Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

8 berichten • Pagina 1 van 1

oO-simlove-Oo
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
110
Lid geworden op:
ma 30 apr 2012, 17:23

5G Family grey - begin

Voorstellen:

Afbeelding

Hallo! ik ben Nora Gray. Ik word binnenkort 18 en ben dol op dieren. Ik kan alleen niet zo goed met bijen omgaan. Toen ik dit huis van mijn oma erfde had ik niet verwacht dat er zo veel rare dingen zouden gebeuren. Ik kom uit de stad en ben al deze dingen niet echt gewend. Ik woon nu in moonlight falls.

Afbeelding

Het huis lijkt misschien groot maar dat valt best mee. Er zit een master bedroom in een logeerkamer en 2 badkamers. Ook natuurlijk 1 keuken, 1 woonkamer en 1 eetkamer. Ik ben benieuwd of ik en Flinn het hier leuk zullen vinden. Jullie gaan nu mijn verhaal volgen!

:woot einde deel 1 :P

Ik hoop dat jullie nog tips hebben! want ik ben nog maar een beginner :P
oO-simlove-Oo
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
110
Lid geworden op:
ma 30 apr 2012, 17:23

Re: 5G Family grey - begin

Dag 1

Afbeelding

''Goedendag hoe kan ik u helpen?'' Vroeg de meneer aan de infobalie.
''Hallo ik wilde graag een dagkaart voor het zwembad.''
''Oke, dat ik mogelijk. dat is dan 3 euro en die kant op is de vrouwen kleedkamer.'' Hij gaf het kaartje en ik gaf het geld. Ik liep die kant op. Ben benieuwd of het een mooi zwembad hier is. Ik kleedde me om en ging zwemmen. 's avonds ging ik naar huis. Er hing een blauwe gloed hier. Vreemd!

Afbeelding

Thuis ging ik mijn eten koken, naja koken... ik maakte salade klaar. ''Wat is er met dat schilderij? er is iets raars aan de hand hier.'' Ik at mijn eten op en ging naar bed. Ik dacht nog wat na over deze vreemde stad en ging slapen.

De volgende ochtend ging ik even zitten voor de kaptafel. Ik stond op. En ging me omkleden. Klaar voor nog een dag in moonlight falls....

Hoe was het? zijn er nog tips?

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie