Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

234 berichten • Pagina 6 van 12

Gebruikersavatar
ilovedesims<3
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
915
Lid geworden op:
vr 28 sep 2012, 16:54

Re: 5G Falke~Generatie 2~Het huis! :)

Verhuizen.

Afbeelding
Pff... Ik kan maar niet slapen, ik draai en draai. Het lukt gewoon niet. Ik ben zenuwachtig, zenuwachtig voor het alleen wonen. Zenuwachtig om afscheid te nemen.
Afbeelding
Mama keek toen ik vertelde dat ik echt wegging zo teleurgesteld. zo verdrietig.
Afbeelding
Toen ik eindelijk in slaap was gevallen kwam Sem 4 uur later alweer wakker maken. (Om 6:13)
Maar het was me nog nooit opgevallen maar het uitzicht is heel mooi.

Afbeelding
Afbeelding
Ik pakte mijn laatse spullen in.
Afbeelding
Mijn eerste stap in de vrijheid! Ik glimlach, papa en mama waren er niet maar we hadden gister al afscheid genomen.
Afbeelding
Afbeelding
Wat is hier gebeurd! ;O

________________________________________________________________
Jaa..! wat zou er gebeurd zijn...
Dat zien jullie wss morgen!
-------------
Maar er is dus echt iets super $%%#% gebeurd!
Ik kon Nina niet overplaatsen naar aploosa plains!
Echt super stom! Maar nu heb ik haar even na gemaakt en het zo gedaan! Maar als iemand anders weet hoe ik het nog wel goed kan doen, zeg het alsjeblieft! ;p
Afbeelding Afbeelding
Klik op mijn banner voor: 5G falke of Bro and Sis stuff
Gebruikersavatar
ilovedesims<3
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
915
Lid geworden op:
vr 28 sep 2012, 16:54

Re: 5G Falke~Generatie 2~Verhuizen...

@Jente
Ik heb Nina eerst verhuisd in apploosa plains zodat Nina alleen woonde
En toen heb ik stad bewerken gedaan. alleen toen stond Nina er niet bij en jade en Ryan en Stan ook niet.
Maar als ik op Nina ga is ze er nog wel gewoon en kan ze nog wel bij Jade en Ryan en Stan op bezoek.
Afbeelding Afbeelding
Klik op mijn banner voor: 5G falke of Bro and Sis stuff
Gebruikersavatar
ilovedesims<3
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
915
Lid geworden op:
vr 28 sep 2012, 16:54

Re: 5G Falke~Generatie 2~Verhuizen...

SURPRISE!

[/i]Afbeelding
Ik doe de deur open, PAPA!!
Afbeelding
En mama ook! Dan pas besef ik wat voor mooie meubels er om me heen staan. 'Hebben jullie dit gedaan! Oh wat mooi! oh het is echt prachtig!' Ik knuffel mama. En heb tranen in mijn ogen, zo blij ben ik!
Afbeelding
En daarna mijn vader natuurlijk ook nog! Ik kijk nog is om me heen, WAUW het is echt zo mooi zo luxe! Anders moest ik alles zelf nog kopen en was ik blut. Nu heb ik nog gewoon geld over!
Afbeelding
'Hoe kan ik julile ooit bedanken?!' 'Dit is nog niet alles hoor schat,' 'NOG NIET ALLES?! Dit is al veel te veel!' 'Kijk is naar mama.' Ik draai me om en zie mama staan.
Afbeelding
Met een hondje! Wat een schatje! 'Ik knuffel papa en mama weer helemaal plat. En dan ga ik naar het hondje.
Afbeelding
Hij heet Klutz! Echt zo'n schatje is'ie!
Afbeelding
Daarna ga ik schilderen, ik heb Sunset valley na geschilderd.
Afbeelding
Ze bleven ook logeren, ik heb 'Sunset valley' gelijk in de logeer kamer opgehangen.
Afbeelding
.
Afbeelding
De volgende ochtend betaal ik voor het eerst de rekeningen.
Afbeelding
En mama speelde wat met Kluz.
Afbeelding
Papa nam afscheid want hij moest werken! :(
Afbeelding
Dat vond ik erg jammer.
Afbeelding
Alleen mama bleef nog langer! We gingen samen naar het Festival!
Afbeelding
Het was alleen niet zo mooi weer, maar dat kon de pret niet bederven! ;p
Afbeelding
Zo moeder zo dochter...
Afbeelding
Mama had gewonnen!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Toen nam ik ook afscheid van mama en ging ik naar huis.

_________________________________________________________________________________
Ik hoop dat jullie het leuk vonden!
Klutz is misschien wel een beetje een rare naam maar zo heette die al dus ik dacht ik laat het gewoon zo! ^^
Afbeelding Afbeelding
Klik op mijn banner voor: 5G falke of Bro and Sis stuff
Gebruikersavatar
ilovedesims<3
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
915
Lid geworden op:
vr 28 sep 2012, 16:54

Re: 5G Falke~Generatie 2~SURPRISE!

Bedankt voor alle reacties! :knuffel
Love!

Afbeelding
Toen papa en mama weg waren, was het wel een stuk stiller. Gelukkig hadden ze me die lieve Klutz gegeven! Maar toch het was stil. Ach, ik moet ook niet zo zeuren! Ik smeerde een broodje met een dikke laag boter en pindakaas. Ik propte het gauw in me mond en ik was nog net op tijd voor GTST.
Afbeelding
Gelijk voelde ik wat kriebelen bij mijn voeten. Haha, die gekkerd! Ik zette Klutz gelijk op mijn schoot en aaide hem lekker over zijn buikje.
Afbeelding
Het begon al donker te worden, ik deed nog even een spelletje met Klutz en ging toen op bed. Laat ik morgen naar de buren gaan!
Afbeelding
Met het idee om eindelijk iemand van Apploosa plains te ontmoeten; viel ik al snel in slaap.
Afbeelding
De volgende ochtend liep ik naar de overkant en belde aan. Ik ben benieuwd wat voor mensen hier wonen!
Afbeelding
Na lang gepraat te hebben werd ik uitgenodigd om naar binnen te komen
Afbeelding
Daar ontmoete ik mijn buurvrouw, ze was erg aardig en beloofde een keer bij mij langs te komen.
We praatten nog lang door maar ze moest weg. Ik mocht nog gewoon blijven, mijn buurman die maakte koffie, en ik ging naar mijn kleine buurmeisje toe.

Afbeelding
Afbeelding
Ze pakte me gelijk stevig vast. Wat moet het leuk zijn om een eigen kindje te hebben! Ik wil zoiezo kinderen!Besliste ik door haar. Ik speelde nog lang door met haar. Maar ging toen echt naar huis.
Afbeelding
Ik at mijn tosti, en genoot van het uitzicht. Het was echt gezellig bij de buren! Echt superaardige mensen!
Afbeelding
Ik maakte was schoon, en ik ging even met Klutz wandelen.
Afbeelding
Toen ik aan het lopen was zag ik een man die in de tuin aan het werken was. Hij floot naar me. Ik deed de stoute schoenen aan en liep naar hem toe. Ik begon wat te flirten.
Afbeelding
Afbeelding
Hij was echt leuk! Hij deed mee! Ik gaf hem me nummer en hij beloofde me te bellen. Hij heet trouwens Tim!
Afbeelding
Ik denk dat ik verliefd ben!

_______________________________
Wat vinden jullie van Tim?
De volgende keer al weer screens van de herfst... Beetje te veel gespeeld.. :sweatdrop
Ik hoop dat jullie het leuk vonden!
Afbeelding Afbeelding
Klik op mijn banner voor: 5G falke of Bro and Sis stuff

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie