Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

234 berichten • Pagina 9 van 12

Gebruikersavatar
ilovedesims<3
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
915
Lid geworden op:
vr 28 sep 2012, 16:54

Re: 5G Falke~Generatie 2~Kunstwetenschap.

Bedankt voor alle reactie's! :knuffel
True love!

Afbeelding
De volgende ochtend ging ik wat kennis maken met huisgenoten. Ze waren erg aardig!
Afbeelding
Nu moest ik een 'stoere' look vinden hmm... Moeilijk...
Afbeelding
Here i am! Oke, nu nog iets met mijn haar.
Afbeelding
Nu mijn haar nog.. Ik doe wel gewoon een vlechtje!
Afbeelding
Mijn buik rammelde, ik had nog even tijd voor dat de les zou beginnen... Ik ging naar het cafetje in de buurt. De man begroette me vriendelijk en ik bestelde een donut.
Afbeelding
Mmm.. Dat ziet er lekker uit! 'Dankuwel!'
Afbeelding
Ik ging lekker buiten zitten en genoot van het weer en mijn donut. Wat was het hier leuk! Er kwam iemand bij me zitten. 'Heey' 'Hoi.' mompelde ze. 'Leuke kleren heb je.' 'Dankje! Wat studeer jij?' 'Kunstwetenschap, zag je me gister niet?' 'Nee sorry!' We praaten veel en we liepen samen naar de les.
Afbeelding
Pff.. een lezing. Ik keek naar de maschotte en ik glimlachte. Ik liep het lokaal binnen en ging zitten.
Afbeelding
Sjonge.. wat was dit saai. Na een tijdje sukkelde ik in slaap. ''NINAAAA!' schreeuwde de lerares. 'Huhh?' mompelde ik en iedereen staarde me aan. Ik kreeg een kleur. 'Kom naar voor en vertel wat ik net heb gezegd! Dat wist ik ik heb het boek heel goed doorgenomen. Ik liep toch met een rood hoofd naar voren.
Afbeelding
Ik vertelde honderduit over de stof. De lerares keek me goedkeurend aan en fluisterde met toe dat ik een extra punt zou krijgen. Ik bedankte haar en ging weer zitten nu luisterde ik goed naar de les.
Afbeelding
Na de les kreeg ik veel complimenten over mijn les geven. Ik glimlachte en vroeg of ze zin hadden in een feestje vanavond. Nou dat hadden ze! Ik belde nog wat mensen, en ging gauw naar huis voor de voorbereidingen.
Afbeelding
Afbeelding
Zo het feestje kon beginnen!
Afbeelding
Afbeelding
Ik vroeg een leuke jongen om mij te vat sappen. Pff.. Ik voelde me wel een beetje sapperdeflap. Ik kon nauwelijks op mijn benen staan. Ik wankelde wat en ging met wat mensen praten.
Afbeelding
Daarna ging ik nog even met hem praten...! Ik fluisterde in zijn oor 'Ik vind je leuk...' hihihihi. Ik wankelde en hij pakte me voorzichtig vast. Veel mensen gingen naar huis. 'Ik moet ook maar is gaan.' zei hij. 'Ik loop wel even mee.' Ik voelde me weer helder worden. Mijn hoofd bonkte al een gek.
Afbeelding
We staarden elkaar aan. 'Nina?' 'Ja?' 'Ik vind jou ook leuk.'
Afbeelding
Hij boog voor over en toen...
Afbeelding
Afbeelding
Daarna maakten we nog een romantische foto en toen ging hij echt weg.

_________________________________________________________________________________
Sorry dat ik steeds met 'hij' praat maar ik ben zijn naam vergeten, of eigenlijk daar heb ik helemaal niet naar gekeken :sweatdrop
Wat vinden jullie van 'hem'? :)
Afbeelding Afbeelding
Klik op mijn banner voor: 5G falke of Bro and Sis stuff
Gebruikersavatar
ilovedesims<3
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
915
Lid geworden op:
vr 28 sep 2012, 16:54

Re: 5G Falke~Generatie 2~True love!

Bowlen! :)
Bedankt voor alle reactie's!~ :knuffel

Afbeelding
Ik liep weer naar binnen en ging nog wat studeren voor morgen.
Afbeelding
De volgende ochtend ging ik vroeg naar de les ik was goed voorbereid.
Afbeelding
De hele middag ging ik weer studeren. Maar s'avonds ging ik bowlen. Ik vroeg of Jeffery mee wou maar hij kon niet. Dus ging ik maar in mijn eentje.
Afbeelding
STRIKEE!
Afbeelding
Woow... Niet vallen...
Afbeelding
Afbeelding
Ahhw...
Afbeelding
Daarna ging ik wat drankjes maken, ik dacht aan Jeffery jammer dat ie vandaag niet kon. Ik ben echt 100% verliefd op hem. Ik hoop dat hij er ook zo over denkt... Na een tijdje nagedachte te hebben. Ging ik de muur besmeuren.
Afbeelding
Het was best wel goed gelukt!
Afbeelding
Daarna maakte ik een grond schildering.
Afbeelding
Afbeelding
Ik maakte een foto van mijn grond beschildering en zette hem op mijn blog.
Afbeelding
Het begon alweer licht te worden! Ik ging gauw naar huis en ik ging nog wat op mijn mobiel. En eindelijk had ik een ander hoesje! Ik smste Jeffery en morgen zouden we wat afgaan spreken! ♥
Afbeelding Afbeelding
Klik op mijn banner voor: 5G falke of Bro and Sis stuff
Gebruikersavatar
ilovedesims<3
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
915
Lid geworden op:
vr 28 sep 2012, 16:54

Re: 5G Falke~Generatie 2~Bowlen!

Examens
Afbeelding
Vandaag examen! Mijn eerste en mijn laatste.
Afbeelding
En toen moest ik rennen voor het volgende examen. Gelukkig was ik niet gesnapt met mijn spiekbriefje!
Afbeelding
Na de examens ging ik gauw naar huis. En toen kreeg ik mijn rapport ik was GESLAAGD!!!
Afbeelding
YEAAHH! Ik smste Jeffery en hij was ook geslaagd!♥
Afbeelding
Toen ging ik gauw naar het café want daar had ik met hem afgesproken. Ik liep naar binnen en zag hem. Ahhw, wat zag ie er lief uit hij had zijn haar schuin gedaan!
Afbeelding
Hij kwam naar me toe en zoende me. Wat is het toch een schatje!
Afbeelding
'Mag ik deze dans van u?' 'Haha, Ja natuurlijk'
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
'Nina ik wil je iets vragen... Maar niet hier ik zeg het op het strand.' Hij trok me in zijn auto en we reden naar het strand.
Afbeelding
'Nina wil je.. uuhm met me samen wonen? 'Ja natuurlijk!' 'Ik heb een huisje in apploosa plains gekocht en ik heb je ouders gebelt en...' Maar hij kon al niet meer praten.
Afbeelding
Afbeelding Afbeelding
Klik op mijn banner voor: 5G falke of Bro and Sis stuff
Gebruikersavatar
ilovedesims<3
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
915
Lid geworden op:
vr 28 sep 2012, 16:54

Re: 5G Falke~Generatie 2~Examens

Bedankt voor alle leuke reactie's! :D
Samenwonen

Afbeelding
Ik nam afscheid van mijn huisgenoten, en we beloofden contact te houden. Daarna zag ik de 'studenten wagen' met Jeffery erin hij lachte en zwaaide. Ik stapte ook in en gaf Jeffery een kus.
Afbeelding
En daar waren we weer in apploosa plains! Ik pakte Jeffery's hand en kneep er kort in. Ik ben zo benieuwd naar het huis fluisterde ik.
Afbeelding
Ik stapte uit de auto. En ik maakte een gilletje. Ik sloeg mijn handen voor mijn mond en knuffelde Jeffery. 'Wauw het is zo mooi!' Ik knuffelde hem. Hij pakte mijn hand en trok me mee naar binnen. 'Kom kijken!'
Afbeelding
'Wauw wauw en nog is wauw! Het is echt heel mooi!' Ik keek Jeffery aan en hij zoende me.
Afbeelding
Afbeelding
We waren moe en hongerig geworden van de lange reis. En ik flanste wat eten in elkaar. Het is uiteindelijk pasta geworden.
Afbeelding
'Mmm.. dat ruikt al lekker schat!' Ik grinnikte en Jeffery gaf me een kus.
Afbeelding
We aten het gezellig samen op.
Afbeelding
Daarna schettste ik hem even na... haha!
Afbeelding
Toen we het eindresultaat zagen moesten we nog harder lachen. We hebben de schets een mooi plekje gegeven.
Afbeelding
Daarna kropen we ons bed in.
Afbeelding
De volgende ochtend deed ik (voor het eerst) de was.
Afbeelding
Daarna zocht ik een leuk setje kleren uit en ging naar beneden.
Afbeelding
En mijn ontbijtje was al bijna klaar. Wat lief!
Afbeelding
<3
Afbeelding
Daarna ging ik schilderen.
Afbeelding
Hint hint!

_________________________________________________________________________________
Jammer genoeg heb ik Klutz nu niet meer :( Ik ga proberen om hem na te maken!
xxx
Afbeelding Afbeelding
Klik op mijn banner voor: 5G falke of Bro and Sis stuff

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie