Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

234 berichten • Pagina 5 van 12

Gebruikersavatar
ilovedesims<3
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
915
Lid geworden op:
vr 28 sep 2012, 16:54

Re: Friends? or more...

Afbeelding
Oeps.. koken kan ik nog niet echt... Oke nog iets waarvoor ik Jade gewoon echt nodig heb.. *slik*

Afbeelding
Dat word pizza.. Nouja, dat is ook niet verkeerd.

Afbeelding
Oh daar is die al! Jum, ik maak nog even een praatje met de bezorgster en geef haar een fooi.

Afbeelding
Mmm.. Heerlijk.. Nina is lekker aan het slapen maar ik moet nog gaan schoonmaken.

Afbeelding
Laat ik maar gelijk beginnen.

Afbeelding
Aaahh...

Afbeelding
Nog even spelen met Nina. Ja ik moet toegeven ik vond het zelf ook wel heel leuk!

En nu naar het zieken huis want het is al bijna zeven uur!


Hier ben ik even, Jade. Dit zet ik gauw even op een klad blaadje.
Vandaag kwam mijn dokter naar me toe. Hij weet nog niet zo goed of ik geopereerd moet worden of niet. Ik wil het natuurlijk liever niet maarja, als het moet dan moet het.


Afbeelding
We praten lang en ik kreeg nog wat prikken om onderzoek mee te doen.

Afbeelding
De resultaten zien er goed uit zegt hij. Alleen ik moet nog zoiezo nog een week blijven, om nog meer onderzoek te doen. Ik hoop dat Ryan en Nina zo komen ik verveel me hier echt. Ik lig hier maar in een witte kamer stil voor me uit te staren en voel me ziek. Ze weten nog steeds niet wat ik heb dus daar maak ik me ook zorgen over. Maar ja Ryan en Nina komen er zo aan want het is al 19.00.

Zo ik ga gauw naar binnen met Nina want we zijn een beetje laat..

Afbeelding
'Kijk nien daar is mama!' Nina gilt 'Maammaaa!' Zachtjes lieverd!

Afbeelding
Jade is wakker ze stapt meteen uit bed en doet alsof er niks is, maar ik zie het ze heeft pijn. En dat doet mij ook pijn. Ik geef er voorzichtig een zoen. en zet Nina neer bij speelgoed.

Afbeelding
Ik geef haar de bos bloemen. En we praten heel veel ik zit op het rand van haar bed en houd haar hand vast. Ze verteld dat ze nog zoiezo een week moet blijven en dat er nog veel onderzoek word gedaan. Ik heb beloofd dat ik elke avond kom.

___
Ben benieuwd wat jullie er van vinden!
Vinden jullie dat ik een andere titel moet doen? Omdat ze wel allang wat meer zijn dan vrienden. xD
Als je ideeën hebt zeg het maar :D
Afbeelding Afbeelding
Klik op mijn banner voor: 5G falke of Bro and Sis stuff
Gebruikersavatar
ilovedesims<3
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
915
Lid geworden op:
vr 28 sep 2012, 16:54

5G Falke~Generatie 2~In bewerking

ilovedesims<3 schreef:Afbeelding

'Dit ben ik, Jade van der Veen.
Ik ben 21 jaar oud, en ik houd van kinderen en koken.Wat kan ik verder nog over mezelf vertellen?' :S



Afbeelding

'Hoi, :D ik ben Ryan Falke
ik hou van sporten ben 24 jaar oud, nou dat was het wel zo'n beetje!' :sweatdrop

_______________

Dit is nog een beetje kort maar straks word het leukerr :sweatdrop (hopelijk ;p)
Afbeelding Afbeelding
Klik op mijn banner voor: 5G falke of Bro and Sis stuff
Gebruikersavatar
ilovedesims<3
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
915
Lid geworden op:
vr 28 sep 2012, 16:54

Re: 5G Falke~Generatie 2~In bewerking!

Heyy iedereen!

Omdat er zo veel weg is van mijn dagboek ga ik met Generatie 2 beginnen.
En dan dat Nina al jongvolwassene is.
Maar er komt eerst nog een soort van sammenvatting/terugblik op generatie 1.
En dingen die ik nog wou doen maar wat nu niet meer handig is laat ik ook nog even zien.
Maar waarschijnlijk komt het er dinsdag of woensdag pas op! ;c
Sorry!

xxx
Afbeelding Afbeelding
Klik op mijn banner voor: 5G falke of Bro and Sis stuff
Gebruikersavatar
SimsMeid
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2009
Lid geworden op:
zo 03 feb 2013, 19:01

Re: 5G Falke~Generatie 2~In bewerking!

Leuk dat je door gaat met het dagboek. Ik ga je zeker weer volgen. Jammer dat je geen back-up hebt. :(

Ik had dat gelukkig wel. Alleen mijn account en dagboek zijn verdwenen, maar ik hoop snel weer alles te plaatsen, zodat ik verder ga. Ik hoop dat je me dan weer gaat volgen. ;)

Veel succes :D
Gebruikersavatar
ilovedesims<3
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
915
Lid geworden op:
vr 28 sep 2012, 16:54

Re: 5G Falke~Generatie 2~In bewerking!

Samenvatting hoofdstuk 1!

Nadat Nina weer een tijdje terug was, kwam Jade ook al snel weer thuis. Ze moest eerst een tijd thuis op bed en uitzieken. En de dokter kwam vaak langs maar naar een tijd ging het weer. Alleen toen…
Ze ging iets vragen waar ze al heel lang mee zat: Kan ik nog kinderen krijgen? Helaas niet. Jade vond het heel erg moeilijk vooral om het aan Ryan te vertellen. Dat deed ze gelukkig de volgende dag al wel. En gelukkig had ze Nina al. Een paar dagen later werd Nina ouder. Ze wou graag een broertje. Dus Jade vertelde Nina ook dat, dat niet meer kon. Nina vond het niet zo erg en zei: Maar dan adopteren we toch gewoon een broertje! Dat heeft mijn vriendin ook gedaan. Toen zijn Jade en Ryan daar over na aan het denken. Na dagen erover nagedacht te hebben namen ze het besluit om het te doen. Ze adopterden Stan! Een baby. Hun leven was weer op orde tot dat…
De biologische moeder van Stan contact op nam. Eerst kregen ze een brief met een pop. En daarna zelfs een hond! Die hielden ze na veel gepieker. Ze heet Sem. Daarna loopte hun leven weer gewoon op rolletjes. Nina werd tiener Stan werd een kind. Na een tijd groeide Stan ook op naar een tiener.

Nu het stuk wat ik nog wou doen maar wat nu gewoon niet meer handig ‘uitkomt’. Maar ik maak er wel gewoon een samenvatting van:
Nina:
Nina sprak met Davy uit maar hij wou haar niet meer. Hij hoorde nu bij ‘De bende’ die speelde op de school van Nina een grote rol. Ze pestten Nina ook wel is. Toen Nina dat hoorde maakte ze het uit. Met Nina ging het wel weer helemaal goed ze had gewoon een vrienden groepje en haalde haar diploma. Nina wil heel graag naar applaisa plains verhuizen en ze wil schilderen als beroep dat kan ze dan ook heel goed.
Stan:
Stan kreeg een vriendinnetje(Nomi) hun hebben nog steeds een hele goede relatie. Stan word alweer bijna jongvolwassen en weet nog niet waar hij wil wonen. Hij wil ooit misschien nog contact met zijn biologische moeder, maar nu nog niet. Een ding weet hij zeker hij wil met Nomi trouwen.♥ Stan heeft verder nog niet zo veel plannen voor de toekomst maar hij is ook nog maar tiener. xD

Ryan:
Ryan is trainer van de lama’s en wilt dat ook nog lang blijven doen. Hij heeft ook een vrienden groep waar hij vaak leuke dingen mee doet. En hij wil voor altijd bij Jade blijven. ♥
Jade:
Vond het heel leuk om generatie 1 voor jullie te doen! Zij is sinds kort gaan werken bij de kleine bistro. Omdat ze nu thuis niks te doen heeft. Jade heeft ook veel vriendinnen en spreekt daar vaak mee af. En Jade wil net zo als Ryan voor altijd bij Ryan blijven♥


Zo dat was generatie 1 dan kort samengevat met een stukje van generatie 2 erbij. Maar jullie hoeven Jade, Ryan Stan en Sem niet te missen die komen nog vaak genoeg voor! 

En screens horen er natuurlijk ook bij! ^^
Afbeelding
Dit is Nomi! het vriendinnetje van Stan.
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Bro en siss met hun mobiel! xD
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

En nog even met z'n allen! :')
Afbeelding

______
Zo dat was het dan! :c
Ik hoop dat jullie het leuk vonden en niet te kort...
Ik hoop dat jullie de screens leuk vonden ze pasten er niet echt bij maar ik had geen oude screens meer van wat nu weg is! D:
Generatie 1 afgelopen en Generatie 2 begint nu echt! :D
Nina is in het volgende hoofdstuk jongvolwassenen en is aan het zoeken naar een huisje...

Echt super bedankt dat jullie mijn dagboek volgen!

xxx
Afbeelding Afbeelding
Klik op mijn banner voor: 5G falke of Bro and Sis stuff
Gebruikersavatar
SimsMeid
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2009
Lid geworden op:
zo 03 feb 2013, 19:01

Re: 5G Falke~Generatie 2~Een nieuw begin!/Samenvatting.

Leuk, dat Stan een vriendinnetje heeft. Alleen jammer dat Nina nog steeds singel is. Ik ben erg benieuwd naar de volgende up-date.

Goede, samenvatting en ook geweldig dat je nog even meldt wat er ondertussen in je game gebeurd is.

Veel succes verder met je dagboek. ;)
Gebruikersavatar
ilovedesims<3
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
915
Lid geworden op:
vr 28 sep 2012, 16:54

Re: 5G Falke~Generatie 2~Een nieuw begin!/Samenvatting.

Dankjulliewel voor de leuke reactie's!<3

Het huisje!
Wat een maandgeleden allemaal gebeurde:
Afbeelding
Heeii iedereen! Dit was al weer een tijdje terug. Ik werd jongvolwassen, eindelijk ik kon op mezelf gaan wonen. Ik kon eindelijk naar applooisa plains. Alleen zo makkelijk ging dat niet kwam ik later achter maar eerst was de diploma uitreiking nog.
Afbeelding
Afbeelding
Ik was inelkgeval al van school af! Ik ben geslaagd! Ik kon het zelf eerst nog niet eens geloven eindelijk van al dat huiswerk af! Maar toch het is raar om mijn vriendinnen niet elke dag te zien.
Afbeelding
Maar mama, had daarvoor iets heel leuks geregeld! ze had mijn beste vriendinnen en tante Jessica uitgenodig. Omdat ik geslaagd was en ook nog een beetje voor mijn verjaardag.

Maar nu, NU. c:
Afbeelding
Pff.. Ik heb weer is slecht geslapen. Het is allemaal zo wennen oppeens doen je papa en mama niet meer alles voor je. Je moet zelf geld verdienen zelf een huis zoeken. Ze helpen je wel maar toch, het is anders. Om even lekker wakker te worden nam ik een koude douche. Ik dirk me zelf op. Op naar het lente festival! Ik krijg al helemaal kriebels ik hou altijd zo van de lente! De sneeuw die langzaam wegsmelt. Alles word weer groen. En er groeien weer mooie bloemen.
Afbeelding
Afbeelding
Sorry ik kon het niet laten! En ach, het is maar 5 dollar.
Afbeelding
Afbeelding
Eigenlijk was hij best leuk. En hij vroeg mijn nummer, die heb ik gegeven natuurlijk!
Maar ik moest jammer genoeg gaan. Ik had mama beloofd te helpen in het huishouden. Nadat ik geholpen had ging ik voor huizen kijken. Mama natuurlijk meekeken en gelijk zei ze: 'Waarom kijk je nou alleen in Apploosa plains?!' 'Mam, dat weet je toch ik wil in Apploosa Plains wonen. HOU ER NOU EENS OP OVER SUNSET VALLEY IK BLIJF HIER NIET!' Oepss.. Dat had ik beter niet kunnen zeggen mama gelijk een traan wegvegen en beledigd weglopen...
Afbeelding
Maar ik dus zoeken en zoeken. Pff... Ik kon echt niks leuk vinden!
Afbeelding
Toen ik oppeens dit huisje zag! WAUW ik was opslag verliefd! Hier wil ik wonen! Het is zo mooi, en betaalbaar dat is ook belangrijk natuurlijk. Ik liet het gelijk aan het hele gezin zien Stan vond het ook een leuk huisje. Papa ook. Alleen mama begon gelijk weer over apploosa plains. Maar ja, ik ga iets proberen te regelen. En het is nog lang niet zeker maar ik vind het een erg leuk huisje!

_________________________________________________________________________________
Wat vinden jullie van Jade's reactie?
En nog belangrijker wat vinden jullie van het huis?
Ik hoop dat jullie het leuk vonden!
xxx
Afbeelding Afbeelding
Klik op mijn banner voor: 5G falke of Bro and Sis stuff
Gebruikersavatar
SimsMeid
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2009
Lid geworden op:
zo 03 feb 2013, 19:01

Re: 5G Falke~Generatie 2~Het huis! :)

Leuk huis :D

Ik hoop dat ze daar gelukkig wordt en weer veel mee maakt. ;)

Jade haar reactie vind ik heel normaal. Elke moeder vindt het moeilijk dat de dochter het huis verlaat. Helemaal als ze ook nog eens in een andere stad gaan wonen. :)
Gebruikersavatar
ilovedesims<3
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
915
Lid geworden op:
vr 28 sep 2012, 16:54

Re: 5G Falke~Generatie 2~Het huis! :)

Nina gaat idd heel veel mee maken... en dat zijn niet altijd leuke dingen...!
Bedankt voor je reactie :D

Maar ik heb de eerste pagina even veranderd ^^
Oke de stamboom vind ik mislukt maar ik dacht ik plaats hem gewoon en ach, binnenkort komen er wat nieuwe sim(s) bij..! :D
Afbeelding Afbeelding
Klik op mijn banner voor: 5G falke of Bro and Sis stuff

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie