Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

2 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
SimsMeid
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2009
Lid geworden op:
zo 03 feb 2013, 19:01

Dagboek familie Jones-Brown 5 G kan op slot

Hallo allemaal dit is mijn eerste dagboek. Ik ben nieuw hier dus tips en commentaar zijn altijd welkom. Ik weet nog niet hoe vaak ik in de week update, maar het zal wel regelmatig gebeuren.

Het verhaal begint bij Jenni Jones-Brown en Goodwin Goode. Ze wonen in Twinbrook. Na een one-night-stand staat het leven van Goodwin en Jenni op zijn kop.

Afbeelding

Goodwin die een vriendin heeft, besluit haar te verlaten nadat hij heeft gehoord dat Jenni zwanger is. Hij trekt in bij Jenni om een goede vader te zijn voor zijn nog ongeboren kind. Ondertussen mist hij zijn ex-vriendin en is hij eigenlijk niet verliefd op Jenni.

Afbeelding

Jenni heeft haar eigen problemen. Haar ouders zijn nog niet zolang geleden gescheiden. Ze heeft van haar moeder gehoord dat zij aan haar oma heeft beloofd dat er op zijn minst vijf generaties Jones-Brown in Twinbrook moeten wonen. Daarnaast is ze zwanger van Goodwin die ze wel aantrekkelijk vindt, maar niet de man van haar eerste keus is.

Hoe zorgen ze ervoor dat ze hun leven weer op de rails krijgen?
Dat gaan jullie lezen in dit verhaal.

Doordat de website een hele tijd plat lag, is mijn account en dagboek verdwenen. Daarom begin ik nu opnieuw alles te plaatsen. Ik heb namelijk alles nog steeds bewaard.

Dus welkom terug die mijn dagboek lazen. Ik hoop snel weer naar hoofdstuk 13 toe te werken waar ik was gebleven. In het begin zijn mijn foto's niet zo goed, maar later wordt dit beter. Ik kan alleen niet voor elkaar krijgen dat de ogen van de sims in beeld komen, omdat ik niet goed kan inzoomen. De ogen zie ik in mijn spel alleen als ik het kapsel of de kleding verander.

Daarnaast wil ik even aankondigen dat ik zelf al zover ben dat generatie 1 is voltooid.

Laatst gewijzigd door SimsMeid op ma 04 feb 2013, 16:38, 1 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie