Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

129 berichten • Pagina 1 van 7

Gebruikersavatar
Melanie
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4782
Lid geworden op:
zo 25 okt 2009, 18:36

Het leven op de boerderij

Hallo! Ik ben weer terug met een geheelde laptop en een nieuw verhaal. Want ik kan de familie Mitchells niet opnieuw maken. Ik heb niet zoveel te vertellen over mijn verhaal, je moet het zelf maar lezen!
-------------------------------------------------------------------------
Het leven op de boerderij
“Hallo! Ik ben Jess Bell. Ik sta hier voor een lap grond die ik net heb gekocht. Daar komt voor mij een nieuw huis, en ook een nieuw leven. Ik wil namelijk mijn leven gaan leiden als boerin, en dat zullen dan ook mijn enige inkomsten zijn. Ook heb ik als wens om de perfecte moestuin te creëren. Ik heb er zeker zin in, en ik hoop dat ik ooit een grote boerderij mag runnen!
Afbeelding
Dit is de lege lap grond zoals hij er nu uitziet, ik hoop dat ik genoeg geld heb gespaard om een mooi huis te bouwen.
Afbeelding
Zo ziet de lap grond er nu uit, ik ben behoorlijk blij met hoe mijn huisje eruit ziet! Daarnaast is nog een mooie moestuin, waar ik mijn planten goed kan laten groeien!
Afbeelding
Ik ging daarna meteen naar de supermarkt om wat groentes te kopen. Die zal ik wel nodig hebben!
Afbeelding
Ik heb ze meteen geplant, het waren er eigenlijk best veel!
Afbeelding
Toen ging mijn tuinierlevel omhoog, en kreeg ik nog meer tomaten, sla en appelzaad! Ik heb daarom meteen een kleine boomgaard laten aanleggen, om mijn appelzaadjes te planten!
Afbeelding
Daarna ging ik nog een keertje naar de supermarkt om wat vissen te kopen, want ik wilde dolgraag de grond bemesten.
Afbeelding
Ik bemeste elke fruit- en groentesoort een keer, zodat ik kon kijken wat het effect daarvan was.
Afbeelding
Daarna had ik wel honger gekregen, dus maakte ik een herfstsalade. Het waren nog niet mijn eigen verbouwde groente, maar dat gaat nog komen!
Afbeelding
Het eten was wel.. eetbaar denk ik.
Afbeelding
Daarna ging ik tv kijken, want ik was behoorlijk moe.
Afbeelding
En toen ging ik slapen, na een lange eerste dag.”
Afbeelding
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dit was de eerste update, ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen!

Xx
Afbeelding
Terug!
Gebruikersavatar
Melanie
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4782
Lid geworden op:
zo 25 okt 2009, 18:36

Re: Het leven op de boerderij

Bedankt allemaal! Ben alweer bezig met een nieuwe update! Hier is deze!
---------------------------------------------------------------
“De volgende ochtend ging ik al weer vroeg uit de veren. Ik ging meteen ontbijt maken in mijn ondergoed. Niet kijken!
Afbeelding
Dit keer verbrandde ik het eten helemaal, dus eindigde ik met een bordje cornflakes.
Afbeelding
Ik ging al vroeg aan de slag op de boerderij, want er was een boel werk te doen. Gelukkig hadden de sproeiers goed werk verricht :D!
Afbeelding
Toen kwamen de rekeningen, ik schrok wel een beetje, want ze waren behoorlijk hoog en ik had nog geen enkele winst gemaakt sinds ik hier ben gekomen.
Afbeelding
Toen ging ik douchen, want van het werken op de boerderij wordt je nou niet bepaald schoon ;)!
Afbeelding
Ik besloot de buurt te verkennen, en daar vond ik een zaadje van bijzonder hoge kwaliteit!
Afbeelding
Toen kwam ik een heel erg aardige vrouw tegen, van ongeveer mijn leeftijd. Ze leek een beetje in zichzelf, maar ze was wel heel erg aardig. En toen rende ze zomaar weg voor haar werk! Wel een beetje een rare vogel!
Afbeelding
Daarna ging ik naar een huis met twee meisjes. Ze zeiden niet veel, maar ik mocht wel blijven eten, dat was wel heel erg aardig.
Afbeelding
Daarna vertrok ik meteen naar huis om het geweldige druivenzaad wat ik had gevonden te planten in mijn nieuwe plek om druiven te verbouwen.
Afbeelding
Daarna ging ik vroeg naar bed, ik was behoorlijk tevreden met iedereen die ik ben tegen gekomen, al mis ik toch wel een beetje liefde. Morgen ga ik op mannenjacht!
Afbeelding
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
De update voor vandaag!
Xx
Afbeelding
Terug!
Gebruikersavatar
Melanie
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4782
Lid geworden op:
zo 25 okt 2009, 18:36

Re: Het leven op de boerderij

Dat van toen en daarna enz. zal ik aan werken! Ik had het zelf ook een beetje gemerkt, maar het is best moeilijk om een goed lopend verhaal te maken, zonder dat je die woorden te vaak gebruikt :D. Bedankt voor de leuke reacties allemaal!

Xx
Afbeelding
Terug!
Gebruikersavatar
Melanie
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4782
Lid geworden op:
zo 25 okt 2009, 18:36

Re: Het leven op de boerderij

Bedankt allemaal! Een nieuwe update!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------

“Dit was de laatste keer dat ik het ging proberen met wafels. Als het nu niet zou lukken werd ik gek! Maar het lukte! En ze smaakte nog goed ook!”
Afbeelding
Ik ging naar mijn druiven. Ze waren al goed bezig met groeien, en ik was best blij met druiven van zo’n hoge kwaliteit!
Afbeelding
Ondanks dat ik sproeiers had gekocht was de achterste rij planten helemaal uitgedroogd, dus moest ik aan de slag met mijn gieter.
Afbeelding
Na een behoorlijk lang tijdje was ik klaar met mijn werk in de tuin. Ik ging op mannenjacht in de sportschool, want waar vind je nou meer leuke mannen dan bij de sportschool?
Afbeelding
Ik kwam toch zo’n leuke man tegen. Hij was knap, intelligent en aardig. Zijn naam was Buck Blut. Hij lachte de hele tijd, totdat hij me vertelde dat hij naar zijn werk moest, toen was ik wel een beetje teleurgesteld.
Afbeelding
‘s Avonds ging de kraan stuk! Gelukkig was ik vrij handig met dat soort dingen, dus had ik hem weer gefixt. Maar daarna was ik wel vreselijk moe.
Afbeelding
De volgende dag was ik al weer vroeg bezig in de tuin toen ik ineens een stem hoorde uit de verte. “Jess, is dit jouw huis?”. Verbaasd keek ik op. Het was Buck! Hij was voor mij gekomen!
Afbeelding
We hebben heel veel, heel lang gepraat. Het was heel gezellig, maar we eindigde met diep in elkaars ogen te kijken. Ik voelde me raar, maar gelukkig vanbinnen. Was ik verliefd? Ik vroeg of hij wilde blijven logeren, en stemde toe!
Afbeelding
Buck ging met mijn sproeiers spelen. Dat vond ik een beetje raar, maar ik negeerde het, want ik was veel te blij om rare dingen aan hem op te merken!
Afbeelding
Die avond viel ik in slaap met Buck naast mij. Ik voelde me zielsgelukkig. Zou dit de ware kunnen zijn?”
Afbeelding
----------------------------------------------------------------------------------------
Dit was de update voor vandaag!

Xx
Afbeelding
Terug!
Gebruikersavatar
Melanie
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4782
Lid geworden op:
zo 25 okt 2009, 18:36

Re: Het leven op de boerderij

Dit is een vrij grote update, want ik had behoorlijk ver doorgespeeld!
---------------------------------------------------------------------
“Vanochtend werd ik wakker naast Buck, die nog vredig lag te slapen. Ik besloot hem niet wakker te maken en sloop uit bed. Ik besloot om voor een veilig bord cornflakes te gaan, daar was ik wel aan toe.
Afbeelding
Ik ging naar Buck op zoek, en al snel kwam ik er achter dat hij weer met mijn sproeiers bezig was! Ik besloot hem af te leiden met mijn charmes, en opeens waren we hand in hand naar elkaar aan het kijken!
Afbeelding
Zenuwachtig keek ik naar Buck. Hij zag er goed uit in z’n zwembroekje :D! Ik bewoog mijn hoofd richting de zijne, en toen ging alles vanzelf!
Afbeelding
Helaas moest Buck daarna weer weg, en ging ik aan mijn tuin. Het was al laat toen ik eindelijk mijn bed in kroop. Ik voelde me zo gelukkig!
Afbeelding
De volgende ochtend nodigde ik Buck uit om gezellig langs te komen.
Afbeelding
Maar ik was meer van plan, helaas stonk Buck een uur in de wind, dat maakte het wat minder romantisch, maar dit voelde zo goed, dus vroeg ik hem ten huwelijk.
Afbeelding
Buck was al vrij snel met het idee om ons samenzijn “te vieren”.
Afbeelding
Ik besloot een nieuwe look uit te proberen, ik vond dit heel cool staan!
Afbeelding
Ik werd midden in de nacht wakker, omdat ik moest overgeven! Ik gaf de schuld aan de soep die ik gister heb gegeten, maar helemaal zeker was ik niet.
Afbeelding
Ik nodigde Buck uit om naar de moestuin te komen. ‘Buck,’ begon ik. ‘Ik hou heel erg van jou en deze moestuin. Ik heb amper vrienden in deze stad, dus zullen we het klein houden?’
Afbeelding
Buck knikt, uit het niets haalde hij een ring, en schoof die om mijn vinger. Ik glimlachte. Dit was ware liefde !
Afbeelding
Buck had een verassing voor me: een nieuwe look! Samen kropen we al snel het bed in, maar kort daarna moest ik al weer overgeven, er moest iets aan de hand zijn!
Afbeelding
Toen ik samen met Buck bezig was in de tuin kreeg hij een belletje. Hij keek bezorgd maar hing al snel weer op. Hij zei niks meer en ging stug door met werken, en ik ben erachter waarom ik zo misselijk was: ik ben zwanger!
Afbeelding
De ochtend daarna waren we nog een keer druk bezig in de tuin, ik had al een aardig buikje :D!”
Afbeelding
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dit was de 4e update! Tot de volgende!

Xx
Afbeelding
Terug!
Gebruikersavatar
Melanie
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4782
Lid geworden op:
zo 25 okt 2009, 18:36

Re: Het leven op de boerderij

De vijfde update alweer! Wat gaat de tijd toch snel :P.
-----------------------------------------
“Op een avond ging ik naar de boekenwinkel voor een boek over zwangerschap. Ik wilde graag wat meer weten daarover.
Afbeelding
Daarna kocht ik wat watermeloenen, en at ze meteen op. Ik had namelijk gelezen dat dat de kans op een meisje kon bevorderen, en dat was iets wat ik heel erg graag wilde. Maar tijdens het eten zag ik dat Buck weer aan het telefoneren was. Het werd steeds verdachter, morgen ging hem aan de tand voelen.
Afbeelding
Het huis zag er de volgende morgen een tikkeltje anders uit, want we hadden gezorgd voor een aanbouw, zodat de nieuwe baby ook een plekje had om te slapen.
Afbeelding
Afbeelding
’s Ochtends vroeg ik aan Buck wat er aan de hand is met al die telefoontjes. Hij zuchtte en zei tegen me: ‘Lieverd je weet dat ik van je hou.’ Hij stopte even en ik keek hem vragend aan. ‘Ik heb nog twee volwassen kinderen, ze wonen in Sunset Valley. Ik ben getrouwd geweest, maar het liep niet zoals we wilde. We zijn uit elkaar gegaan en ik ben naar River View verhuisd. Mijn kinderen vroegen me terug te komen, maar toen ik ze vertelde dat ik met jou ben getrouwd, wilde ze niks meer van me weten. Ik heb ze geprobeerd te bereiken, maar ze gaven geen antwoord.’ Ik keek hem aan. Ik gaf hem een stevige knuffel. Dat hij dat allemaal opgaf voor mij!
Afbeelding
Mijn buik was enorm! Buck zei dat ik moest rusten en niet in de tuin gaan werken. Ik besloot zijn advies te volgen en ging rustig beginnen aan een schilderij.
Afbeelding
Afbeelding
Buck ging in onze mooie tuin aan het werk, en haalde zo weer wat geld binnen.
Afbeelding
En toen kwamen de weeën! Ik hield het niet meer. Buck bracht me snel naar het ziekenhuis.. om te bevallen van een pracht van een dochter. Haar naam was Tracy, en ze was prachtig.
Afbeelding
Die avond vielen we allemaal uitgeput in slaap.
Afbeelding
Afbeelding
------------------------------------------------------
De vijfde update is klaar!
CU next time!

Xx
Afbeelding
Terug!

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie