Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

84 berichten • Pagina 5 van 5

Koen
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1941
Lid geworden op:
ma 10 sep 2012, 19:15

Re: 5G van Leeuwen (30-4-13) H6 Going on without you

Dat was een lap tekst :O

Maar wel begrijpelijk en ik snap het ook wel. Zelf vind ik de Sims 3 minder leuk als vroeger. Komt misschien omdat ik het altijd speel met een 'doel'. Maargoed, wel balen van je laptop. Ik merk vanzelf wel welke keuzes je precies maakt ;)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Yolo
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
285
Lid geworden op:
vr 10 aug 2012, 19:49

Re: 5G van Leeuwen (30-4-13) H6 Going on without you

5G van Leeuwen stopt.

Ik vind dit heel spijtig, maar ik heb sinds een paar dagen een nieuwe laptop. Ik heb nu de sims en alle uitbreidingen succesvol, na meerdere keren opnieuw installeren, op mijn gaptop geïnstalleerd. Maar helaas moet ik mededelen dat ik waarschijnlijk de save heb weggegooid tijdens dit proces. Ik heb ook al in de prullenbak gekeken, maar daar staat hij ook niet meer tussen. Heb hem tussendoor leeggemaakt en waarschijnlijk is de save meegegaan.

Dus helaas zal ik niet verder kunnen met mijn 5G, maar ik ben al een paar weken aan het denken over een ander dagboek. Dit keer geen 5G, aangezien ik dat toch niet volhoudt, maar een werkelijk dagboek. Heb ook al een idee waar het over zal gaan, maar dat zullen jullie vanzelf wel uitvinden. Natuurlijk kan ik over dit nieuwe dagboek nog niets beloven, maar ik ben van plan om de eerste update ergens begin/midden zomervakantie te updaten. Dus jullie zien me wel weer verschijnen.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie