Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

106 berichten • Pagina 1 van 6

Gebruikersavatar
maxxie03
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
916
Lid geworden op:
vr 03 aug 2012, 15:50

5G Jackson ~ STOPT! ~ mededeling 365 door maxxie03

Hallo iedereen,

Ik heb net mijn eerste dagboek afgerond het was niet het beste maar ik heb veel plezier gehad met het maken, dus wil ik nu een nieuw dagboek maken.

Geplaats:
Proloog

Afbeelding
Generatie 1
HOOFDSTUK 1
HOOFDSTUK 2
HOOFDSTUK 3
HOOFDSTUK 4
HOOFDSTUK 5
HOOFDSTUK 6
HOOFDSTUK 7
HOOFDSTUK 8
HOOFDSTUK 9
HOOFDSTUK 10
HOOFDSTUK 11
HOOFDSTUK 12
HOOFDSTUK 13
HOOFDSTUK 14
HOOFDSTUK 15
HOOFDSTUK 16
HOOFDSTUK 17
HOOFDSTUK 18

Afbeelding
Generatie 2
HOODFSTUK 1

Proloog:"

'Hallo iedereen,
Ik ben Jennifer ik ben net afgestudeerd van de koksschool,ik ben 20 jaar en ik ben verhuisd naar Bridgeport. Ik heb een mooi appartement gehuurd waar ik in woon. Mijn familie woont ergens anders maar ik dacht dat hier goede kansen voor me lagen als kok!, Ik ben ook op zoek naar een relatie, ik heb nog nooit een echte relatie gehad dus dat lijkt me super leuk!, ook zoek ik nieuwe vrienden maar dat gaat denk ook wel lukken. Het is mijn droom om een eigen restaurant te beginnen maar eerst maar eens beginnen in de snackbar als bijbaantje. Het lijkt me leuk als ik jullie mening hoor over vanalles ook lijkt het me leuk als jullie reageren op mijn belevenissen, verder wens ik jullie veel lees plezier!

Groetjes Jennifer'


Op dit topic houd ik jullie op de hoogte van mijn nieuwe 365 die gaat komen in Maart

Laatst gewijzigd door maxxie03 op zo 03 feb 2013, 21:06, 32 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
maxxie03
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
916
Lid geworden op:
vr 03 aug 2012, 15:50

Re: 5G Jackson - Generatie 1

HOOFDSTUK 1