Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

106 berichten • Pagina 4 van 6

Gebruikersavatar
maxxie03
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
916
Lid geworden op:
vr 03 aug 2012, 15:50

Re: 5G Jackson ~ Generatie 1 ~ Hoofdstuk 13

HOOFDSTUK 13

Ik voelde me meteen thuis alleen ik vond het erg jammer van die grote stal, helemaal leeg!

Afbeelding

Ik ben naar de manege gegaan en heb naar paarden gekeken. Mijn oog viel meteen op een mooi paard en er kwam iemand naar mij toe dat hij weg moest dus dat ik hem voor de helft van de prijs kreeg dus heb ik hem gekocht!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Jim vond het leuk en we noemen hem James, ik heb gelijk zijn stal en wei klaargemaakt.

Afbeelding

Afbeelding

Ook heb ik hem even geknuffeld en blijkbaar vind hij mee aardig!

Afbeelding

Afbeelding

Toen ben ik naar de supermarkt gegaan, Terwijl ik weg was hebben James en Fenne kennis gemaakt maar dat ging minder goed.

Afbeelding

Toen ik thuis kwam ben ik een moestuintje gestart als eerste sla en tomaat!

Afbeelding

Afbeelding

Ook heeft Jim geprobeert omop James te rijden maar hij was behoorlijk bang.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En als het niet beter kon heeft James, Jim van hem afgeworpen. Ik denk dat hij een tijdje niet meer gaat paardrijden.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
maxxie03
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
916
Lid geworden op:
vr 03 aug 2012, 15:50

Re: 5G Jackson ~ Generatie 1 ~ Hoofdstuk 13

Het lukt me vandaag niet om een hoofdstuk te plaatsen, ben de hele dag ziek geweest. en je zou denken dat ik dan de hele dag tijd heb gehad maar ik had gewoon zin om niks te doen en slapen dus hier spoiler voor volgend deel.

SPOILER:

Jim gaat een baan zoeken, Jennifer gaat proberen te paardrijden maar dat gaat mis waardoor ze in het ziekenhuis beland en daar hoort ze een schokkende ontdekking.

Laatst gewijzigd door maxxie03 op ma 05 nov 2012, 20:05, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
maxxie03
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
916
Lid geworden op:
vr 03 aug 2012, 15:50

Re: 5G Jackson ~ Generatie 1 ~ Hoofdstuk 14

HOODSTUK 14

Jim was van zijn paard gevallen en had veel pijn dus heb ik tosti's voor hem gemaakt, Ik werk niet meer als kok maar ik hou nog steeds van koken.

Afbeelding

Afbeelding

We hebben het opgegeten en daarna is iedereen naar bed gegaan ik, Jim, James en Fenne. We waren allemaal moe!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De ochtend erna was ik erg duizelig maar ik heb wel pannekoeken gemaakt en opgegeten.

Afbeelding

Afbeelding

Ik heb mijn plantjes in mijn moestuin water gegeven.

Afbeelding

Afbeelding

Daarna heb ik overgegeven want ik was erg misselijk.

Afbeelding

Afbeelding

Jim heeft een paar nieuwe meubels gekocht want de meeste meubels die er stonden waren oud en kapot, daarna heeft hij online gesolliciteerd bij het sportstadium.

Afbeelding

Afbeelding

Na het eten heb ik James uit zijn stal gehaald en heb een rondje gereden op hem.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Het was erg leuk en ik kon best goed paardrijden omdat ik het had gedaan toen ik klein was. Ook hebben we over hindernissen gesprongen.

Afbeelding

Afbeelding

Maar toen ging het mis James gleed uit en begon te stijgeren en ik viel van hem af.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik viel hard op de grond en ik kreeg krampen in mijn buik en mijn rug deed pijn, ik heb een taxi gebeld die me met snelle vaart naar het ziekenhuis bracht. Ik kwam aan en werd na 10 minuten wachten onderzocht mijn buik deed pijn tijdens het wachten. Ik mocht naar binnen ze deden onderzoek, de dokter kwam terug en zei: Het is niet verstandig om te paardrijden als je zwanger bent. Ik kreeg een lach op mijn gezicht ik stamelde :'zwanger?'de dokter zei ook meteen dat door die val erge gevolgen zal hebben voor het kind er is een grote kans dat het dood gaat voor dat het geboren is of dat het niet gezond geboren word. Dat was een grote klap in mijn gezicht en mijn lach ging weg...

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
maxxie03
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
916
Lid geworden op:
vr 03 aug 2012, 15:50

Re: 5G Jackson ~ Generatie 1 ~ Hoofdstuk 14

HOOFDSTUK 15

Ik ben naar huis gegaan en had gemengde gevoelens. Ik heb nagedacht in de schommelstoel.

Afbeelding

Afbeelding

Ik had honger maar geen zin om te koken dus heb ik pizza besteld.

Afbeelding

Afbeelding

Daarna heb ik een dutje gedaan want ik was uitgeput.

Afbeelding

Daarna heb ik even met Fenne geknuffeld want Jim was nog op zijn werk en dit nieuws wilde ik niet via de telefoon zeggen.

Afbeelding

Afbeelding

De bel ging ik nam de pizza in ontvangst, ik deed de doos open en moest weer kotsen, ik heb daarna toch een stuk genomen omdat ik honger had.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Toen ging de bel. JIM! Hoe moest ik hem dit vertellen ik had echt geen idee.

Afbeelding

Sorry dat hij er weer zo laat opstaat want ik had veel huiswerk en was laat uit.
Gebruikersavatar
maxxie03
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
916
Lid geworden op:
vr 03 aug 2012, 15:50

Re: 5G Jackson ~ Generatie 1 ~ Hoofdstuk 16

HOOFDSTUK 16

Hij kwam binnen ik zei dat er nog tosti lag en ben naar buiten gelopen met het vuilnis.

Afbeelding

'WAT? Waarom ben ik weggegaan? Ik keek door het raam en zag hem eten.

Afbeelding

Ik wou hem niet onder ogen zien en ik wilde het niet vertellen, Ik pakte James en zette hem in zijn stal.

Afbeelding

Afbeelding

Ik deed rustig de deur open en hoorde een gitaar, dat was Jim die gitaar speelde dus ben ik de trap opgeslopen in en bed gaan liggen.

Afbeelding

Afbeelding

Ik probeerde te slapen maar het ging slecht door de gedachtes in mijn hoofd.

Afbeelding

Telkens probeerde ik het opnieuw, maar toen voelde ik Jim naast me liggen het voelde veilig en ik viel snel in slaap.

Afbeelding

Afbeelding

Die ochtend hebben we samen ontbeten, ik wilde het zeggen maar het lukte niet.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Na het ontbijt heb ik het hem verteld, dat ik zwanger was maar niet de rest, want hij was zo blij!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Hij was erg lief en ik heb de hele dag rustig in de woonkamer gezeten.

Afbeelding

Afbeelding

Ook heb ik een Gekko gekocht.

Afbeelding

Ik voelde me de hele dag al onrustig maar in de avond dacht ik dit is het moment! Ik ben naar Jim gegaan maar hij had een verassing, hij deed zijn handen voor mijn ogen en we liepen de trap op hij opende een kamer en daar was het een hele kinderkamer!

Afbeelding

Ik werd heel blij maar toen gingen er gedachtes door mijn hoofd over dat er misschien geen kind komt misschien gaat het ongeboren dood! En ik begon te gillen : 'NEE, NEE GA WEG NEE' Ik sloot de deur en rende weg.

HIER WAT FOTO'S VAN DE KINDERKAMER:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
maxxie03
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
916
Lid geworden op:
vr 03 aug 2012, 15:50

Re: 5G Jackson ~ Generatie 1 ~ Hoofdstuk 17

HOOFSTUK 17

Hij kwam meteen naar me toe en heeft me getroost ook wilde hij weten wat er was en ik heb alles verteld en hij liep naar beneden en heeft de hele dag op de bank gezeten.

Afbeelding

Afbeelding

Hij ging naar zijn werk en ik ben verder gegaan met de normale dingen zoals het paard en Fenne schoonmaken.

Afbeelding

Daarna ben ik naar het schoonheidssalon gegaan voor een massage, want door die zwangerschap heb ik veel pijn!

Afbeelding

Afbeelding

Daarna kreeg ik veel spijt en heb ik nagedacht en geslapen op de bank.

Afbeelding

Maar toen ging de bel: TRINNGG!!!, Ik deed de deur open en daar stond een vrouw die zei: 'Hallo schatje.'

Afbeelding

Afbeelding

Sorry voor late en korte update, drukke dag gehad morgen dubbele-update

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie