Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

234 berichten • Pagina 12 van 12

Gebruikersavatar
ilovedesims<3
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
915
Lid geworden op:
vr 28 sep 2012, 16:54

Re: 5G Falke~Generatie 2~Bruiloft!~Poll huwelijksreis

Bedankt voor alle lieve reactie´s! :D

Sorry dat ik echt al super lang niet heb geupt!
Ik heb alle screens al klaar! Alleen mijn account waar ik de sims op heb staan is zoooo sloom! De sims start wel gewoon goed op maar internet duurd echt super lang met opstarten enzo en de screens staan op dat account dus het lukt me niet om de screens op imag shack te zetten... Echt zo $"&%$#$%#!! Dus ik ga morgen iets anders proberen ik hoop dat dat lukt!
xxx
Afbeelding Afbeelding
Klik op mijn banner voor: 5G falke of Bro and Sis stuff
Gebruikersavatar
ilovedesims<3
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
915
Lid geworden op:
vr 28 sep 2012, 16:54

Re: 5G Falke~Generatie 2~Bruiloft!~Poll huwelijksreis

Ik vind het echt super stom maar ik ga stoppen met mijn dagboek :(
Want dan ben ik aan het spelen zegmaar en dan word ie steeds zwart dus ik vind het niet echt, leuk meer om te spelen. En de laatste tijd weet ik ook niet veel meer om er bij te schrijven en zo. Ik vind het super jammer dat ik nu mijn 5g niet kan afmaken. Maar ik denk dat ik nog wel een ander dagboek ofzo van mij op het forum komt dus ik blijf nog gewoon op sn :)
Sorry maar dit is het einde van mijn dagboek :(
xxx
Afbeelding Afbeelding
Klik op mijn banner voor: 5G falke of Bro and Sis stuff
Koen
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1941
Lid geworden op:
ma 10 sep 2012, 19:15

Re: 5G Falke~Stopt :(

Jammer dat je stopt. Veel succes met je nieuwe dagboek.

Zelf vind ik de Sims ook minder leuk worden. Maar door het maken van een dagboek is het opeens véél leuker. Het enige nadeel van mij is dat ik snel wil stoppen met een dagboek. Heb een slecht volhoudingsvermogen :P Dus zelf besluit ik om gewoon even een stop te nemen met het maken van een dagboek. Anders maak ik toch weer een nieuwe waar ik uiteindelijk weer niks mee doe.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie