Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

129 berichten • Pagina 2 van 7

nelle___x
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
18
Lid geworden op:
vr 08 jan 2010, 15:15

Re: Het leven op de boerderij

Jaa idd, dat zijn super kleren! Ze blijft ze zelfs aanhouden terwijl ze zwanger is..
Ik kan geen kledij kiezen als mijn sims dat zijn..

Grtz! + supr update Blijft verder gaan!
Gebruikersavatar
Melanie
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4782
Lid geworden op:
zo 25 okt 2009, 18:36

Re: Het leven op de boerderij

Er zijn bepaalde kleren die meegaan met het zwangerschap. Het pakje dat Jess aanhad had ik van de blog van Tomislaw, daarbij had hij vermeld dat het draagbaar was voor zwangerschap. Als je weet dat je sim zwanger is, muziekje en kotsen, maar nog geen dikke buik heeft moet je haar omkleden in zwangerschapskleding. Je sim kan dan gewoon in die kleren zwanger zijn!
Mijn downloads haal ik meestal van Peggyzone, TSR en Lianasims. Bedankt allemaal!

XxMelanie
Afbeelding
Terug!
Gebruikersavatar
Melanie
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4782
Lid geworden op:
zo 25 okt 2009, 18:36

Re: Het leven op de boerderij

Korte update! Ik ben niet zover, maar school is druk :P!

-------------------------------------------------------------------
“De dagen vervlogen, en iedereen werd weer wat ouder. Als snel was het de verjaardag van Buck, èn die van Tracy op een dag! Wat toevallig.
Afbeelding
Eerst was het Tracy’s beurt. Buck hield haar vast en keek vertederd in haar ogen. ‘Wat wordt onze meid weer groot, vind je ook niet Jess?’ zei hij. Ik glimlachte naar hem. Hij blies de kaarsjes uit voor Tracy…
Afbeelding
…..en plots kreeg ze een groeispurt! Wat ziet er lief uit hè?
Afbeelding
We aten wat van de taart, maar veel tijd was er niet; we moesten ook nog de verjaardag van Buck vieren! Blij bedacht hij een wens en blies de kaarsjes uit.
Afbeelding
Zo ziet Buck er nu uit, hij was het zat met z’n vorige coupe, en besloot iets nieuws uit te proberen! Het resultaat ziet er zo uit.
Afbeelding
Ik ging meteen aan de slag met Tracy, maar ik miste mijn tuin toch wel. Buck deed nu al het werk, en ik bleef maar bezig met Tracy. Ik moest toch eens aan hem vragen of hij een dagje voor Tracy zou willen zorgen.
Afbeelding
Onze tuin stond er slecht bij, want na verloop van tijd waren er natuurlijk een boel planten dood gegaan.
Afbeelding
-----------------------------------------------------------

Een erg korte update dit keer! Ik had niet zoveel foto’s, maar ik wou ze het liefste eerst verwerkt hebben.
XxMelanie
Afbeelding
Terug!
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het leven op de boerderij

Tracy is echt hartstikke schattig Melanie!


Gr Sanne
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het leven op de boerderij

^

We wachten :biggrin
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Melanie
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4782
Lid geworden op:
zo 25 okt 2009, 18:36

Re: Het leven op de boerderij

Bedankt allemaal! Dit is de nieuwe update!
--------------------------------------------
“Vandaag probeerde ik de tv weer heel te maken. Hij was al een tijdje stuk, maar niemand had nog behoefte gehad om tv te kijken!
Afbeelding
Ik probeerde Tracy te leren praten, wat nog behoorlijk moeilijk was, want ze brabbelde erg veel en had niet veel zin om te leren praten. Met veel moeite is het toch gelukt, ze kan nu aardig wat zinnetjes zeggen.
Afbeelding
Opeens begon Tracy zachte piepgeluidjes te maken, en uiteindelijk riep ze door de kamer: “Ik moet poepuh! Notig!”. Ik zette haar neer op het potje, en alles ging vanzelf! Ze was eindelijk zindelijk, dat zal een hoop pijn en moeite gaan sparen.
Afbeelding
Buck en ik hebben al weer een lange tijd langs elkaar heen geleefd. Ik begon me net af te vragen wanneer ik hem weer in mijn armen kon hebben, toen we elkaar tegen kwamen en vol begonnen te zoenen.
Afbeelding
Ondertussen was Tracy druk aan het rossen op de xylofoon!
Afbeelding
Ik was erg blij dat Buck wat van de zorg voor Tracy op zich wilde nemen, en dus kon ik eindelijk de tuin bijwerken, want het was een rotzooitje.
Afbeelding
Buck was ondertussen bezig om Tracy alle trucjes te leren om te lopen, ze pakte het snel op, en al snel liep ze door de hele kamer heen en weer.
Afbeelding
Later die dag ging ik met Tracy naar de boekwinkel, voor een boekje over vingerverven.
Afbeelding
Die nacht viel ik gerust in slaap naast Buck. Ik voelde me gelukkig, want nu Tracy wat meer voor zichzelf kon doen kon ik weer doorgaan met mijn tuin.
Afbeelding
--------------------------------------------------------
Dat was de zevende update! Ik hoop dat jullie het leuk vonden!
XxMelanie
Afbeelding
Terug!
Gebruikersavatar
Freya
Snackventer Snackventer
Berichten:
58
Lid geworden op:
zo 24 jan 2010, 16:43

Re: Het leven op de boerderij

Ik vond het een heel leuke update. Tracy is al zo groot! Ik kon me niet meer herrineren dat ze al is opgegroeid van baby tot peuter. :huh


Ik hoop op snel weer een up! :thumbsup
Gebruikersavatar
Melanie
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4782
Lid geworden op:
zo 25 okt 2009, 18:36

Re: Het leven op de boerderij

Bedankt allemaal :blush ! Het is alweer de achtste update voor de familie Bell! De tijd gaat behoorlijk snel. Deze keer is het best een lange update, want het was behoorlijk leuk om verder te spelen!
---------------------------------------------------------------------------------------------
“Buck was echt dol op Tracy. Het boekje dat ik gisteren heb gekocht wierp zijn vruchten af; Tracy luisterde heel geïnteresseerd naar wat Buck allemaal te vertellen had over vingerverven.
Afbeelding
Ik was ondertussen druk bezig in de moestuin, want dat moest koste wat het kost ook worden bijgehouden.
Afbeelding
’s Avonds laat pakte Buck mijn hand. ‘Schat,’ zei hij. ‘Ik wil dat we ergens heen gaan. Ik heb alles al geregeld, de taxi staat voor het huis. Kom je mee?’ Verbaasd volgde ik hem. Toen we er waren stond ik voor het lab van Riverview. ‘Was dit de verassing?’ vroeg ik onthutst. ‘Ik bedoelde meer de testkamer,’ zei Buck flirtend. Ik keek verrast, maar al snel had ik door wat hij bedoelde. Ik vond het erg gezellig in de testkamer…
Afbeelding
Die dag daarna ging ik naar de supermarkt voor wat ingrediënten. Daarna plantte ik ze meteen. Ik wilde graag de planten geplant hebben, omdat ik mijn wens wilde voltooien; ‘De perfecte moestuin’.
Afbeelding
Afbeelding
Ik zou het bijna zijn vergeten, vandaag was het Tracy’s verjaardag. Ze was super enthousiast en probeerde de taart in haar gezicht te smeren! Ik vond het zo leuk allemaal dat ik mijn feestjurk aantrok.
Afbeelding
En daar ging onze kleine meid dan, haar groeistuip en verdere leven te gemoed!
Afbeelding
Als verjaardagscadeau hadden we het huis uitgebreid. Het kostte vrij veel, maar Buck en ik waren zeker dat we nog een tweede kindje wilden, dus moest er een babykamer blijven. De tweede verdieping werd voor Tracy alleen. Het werd een plekje waar ze kon schilderen ( op mijn oude schildersezel), huiswerk maken en slapen.
Afbeelding
Afbeelding
Zo ziet Tracy er nu uit. De jurk en het nieuwe kapsel staan haar verbazingwekkend goed!
Afbeelding
Tracy ging meteen schilderen, want daar had ze al een puntje voor, vanwege het leuke boekje. Het werd een leuk schilderijtje voor op haar kamer.
Afbeelding
Na een lange verjaardag wilde Buck tv kijken, maar als snel had hij hem gesloopt. Dat vond ik vrij drollig van hem.
Afbeelding
Die avond maakte Buck en ik het gezellig in bed. Maar ik werd niet zwanger. Misschien moesten we nog wat langer wachten, want ik wilde erg graag op mijn tuin focussen.
Afbeelding
--------------------------------------------------
Dat was alweer de achtste update!
CU next time.
XxMelanie
Afbeelding
Terug!

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie