Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

106 berichten • Pagina 5 van 6

Gebruikersavatar
maxxie03
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
916
Lid geworden op:
vr 03 aug 2012, 15:50

Re: 5G Jackson ~ Generatie 1 ~ Hoofdstuk 18

HOOFDSTUK 18

'MAAAM!' Ik schiet de vrouw in haar armen en ik kan mijn ogen niet geloven mijn moeder!

Afbeelding

Ik kreeg ook de tranen in mijn ogen, ze wist al dat ik zwanger was want ik had haar gebeld, maar nu moet ik nog een keer vertellen dat het kind dood gaat of niet gezond is, we gaan in de schommelstoelen zitten en praten bij.

Afbeelding

Afbeelding

Ze vertelt hoe het gaat met mijn broers en zussen, en al snel komt het neer op mijn kindje. Ik wil het niet voor haar verzwijgen want dan krijg je hetzelfde als bij Jim hij praat niet meer sinds ik het hem heb verteld. Nu is hij op zijn werk dus hij weet niet dat mijn moeder er is, maar ze belooft totdat het kind er is te helpen in huishouden enzo. En dat floep ik het eruit ik zeg wat er is en ze blijft kalm en zegt dat ik moet uitrusten vanaf dat moment doet zij alles.

Koken.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De dieren verzorgen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En aan het eind van de dag is ze ook blij als ze kan slapen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ook ik kan weer eens aan mezelf denken rustig ontbijten en leuke dingen doen.

Afbeelding

Afbeelding

Ook kan ik lekker schilderen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Iets wat ik super leuk vind, En mijn moeder verzorgt mijn moestuin waar ik al een paar dagen niet aan heb gedacht.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ook kunnen mijn moeder en ik leuke dingen doen samen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ze verdient echt rust na alles wat ze voor me doet.

Afbeelding

Maar ze moet al snel weer verder werken want het leven hier erg druk!

Afbeelding

Afbeelding

En toen ze in de avond in bed lag dacht ze eindelijk dat ze weer rust maar toen gebeurde het ik moest bevallen!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

ER IS NU EEN POLL GEOPEND VOOR EEN KINDERNAAM KIES 1 JONGENS NAAM EN 1 MEISJESNAAM A.U.B (OOK STILLE LEZERS) :D

Ook zullen de meeste lezers wel hebben gemerkt dat binnenkort Generatie 2 gaat beginnen!

En voor BabyBrownie nieuwe lezers zijn altijd welkom veel leesplezier!

Laatst gewijzigd door maxxie03 op za 10 nov 2012, 17:14, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
maxxie03
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
916
Lid geworden op:
vr 03 aug 2012, 15:50

Re: 5G Jackson ~ Generatie 2 ~ Hoofdstuk 1

HOOFDSTUK 1 -- GENERATIE 2 --

Ik ben snel naar het ziekenhuis gegaan met Jim.

Afbeelding

Afbeelding

Het was een snelle bevalling en er werd een klein jongetje geboren en het allerbeste het was gezond!

Afbeelding

Afbeelding

Ik en Jim waren erg blij en we hebben hem Ethan genoemd, we zijn naar huis gegaan.

Afbeelding

Het was erg laat en we waren erg moe dus hebben we Ethan in zijn bedje gelegd en zijn wij ook gaan slapen.

Afbeelding

Maar toen wij zijn gaan slapen heeft mijn moeder het overgenomen en heeft ze even voor Ethan gezorgd haar eerste kleinzoon!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Daarna heeft ze een lekker ontbijtje gemaakt.

Afbeelding

Afbeelding

Wij hebben lekker uitgeslapen want morgen is een drukke dag!

Afbeelding

Toen ik wakker werd had mijn moeder wafels gemaakt.

Afbeelding

Na het eten heb ik samen met Ethan in de schommelstoel gezeten.

Afbeelding

Afbeelding

Daarna heb ik James geborsteld terwijl Jim als troste vader voor Ethan heeft gezorgd.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Het is ook erg goed voor onze relatie want we praten weer goed en zijn weer erg verliefd, ook zijn we er over uit dat we zeker nog een kind willen!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
maxxie03
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
916
Lid geworden op:
vr 03 aug 2012, 15:50

Re: 5G Jackson ~ Generatie 2 ~ Hoofdstuk 1

Lieve lezers,

Ik heb morgen 1 repetitie en 2 so's zoals de meeste van jullie wel begrijpen is dit super veel werk dus komt er vanavond helaas geen nieuw hoofdstuk maar wel een spoiler voor morgen.

Spoiler: het gaat erg goed in het gezin alleen helaas moet de moeder van Jennifer weer weg, ook waagt Jennifer een nieuwe kans met het paardrijden, ook wil ze een nieuw kapsel en nieuwe kleding.
Gebruikersavatar
maxxie03
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
916
Lid geworden op:
vr 03 aug 2012, 15:50

Re: 5G Jackson ~ STOPT!

Hallo iedereen,

Ik heb een groot deel van mijn hoofdstukken verloren omdat SN helaas tijdelijk offline was ook heb ik in die tijd Sims herinstalleerd en is daarbij de familie Jackson verwijderd daar moet ik helaas mededelen dat ik stop met 5G Jackson. Ik heb dit besluit genomen omdat de familie weg is en een groot deel van Generatie 2! Voor trouwe lezers is er een ander leuk nieuwtje! Namelijk ik ga beginnen met een 365 dagboek. (Een beetje zoals BigMama met de Roma's.) Dat gaat beginnen in Maart. Met de release van The sims 3 studententijd, omdat ik het zelf ook jammer vind dat ik niet nu verder kan wil ik jullie een kleine 'promo' geven van mijn nieuwe dagboek ik heb nog geen naam en de personages hebben ook nog geen naam maar het gaat zo beginnen: Het nieuwe dagboek begint met de tweeling van mijn nieuwe familie ze zijn net verjaard en gaan beide studeren op de sims universiteit, beide zijn ze erg verschillend maar toch blijven ze bij elkaar ze gaan beide een andere studie doen en hebben beide andere ideeen over wat 'universitiet' inhoud!

Hopelijk gaan jullie allemaal mijn nieuwe 365 dagboek volgen in Maart!

Maxxie03

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie