Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

67 berichten • Pagina 3 van 4

Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: Buongiorno Familia ~ Hoofdstuk 6 ~ 12/2/'13

Hoofdstuk 7, een nieuw start.

Afbeelding
Daar lag ze dan. Ademloos. Hoe het geluk van het nieuwe leven in een klap kan worden weggevaagd door de dood van je toekomstige vrouw. De vrouw met wie ik nog een heel leven had willen delen. De vrouw met wie ik onze dochter had willen opvoeden, en misschien nog wel meer kinderen. Desnoods namen we er nog drie katten bij. Maar dat kan allemaal niet meer. Die relatie is voorbij, ik zou de opvoeding van Cynthia helemaal alleen moeten doen.

Afbeelding
Ik werd de laatste continu in de gaten gehouden. En dit keer was het niet de paparazzi. Ik werd ook bedreigd; ze zouden me 's nachts gaan vermoorden. Waarom? Ik werd er daar van verdacht dat ik Carmen had vermoord. Belachelijk natuurlijk, maar Carmen was zo geliefd in Sunlit Tides dat ze het niet konden geloven. Ze wisten ook allemaal niet dat ze kanker had. Ik was hier niet meer veilig, en de veiligheid van kleine Cynthia stond voorop.

Afbeelding
Ik had het plan om te vertrekken. En niemand mocht het weten. Niemand mocht me achtervolgen, niemand mocht mijn nieuwe 'schuilplaats' weten. Ik wilde niet dat ze me ook daar zouden bedreigen en bespieden. Ik besloot om een huis te kopen in een heel andere stad, aan de andere kant van de wereld. Ik had stiekem mijn spullen al gepakt, en heb om twee uur 's nachts een taxi gebeld. Heb Cynthia uit haar wiegje gehaald, ik ben toen de taxi ingestapt. En volgens mij heeft niemand het gezien.

Afbeelding
En hier zijn we dan. Toch nog in een stad waar de zon veel schijnt. We zijn in Starlight Shores, de stad van de sterren en beroemdheden. Toch weet ik zeker dat ik hier niet herkend zal worden, want Carmen was maar een plaatselijke beroemdheid. Buiten Sunlit Tides had waarschijnlijk niemand van haar gehoord, en dat was maar goed ook! Hier kunnen Cynthia en ik een nieuwe start maken.

Afbeelding
En die nieuwe start maken we in dit huisje. Het is echt een Spaans tropisch strandhuisje, maar met genoeg slaapkamers voor minstens twee kinderen. Want ik ben er zeker van dat ik hier wel een nieuwe liefde vind. Het is inmiddels al bijna drie jaar geleden sinds de dood van Carmen. Ik zal nooit zoveel liefde voelen voor een nieuwe vrouw, dan zoveel liefde ik voelde voor haar. Maar ik weet zeker dat ik snel weer verliefd zou worden.

Afbeelding
Gelukkig zit ik hier niet alleen, en als ik verdriet heb, ga ik gewoon naar Cyntia. Zij lijkt sprekend op haar moeder, is het geen dotje? Ik leer haar al snel lopen, en leer haar snel praten. Ik wil dat ze gelukkig op groeit, en niet dat ze ongelukkig word. Ze heeft nog geen besef dat ze geen moeder heeft, en dat wil ik nog even zo houden. Maar ik weet wel dat er een moment zal komen dat ik het haar moet vertellen. Ik zie daar wel tegen op.

Afbeelding
En toen opeens stond ze daar aan mijn deur: Samantha McIrish. Een Engelse vrouw die gevlucht is voor haar man naar Spanje. Haar man heeft haar vreselijk mishandeld, en ze vond het niet meer veilig voor haar kindje. Ze is mijn buurvrouw, en ze wilde me welkom heten in de buurt. Maar ik zag maar een ding; een bloed mooie vrouw. Ik mag dan wel een man zijn, maar vanuit het niets zoenden ik haar. Ze raakten gecharmeerd, nadat ze me raar had aangekeken. We zoenden nog wat verder.

Afbeelding
En het ging verder in bed. Misschien zag ze me maar als een lustobject, een tussendoortje. En deed ze dit met elke man in de stad, en was ik een van de zovele. Maar ik zag haar wel als de moeder van mijn kinderen.


---------------------
Sorry voor het lange wachten, maar eigenlijk was ik er al mee gestopt (A) Totdat ik gisteravond er echt super veel zin in krijg om hieraan verder te schrijven, dus ga ik gewoon weer door! :swing Om het lange wachten een beetje te doorbreken, gaat het in deze up wat sneller... :fluit
Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Buongiorno Familia ~ Hoofdstuk 08 ~ 13/4/'13

Hoofdstuk 8, Brother from Another mother.

Afbeelding
We hadden zo'n geweldig gezinnetje, denk ik. Ik en Samantha, de kleine Cynthia. En natuurlijk ook nog de kleine bambino in Samantha's buik. Ik werd opnieuw 'vader', maar dan niet van mijzelf. Maar dat zou mij niks uitmaken, ik ga van het kind evenveel houden als dat ik van Cynthia houd, dat weet ik zeker!

Afbeelding
Samantha is ook zo lief tegen Cynthia. Ze lijkt me echt een goede moeder! Zelfs met die zware buik van d'r lukt het haar om om drie uur 's nachts het bed uit te gaan, en Cynthia te laten stoppen met huilen. En dat snap ik echt niet van zwangere vrouwen. Zo'n koter in je buik is toch ontzettend vermoeiend? Gelukkig duurde dat nog maar 3 weken.

Afbeelding
Maar na twee weken was het al zover, de bambino wilde eruit. En dat kon Samantha niet tegenhouden. Ik schoot minder in de stress dan dat ik bij Carmen deed, want ik weet nu wat ik moet doen. Puffen, puffen en nog eens puffen. Ik belde de kraamhulp voor assistentie, want deze baby wilde er niet 1, 2, 3 uit.

Afbeelding
Na alle heisa kwam de bambino om het hoekje kijken om 5 over 2 's nachts. Een kerngezonde jongen, die we de naam Allesandro hebben gegeven. Toch nog een beetje Italiaans! Met moeder en zoon gaat alles goed, en ik kan niet stoppen met kijken naar Allesandro. Natuurlijk ook niet naar Samantha.

Afbeelding
En nu pas zie ik hoe Samantha eruit ziet zonder die dikke buik en haar haar in een knotje. Ze is een nog mooiere vrouw dan ze al was. Daar komt natuurlijk ook een prachtige zoon uit.


---------
Het hoofdstuk had langer moeten zijn, maar op het moment lukt dat even niet... Maar dat gedeelte komt nog wel. ;)

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie