Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

3 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Lisaav
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
344
Lid geworden op:
di 08 dec 2009, 13:30

5G lisaav ~

Vandaag begin ik eindelijk weer met een dagboek! Ik mis het schrijven en ik vind het zo leuker om de sims 3 te spelen.

Proloog

Afbeelding

Maak vandaag kennis met de huisgenoten Anna Raaf en Lorena Droeg. Deze twee meiden hebben elkaar op school ontmoet en hadden besloten om samen een huisje te gaan huren. De oma van Lorena is kort geleden overleden en ze hebben dan ook besloten om in het huis van haar oma te gaan wonen. Alleen wisten de meiden nog niet wat ze aantroffen toen ze met al hun spullen het huis binnen stapte.

Afbeelding

Ze dropte hun spullen in de huiskamer. Het huis ziet er ouderwets en vies uit. Overal waar ze keken zagen ze stof hopen in en rond om het huis. Er was letterlijk een bom ontploft! Omdat ze de boel niet vertrouwden hadden ze maar de brandweer gebeld.

Afbeelding

De vrouw die even later met loeiende sirenes aan kwam scheuren heten Asmara van Dalen. Ze was al jaren in dient van de brandweer en schrok zich wel een hoedje toen ze de puinhoop zag. 'Dit krijg je niet in één dag schoon!' had ze geroepen. Lorena had zich maar geïnstalleerd voor de televisie terwijl Asmara de boel begon op te ruimen.

Afbeelding

Anna was een geboren kok (net als haar moeder) en was dan ook al snel in de keuken te vinden. In de koelkast waren hier en daar nog wat ingrediënten te vinden die van de oma van Lorena waren geweest en al snel begon ze met het maken van lekker wafels voor de brandweervrouw.

Afbeelding

Asmara (de brandweer) had er genoeg van en liet de rest aan ons over. 'Zo heb ik jullie toch even wat op weg kunnen helpen.' zei ze. Lorena kreeg van de vrouw een plasmasinsappelsap. Als dank?

Afbeelding

Het was alleen niet zo goed gevallen.. het smaakte een beetje verrot.

En dit is nog maar het begin van hun verhalen!

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie