uit afvallen, gezond eten en oefenen met schilderen. Hij heeft iets nodig wat hem op kan beuren, want hij heeft ook nog eens onwijs weinig contact.

Afbeelding

Hij besluit nog eens op de datingsite te gaan. Hij ziet wat berichtjes van dames die nu wel reageren, maar allemaal wijst hij ze af. Dan bekijkt hij de nieuwe profielen en zijn hart maakt een sprongetje. Tussen een hoop dames, zit een jongedame die er meteen uit springt. Helaas durft hij geen berichtje te sturen.

Afbeelding
Afbeelding

Benjamin is smoorverliefd! Geen berichtjes voor hem, maar een romantische liefdesbrief, anoniem natuurlijk. Stel je voor dat ze weet wie hij is.

Afbeelding
Afbeelding

De volgende dag, vol nieuw levensgenot, begint Benjamin aan een nieuw schilderij. Na dit schilderij zit hij op schildersniveau 7 en met zijn werk op 4!

Afbeelding
Afbeelding

Het toilet is zwaar ontstopt, en Benjamin heeft het niet zo met de vuile luchtjes. Daarom laat hij een technisch reparateur komen. Een vrouw nota bene, maar ze doet het goed, dat moet hij haar nageven.

Afbeelding

De dag daarna is de eerste dag van de winter, en wat een dag zeg! Zodra de zon opkomt ligt er een dun laagje sneeuw over het boerse Appaloosa Plains!

Afbeelding

Benjamin schuift achter zijn computer, gelukzalig door het koude weer. Hij bezoekt wat weersite's en komt dan op een vakantie site terecht. Halsoverkop boekt hij een last minute, wat betekend dat hij nu zijn spullen moet pakken en moet vertrekken!

Afbeelding
Afbeelding

De taxi staat al klaar, tijd om met dit weer het buitenland te bezoeken, het schijnt dat Chang Simla prachtig is in de winter. Benjamin is benieuwd!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
_________________

Jeej, een lange update. Ik weet telkens niet wat ik er bij moet schrijven, dus hier zullen jullie maar genoegen mee moeten nemen. :p
Ohja, en Benjamin moest naar Chang Simla omdat ik dan mooie foto's kan maken van mijn hotel. Binnenkort verschijnen er screens in mijn screentopic, daarna zal ik weer een update plaatsen van Benjamin.
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: ~ Familie Dean (Het verhaal van Benjamin)

Afbeelding

~ Hoofdstuk 6.

Afbeelding
Afbeelding

Benjamin is aangekomen in Shang Simla. Hij logeert voor drie dagen in Hotel Pagoda, een zeer luxueus hotel. Hij is niet van plan om op avontuur te gaan, hij is hier om te ontspannen, om de Chinese cultuur te proeven en om natuurlijk van de sneeuw te genieten.

Afbeelding
Afbeelding

Als eerste gaat hij naar de receptie. Hij vraagt een luxe kamer aan, met prachtige uitzicht. Vervolgens legt de meneer achter de balie uit wat er allemaal te doen is. Er is een zwembad, overigens niet verwarmd, een jacuzzi, restaurant, sportruimte, recreatieruimte, bar, relikwieënruimte en nectarruimte.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ben's kamer is groot, eigenlijk te groot, maar dat maakt niet uit! Hij ploft neer op zijn hemelbed en pakt de afstandsbediening om zich eens kostelijk te vermaken met een slechte komedie. Als die afgelopen is, besluit hij om iets nuttigs te gaan doen.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

De sportschool is van allerlei apparaten voorzien, maar Benjamin prefereert toch zijn favoriete apparaat: de loopband. Hij jogt op een lekker tempo en geniet van de prachtige omgeving. Thuis kijkt hij altijd naar hetzelfde troosteloze huis, maar hier is van alles te zien.

Afbeelding

Hij probeert na het hardlopen nog een rekstok. Hij moet veel kracht zetten om zich omhoog te krijgen, maar het lukt. Na een tijdje voelt hij zijn spieren protesteren en besluit hij dat hij maar moet stoppen. Misschien leuk om thuis aan te schaffen?

Afbeelding
Afbeelding

Buiten staat een echte Chinese vechtpop, en Benjamin probeert hem uit. Hij slaat een beetje slapjes, maar dat is niet zo gek, want het beheren van de Chinese vechtkunst is al een kunst op zich!

Afbeelding
Afbeelding

Hij neemt nog even een lekker warm bad. Eindelijk kunnen zijn spieren ontspannen na een halve dag sporten.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Daarna neemt hij een kijkje bij de jacuzzi. Hij heeft altijd al in zo'n ding willen zitten en dit is zijn kans! Hij kijkt om zich heen, trekt vlug al zijn kleren uit en springt er in zijn blootje in! Oh-oh, als er maar niemand komt! Maar verbazingwekkend genoeg is het heel rustig in dit hotel...

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Zijn maag rammelt flink, en daarom gaat Ben een kijkje nemen in het restaurant. Hier hangt een echte Chinese sfeer, en hij ruikt het eten al! Bij een man in de keuken bestelt hij een bord sushi. Hij krijgt er zelfs echte Chinese stokjes bij, dat is nou cultuur! Het is wel lastig eten, met zulke stokjes.

Afbeelding

En om de dag af te sluiten besluit Ben om een kijkje te nemen bovenin het hotel. Hier staan twee sterrenkijkers en aangezien het nacht is, is dit de perfecte tijd. Helaas is het nogal bewolkt en ziet hij niet veel sterren, maar genoten heeft hij wel!
_________________

Ben is echt ineens super gespierd en dun geworden! Maar het zal de volgende dag wel weer weg zijn, ik weet het eigenlijk niet want mijn spel liep aan het einde van de simdag vast. Ik laat hem gewoon weer hetzelfde doen, dus er zullen geen speciale dingen gebeuren.
En als je het hotel mooi vind, kun je er hier meer over vinden. :)

Afbeelding
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie