2 dagen later liggen Lars en Sterre lekker te slapen, maar dan krijgt ze zo'n erge buikpijn ze denkt dat het kindje komt.
en ze stapt uit bed,daarna roept ze Lars hij schrikt en raakt in paniek,hij zegt; wat moet ik doen schat.
wat denk je halve zool naar het ziekenhuis schreewt sterre.
en het werd een gezonde jongen.
toen Sterre even uigerust was maakten ze meteen geboortekaartjes en zo zag het geboortekaartje eruit:
Het is wel een leuk verhaal, maar als ik je twee tips mag geven:
- Doe de muren omhoog als je foto`s maakt, zo is het meteen een stuk mooier!
- Langere updates zijn ook beter, anders ben je wel snel uitgelezen!
dus ging Sterre, Ricco eten geven en Ricco leren om op het potje te blijven,na ongeveer 6 keer had hij het eindelijk geleerd
en toen ging Sterre haar beste vriendin opbellen,dat was Blair.
sterre hoorde Ricco huilen en gaf hem eten en leerde hem ook nog lopen
toen was Lars thuis hij kuste zijn vrouw en gaf Ricco ook nog een zoen,en leerde hem praten
en ze gingen prater over mannen dingen.
toen zei Sterre tegen Lars we moeten tjd voor ons zelf hebben.dus gingen ze naar bed.
en wat daar gebeurde het is niet te geloven.
de rest van de dag was Sterre de hele dag misselijk.
ze ging even naar de wc,maar toen gebeurde er iets de buik werd opeens dik en ze paste alleen nog maar zwangerschaps kleding.
ze dacht meteen ik ben zwanger!!!!!!!hoera!!!!!!!!!!
Grappig verhaal, maar de foto's zijn veel te groot! En de andere twee tips zijn inderdaad erg handig, want dat maakt het verhaal leuker .
Ga zo door
Xx
Leuk verhaal
Ik maak zelf geen dagboeken maar
ik heb wel eens gehoord dat je dan gewoon
eerst in word moet typen en dan knippen en
plakken!
En er is ook een code waarmee je de gedachten-
ballonnetjes weg kan krijgen misschien word het
dan ook wat mooier
(ik wil NIET zeurderig klinken hoor maar het zijn tips )
Idd Jepske, zo doe ik dat ook.
De codes van de foto`s in word plaatse, en wat je erbij schrijft ook, zo kun je dat in een keer kopieeren, en zit je niet met dit kleine schermpje te futteren!