-------------------------------------------------------------------------
Het leven op de boerderij
“Hallo! Ik ben Jess Bell. Ik sta hier voor een lap grond die ik net heb gekocht. Daar komt voor mij een nieuw huis, en ook een nieuw leven. Ik wil namelijk mijn leven gaan leiden als boerin, en dat zullen dan ook mijn enige inkomsten zijn. Ook heb ik als wens om de perfecte moestuin te creëren. Ik heb er zeker zin in, en ik hoop dat ik ooit een grote boerderij mag runnen!

Dit is de lege lap grond zoals hij er nu uitziet, ik hoop dat ik genoeg geld heb gespaard om een mooi huis te bouwen.

Zo ziet de lap grond er nu uit, ik ben behoorlijk blij met hoe mijn huisje eruit ziet! Daarnaast is nog een mooie moestuin, waar ik mijn planten goed kan laten groeien!

Ik ging daarna meteen naar de supermarkt om wat groentes te kopen. Die zal ik wel nodig hebben!

Ik heb ze meteen geplant, het waren er eigenlijk best veel!

Toen ging mijn tuinierlevel omhoog, en kreeg ik nog meer tomaten, sla en appelzaad! Ik heb daarom meteen een kleine boomgaard laten aanleggen, om mijn appelzaadjes te planten!

Daarna ging ik nog een keertje naar de supermarkt om wat vissen te kopen, want ik wilde dolgraag de grond bemesten.

Ik bemeste elke fruit- en groentesoort een keer, zodat ik kon kijken wat het effect daarvan was.

Daarna had ik wel honger gekregen, dus maakte ik een herfstsalade. Het waren nog niet mijn eigen verbouwde groente, maar dat gaat nog komen!

Het eten was wel.. eetbaar denk ik.

Daarna ging ik tv kijken, want ik was behoorlijk moe.

En toen ging ik slapen, na een lange eerste dag.”

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dit was de eerste update, ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen!
Xx