Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

84 berichten • Pagina 1 van 5

Gebruikersavatar
Yolo
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
285
Lid geworden op:
vr 10 aug 2012, 19:49

5G van Leeuwen stopt

Ik vind het erg jammer dat mijn hele dagboek verdwenen is, maar daar kunnen we nu natuurlijk niets meer aan doen. En aangezien het al aardig wat hoofdstukken waren en het enorm veel tijd zal gaan kosten om ze opnieuw te maken heb ik besloten om verder te gaan met de eerst geborene Sophie Snow/van Leeuwen.

Generatie 1 - Familie Snow/van Leeuwen.
Afbeelding
Helaas zullen er geen hoofdstukken meer komen van generatie 1.

Generatie 2 - van Leeuwen
Afbeelding
Proloog ~ Hello it's me!
Hoofdstuk 1 ~ My week
Hoofdstuk 2 ~ One night stands or true love? Part 1 / Part 2
Hoofdstuk 3 ~ Vacation Trip ~ Paris ~ Monte Vista ~ China
hoofdstuk 4 ~ Wedding bliss
Hoofdstuk 5 ~ Moving in Part 1 ~ Losing you Part 2
Hoofdstuk 6 ~ Going on without you

Laatst gewijzigd door Yolo op zo 26 mei 2013, 15:37, 18 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Yolo
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
285
Lid geworden op:
vr 10 aug 2012, 19:49

Re: 5G van Leeuwen

Proloog - Hello it's me!

Afbeelding
Hei, jullie kennen mij vast nog wel van mijn ouders. Vroeger was mijn achternaam Snow, maar een paar weken geleden had ik besloten om mijn vaders achternaam te nemen. Het is niet zo heel goed met ons gezin afgelopen. Mijn moeder had een zware bevalling en is daarom door mijn vader naar het ziekenhuis gebracht. Onderweg hadden ze een auto ongeluk. Helaas waren mijn vader en het nog ongeboren broertje overleden. Daarna ging het slecht met ons hele gezin. Het was moeilijk om op te groeien zonder een vader. Mijn moeder ging aan de drank en ik begon haar gedrag over te nemen. Ik kon het niet meer aanzien hoe mijn moeder haar leven aan het verprutsen was en ben gevlucht naar Starlight Shores. Daar ging het echter steeds slechter met mij. Ik begon steeds meer te drinken en viel in een donker gat.

Afbeelding
Het ging zelfs zo slecht dat ik op straat leefde met alleen een paar flessen whisky. Een jongen kwam op dat moment op mij af en beweerde dat hij mij wilde helpen. Hij vroeg wat mijn grootste droom was. Natuurlijk wilde ik zoals ieder meisje een zangeres worden en ook nog een goede. Hij glimlachte en pakte de flessen whisky en gooide ze in een prullenbak. Natuurlijk schold ik hem daarvoor uit en wilde ik hem aanvallen, maar hij pakte mijn armen vast en vertelde mij dat hij mij naar een afkickkliniek zou brengen en dat hij meerdere dagen langs zou komen om te kijken hoe het met mij ging. Vanaf daar ging het steeds beter met mij en hij vond zelfs een baantje voor me.

Laatst gewijzigd door Yolo op zo 03 feb 2013, 17:49, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Yolo
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
285
Lid geworden op:
vr 10 aug 2012, 19:49

Re: 5G van Leeuwen Proloog 3-2-13

Hoofdstuk 1 My week

Afbeelding
Het is weer eens maandag. En ik zal het de komende dagen erg druk krijgen met het bezorgen van zangtelegrammen. Heb mijn rooster alvast bekeken en morgen ben ik om 21:00 nog lang niet klaar. Ik zucht als ik een spons uit de kast pak voor de wekelijkse schoonmaakbeurt. Ik kijk naar buiten en zie dat het al licht begint te worden. Het is warm binnen en buiten dus doe ik het raampje op een kiertje en meteen hoor ik het vrolijke gezang van de vogeltjes. Ik snuif de frisse ochtendlucht mijn neus in die door het kiertje het huis binnenkomt. Wat houdt ik toch van de heerlijke ochtendgeuren.

Afbeelding
Het is inmiddels al een paar uur later en het hele huis is schoongemaakt. De meeste mensen vinden het maar gek dat ik op de maandag ochtend mijn huis schoonmaak, maar juist op de maandag heb ik rust en hoef ik pas om half 2 te beginnen met het bezorgen van de zangtelegrammen. Ik merk dat er post in de brievenbus is gestopt. Rekeningen om precies te zijn. Ik loop erop af en bekijk de rekeningen eens goed. Ik zet mijn handtekening eronder een stop ze weer terug in de brievenbus. Als ik mij omdraai zie ik dat het krantenmeisje er al aan komt fietsen. Ik glimlach vriendelijk naar haar waarop zij een krant mijn richting uit gooit. Ik vang de krant op en loop naar binnen terwijl ik de krant openvouw. Heerlijk is dat op de maandag ochtend de krant lezen met een vers kopje koffie.

Afbeelding
Als het tweede kopje koffie op is en de krant uitgelezen merk ik dat het alweer 12 uur is. Ik loop naar de computer om mijn mail te checken. Als er geen nieuwe mail te bekennen is wil ik mijn computer uitzetten totdat ik mij realiseer dat het wel handig is om naar mijn rooster te kijken. Om half 2 moet ik bij de sportschool zijn. Je wilt niet weten hoeveel van die sportfanaten een zangtelegram krijgen omdat ze een goede workout hebben gehad. Ik glimlach als ik zie dat ik om 3 uur in het park moet zijn voor een romantische zangtelegram. Dat doet mij eraan herinneren dat ik vroeger altijd hunkerde naar liefde. Ik heb in mijn jonge tienerjaren dus ook talloze 'vriendjes' gehad. Ze voldeden echter nooit aan mijn verwachtingen dus dumpte ik ze binnen een dag of twee.

Afbeelding
Ik merk dat de tijd voorbij vliegt als ik op de klok kijk. Het is tijd om me klaar te maken. Ik kleed mij om en pak het apparaatje dat bellen blaast. Als hij maar niet weer kapot gaat zoals vorige week. Je wilt niet weten hoe beschamend het was om met zo'n kapot apparaatje aan te komen. Ik werd gelukkig niet uitgelachen, maar de mensen betaalden wel maar voor de helft. ik ren naar beneden en pak nog snel een broodje uit de broodtrommel voor onderweg. Eenmaal aangekomen bij de sportschool is het niet moeilijk om degene te vinden aan wie ik vandaag de zangtelegram moet bezorgen. En zo gaat het de rest van de week door. Ik ontmoet mannen die zichzelf geweldig vinden in de sportschool of verliefde stelletjes in het park. En gelukkig is het apparaat deze week niet kapot gegaan.

Afbeelding
Ook de zaterdag is voor mij een drukke dag. Ik begin altijd met het maken van een heerlijk ontbijtje en als het mooi weer is buiten eet ik dat in mijn eigen tuin op. Ik geniet dan van de geuren en kleuren van de bloemen, van de zacht ritselende bladeren door de wind en van het getjirp van de vogeltjes. En vandaag is dat niet anders. ik oefen een liedje waarvan ik weet dat ik die vanavond tijdens mijn wekelijkse optreden zal zingen. Ja ik heb iedere zaterdag avond een optreden bij mijn favoriete eetcafé. Ik geniet altijd van de mensen die daar rondlopen, maar natuurlijk vooral van het eten wat daar wordt geserveerd. Ik neem een hap van mijn heerlijke omelet met champignons. Een glimlach verschijnt op mijn gezicht als ik het bekende lied van een vogeltje hoor. Ik fluit mee en voor ik het weet zit ik met papier en pen in mijn handen bij de piano een nieuw liedje te schrijven. Gebaseerd op het geluid van een vogeltje.

Afbeelding
De hele middag ben ik drug bezig geweest met het maken van het liedje. En ik weet meteen dat ik dit nieuwe liedje vanavond uit zou kunnen proberen bij mijn publiek. Ik hoor in de verte de klokken uit de stad 12 keer luiden. Ik loop naar mijn kamer om een geschikte outfit te vinden voor het optreden van vanavond. Als ik de kleding heb uitgezocht ga ik op zoek naar mijn gitaar en de cd met de achtergrond muziek. Ik kijk nog even om mij heen of ik niet nog iets gemist heb. Als ik mij niets kan bedenken stap ik op de fiets op weg naar het café.

Afbeelding
Bij het café aangekomen kijk ik even goed om mij heen. Er is nog niemand te bekennen en het duurt eventjes voordat ik de baas van het café vindt. Terwijl zij naar mij toekomt verschijnt er een glimlach om mijn gezicht. Ik omhels haar vriendelijk en kijk met een bezorgde blik om mij heen. "Maak je geen zorgen schat. De mensen kunnen elk moment komen." zegt ze terwijl ze mijn schouders beetpakt. Ik kijk in haar ogen en geloof haar, maar diep van binnen maak ik mij toch zorgen. "Ik begin alvast met dingen klaarzetten." roep ik naar haar terwijl ik al naar het podium loop. Ik zet mijn gitaar alvast klaar en gooi de cd alvast in de cd speler die is aangesloten op de geluidsinstallatie. En voor ik het weet hoor ik dat er enorm veel auto's stoppen. Veel meer dan anders. Ik kijk Frederique even vluchtig aan waarna Frederique wijst naar een bord waarop staat dat er vanavond een flinke korting is op al het eten. Ik glimlach naar haar en voor ik het weet is het alweer tijd om te beginnen met mijn voorstelling.

Afbeelding
De zondagen verlopen bij mij erg rustig. Om de week geniet ik van een heerlijk modderbad terugdenkend aan mijn optreden van de vorige dag. Als ik na een uur in het modderbad gezeten heb vervolgens naar beneden kom sluipt de heerlijke geur van limoentaart mijn neusgaten binnen. Ik snuif de geur eens goed mijn neus in en loop naar de keuken om de limoentaart uit de oven te halen. Hij is perfect. En natuurlijk kan ik niet wachten met het smullen van de heerlijke taart. Ik geniet van een heerlijk stukje met extra veel slagroom. Kort gezegd dus een geweldig afsluiten van een geslaagde week. En dan begint het natuurlijk weer helemaal opnieuw.
Gebruikersavatar
Yolo
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
285
Lid geworden op:
vr 10 aug 2012, 19:49

Re: 5G van Leeuwen H1 My week 6-2-13

Hoofdstuk 2 ~ One night stands or true love? Part 1

Afbeelding
De tijd vliegt werkelijk voorbij. En ik begin te merken dat ik verander. Ik weet niet precies op welke manier, maar waarschijnlijk wordt ik verantwoordelijker en verstandiger. Vroeger toen ik nog heftige alcoholproblemen had was ik iedere avond in een club te vinden. En nam ik iedere keer weer een andere man mee naar huis. Ook al is het niet fijn om iedere ochtend naast een andere man in bed wakker te worden was ik toch blij dat ik niet in het ziekenhuis beland was. Nu had ik eigenlijk gehoopt dat het wel gebeurd was. Dat ik wel een keer in het ziekenhuis beland was. Misschien was ik dan eerder tot zinnen gekomen en had ik niet zo’n lange tijd van mijn leven verpest aan alcohol.

Afbeelding
Ik ben dan nu wel van de vele liters alcohol af, maar ik heb nog steeds de gewoonte om thuis te komen met verschillende mannen. Ik ben daar natuurlijk nog steeds niet trots op, maar de meerderheid van deze mannen geven mij voor een nachtje een goed gevoel. Ik vind het gewoon zo fijn om naast een man wakker te worden. Hem aan te raken en van zijn aanwezigheid te genieten. Ik voel mij dan gelukkig. Alleen iedere ochtend weer kan ik maar een paar minuten van dit gevoel genieten. Ik realiseer mij dan weer dat ik deze man helemaal niet ken en waarschijnlijk ook nooit zal leren kennen.

Afbeelding
Ik geef ze meestal een zoen waarna ik zeg dat ik ga douchen. En voor ik het weet hoor ik de voordeur dichtslaan en barst ik in huilen uit onder de douche. Na zo’n beroerde ochtend is het moeilijk voor mij om weer te beginnen aan mijn wekelijkse routine. De hele dag ben ik verward en probeer ik het gevoel van diezelfde ochtend weer terug te krijgen. Maar iedere keer weer lukt het mij niet. Na een paar dagen raak ik weer depressief en ga ik weer naar een bar toe opzoek naar een nieuwe jongen die mij voor een nacht en ochtend gelukkig laat voelen. Iedere keer zeg ik weer dat ik na deze man zal stoppen en hem eerst beter zal leren kennen, maar ik houd mij nooit aan die belofte.

Afbeelding
En voor ik het weet sta ik weer in de bar. Ik kijk om mij heen constant de mannen aan het checken. Ik draai mij om als ik een stem achter mij hoor. “Wat zei je?” vroeg ik schor terwijl ik naar mijn lege glas staar. Als ik geen antwoord hoor kijk ik even om mij heen. Ik schrik mij kapot als ik in een paar donker bruine ogen kijk. “Wat wil je? Wodka?” vraagt de man met een kleine glimlach op zijn gezicht. “Nee, dat zal niet goed aflopen. Met ons beiden.” Zeg ik nuchter weer naar mijn glas kijkend. Ik hoor de man flauwtjes lachen. “Mijn naam is Micheal.” Ik draai mijn hoofd naar de man en bekijk hem eens goed. “Sophie.” Antwoord ik met een kleine glimlach op mijn gezicht. Mijn hele lichaam wil deze man nu bespringen, maar iets zegt mij dat dit mijn enige kans is om te veranderen. Om een stapje verder te komen bij een normaal leven zonder al mijn problemen.

Afbeelding
Ik wil mij verontschuldigen als mensen vinden dat er in deze up teveel bloot is. En ik kan verzekeren dat dit soort ups niet enorm vaak tevoorschijn zullen komen, maar vond het nu eigenlijk wel goed passen. Ook wil ik iedereen bedanken voor de lieve reacties.
Gebruikersavatar
Yolo
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
285
Lid geworden op:
vr 10 aug 2012, 19:49

Re: 5G van Leeuwen (9-2-13) H2.1 One night stands or true lo

Hoofdstuk 2 ~ one night stand’s or true love? Part 2

Afbeelding
Ik merk dat ik langzaamaan wakker wordt en rek me even heerlijk uit. Ik hoor gerommel in een keuken en een glimlachje verschijnt op mijn gezicht. Een heerlijke geur van zelfgebakken brood en verse koffie komt de slaapkamer binnen. Ik geniet van nog even van de lekkere geuren en de vertrouwde geluiden in de keuken. Het deed mij denken aan de weekenden toen ik nog thuiswoonde. Ik sliep vroeger tot 1 uur ’s middags en dan werd ik wakker met de heerlijke geur van taart in mijn neusgaten. Ik ril van de kou als ik de deken van mij afduw en op het randje van mijn bed ga zitten. Ik doe mijn ogen open en merk dat ik niet thuis ben. De geuren uit de keuken waren zo overweldigend geweest dat ik niet doorhad dat ik niet thuis was.

Afbeelding
Ik kijk de kamer even rond en probeer weer omhoog te halen wat er gister nou gebeurd is. Ik sta op en loop naar de keuken. Misschien dat als ik de man zie dat het wel weer omhoog komt. Als ik de keuken binnenkom kijk ik naar een blote rug. “Wil je een kopje koffie?” vraagt de toch wel bekende stem. “Graag.” Antwoord ik nog steeds een beetje in de war. Ik ga aan het barretje zitten waar mij een kopje koffie aangereikt wordt. “Bedankt.” Zeg ik zijn gezicht zo goed mogelijk controlerend. Aan zijn houding te zien heb ik geen stomme dingen gedaan gisteravond. Waarschijnlijk hebben we dus niets anders gedaan dan geklets. Misschien was het wel laat geworden en vond hij dat ik niet alleen naar huis mocht gaan.

Afbeelding
Ik zit diep in gedachten terwijl de man, nee Micheal, twee borden uit een kastje pakt en daar een stapeltje pannenkoeken oplegt. Hij zet een bordje voor mij en gaat zelf met een bordje pannenkoeken naast mij zitten. “Heb ik gister veel gedronken? Alcohol bedoel ik?” ik bekijk Micheal zijn gezicht en ik voel dat iets in mij aan het veranderen is. “Een beetje wel ja.” Antwoord Micheal. Ik kan mijzelf wel voor mijn kop slaan als ik dat antwoord hoor. Stil genieten we van de pannenkoeken. Hij kan echt heerlijk koken. “Heb ik stomme dingen gedaan?” vraag ik zachtjes. Micheal draait zijn hoofd mijn richting uit. “Nee, niet zoals ik verwacht had.” Ik werp hem een vragende blik toe. “Je zei dat het niet goed met ons beiden zou aflopen.” Antwoord hij met een flauwe glimlach op zijn gezicht. Beiden kijken we weer naar onze borden en genieten van de pannenkoeken.

Afbeelding
De borden zijn leeggegeten en Micheal is ze nu aan het opruimen. “Zou ik even mogen douchen?” vraag ik een beetje twijfelend. “Ga je gang.” Micheal draait zich om en er ontstaat een geweldige glimlach op zijn mond. Meteen voel ik iets in mij opborrelen. Ik glimlach terug en wil weglopen als ik mij bedenk dat ik geen idee heb waar de badkamer is. Ik draai mij om en Micheal begrijpt meteen wat ik bedoel. Ik volg zijn aanwijzingen en voor ik het weet heb ik de badkamer gevonden. Ik doe de deur achter mij op slot en kleed mij vlug uit. Ik voel de koude wind langs mijn lichaam strelen waarna ik snel onder de warme waterstralen van de douche stap. Ik merk dat er in deze nacht iets in mij veranderd is. En ik weet dat ik weer aan de drank heb gezeten en eigenlijk zou ik me diep moeten schamen, maar toch ben ik blij. Dit zou nog wel eens de man van mijn leven kunnen zijn, want ik weet dat ik nooit meer aan een andere man zou kunnen denken. Ik weet dat ik hem altijd voor mij zal zien en daar ben ik blij mee.

Afbeelding
Mijn kleren waren zo vies als maar kon. Ik liep met een handdoek om mijn lichaam gewikkeld naar beneden. Micheal kwam al op mij af en glimlachte. “Je moet maar even op mijn zusjes kamer kijken voor wat kleren. Ze is nog niet zo heel lang geleden verhuisd dus ze heeft haar kleren nog hier liggen.” Ik knik dankbaar naar Micheal en loop naar boven om wat uit te zoeken. Het is niet helemaal mijn stijl, maar dit jurkje was het leukste jurkje uit de kast. Als ik naar beneden loop zegt Micheal dat ik er geweldig uitzie. Ik begin te blozen en wil weglopen, maar Micheal roept me. “Wat is er?” vraag ik terwijl ik mij omdraai. Een glimlach verschijnt op zijn gezicht en hij houdt een briefje omhoog “Bel me is een keer.” Ik aarzel even, maar al snel heb ik het briefje uit zijn handen gegrist. Ik geef hem nog een kus op zijn wang voordat ik de deur uit loop. Op weg naar huis bekijk ik het briefje keer op keer. Zou dit nou liefde zijn?

Afbeelding
Ik wist inderdaad dat het een beetje gewaagd was/is :$ , maar ik moest het gewoon doen. Daarom nu deel twee van hoofdstuk twee, en ik kan beloven dat de volgende hoofdstukken niet zo gewaagd zijn ;). We gaan zeg maar weer terug naar het gewone leven :D .
Gebruikersavatar
Yolo
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
285
Lid geworden op:
vr 10 aug 2012, 19:49

Re: 5G van Leeuwen (10-2-13) H2.2 One night stands or true l

Hoofdstuk 3.1 Vacation trip

Afbeelding
De weken vlogen voorbij en alles in mijn leven was aan het veranderen. Ik sprak vaker met Micheal af totdat we besloten dat hij bij mij zou moeten komen. Vandaag heeft hij dus ook zijn spullen ingepakt en al in het huis gezicht. Als ik de laatste koffer wil pakken houd hij mij tegen. Ik kijk hem met een verbaasde glimlach aan en vraag wat er aan de hand is. Ik schrik als hij lichtelijk door de knieën gaat. Er gaat van alles door mijn hoofd en maak in mijn hoofd al een speach klaar waarom we nog niet zouden moeten trouwen. Mijn glimlach verdwijnt voor een paar seconden, maar verschijnt alweer snel als ik zie dat hij een bos rode rozen achter zijn rug tevoorschijn haalt. Ik lach en kijk hem liefdevol aan en ruik aan de prachtige rozen. "Je bent een schat." zeg ik als ik in zijn armen spring.

Afbeelding
Het is eind zomer en we proberen zo veel mogelijk te genieten van elkaar, onze liefde en de laatste paar dagen met mooi weer. We eten zoveel mogelijk buiten net zoals vandaag. We hebben gesprekken over koetjes en kalfjes en hebben werkelijk plezier. Ik heb voor een lange tijd niet zo goed kunnen praten zoals ik nu doe met Micheal. Ik glimlach naar hem en bewonder hem tijdens ons gesprek. Ik kijk naar zijn donker bruine ogen en zijn bewegende lippen. Hij vraagt mij hoe ik onze toekomst zie. "Met kinderen." fluister ik zachtjes. Micheal lacht. "En jij?" vraag ik hem terwijl ik in zijn hand knijp. "Veel kinderen, maar eerst wil ik verre reizen maken. En het liefst met jouw." Ik glimlach en in een paar uur tijd hebben we al besloten waar we naartoe zullen gaan.

Afbeelding
En in een paar weken is het allemaal geregeld. Als eerste gaan we op reis naar Frankrijk. Na een weekje in Frankrijk zullen we naar mijn moederland Monte Vista gaan. Ook daar zullen we niet al te lang verblijven. En als laatste zullen we naar China gaan. Ik kijk Micheal aan en geef hem een kus op zijn mond. “Ik houd van je.” Fluister ik in zijn oor. “Ik houd ook van jou.” Krijg ik als antwoord terug. Ik glimlach en stap de auto in. Ik kijk nog een keer naar het huis die ik voor een aantal weken niet zal zien. In mijn hoofd ga ik nog even na of ik alles goed afgesloten heb. En als ik er zeker van ben dat alles geregeld heb geef ik Micheal nog een kus. De hele trip naar het vliegtuig leun ik tegen hem aan en fluistert hij lieve woordjes in mijn oren waarvan ik moet glimlachen.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie