Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

106 berichten • Pagina 3 van 6

Gebruikersavatar
maxxie03
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
916
Lid geworden op:
vr 03 aug 2012, 15:50

Re: 5G Jackson ~ Generatie 1 ~ Hoofdstuk 8 DEEL 1 DE BRUILOF

HOOFDSTUK 8 DEEL 2

Iedereen werd ongerust en ik ook het wachten knaagde aan me.

Afbeelding

Zou hij komen of heeft hij mij die maanden bedrogen?, maar toen ik hoorde een motor er kwam een motor aangereden met Jim meteen had iedereen weer aandacht en hij rende snel naar de trouwboog.

Afbeelding

De priester begont praten, en ik vroeg waarom hij laat was hij vertelde dat er een auto tegen de limousine was gebotst en dat hij snel een motor langs de weg heeft gepakt om op tijd te komen, ik was allang blij dat hij er was en ik was het al snel vergeten.

Afbeelding

Het verhaal van de priester was afgelopen en we zeiden beide ja, en wisselde de ringen uit.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Daarna hebben we de taart aangesneden.

Afbeelding

Afbeelding

Het werd laat en we zijn naar ons hotel vertrokken, we hebben een taxi gebeld omdat de limousine kapot was. We kwamen aan in het hotel om ons klaar te maken voor de huwelijksnacht.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Het is erg laat geworden maar de ochtend daarna was het erg vroeg toen we vertrokken om ons vliegtuig te kunnen halen voor onze huwelijksreis naar...

Waar vinden jullie dat hun huwelijksreis moet zijn?
Gebruikersavatar
maxxie03
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
916
Lid geworden op:
vr 03 aug 2012, 15:50

Re: 5G Jackson ~ Generatie 1 ~ Hoofdstuk 9

WEGENS HUISWERK ZET IK ZE WAT LATER ONLINE OOK ZAL IK MISSCHIEN IETS MINDER TEKST HEBBEN MAAR IK DOE ECHT MIJN BEST!

HOOFDSTUK 9

Jim is tijdens de huwelijksnacht bij mij ingetrokken dus we wonen nu samen. Na de huwelijksnacht zijn we om 7 uur s'Ochtends vertrokken naar Frankrijk het was een snelle vlucht en we kwamen een paar uur later aan.

Afbeelding

Ik keek me ogen uit wat was het prachtig! Ik ging niet vaak op reis naar het buitenland.

Afbeelding

Afbeelding

We verbleven in een mooi maar goedkoop hotel.

Afbeelding

Het eerste wat we deden in Frankrijk was het kunstmuseum bezoeken.

Afbeelding

Sorry maar ik vond Frankrijk romantischer dan wat jullie wouden, en de huwelijksreis zullen verdeeld worden over meerdere hoofdstukken omdat ik met huiswerk minder tijd heb om super lang sims te spelen daarom zal ik in het weekend langere verhalen plaatsen :D
Gebruikersavatar
maxxie03
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
916
Lid geworden op:
vr 03 aug 2012, 15:50

Re: 5G Jackson ~ Generatie 1 ~ Hoofdstuk 10

HOOFDSTUK 10

Het museum vond ik erg intressant.

Afbeelding

Maar Jim bleek verveeld.

Afbeelding

Daarom zijn we vertrokken naar een mooie rivier die dwars door het dorp gaat, daar hebben we samen heerlijk gezwommen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Het was leuk en erg romantisch, en we hadden veel plezier!

Afbeelding

Afbeelding

Daarna zijn we naar een Franse Bistro gegaan voor een lekker diner.

Afbeelding

Afbeelding

Daarna zijn we naar ons basiskamp gegaan voor een 'leuke' avond.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Daarna zijn we lekker gaan slapen want morgen hebben we een drukke dag!

Afbeelding

Ik plaats het van Ma-Do wat later wegens huiswerk en omdat ik bezig ben met een speciaal project voor EA.
Gebruikersavatar
maxxie03
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
916
Lid geworden op:
vr 03 aug 2012, 15:50

Re: 5G Jackson ~ Generatie 1 ~ Hoofdstuk 11

HOOFDSTUK 11

Ik werd wakker en realiseerde me dat het de laatste dag was hier in Frankrijk, Ik heb een lekker ontbijt gemaakt: Pannenkoeken!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Toen ik aan het koken was heeft Jim zich verward bij de openhaard.

Afbeelding

Afbeelding

Maar dat verwarmen werd opeens erg heet toen het hele verblijf in de fik stond!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Gelukkig was al snel de Franse brandweer er!, en zijn ik en Jim vertrokken we zijn naar een Nectarbrouwerij geweest.

Afbeelding

Afbeelding

Het was erg leuk en lekker! Ik heb meteen een paar flessen gekocht voor thuis.

Afbeelding

Afbeelding

Daarna hebben we een hele dag mooie gebouwen bezocht.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Daarna zijn we naar een kasteel geweest waar we onze laatste kus hebben gegeven in Frankrijk.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En toen zijn we weer vertrokken. In het vliegtuig besloten dat we misschien wel snel kinderen willen en dat Bridgeport geen veilige plek is om kinderen te laten opgroeien dus hebben we besloten om te verhuizen.

Waar moeten Jim en Jennifer naartoe verhuizen? Stem op de poll! (Ook stille lezers stemmen A.U.B)
Gebruikersavatar
maxxie03
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
916
Lid geworden op:
vr 03 aug 2012, 15:50

Re: 5G Jackson ~ Generatie 1 ~ Hoofdstuk 12

HOOFDSTUK 12

Toen we thuiskwamen was het al laat dus zijn we naar bed gegaan.

Afbeelding

Afbeelding

Die ochtend erna heb ik even met Fenne gespeeld en geknuffeld want ik heb haar erg gemist.

Afbeelding

Afbeelding

Ook Jim is weer druk bezig en leert weer verder met gitaar spelen.

Afbeelding

Maar ons leven ging verder dus moesten we werken. Ook heb ik de weken erna mooie steden opgezocht.

Afbeelding

Afbeelding

Ik heb een leuk stadje gevonden genaamd Appaloosa plains, Jim kende het al want zijn ouders hebben daar een vakantiehuisje die ze al jaren niet meer hebben bezocht. We zijn ook naar zijn ouders gegaan om het nieuws te vertellen. Ze wonen in een villa aan de overkant van Brideport.

Afbeelding

Afbeelding

Ze vonden het leuk en zijn vader heeft aangeboden om ons het vakantiehuis te geven we hebben meteen ja gezegd en zijn een paar weken later verhuisd we hebben nog een keer naar ons appartement gekeken en zijn vertrokken.

Afbeelding

Afbeelding

Het was een lange reis maar uiteindelijk kwamen we aan en ik kon mijn ogen niet geloven het was zo mooi en groot! een groot huis met stallen voor paarden en een enorme tuin!, we moeten alleen de meubels verplaatsen maar dit is een plek waar ik me kinderen wil grootbrengen dacht ik meteen!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Het Huis:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie