Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Wat gebeurt er nu?

Ze ontmoet de liefde van haar leven
1
17%
Ze kijkt verder
0
Geen stemmen
Ze leert meer van de buitenwereld
3
50%
Ze word nog banger en gaat zo snel mogelijk terug naar huis
2
33%
Totaal aantal stemmen: 6

10 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Lorraine-Sims3
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
129
Lid geworden op:
ma 17 sep 2012, 13:25

My life... My 5G or 10G Your choice - hoofdstuk 2

Ik dacht..... Waarom maak ik niet eens iets leuks. Ik wist niet wat precies dus ik dacht misschien wel een spannend verhaal. Of juist super romantisch. Ik wist het niet precies dus ik dacht... waarom niet alles in 1 een spannend generatie verhaal over een bovennatuurlijke vrouw die in een huis woont, die generaties wilt gaan stichten, maar het huis niet uit kan omdat ze denkt dat ze het enige bovennatuurlijke wezen is in de stad. Ze gaat angsten overwinnen en vind haar ware liefde. Ik vertel natuurlijk nog niet wat ze is dat zien jullie vanzelf.

Afbeelding

Er woonde een vrouw in dit grote huis. Niemand wist wie er woonde, omdat ze nooit het huis uit kwam. Iedereen dacht dat het gewoon een oude vrouw was, die te ziek was om naar buiten te gaan. Er kraakte altijd veel aan het huis, en werd met de dag 10 jaar ouder. Niemand wist hoe het kon maar toch was het zo. Als mensen langs liepen dachten ze dat ze wel eens spoken zagen.

Afbeelding

Sommige mensen beweren dat ze een jonge vrouw voor de raam hebben zien staan. En andere denken dat het leeg staat. Sommige denken een heks, andere denken dat het een fee is, en nog meer andere denken dat ze een vampier is en daarom overdag nooit het huis uit gaat. Op een avond keek ze goed of er niemand aan kwam. Ze probeerde een stap naar buiten te zetten, ze twijfelde en dat werd er niet beter op toen er een auto aan kwam. Ze rende terug naar binnen en deed de deur weer op slot. ''Zo kom ik toch nooit weg.'' Fluisterde ze tegen zichzelf


Dit was de proloog. Vanavond of morgen komt het eerste echte hoofdstuk online!!! :woot :woot

Laatst gewijzigd door Lorraine-Sims3 op ma 05 nov 2012, 12:58, 6 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Lorraine-Sims3
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
129
Lid geworden op:
ma 17 sep 2012, 13:25

Re: My life... My 5G of 10G Your choice

Hoofdstuk 1

Afbeelding

''Karambala shivono kjentonama'' Ik las in het alchemie boek en leerde wat die dingen waren. ''Wat een onzin'' Zei ik af en toe, maar toen in de elixers wilde maken ging het vaak mis. Ik liep naar de keuken en de vloer kraakte. Ik had honger gekregen en nam wat ijsbrein.

Afbeelding

De ijsbrein was goed te eten. Ik vond dat ik toch maar eens naar buiten zou moeten. Ik ging mijn eigen elixer bedenken. Zodat ik eruit kom te zien als een gewone vrouw. Zodat ik naar buiten kan. Dat is wat ik ging doen!

Afbeelding

Ik ging tot diep in de nacht door met mijn elixer. Het mislukte steeds totdat het werkte was ik niet tevreden. Ik ging door totdat het klaar was. Het boeide me niet hoe vaak het ontplofte, het moest en zou werken.

Afbeelding`

Het drankje was klaar, het werkte hopelijk ook nog goed. Ik ging kijken of ik niks had laten zitten in de ketel. ''Nee alles is eruit. Ik ga het morgen over mezelf heen gooien, als ik zo ver kom dat ik het durf.

Afbeelding

's avonds ging ik op mijn stoel zitten voor het haardvuur. Het was heerlijk warm. Zal ik naar buiten gaan. Of zal ik nog even binnen blijven. Ik wist het niet meer...

Dit was hoofdstuk 1!!! ik hoop dat het leuk was. En TIPS zijn zeker welkom!! :thumbup
Afbeelding
Gebruikersavatar
Lorraine-Sims3
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
129
Lid geworden op:
ma 17 sep 2012, 13:25

Re: My life... My 5G of 10G Your choice - hoofdstuk 1

Hoofdstuk 2

Afbeelding

Even lekker toveren, precies wat ik dacht. Er werd aan de deur geklopt en ineens ging alles mis. Ik was me kapot geschrokken. Ik keek om me heen en zag door de raam dat er zo'n tiener stond samen met een groepje vrienden. Ik zocht snel een schuilplaats en hoorde de kinderen schreeuwen. ''Ik zei toch dat ze een heks was, ze maakt niet eens de deur los!'' Ik werd woedend. Ik nam snel het drankje en veranderde.

Afbeelding

Ik liep naar buiten en de jongens schrokken. ''H-H-Het spijt me mevrouw, u bent helemaal geen....'' Ik onder brak ze: ''Geeft niet jongens ik ga nu naar de sleur dus ik hoop dat jullie weg kunnen gaan?'' Ze knikten en renden weg. ''Nu heb ik mezelf ergens toe geleid, man ik ben echt dom.''

Afbeelding

Eenmaal aangekomen had ik honger. Dus ik ging wat eten bestellen, ik was erg zenuwachtig en dat viel op. ''Wat is er toch meisje? je hoeft toch niet bang te zijn. Ik bijt toch niet.'' Zei de vrouw achter de bar vriendelijk.'' Ik schudde mijn hoofd. '' Er is niks'' ze haalde haar schouders op. Ze gaf me wat te eten en ik liep naar een tafeltje.

------------------------------------------------------------------------------------------

De nieuwe choice:

Wat gaat er nu gebeuren?

-Ze ontmoet de liefde van haar leven
-Ze kijkt verder
-Ze leert meer van de buitenwereld
-Ze word nog banger en gaat zo snel mogelijk terug naar huis
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie