Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

182 berichten • Pagina 5 van 10

Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: ~ Familie Dean: Benjamin in China, p.6/7/8. (H8 02-04-13

Er zit een dag tussen het vorige bericht, dus ik vind dat ik wel even mag powerposten. Dit wordt geen speciale legacy, dit blijft gewoon mijn speelfamilie want ik heb heel wat in te halen wat spelen betreft. Alle uitbreidingen ontdekken wat ik nooit echt uitgebreid gedaan heb. Dat ga ik dus met deze familie doen.

Ik ga mijn verhaal-ideeen lekker gebruiken voor een ander dagboek, een oud dagboek wordt een nieuw dagboek, nouja binnenkort zullen jullie wel meer zien. Ik ben al weer met de voorbereidingen bezig.
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: ~ Familie Dean (Het verhaal van Benjamin)

Afbeelding

~ Hoofdstuk 9.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Vandaag weer een nieuwe dag, met een lekker ontbijt. Benjamin is weer fijn thuis in Appaloosa Plains, vandaag is het winterfestival en die gaat Benjamin natuurlijk bezoeken!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Het is een mooie, stralende ochtend. Ben vertrekt op zijn scooter (die hij mee heeft gekregen uit Shang Simla, omdat hij zichzelf als eigenaar heeft benoemd!) naar het festivalpark. Benieuwd wat er allemaal te doen is!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Benjamin gaat eerst wat rondjes schaatsen. Het is heel eng omdat hij het voor de eerste keer doet. Ook is het heel onwennig en het schaatsen gaat wat stroef. Gelukkig is hij niet de enige, want er is nog een ander meisje wat ook loopt te klungelen.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Benjamin schiet haar te hulp als ze bijna valt en samen hand in hand helpen ze elkaar met het leren schaatsen. Benjamin pakt het echt snel op omdat hij zo sportief is, hij laat het meisje in haar eentje verder schaatsen en probeert wat dingen uit. Achteruit, pirouettes maken en allerlei gekke rondjes. Zolang je zelfverzekerd bent komt het goed!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Dan waagt hij een gok bij de halfpipe. Het is een groot ding, maar het lijkt enger dan dat het is! Net als bij het schaatsen gaat het na een tijdje super goed omdat hij zo sportief is. Hij probeert hier ook wat trucjes en denkt zelfs na om een half pipe aan te schaffen!

Afbeelding
Afbeelding

Hij kijkt hoeveel festivalticket's zo'n halfpipe kost. Het zijn er heel wat, 100 festival tickets, hij is pas op de helft. Hij besluit dit niet te redden deze winter, dus koopt hij een maretak. Heb je plannen Benjamin? Hij neemt ook nog een foto als herinnering aan het festival.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Dan is het tijd voor een goed potje sneeuwballen gooien. Benjamin en de man dagen elkaar uit en dan beginnen ze op elkaar te gooien. Wat een charmante gezichten kunnen ze trekken...

Afbeelding
Afbeelding

Tijd om op te warmen, Benjamin bestelt warme chocolademelk en drinkt hem in een teug op! Tijd om naar huis te gaan.

Afbeelding
Afbeelding

Thuis eten hij nog wat kliekjes van vanochtend, koude pannenkoeken zijn ook lekker hoor! Het toilet moet weer lastig doen met doortrekken, misschien moet hij ook maar eens wat nieuwe meubels aanschaffen, als hij geld heeft...

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Als afsluiter van de dag maakt Ben zijn schilderij nog even af. Hij zit nu op schilderniveau 9 en met zijn werk op 5. Hij verkoopt het schilderij voor §555, Benjamin geeuwt even en kruipt dan zijn bedje in.
_________________

Oke, een simpele update. Ik weet nog niet wat de volgende gaat worden. Ik moet eigenlijk nog wachten op Studententijd, maar ik had gewoon zin om te spelen vandaag.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie