Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

29 berichten • Pagina 2 van 2

Gebruikersavatar
SimsLuvx
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
120
Lid geworden op:
za 08 okt 2011, 10:44

Re: Rough Butterflies.

sorrysorrysorrysorrysorry dat het zo lang duurde ;o k had het echt heeel druk met school enzo, maarja, nieuw hoofdstuk =D

----

Hoofdstuk 3

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
"Hey Despina, kan ik even met je praten?" Ik schrok op uit mijn gedachten en keek omhoog. De rode ogen van mijn vader keken me verontrust aan en ik fronste. "Eh, tuurlijk pap, wat is er?" Vroeg ik terwijl ik opstond van mijn bed. "Ben je met die hond uitgeweest?" Vroeg hij op beschuldigende toon en ik trok één wenkbrauw omhoog. "Hond? Waar heb je het over?" Vroeg ik en keek hem aan. "Die jongen. Eh. Weerwolf." zei hij mompelend en ik zuchtte. "Je bedoeld Evan?" Vroeg ik en zette mijn handen in mijn zij. "Ja, toevallig wel. Heb je daar soms problemen mee? Hij is leuk." Zei ik, en voordat ik nog iets kon zeggen, stond mijn vader al dichterbij. "Despina. Ik wil niet dat je nog een keer met hem uitgaat. Ik vind het al erg genoeg dat jullie elkaar iedere dag hier thuis zien." "Pap, dat slaat echt helemaal nergens op! Ik weet zeker dat jou ouders.." Mijn vader kapte me af. "Despina Celestia Sunshade. Ik wil niet dat jij nog een keer met die jongen uitgaat. OOIT." Zei hij en ik probeerde boos uit mijn kamer weg te stampen. "Oh nee dame, jij beloofd het me eerst." Zei hij en greep me bij mijn arm. "Auw, pap, dat doet pijn!" Riep ik uit en probeerde me los te wringen. "Goed, goed, ik beloof het, AUW!" Zei ik en mijn vader stampte mijn kamer uit. Hij gooide de deur met een klap dicht en ik liet me achterover op mijn bed vallen. Ik voelde de tranen in mijn ogen prikken en ik sloot mijn ogen.

Afbeelding
Een paar dagen later besloten Evan en ik - stiekem - nog eens uit te gaan. We gingen naar het meest afgelegen plekje van de stad, het kerkhof. Ik weet het, het klinkt misschien raar, maar je kunt de maan en de sterren hier goed bekijken en geef toe, dat is zó romantisch. Het was volle maan, en een paar minuten voordat we gingen transformeerde Evan tot weerwolf. Ik was niet geschrokken, eerder verbaasd dat hij niet precies op een hond leek. "Wauw, Evan, de maan is prachtig.." Zuchtte ik terwijl ik naar boven keek. "Niet zo prachtig als jij.." Zei hij met een diepe stem en ik schoot zachtjes in de lach. "Zei ik iets verkeerds?" Vroeg hij snel en haalde een hand door zijn haren. "Eh, nee, je stem klinkt gewoon leuk." Giechelde ik en hij grijnsde. "Je bent nog steeds even leuk hoor." Glimlachte ik en drukte een kusje op zijn wang.

Afbeelding
De volgende dag was Rosalina, Evan's kleine zusje, jarig. Mijn ouders waren zo aardig om het mee te komen vieren, aangezien ze Rosalina op de een of andere manier wel aardig vonden. We juichten, aten taart en gaven haar een cadeautje. Ze was er erg blij mee, alhoewel dat niet zo leek. Ze was als peuter al een beetje .. anders. Evan en ik trokken ons terug op de studeerkamer en aten daar onze taart. "Pfoe, als mijn pa hier maar niet achterkomt." Zeg ik zacht en neem een hapje van mijn taart. Evan grinnikte zacht en likte zijn bord schoon. Ik lachte en pakte het bord van hem af. "Foei. Af. Stoute hond." Grinnikte ik en liep naar de keuken. Ik zette de borden in de vaatwasser en gaapte. Ik had niet veel geslapen door onze date gisteravond, en ik liet me op de bank zakken. Al snel was ik in een diepe slaap gezakt.
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Gebruikersavatar
Ravia
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
477
Lid geworden op:
ma 28 mei 2012, 10:10

Re: Rough Butterflies.

^dat zou ik ook wel willen weten ja... misschien is ze wel een heks. want behalve een heks zitten alle wezens in het huishouden.
Gebruikersavatar
SimsLuvx
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
120
Lid geworden op:
za 08 okt 2011, 10:44

Re: Rough Butterflies.

Dr zit een heks in ;o ;o de moeder van Evan :')
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Gebruikersavatar
SimsLuvx
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
120
Lid geworden op:
za 08 okt 2011, 10:44

Re: Rough Butterflies.

geeftniet, ze komt er tot nu toe bijna niet in voor hoor hahaha.
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Gebruikersavatar
SimsLuvx
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
120
Lid geworden op:
za 08 okt 2011, 10:44

Re: Rough Butterflies.

thankyou =D
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie