Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

106 berichten • Pagina 1 van 6

Gebruikersavatar
maxxie03
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
916
Lid geworden op:
vr 03 aug 2012, 15:50

5G Jackson ~ STOPT! ~ mededeling 365 door maxxie03

Hallo iedereen,

Ik heb net mijn eerste dagboek afgerond het was niet het beste maar ik heb veel plezier gehad met het maken, dus wil ik nu een nieuw dagboek maken.

Geplaats:
Proloog

Afbeelding
Generatie 1
HOOFDSTUK 1
HOOFDSTUK 2
HOOFDSTUK 3
HOOFDSTUK 4
HOOFDSTUK 5
HOOFDSTUK 6
HOOFDSTUK 7
HOOFDSTUK 8
HOOFDSTUK 9
HOOFDSTUK 10
HOOFDSTUK 11
HOOFDSTUK 12
HOOFDSTUK 13
HOOFDSTUK 14
HOOFDSTUK 15
HOOFDSTUK 16
HOOFDSTUK 17
HOOFDSTUK 18

Afbeelding
Generatie 2
HOODFSTUK 1

Proloog:"

'Hallo iedereen,
Ik ben Jennifer ik ben net afgestudeerd van de koksschool,ik ben 20 jaar en ik ben verhuisd naar Bridgeport. Ik heb een mooi appartement gehuurd waar ik in woon. Mijn familie woont ergens anders maar ik dacht dat hier goede kansen voor me lagen als kok!, Ik ben ook op zoek naar een relatie, ik heb nog nooit een echte relatie gehad dus dat lijkt me super leuk!, ook zoek ik nieuwe vrienden maar dat gaat denk ook wel lukken. Het is mijn droom om een eigen restaurant te beginnen maar eerst maar eens beginnen in de snackbar als bijbaantje. Het lijkt me leuk als ik jullie mening hoor over vanalles ook lijkt het me leuk als jullie reageren op mijn belevenissen, verder wens ik jullie veel lees plezier!

Groetjes Jennifer'


Op dit topic houd ik jullie op de hoogte van mijn nieuwe 365 die gaat komen in Maart

Laatst gewijzigd door maxxie03 op zo 03 feb 2013, 21:06, 32 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
maxxie03
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
916
Lid geworden op:
vr 03 aug 2012, 15:50

Re: 5G Jackson - Generatie 1

HOOFDSTUK 1

De ochtend dat het eindelijk zo ver was was ik wel zenuwachtig ik ben in de taxi gestapt en heb mijn familie uitgezwaaid. Eenmaal in de taxi raakte ik meer relaxt, het was een lange reis maar een groot deel heb ik geslapen en voor dat ik het wist was ik al in Bridgeport. Ik stapte uit en stapte in de lift, het was de eerste keer dat ik mijn huur-appartement zou gaan zien, ik stapte naar binnen en ik kon mijn ogen niet geloven het was een mooi en ruim appartement met 2 verdiepingen ik liep naar binnen en voelde me meteen thuis, ik belde me moeder op om te vertellen dat ik was aangekomen en liep een rondje door het huis om het te inspecteren. Ook wou ik de buurt verkennen dus ging ik naar buiten en liep rond, het was een mooi stadje, met veel barren en cafe's. Het begon al laat te worden dus ging ik eten in een cafe genaamd: Waylons geraamte. Het was erg gezellig eerst ging ik aan de bar zitten voor een lekker drankje.

Afbeelding

En voordat ik het wist kwam het tweede drankje, ik kwam niet eens meer aan het eten toe! Er kwamen langzaam meerdere mensen binnen waar ik me aan voorstelde een hele aardige was Mick Situp, we hadden een leuk gesprek, hij woonde hier ook net 2 weken en zei dat het erg leuk is, hij bood me nog een drankje aan en ik zei geen nee!, voordat ik het wist daagde hij me uit om op het podium gitaar te spelen voor het hele cafe, ik was een beetje dronken en al mijn onzekerheden waren weg dus deed ik het, het was de eerste keer dat ik een gitaar vast had in me leven maar volgens mij ging het best goed.

Afbeelding

Het was een gezellige avond, en de bewoners waren erg aardig, we speelde biljart en tafelvoetbal.

Afbeelding

Maar het werd al laat dus ging ik terug naar mijn appartement, ik wankelde over straat en nam de metro, voordat ik het wist stond ik alweer in mijn appartement. Ik kookte heerlijke macaroni voor mezelf.

Afbeelding

keek even tv, maar vond het erg stil. Thuis woonde ik,mijn ouders, mijn grootouders, 2 broertjes en een zus. Ik wilde gezelschap van een relatie kwam het niet zo snel dus wil ik graag een huisdier.

Afbeelding

Welk huisdieren vinden jullie het leukst voor Jennifer?

Laatst gewijzigd door maxxie03 op ma 22 okt 2012, 19:45, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
maxxie03
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
916
Lid geworden op:
vr 03 aug 2012, 15:50

Re: 5G Jackson ~ Generatie 1 ~ Hoofdstuk 1

Koen schreef:In het echt ben ik echt een hondenliefhebber :wub
Maar tijdens het spel van The Sims heb ik eigenlijk altijd een kat.

Het maakt mij niet uit, als het maar geen paard is xD
Ja, ik dacht ook al dat een paard niet verstandig zou zijn :P
*Michelle
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
127
Lid geworden op:
do 23 aug 2012, 17:46

Re: 5G Jackson ~ Generatie 1 ~ Hoofdstuk 1

Leuk eerste hoofdstuk! Ik volg!
Ook eens leuk om geen standaard 'magere' sim te zien.

En ik vind een kat wel passen bij haar. Een appartement is misschien geen ideale plek voor een hond en ze krijgt het vast ook druk met haar baan...
Afbeelding
Gebruikersavatar
maxxie03
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
916
Lid geworden op:
vr 03 aug 2012, 15:50

Re: 5G Jackson ~ Generatie 1 ~ Hoofdstuk 2

HOOFDSTUK 2

Vanochtend was weer een vlotte ochtend ik werd wakker at wafels van gisteren.

Afbeelding

Ik ben naar de supermarkt geweest maar toen ik erheen liep viel het me op dat veel vrouwen raar naar me keken. Wat was er? vonden ze me dik? me kleding lelijk? ik weet het niet als je de vrouwen bekijkt die hier wonen ze zijn allemaal modieus en zijn zo dun als een sprietje. Het maakte me wel onzeker dus heb ik na de boodschappen gelijk een nieuw jurkje gekocht, het staat prachtig bij mij. Ook wil ik ietsje afvallen ik ben trots op wie ik ben maar een paar kilo eraf kan wel. Terwijl ik terug liep zag ik midden op straat een doos staan ik maakte het open en er zat een poesje in ik heb het poesje meegenomen en ze woont nu bij mij ik heb haar Fenne genoemd.

Afbeelding

Ik heb de boodschappen thuisgezet en heb gelijk op internet wat dingen voor Fenne besteld zoals speeltjes en een krabpaal, ik heb geluk want de vrouw die het verkocht komt het vanmiddag nog brengen. Daarna heb ik mijn laptop uitgezet en ben ik meteen weer weggegaan ik moet geld verdienen dus ga ik solliciteren bij een restaurantje.

Afbeelding

Ik ging naar binnen en had een gesprekje, dat binnen een paar minuten weer klaar was daarna mocht ik gaan en ik zou gebeld worden als ik het was geworden. Het was weer laat dus ben ik weer naar een cafe gegaan om snel een bord spaghetti naar binnen te werken.

Afbeelding

Het was een leuk cafe waar ik snel nog eens terug kom en het is maar een paar minuten van mijn appartement, ik heb na jaren weer piano gespeeld in het cafe en iedereen vond het blijkbaar mooi want iedereen begon te roepen en joelen.

Afbeelding

Maar opeens voel ik iets trillen MIJN TELEFOON! Ik ren naar de lift want het was al laat om naar huis te gaan, in de lift neem ik de telefoon op 'Mevrouw Jackson?' 'Ehm ja dat ben ik.' 'Oke mooi, ik bel namens uw sollicitatie, ik wil zeggen dat u het bent geworden en dat u morgen begint, prettige dag nog', ik was zo blij yes! ik ben aangenomen. De lift gaat open en ik neem een taxi naar huis. Als ik thuiskom zie ik een pakket voor de deur waarschijnlijk de katten spullen, ik heb op internet betaald dus de vrouw heeft het waarschijnlijk hier neergezet ik doe de deur open en Fenne zit al op me te wachten ik aai haar en open het pakket, ik ze de katten spullen in het appartement en ga in bad, ik ben erg moe dus ga in bed liggen, net voordat ik ga slapen zie ik dat Fenne de visjes naast me bed interessanter vind.

Afbeelding

Ik wil nog even kijken maar mijn ogen zakken langzaam dicht en even later voel ik dat Fenne naast me in bed is gekropen.

Afbeelding
Gebruikersavatar
maxxie03
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
916
Lid geworden op:
vr 03 aug 2012, 15:50

Re: 5G Jackson ~ Generatie 1 ~ Hoofdstuk 2

desimsswaggertje schreef:je kan goed schrijven en leuke screens ik heb een vraag hoe ga je naar bridgepoort
Bridgeport is een stad bij de uitbreiding Na Middernacht als die uitbreiding hebt ga je op het begin bij nieuw spel aanmaken kiezen voor de stad Bridgeport dan kan je een huishouden maken in Bridgeport :D
Gebruikersavatar
maxxie03
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
916
Lid geworden op:
vr 03 aug 2012, 15:50

Re: 5G Jackson ~ Generatie 1 ~ Hoofdstuk 2

Voor alle lezers: Ik ga iets minder tekst doen en meer zoals andere dagboeken en 365 ik hoop dat jullie het alsnog leuk vinden :D

HOOFDSTUK 3

Ik werd vanochtend wakker en heb de restjes Herfstsalade opgegeten.

Afbeelding

ook heb ik nog wat gesport om een paar kilo's aftevallen het viel niet mee!

Afbeelding

Ik heb nog even gechat met die aardige jongen uit Waylons geraamte en hij vertelde dat er een aardig nieuwe jongen in Bridgeport woont, dus heb ik hem opgezocht in zijn appartement om hem welkom te heten.

Afbeelding

Hij deed de deur open in zijn slaapkleding en ik stelde me voor, er was gelijk een klik en ik vond hem erg aardig.

Afbeelding

We hebben wat gepraat en ik kwam erachter dat hij erg van kinderen houd, net als ik. Hij houd van dieren vooral honden. En hij is vrijgezel!

Afbeelding

Ik ben weer naar huis gegaan en kreeg onderweg een telefoontje dat ik vandaag vrij was, ik heb even een dutje gedaan maar kreeg Jim niet uit me hoofd!

Afbeelding

Wat vinden jullie? passen Jim en Jennifer bij elkaar? En moet Jennifer proberen een relatie te starten met Jim?
Gebruikersavatar
maxxie03
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
916
Lid geworden op:
vr 03 aug 2012, 15:50

Re: 5G Jackson ~ Generatie 1 ~ Hoofdstuk 3

ilovedesims<3 schreef:Eigelijk vind ik ze niet bij elkaar passen haha :$
Maar ik zou het wel leuk vinden als ze iets krijgen! :)
Ik ben er ook nog niet over uit, dus wil ik graag dat alle lezers ook stille lezers reageren, zodat ik de meningen van lezers kan gebruiken :D

Laatst gewijzigd door maxxie03 op wo 24 okt 2012, 20:44, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
maxxie03
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
916
Lid geworden op:
vr 03 aug 2012, 15:50

Re: 5G Jackson ~ Generatie 1 ~ Hoofdstuk 3

HOOFDSTUK 4

Ik ben waarschijnlijk toen ik aan het denken was over Jim in slaap gevallen, want ik werd om 4 voor 12 s'Nachts wakker.

Afbeelding

Ik heb wat gegeten, met Fenne gespeeld en een filmpje opgenomen van Fenne die in het bad aan het spelen was.

Afbeelding

Daarna heb ik trots mijn koksschool diploma opgehangen omdat ik niet kon slapen.

Afbeelding

En ben ik een uur later toen ik weer moe werd mijn bed ingedoken.

Afbeelding

Ditmaal heb ik tot 11 uur s'Ochtends uitgeslapen, ik had geen honger meer omdat ik een paar uur geleden al pasta carbonara ophad. Dus ben ik achter mijn laptop gaan zitten en heb met Jim gechat.

Afbeelding

Ik heb maar even gechat want Fenne begon al aan me benen te krabben dus heb ik even met haar gespeeld.

Afbeelding

Het werd al laat dus ik moest naar mijn werk, ik heb onderweg besloten dat ik een date wil met Jim en als daaruit bepaal ik of we bij elkaar passen, want ik ga niet op zijn uiterlijk oordelen misschien is hij van binnen anders dan zijn stoere uiterlijk.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie