Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

8 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Minke
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
9
Lid geworden op:
di 14 aug 2012, 11:00

10G Elee - Update hfst. 1! 4-11-2012

Heeeey! :D
Ik ben Minke, ik ben 11 jaar en ik ga een 10G beginnen. De 10G gaat beginnen bij Liza. Liza is goede tiener, ik bedoel.. Ja, ze gaat braaf naar school en haalt goede cijfers. Maar, dit is haar laatste jaar, na dit jaar gaat ze een eigen huis kopen, en ja.. 'Officieel' de 10G beginnen.
Ik hoop dat jullie mijn 10G Leuk gaan vinden.

Hieronder de eerste update! =D

Afbeelding
Mam! Ik heb een 10 op Engels!" Zwaaiend met mijn repetitie blad kom ik de woonkamer binnen stormen. "Super lieverd! Nog even volhouden he, dan krijg je je diploma!" "Ja mam! Daarna ga ik uit huis!" "Ja lieverd.."
Ik gooi mijn tas in de gang en ren naar boven, naar mijn slaapkamer, en ik begin met mijn huiswerk. Af is af.

Afbeelding
Even later, precies een halfuur, ben ik klaar met mijn huiswerk. Ik pak de radio onder mijn bed weg en zet hem op mijn bureau, naast mijn laptop. Ik doe de radio aan op QMusic. "Oh leuk! Ze draaien one direction!" Ik draai de volume knop op het allerhardst en begin te dansen. Na een kwartiertje dansen ga ik weer naar beneden.

Afbeelding
Ik zie mijn zusje met het speelgoed spelen. Met lieve oogjes kijkt ze de barbies aan die ze van mij heeft gekregen. Daarna ziet ze mij en vraagt ze; ''Jij mer mij spejen?' Dat kan ik natuurlijk niet afwijzen. Mijn zusje staat op, ik pak haar vast en geef haar een knuffel. En daarna kijken we elkaar nog even lief aan, en gaan spelen.

Afbeelding
Dan is het tijd om te eten, mijn moeder heeft snel wat eten gemaakt, dus ze roept iedereen aan tafel, dan gaan we zitten. We zien pannenkoeken voor ons, hmm lekker! Mijn zusje zit ondertussen in de kinderstoel, en roept steeds ''Ammaa! Ammaa," Maar mijn moeder reageert er niet meer op, M'n zusje heeft net haar eten al gehad.

Afbeelding
Na het lekkere eten, is het de hoogste tijd om mijn zusje naar bed te brengen, het is erg laat geworden.
En zodra in haar in haar bedje heb gelegd ga ik even snel de borden opruimen, dan ga ik even op de bank liggen en tv kijken, dan kijk ik achterom en zie dat Emma al slaapt.
Dan ga ik ook maar naar bed. Ik zeg welterusten tegen pa en ma, en ga dan slapen.

Laatst gewijzigd door Minke op zo 04 nov 2012, 17:03, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Minke
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
9
Lid geworden op:
di 14 aug 2012, 11:00

Re: 10G Elee

Bedankt voor alle leuke reacties! :wub
Nu een kleine update! ;)


------------------UPDATE!----------------
Afbeelding

Dan loop ik naar mijn bed, ik ben echt kapot, ik zet mijn wekker nog even aan en ik ga liggen en val gelijk in slaap. "TUUT! TUUT! TUUT!' Ik doe mijn ogen langzaam open en zie dat het op mijn wekker half 7 is. Ik kleed me om en loop naar Emma. "Meisje, wakker worden!" Emma slaat wild in het rond met haar armpjes. "Boe!" "Haha" lach ik. Ik loop naar de keuken en pak een blik soep maak het warm en ik begin snel te eten! Ik moet zo naar school.

Afbeelding

Ik heb snel het eten opgegeten en net als ik wil vertrekken, gaat mijn mobiel af, ik hoor aan de overkant mijn mentor zeggen: Vandaag hoef je niet naar school maar ook om een reden hoor ik aan de overkant je moet bij iemand op bezoek gaan die je niet kent, en je interviewt hem of haar over van alles. Succes!" ''Bedankt'' zeg ik met een glimlach.

Afbeelding

Toch ga ik snel de deur uit en fiets een beetje door de stad opzoek naar een huis wat ik niet ken. Tot mijn verbazing zie ik een huis wat net nieuw lijkt, Ik bel aan en even later zie ik een volwassen man voor mij staan, ik begroet hem vriendelijk hij zegt: ''Ik ben Dago Kelder, kan ik je helpen?" Ja, ik ben Liza Elee, ik heb een opdracht gekregen van school kunt u mij helpen? ''Ja kom maar binnen."

Afbeelding

Als we binnen zijn zie ik een mooi huis, het is totaal anders dan ons huis. Dan begin in met de eerste vraag: ''Hoeveel gezinsleden heeft u vraag ik, hij zegt als eerste je hoeft geen u meer te zeggen hoor! Ik grinnik een beetje! Maar zegt hij, ''Ik heb een vrouw en een zoon, ik vraag'' waar zijn die dan? Hij antwoord:''Mijn vrouw ligt nog in bed en mijn zoon die is nog bo.. Volgens mij komt hij net de trap af! Op dat moment gaat de deur open en zie ik een leuke jongen voor mijn neus staan. En de eerste begroeting is met een knuffel.

Afbeelding
Eerst stel ik nog een paar vragen en dan zegt hij: '' Ik doe even mijn kleren aan'' ik kom zo weer en dan komt hij terug en dan de eerste kus, en dan, het is heel gezellig, dan komt de vader de kamer binnenstappen en ziet ons eerst schrikken we allebei heel erg maar dan zegt hij ''Jonas er staat een leuk en lief meisje voor ons! Het zou een super leuk vriendinnetje voor je zijn! Dan kijk ik de vader van Jonas heel lief en een beetje verlegen aan.




:fluit

Laatst gewijzigd door Minke op ma 05 nov 2012, 17:12, 1 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie