Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

106 berichten • Pagina 2 van 6

Gebruikersavatar
maxxie03
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
916
Lid geworden op:
vr 03 aug 2012, 15:50

Re: 5G Jackson ~ Generatie 1 ~ Hoofdstuk 5

HOOFDSTUK 5

Ik heb de hele middag gewerkt het was een rustige dag dus heb ik kunnen nadenken wat ik Jim zou vragen op onze date.

Afbeelding

Rond 5 uur was ik klaar dus ben ik naar huis gegaan, ik heb even in de lekkere zon gelegen want het was een warme dag.

Afbeelding

Ik viel langzaam in slaap maar toen hoorde ik een bel.

Afbeelding

ik word wakker en loop naar mijn intercom, ik druk op het knopje en zeg 'Hallo?' dan hoor ik 'Ehm hallo? Jennifer?' ik reageer 'Ja dat ben ik.' dan komt er uit de intercom 'Oh oke, ik ben Jim ik was in de buurt kan ik omhoog komen?' ik druk op het knopje en Jim kan omhoog. Hij komt naar boven en zegt alweer dat hij in de buurt was en dat hij wou zien waar ik woonde, ik vraag of hij drinken wilt hij vind het goed en gaat zitten. Dit is het perfecte moment om hem te ondervragen. 'Dus hoe gaat het?' begint het mee al snel gaat het over huisdieren, familie en vorige liefdes. Al snel floep ik eruit of hij me niet te dik vind, al snel zegt hij dat mijn lichaam mooi is, Ook vraag ik waarom zo'n gespierd iemand, iemand zoals mij mooi vind. Al snel zegt hij dat hij vroeger ook iets dikker was en veel gepest werd daarom is hij gaan sporten, opeens herinner ik me dat dat ook bij mij was, ik werd ook gepest omdat ik dik was. Misschien is hij niet zo stoer, na langer een gesprek te hebben kom ik erachter dat hij juist heel lief is hij houdt van kinderen dieren en familie. Dan pakt hij de gitaar in de hoek.

Afbeelding

Die gitaar was me nooit opgevallen, hij zingt een mooi lied.

Afbeelding

Uren verstrijken en we hebben veel lol, maar dan gaat zijn telefoon en moet hij gaan en zegt dat hij moet gaan en ik zeg hem gedag maar dan zet ik een stap naar hem en stap op een van Fenne's speeltjes ik glij uit en mijn lippen raken zijn lippen.

Afbeelding

Het was de eerste keer in mijn leven dat ik een jongen kuste. Het was even stil, maar toen legde hij zijn grote handen in mijn rug hij duwde mij naar hem toe en zoende me nog een keer. Deze keer veel langer dan de vorige keer.

Afbeelding
Gebruikersavatar
maxxie03
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
916
Lid geworden op:
vr 03 aug 2012, 15:50

Re: 5G Jackson ~ Generatie 1 ~ Hoofdstuk 5

Ik weet dat veel lezers Jennifer en Jim niet bij elkaar vonden passen, maar ik heb hier toch voor gekozen omdat ze veel dezelfde eigenschappen hebben en omdat ik zo een leuker verhaal kan maken :D

--------------------------------------------------------------------------------------------------
ilovedesims<3 schreef:Ik vind ze toch een lieff stel :wub
Dankje haha

Laatst gewijzigd door maxxie03 op vr 26 okt 2012, 17:46, 1 keer totaal gewijzigd.

Sims-Dreamer
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
31
Lid geworden op:
wo 18 apr 2012, 20:08

Re: 5G Jackson ~ Generatie 1 ~ Hoofdstuk 5

Ik vind het het proberen waard met Jim en haar. Ik vind ze op de een of de andere manier bij elkaar passen maar ik kan niet verklaren waarom
Animals are the stars in my life
Afbeelding
RIP Chacco, Maroe en Rianne. Miss jullie schatjes <'33
Rozen verwelken en scheepjes vergaan, maar de sims zal altijd bestaan!
Gebruikersavatar
maxxie03
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
916
Lid geworden op:
vr 03 aug 2012, 15:50

Re: 5G Jackson ~ Generatie 1 ~ Hoofdstuk 6

HOOFDSTUK 6

Na die zoen is het erg gezellig geworden, hij heeft al zijn afspraken afgezegd en me meegenomen naar een nieuwe disco: The I-Club.

Afbeelding

Ik had me haar mooi gedaan en een mooie jurk aangedaan.

Afbeelding

Het was erg gezellig we hebben gedanst en blijkbaar was hij heel trots als hij me kuste in het midden van de dansvloer.

Afbeelding

Na de late avond ben ik weer naar huis gegaan, ik heb wat aandacht besteed aan Fenne want door haar speeltje komt dit alles, ik heb lekker geslapen en heb die ochtend weer wat aandacht besteed aan Fenne want dat verdient ze!

Afbeelding

De intercom ging af en daar was Jim weer hij kwam omhoog en gaf me gelijk een zoen.

Afbeelding

Ik vroeg aan hem 'Dus hebben we nu een relatie?' hij antwoorde 'Als jij het wilt wel.' er kwam een grote glimlach om mijn gezicht en ik gilde 'JA!'.

Afbeelding

Ik heb wat tosti's gemaakt en blijkbaar kon Fenne het goed vinden met Jim, ze ging naar hem toe en ging op zijn schoot zitten. Ik riep dat de tosti's klaar waren en we gingen eten.

Afbeelding

Het werd al donker en we hebben tijdens volle maan naar de sterren gekeken.

Afbeelding

En van het een komt het ander hij gaf me een kus en we doken het bed in. En ik heb toen voor het eerst in me leven Ojaa gedaan.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding



Sorry voor de kleren van Jim het is zijn sportkleding maar ik kan het nu niet omwisselen.
Gebruikersavatar
maxxie03
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
916
Lid geworden op:
vr 03 aug 2012, 15:50

Re: 5G Jackson ~ Generatie 1 ~ Hoofdstuk 7

HOOFDSTUK 7

2 MAANDEN LATER

Ik en Jim hebben nu 2 maanden een relatie het gaat super!, we hebben al veel leuke dingen gedaan en ik heb zijn ouders en zus ontmoet. Ze zijn super aardig en ik ben erachter gekomen dat zijn ouders super rijk zijn, niet dat ik geïnteresseerd ben in dat geld maar ik snap wel waarom hij het niet heeft verteld, waarschijnlijk omdat er veel meiden achter zijn geld aanzitten. Ook moet hij van zijn vader zijn eigen geld verdienen dus eigenlijk krijgt hij helemaal niets. En nu het grote nieuws Jim heeft me ten huwelijk gevraagd en ik zei natuurlijk JA!, ik weet het is snel maar ik wil niet mijn eerste grote liefde kwijtraken. Dus zijn we vroeg begonnen met voorbereidingen en we gaan op het strand trouwen.

Afbeelding

Afbeelding

Ik weet dat het er nu niet romantisch uitziet maar het word een droomlocatie!, ook ben ik druk aan het sporten om die ene mooie trouwjurk te kunnen passen!

Afbeelding

En vanavond is mijn vrijgezellen feest in The I-Club, ik heb al mijn vrienden gebeld en gelukkig kunnen ze komen.

Afbeelding

Jim heeft zijn vrijgezellen feest al gehad en van zijn vrienden heb ik rare verhalen gehoord die ik niet wil geloven, Mijn vrijgezellen feest erg is laat want we gaan morgen al trouwen. Het is zo laat omdat ik er eerst geen vrijgezellen feest houden maar Jim heeft me overgehaald om het toch te doen. Voor het begint kijk ik nog een tv programma over mooie bruiloften opeens stopt mijn tv en ik bel een repareur.

Afbeelding

Maar als de klok 7 uur slaat trek ik mijn jurk aan en vertrek ik naar The I-Club, eenmaal aangekomen is het een groot feest iedereen danst op de luide muziek en sommige spuiten met nectar!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik ben ook een paar keer ondergespoten en een goede vriendin van mij heeft een toost uitgebracht.

Afbeelding

Afbeelding

Uren verstijken en het is inmiddels al 1 uur s'nachts dus ik vertrek mijn eigen feest omdat ik er goed wil uitzien op mijn bruiloft.

Afbeelding

Lieve lezers, morgen begint school weer voor mij ik ga proberen elke dag nog een hoofdstuk te plaatsen lukt dit niet meld ik het even, en zal ik de eerst volgende keer misschien wel 2 hoofdstukken plaatsen.

Laatst gewijzigd door maxxie03 op ma 29 okt 2012, 15:19, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
maxxie03
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
916
Lid geworden op:
vr 03 aug 2012, 15:50

Re: 5G Jackson ~ Generatie 1 ~ Hoofdstuk 8 DEEL 1 DE BRUILOF

HOOFDSTUK 8 DEEL 1

Vandaag was het zo ver mijn bruiloft ik ben vroeg opgestaan.

Afbeelding

Ik heb wat oude wafels gegeten en me haar en make up opgedaan.

Afbeelding

Afbeelding

Daarna heb ik mijn jurk aangedaan en ik vond het resultaat erg mooi.

Afbeelding

Ik ben langs de taartenwinkel gegaan voor mijn trouwtaart en ben meteen naar het strand gegaan.

Afbeelding

Ik kwam aan en het zag er prachtig uit ik heb de taart neergezet en ik heb genoten van het heerlijke weer.

Afbeelding

Er kwamen veel gasten aan en ik ging in de trouwboog staan wachtend op Jim maar minuten lang geen teken van hem of van zijn familie ik bleef wachten en het was tijd dat de ceremonie zou gaan starten maar nog steeds geen teken van Jim...

Afbeelding

MORGEN KOMT DEEL 2 EN LEZEN JULLIE HOE HET AFLOOPT.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie