Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

29 berichten • Pagina 2 van 2

Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: Obsessed; Hoofdstuk 4. 23-10-'12

Hoofdstuk 5: Nieuw leven
Afbeelding
We zijn negen maanden verder, op het moment staat de baby te komen. Nou.. baby? Niet eens eentje, maar dat wisten we al. Omdat het er geen één is moet ik naar het ziekenhuis, tijdens de hevige krampen brengt Ryo mij naar het ziekenhuis, ik krijs het uit van de pijn. Hij probeert me kalm te houden maar dat lukt niet. In het ziekenhuis ging alles rustig en de bevalling ging goed, ik heb drie prachtige dochters op de wereld gezet. Raindrop, Pearl en Snow.
Afbeelding
Twee jaren gebeurde er niets, Snow is met de blokken aan het spelen terwijl ik op de bank zit, Luna is gestorven aan ouderdom en daar kunnen we niets aan doen. Ik verwerk het een beetje terwijl de meiden rustig zitten te spelen. Ryo komt naast me zitten en kijkt me aan, hij legt zijn hand op mijn been en troost me een beetje. Ik bijt op mijn onderlip en kijk even naar de meiden, ik probeer te glimlachen maar ik heb niet het gevoel dat het lukt. Ik sta op en loop naar boven, ik denk na maar het helpt toch niets. De meiden zijn nu peuters en het zal steeds moeilijker worden om ze op te voeden, Ryo moet veel werken, maar ik ben niet meer zo actief. Natuurlijk blijf ik beroemd maar er gaat niet echt veel gebeuren.
Afbeelding
Raindrop is een muziekaal meisje, waarschijnlijk zou ze nog wel een prima zangeres of gitarist kunnen worden. Ik zucht zacht terwijl ik op mijn bed ga zitten, ik denk nog steeds na. De laatste dagen gaat het niet zo goed met me, ik ben niet depressief of zoiets maar ik zit gewoon niet lekker in mijn vel. Het ligt niet aan de drieling, natuurlijk niet. Ik denk dat het gewoon meer aan mij ligt. Ik haal een hand door mijn haar en denk nog steeds na, ik sta op en loop naar het raam toe.
Afbeelding
Pearl is de genie van de drieling, ze weet alles al en ik wed dat als we haar gaan leren praten dat ze dat aardig snel onder de knie heeft. Ik denk na en glimlach, ik glimlach altijd als ik aan mijn familie denk. Ik ben benieuwd hoe het met mijn moeder gaat, ik heb al een tijd niets meer van haar gehoord. Ze is nu ook al best oud misschien moet ik binnenkort maar bij haar op bezoek gaan.
Afbeelding
Ryo roept me, hij staat buiten. Ik loop naar buiten en ga voor hem staan, hij glimlach en bijt op zijn onderlip. Hij zegt niets, ik denk na en kantel mijn hoofd een beetje. Hij haalt een klein doosje uit zijn broekzak en glimlach.
“Lieve Mei, ik hou van je, al toen we kinderen waren hield ik van je. Wil je met me trouwen?”
Ik doe mijn handen voor mijn mond en knik, ik wist niet wat ik er van moest vinden ik had gemengde gevoelens aangezien ik nog steeds bezig was met Luna, maar nu word ik al iets vrolijker.
“Natuurlijk wil ik met je trouwen!”
Zeg ik, en hij schuift de ring om mijn vinger.


SCHRIJVERS NOTITIE:
Het is een best wel saaie update, de volgende word ook nogal saai en klein en pas bij hoofdstuk 7 gaat het weer echt spanned/zielig whatever worden, dus ik hoop dat ik geen volgers verlies. Ik hoop wel dat jullie dit kleine hoofdstuk leuk vinden. :laugh
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: Obsessed; Hoofdstuk 5. 25-10-'12

Hoofdstuk 6: Het lot..
Afbeelding
Door Ryo..
“Papa, papa! Waarom ligt mama op bed? Het is dag!”
Vraagt Pearl, de drieling is onderhand tien jaar en er zijn niet veel dingen gebeurd. Oké, Shadow is gestorven en we wonen nu in een andere stad. Ik heb ontslag genomen en Mei werkt al heel lang niet meer. Ondanks dat verdienen we geld, Mei heeft eindelijk het ding gevonden waar ze van houd. Paardrijden, ze heeft al meerdere bekers geworden maar heel bekend is ze niet. We zijn niet meer zo bekend, mensen herinneren me dan ook als een ster van 10 jaar geleden. Er is veel gebeurd en het enige wat ik nu nog wil is gewoon leven. Maar gewoon leven is lastig als je iets weet wat je de drieling zou moeten vertellen en niet kan vertellen. Mei en ik hadden 8 jaar terug afgesproken dat we zouden gaan trouwen als de kinderen 10 zouden zijn, alleen zodat ze het mee konden maken.
Afbeelding
Door Mei..
Dagen bij de wc zitten, elk uur wel drie keer overgeven en twee van de drie keer is het bloed. Ik weet dat het slecht gaat, maar ik ga niet naar de dokter, het is waarschijnlijk gewoon een virus en het is vast zo weer over. Wat zeg ik nou, zo weer over? Ik weet heel goed dat dit niet normaal is, maar ik ben doodsbenauwd, doodsbenauwd om naar de dokter te gaan. De dokter kan van alles zeggen, maar ik weet al wat ik heb. Ik hang over de wc pot en ben te zwak om op te staan, als ik zou moeten lopen zou Ryo me moeten helpen.
Afbeelding
Ik leun tegen de muur aan en zucht, ik was aan het schrijven in schriften, mijn dagboeken die ik altijd heb geschreven. Ik weet wat ik heb, de symptomen.. ik heb de ziekte die mijn vader had.. Een traan glijd langs mijn wang, het is lastig te bedenken dat ik niet lang meer leef. Een traan glijd over mijn wang naar beneden en valt op het papier. Ik weet dat Raindrop, Pearl en Snow dit later zouden lezen, dat wil ik zelfs. Ze moeten weten wat er is gebeurd en hoe ik over ze denk. Ik voel weer de drang en ik klamp me vast aan de wc. Het rode bloed komt mijn mond uit en de tranen branden in mijn ogen.
Afbeelding
Dagen lig ik op bed, het overgeven is gestopt en ik slaap alleen nog maar. Ik kan me nauwelijks bewegen en als ik iets doe dan schrijf ik in mijn dagboek. Ik denk veel na en weet dat het niet lang meer gaat duren. Shin komt soms naast me liggen en knuffelt me, die hond is ook al erg groot geworden. Ik zal ze gaan missen wanneer ik weg ben.
Afbeelding
Het is een woensdag, ik voel me wat beter en ik merk dat Ryo er niet is. Het maakt niets uit, hij is bezig met de kinderen. Ik sta op met de boeken in mijn hand maar als ik bijna bij de deur ben zak ik in. De boeken vallen met een harde klap naast me, maar niemand is thuis. Ja, de paarden misschien.. Maar niemand die me kan helpen. Alles begint pijn te doen en ik probeer me op te hijsen aan het bed.
Afbeelding
Ik rol om over de boeken, en ik lig daar voor een half uur. Ik houd het niet meer uit, ik hoor een deur maar alles word zwart. Ik hoor Ryo’s stem schreeuwen, hij wilt een ambulance bellen maar het is te laat. Ik hoor niets meer, voel niets meer en ik leef niet meer. Mijn ziel verdwijnt uit mijn lichaam, ik ga naar een andere wereld.

SCHRIJVERS NOTITIE:
De update waar ik lang op heb gewacht, het was best lastig om te schrijven aangezien ik deze update heel zielig wou over brengen. Eerst wou ik er update 7 van maken maar omdat ik niet genoeg plaatjes had om anders een Hoofdstuk 6 van te maken heb ik dit gedaan. Het verhaal is nog niet klaar, maar ik denk dat dit verhaal zo'n 10 hoofdstukken krijgt, het kan meer zijn.

V Vroeger hadden ze zwart haar, ze hadden het geverfd. Nu zijn er heel veel jaren voorbij gegaan en hebben ze het weer terug geverfd naar zwart. :D

Laatst gewijzigd door Liza op zo 28 okt 2012, 19:56, 1 keer totaal gewijzigd.

Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Anouchka
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
8
Lid geworden op:
di 07 aug 2012, 15:23

Re: Obsessed; Hoofdstuk 6. 28-10-'12

Zo zielig :(!♥ Maar wat heeft ze nou eigenlijk voor ziekte :o?


Btw keigoed verhaal (: sinds een paar dagen volg ik het & ik kijk om het uur gewoon of er een nieuwe update is xD maarja super goed verhaal♥♥♥
Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: Obsessed; Hoofdstuk 6. 28-10-'12

Ah het is eigenlijk gewoon een zelf verzonnen ziekte, later in het verhaal word het allemaal nog wat duidelijker en ik denk dat er pas een update komt dit weekend aangezien ik best wel druk ben met school. ;c
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie