Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

234 berichten • Pagina 8 van 12

Gebruikersavatar
ilovedesims<3
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
915
Lid geworden op:
vr 28 sep 2012, 16:54

Re: 5G Falke~Generatie 2~Het strand...

Het strand.... (Deel 2)

Afbeelding
Ik zette Klutz in de auto en ging terug. Dit zette ik hem betaald. Mijn 'geweten' had al die tijd gelijk!
Afbeelding
Hij gaf haar bloemen! Roze rozen! Hij had mij nog nooit roze rozen gegeven!
Afbeelding
Ik kwam steeds dichterbij, zou ik het nog wel doen? Ja het moest hij moest het weten! 'HOE KUN JE ^&%€¼Ä∟ DIE JE BENT!' Hij staat daar maar een beetje dom te lachen. 'HOE KUN JE LACHEN! IK DACHT DAT JE VAN ME HIELD.
Afbeelding
Afbeelding
[/i]Ik voelde de tranen opkomen ik ging weg. Ik kon niet langer naar de verliefde barbie kijken en al helemaal niet naar Tim.[/i]
Afbeelding
Ik ging sneller lopen. Ik keek achter om en ja hoor, hij zat al weer verder te flirten. Ik liep sneller en sneller. tot ik bij de auto was, ik reed langs huis zette Klutz af en ik ging weer een stuk rijden ik stopte bij een mooie plek.
Afbeelding
Ik barstte in huilen uit.
Afbeelding
Ik veegde mijn tranen af, om dat hij mijn verdriet niet verdiende. Hij verdiende niks. Hoe kon die!
Afbeelding
Ik ging op een bankje zitten ik was boos op van alles en iedereen. Ik voelde dat er iemand achter me kwam staan.
Afbeelding
Hij legde zijn hand op mijn schouder. Een schokje ging door me heen. Ik veegde een traan weg. 'Stil maar'. Zei hij met een aardige stem. Ik kende die stem ergens van. Maar waar van wist ik niet. 'Wat is er?' Vroeg hij. Ik vertelde alles over mijn hele leven eigenlijk maar ook wat er vandaag was gebeurd. Hij streek over mijn schouder. Toen wist ik opeens wie het was. NEE! Natuurlijk dit kon er ook nog wel bij.
_________________________________________________________________________________
Sorry een beetje een stom einde... xd maar het moest even anders werd het een beetje teveel. Wie denken jullie dat het is?
Afbeelding Afbeelding
Klik op mijn banner voor: 5G falke of Bro and Sis stuff
Gebruikersavatar
ilovedesims<3
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
915
Lid geworden op:
vr 28 sep 2012, 16:54

Re: 5G Falke~Generatie 2~Het strand... Deel 2

Een raar gevoel...
Afbeelding
'Je weet wie ik ben hé?' 'Ja.' zei ik kortaf. 'Nina het spijt me echt, het is misschien niet het juiste moment om het goed te maken maar...' Hij kon zijn zin niet af maken. 'DAT MOMENT KOMT ER NOOIT! NOOIT.'
Afbeelding
Ik stond op. 'GA GEWOON WEG, GA MIJN LEVEN NIET NOG EEN KEER VERPESTEN. Ik rende weg. Ik zag dat hij me achter na kwam. Ik rende harder en harder. Stapte in de auto en zag dat een auto mij volgde. Ik maakte omweggetjes, maar hij bleef me volgen. Na een tijdje reed ik maar naar huis.
Afbeelding
Na een tijdje belde er iemand aan. Natuurlijk het was Nick. Iets in mij zei dat ik open moest doen. Dus met tegenzin deed ik dat ook.
Afbeelding
'Dankje dat je open doet!' 'Asje.' Mompel ik. 'Echt nina met heel mijn hart het spijt me. Kan je me ooit vergeven?' 'Ik denk het..' En het was een tijd stil. 'Maar vergeTen kan ik het nooit.' zei ik, toen was het al helemaal stil. Ik hoorde alleen nog het getik van de klok. Ik kuchte.
Afbeelding
'Sorry' Hij slikte. 'Uuhm.. Ik heb wat voor je.. Dat heb ik vroeger van je stuk gemaakt, ik heb het nu weer gemaakt.' 'Ik staar naar het rode lint wat er perfect om heen zat. Ik haalde het lint er voorzichtig af en tilde de deksel eraf. Ik zag het kleine popje liggen. Tranen schoten in mijn ogen. 'Maar dat had jij niet vernielt!' 'Nee... maar ik was er wel bij.. Ik heb het opgepakt toen jij weggrende.' 'Jij was niet het ergst jij hebt nooit echt iets gedaan. Jij stond er alleen bij. Ik ben nog wel verdrietig enzo, ik hoop dat je dat snapt. Maar ik vergeef het je. En heel erg bedankt dat je het popje hebt gemaakt.'
Afbeelding
Ik stopte het poppetje in mijn zak en knuffelde hem. Ik heb geen idee waarom ik het deed want het voelde best wel raar. Maar ja, hij had tranen in zijn ogen en hij was erg opgelucht zag ik.'Dankje Nina, dankje. Ik weet dat je het nooit 100% gaat vergeven. Maar dit is een begin. Kunnen we... uuhm..' Hij krabte op zijn achterhoofd. 'Zeg het maar.' zei ik rustig. 'Vrienden zijn.' Hij keek naar beneden en kreeg een kleur. 'Uuhm.. Ik weet het niet. Misschien.' 'Oke, heb je zin om morgen naar het winterfestival te gaan?' 'Ja oke!' 'Ik kom je morgen ophalen! Ik moet nu gaan, tot morgen! Ik zwaaide hem uit. En voelde me raar. Wie had dat ooit gedacht ik was bijna vrienden met mijn pester.Ik snapte me zelf gewoon niet meer. Met een raar gevoel in mijn buik ging ik naar bed._________________________________________________________________________________
Ik hoop dat jullie het leuk vinden...
Het is misschien wel een beetje vaag, vrienden met een pester naja meer een meeloper.
Zeg maar wat jullie ervan vinden gewoon eerlijk!
-xxx-
Afbeelding Afbeelding
Klik op mijn banner voor: 5G falke of Bro and Sis stuff
Gebruikersavatar
ilovedesims<3
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
915
Lid geworden op:
vr 28 sep 2012, 16:54

Re: 5G Falke~Generatie 2~Een raar gevoel...

Bedankt voor alle reactie's! :D
Sorry dat het zo lang duurd voor een nieuwe up! Maar de sims valt steeds uit! :(
Dan zit ik te spelen en dan opeens BAM zwart scherm! Ik hoop dat ik morgen een nieuwe up kan plaatsen!
Afbeelding Afbeelding
Klik op mijn banner voor: 5G falke of Bro and Sis stuff
Gebruikersavatar
ilovedesims<3
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
915
Lid geworden op:
vr 28 sep 2012, 16:54

Re: 5G Falke~Generatie 2~Een raar gevoel...

Sorry voor pp :$
Het is me nog steeds niet gelukt met een nieuwe update! Heel erg sorry! En dat komt omdat'ie nog steeds vastloopt en dan uitvalt... :cursing
Maar gelukkig gaat @simsxlove het oplossen! ^^ Alvast heel erg bedankt!! :knuffel
Dus ik hoop dat ik morgen of zaterdag een nieuwe update kan plaatsen!
Afbeelding Afbeelding
Klik op mijn banner voor: 5G falke of Bro and Sis stuff
Gebruikersavatar
ilovedesims<3
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
915
Lid geworden op:
vr 28 sep 2012, 16:54

Re: 5G Falke~Generatie 2~Een raar gevoel...

Het is niet een ernstig probleem alleen het licht aan het account van Nina die is gewoon te moeilijk om dat ik te vaak testingcheats heb gedaan... ;s Dus ik probeer haar na te maken maar misschien heeft ze dan al wel een vriend dus dan zeg ik eerst wat er is gebeurd. Ik weet nog niet wat ik met het huis doe maar wss word het een andere ik hoop dat jullie het niet erg vinden!
Afbeelding Afbeelding
Klik op mijn banner voor: 5G falke of Bro and Sis stuff
Gebruikersavatar
ilovedesims<3
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
915
Lid geworden op:
vr 28 sep 2012, 16:54

Re: 5G Falke~Generatie 2~MEDEDELING!

Kunstwetenschap!Afbeelding
Zo daar ben ik eindelijk weer! Er is ondertussen best wel veel gebeurd. Mark en ik zijn goede vrienden geworden en Stan en Nomi zijn langs geweest! Maar de laatste tijd voelde het leeg in mijn leven. Ik moest iets belangrijks gaan doen. Daarom besloot ik om kunst wetenschap te gaan studeren. Ik werd aangenomen en kon gelijk mijn koffers pakken! Ik pakte al mijn spullen bij elkaar en ik hoorde de auto al aankomen
Afbeelding
Ik pakte mijn koffer en rende naar buiten ik was helemaal blij!
Afbeelding
Zo hier zou ik dan een heel semester verblijven. Het zag er groot, maar saai uit. Mijn huis genoten zagen er wel erg stoer uit. Ik staarde naar mijn kleding en ik keek naar mijn saaie kleren. Mmm.. Daar moest ik ook maar iets aan doen. Ik begroette en stelde me voor aan mijn huisgenoten en zocht een kamer uit.
Afbeelding
Mmm.. Daar moest ook nodig wat aan veranderd worden... Ik pakte mijn behang en verf die ik mee genomen had en ging aan de slag. Ik hing schilderijen en foto´s op ik zette nog wat bloemen neer en klaar!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Nadat mijn kamer klaar was ging ik naar beneden wat studeren.
Afbeelding
Afbeelding
S'avonds ging ik protesteren voor te weinig levenslangebeloningen. In het begin waren er weinig mensen maar later werd het een stuk drukker!
Afbeelding
Ik speelde nog wat met mijn mobiel en ging naar huis.
Afbeelding
Na een drukke dag ging ik vroeg op bed. Ik was erg blij dat ik deze keuze heb gemaakt!
_________________________________________________________________________________
Sorry dat het zo lang duurde voor een nieuwe update maar het is uiteindelijk gelukt en de sims loop niet meer vast! :D
Maar dit is dus de enige echte Nina! Dus niete en nagemaakte maar gewoon de echte :D
Ik hoop dat jullie het leuk vonden!
Afbeelding Afbeelding
Klik op mijn banner voor: 5G falke of Bro and Sis stuff

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie