Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

4 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
xJonn
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
119
Lid geworden op:
za 20 aug 2011, 18:22

Challenge: Evil Sims - Lilah Evil

Een tijdje geleden heb ik meegedaan aan Goede Simmies Slechte Simmies. Ik vond het zo leuk om een dagboek te maken, dat ik dat nu weer ga doen. :laugh
Ik ga proberen zo vaak mogelijk te updaten, maar misschien zal dat niet altijd lukken door school.. Maar dat zien we dan nog wel. (:
Ik doe de uitdaging: Evil sims. (KLIK)
Het komt er op neer dat je een gemene sim maakt die het leven van andere sims gaat verpesten.


Afbeelding
Mijn naam is Lilah Evil. Mijn doel is om het leven van zoveel mogelijk sims zuur te maken. Waarom? Ik heb geen idee. Waarschijnlijk ben ik gewoon zo geboren. Er is niks leukers dan andere sims te zien lijden. En waar kan je het beste het leven van zoveel mogelijk gelukkige sims zuur maken? In Sunset Valley natuurlijk! Bijna alle sims leiden daar een rustig en gelukkig leven, maar niet voor lang meer. Nu ik hier woon zal ik langzaam het leven van de mensen in Sunset Valley binnendringen en er voor zorgen dat hun leven niet meer zo gemakkelijk verloopt. Mwoehahahaha. :twisted

Afbeelding
Dit is mijn huisje. Mijn ouders hebben het voor me laten bouwen. Die waren allang blij dat ik het huis uitging, waren ze eindelijk van me af. Het is nu nog klein, maar geloof me, het zal niet lang meer duren tot ik de rijkste sim van heel Sunset Valley ben.

Ik besloot om eerst naar het park te gaan. En wat ik daar aantrof, ik moest bijna kotsen.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Wat een gezelligheid zeg. Daar moest snel maar eens verandering in komen…

Afbeelding

Laatst gewijzigd door xJonn op za 10 nov 2012, 18:24, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie