Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

265 berichten • Pagina 10 van 14

Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: Alle Dagen Sims - 14. Plannen

Oeh, wat een heerlijke climax weer. Ik vraag me af waarom Anouk met Jonathan gaat en al die dingen voor hem doet, misschien verleid hij haar wel net als hij Alexis in kan palmen? Anouk lijkt me niet een type dat zulke dingen van nature doet. Hopelijk betrapt Alexis Anouk en Jonathan een keer.
Gebruikersavatar
abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3515
Lid geworden op:
ma 27 sep 2010, 15:41

Re: Alle Dagen Sims - 14. Plannen

Jonathan heb ik afgezworen, ik mag hem niet. Ik zie al helemaal voor me hoe Alexis haar relatie met de rest van de familie wordt verwoest. Dat is niet eerlijk, maar maakt het inderdaad wel spannend. Een zwangere Anouk al helemaal.
Ellen en Thomas verdienen wel een nieuw plekje, lekker in de rust met de tweeling. :)

Ontzettend mooi geschreven weer, en mooie screens. :D
Ook dat veilingshuis vind ik heel mooi.
Adoror
Mest analist Mest analist
Berichten:
565
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 16:48

Re: Alle Dagen Sims - 14. Plannen

Hm, nee, ik ben het met jullie eens. Hoe eerder we van Jonathan af zijn, hoe beter! ik ben ook enorm benieuwd naar Jonathan's reactie op Anouk, haha :P En Romeo en Nick, hoe zit het daar nu mee? Ik vraag me af wat er is gebeurd. Heeft Romeo Felix binnengelaten?

Dankjewel voor jullie reacties :) Ik zal de komende vier weken echter niet updaten. Tentamens komen eraan, dus daar moet hard aan gewerkt worden. Ik houd jullie op de hoogte door het af en toe plaatsen van leuke foto's van de Familie Sims over de eerstvolgende, nog naamloze, update. Ik denk dat Romeo en Jonathan centraal staan, tenzij jullie graag wat anders zien :P
Afbeelding
De Familie Sims: 2 x Dagboek van de Maand
Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: Alle Dagen Sims - 14. Plannen

Het maakt mij niet uit wie er centraal staan XD Maar een beetje spanning is nooit te veel gevraagd :P
En ik denk dat Romeo Felix heeft binnen gelaten! ;)

Succes met je tentamens! :swing
Adoror
Mest analist Mest analist
Berichten:
565
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 16:48

Re: Alle Dagen Sims - 14. Plannen

Harstikke bedankt allemaal! Jullie zijn echt de beste lezers die ik me kan wensen :) Ik kijk altijd uit naar de reacties op een update en als ze dan nog positief zijn ook, nou dan kan mijn dag niet meer stuk!

Maar omdat het nog wel even duurt voor er weer een update komt, wil ik jullie toch even wat laten zien. Zoals jullie misschien wel weten, ben ik al bezig met een groot 'project', dat in september 2013 van de familie Sims in het verhaal komt. Welke kamers van het nieuwe huis zouden jullie graag willen zien?

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
De Familie Sims: 2 x Dagboek van de Maand
Adoror
Mest analist Mest analist
Berichten:
565
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 16:48

Re: Alle Dagen Sims - 14. Plannen

Ik ben blij dat jullie het mooi vinden! Anders had ik het helemaal moeten herbouwen :P Haha. De trap was juist hèt gene waarom ik besloten heb een nieuw huis te bouwen. Ik was geïnspireerd en wilde per se zo'n trap in het huis. Die wil ik al erg lang bouwen, maar het leek me onmogelijk. In alle eerlijkheid is de Sims 3 wel echt een verschrikkelijk slecht spel als het om variatie trappen aankomt. Zo jammer.

Maar die trap is gewoon een trap met een halve landing, zoals deze site in een guide uitlegd. Maar in plaats van deze in een hoek te bouwen, heb ik deze als aller eerste (!) moeten bouwen, voor het huis er nog stond. Je bouwt dan een hoektrap, zoals de guide beschrijft, maar in plaats van één hoek, maak je gewoon twee trappen omhoog. Vervolgens verberg je de schuine muren in het huis, door daar gewoon een muur langs te zetten. Daaromheen bouwde ik het huis (Steeds met kleine uitbereidingen, nog niet zo lang geleden heb ik besloten om er een vleugel aan te zetten, vanwege het gebrek aan slaapkamers). De schuine muren zijn alleen in de hal 'zichtbaar', verder helemaal niets!

Ik kijk er al naar uit om grote drama's in dit huis te plaatsen. Ik heb zulke leuke ideeën :D
Afbeelding
De Familie Sims: 2 x Dagboek van de Maand

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie