Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

31 berichten • Pagina 2 van 2

Gebruikersavatar
maxxie03
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
916
Lid geworden op:
vr 03 aug 2012, 15:50

Re: Dagboek - James de man met het geheim

DEEL 4 DE ONTSNAPPING

Maar gelukkig ze kon er doorheen kijken het was de geest van James zijn moeder! Ze zei 'je moet opschieten vanavond gaat het gebeuren' Anna kroop verder en verliet de kamer ze keek rond en was in een grote kamer van hout, het was helemaal leeg op een paar oude meubels na, ze zag al snel en trap en liep zachtjes naar beneden, ze kwam in een donkere ruimte met de boekenkast ze schoof de boekenkast rustig opzij, ze liep snel maar langzaam naar beneden waar de grote deur stond ze trok eraan maar hij was opslot ze raakte in paniek want ze hoorde voetstappen, ze rende naar de eetzaal die weer verbonden was met de keuken. Nergens was er een uitweg ze liep uit de keuken deur en kwam in een klein halletje ze liep door en zag een groot raam ze pakte een schilderij die in de hal hing en sloeg het raam kapot, ze sprong naar buiten het was mistig, ze keek rond en zag een mooi zwart paard staan in een hokje het waren 4 hekjes van ongeveer 2 bij 2, Anna met haar goede hart kon dat arme beest niet laten staan ze liep het hok in en opeens werd ze eraan herinnerd dat toen ze klein was paardrijles had gevolg ze springt op het paard, maar het paard was dat blijkbaar niet gewend, hij werd onrustig begon te hinniken en gooide anna eraf.

Afbeelding

Toen ze eraf viel leuk het wel uren te duren tot ze beneden was en die pijn, ze probeerde optestaan maar het lukte niet, het paar was niet zo slecht als ze dacht want hij beet in haar jas en probeerde haar omhoog te trekken wat lukte, het dier maakte een soort van buiging voor Anna.

Afbeelding

Maar opeens hoort ze gegil van een vrouw. Het leek op de vrouw bij de geheime doorgang, Ze probeert het uitgehongerde paars meetenemen maar dan ziet ze de vrouw die ook de bij het diner bediende was in de opening van het kapotte raam staan ze gilde 'ZE IS ONTSNAPT!'...
Gebruikersavatar
maxxie03
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
916
Lid geworden op:
vr 03 aug 2012, 15:50

Re: Dagboek - James de man met het geheim

DEEL 5 HET GEHEIM

Anna probeerde wegterennen wat erg moeilijk ging met die pijn in haar rug, Maar de vrouw sprong vanuit het raam naar beneden in tuin.

Afbeelding

Anna rende en rende ze was bijna bij het hek toen ze uitgleed over een dikke laag modder, ze probeerde optestaan maar ze gleed telkens weer uit.

Afbeelding

Ze zag weer 2 schoenen voor haar staan dit maal van James hij pakte haar bij haar armen aan de andere kant kwam de vrouw aangerend die haar bij haar andere arm nam, ze sleepte haar naar binnen, op de trap achter de boekenkast en weet omhoog. Anna begon te snikken, ze werd hard omhoog getrokken in een kamer gegooid het enige wat er stond was een stoel en een kaars voor wat licht. Ze werd vastgebonden aan de stoel. James deed zijn mond naast haar oor en fluisterde ‘Wacht maar meisje het is snel voorbij’, ‘WAT? WAT GAAT ER GEBEUREN?’ Gilde Anna huilend, toen begon James ’Omdat je toch niet lang te leven hebt zal ik het vertellen.’ En hij begon ‘Mijn jeugd was nooit leuk, mijn vader was er nooit voor mij, mijn moeder wel, ze was het aardigste mens op de wereld, totdat ze overleed toen ik 15 was, ik stond op straat want mijn vader liet me aan mijn lot over. Ik kwam aan in Moonlight Falls, en hier ontdekte ik een manier om mijn moeder weer tot leven te wekken, je hebt toen mensen nodig je moet ze allemaal in een speciaal ritueel vermoorden en dan komt je geliefde weer tot leven, alleen krijgt je geliefde van elk dood persoon 1 eigenschap, ik moest dit eerst testen dus deed ik dat op Hazel mijn bediende, zo als je ziet leeft ze weer, ik heb er tot nu 9 vermoord voor mijn moeder nog 1 te gaan dus met het eigenschap : Aardig en dat ben jij’…
Gebruikersavatar
maxxie03
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
916
Lid geworden op:
vr 03 aug 2012, 15:50

Re: Dagboek - James de man met het geheim

DEEL 6 DE BRAND

James liep de kamer uit, en Anna zat stil en deed niks, er liepen een paar tranen over haar wangen ze keek verbaasd vooruit. Ze bleef naar voren staren voor minstens een half uur als het niet langer was. Maar toen kwam de geest van James zijn moeder weer door de muur, anna bleef naar voren staren. Tot de geest van de moeder zei 'we moeten je hier weg krijgen en snel.' Anna bleef staren en zei 'waarom? Waarom u zoon wilt u weer tot leven wekken' de geest keek weer naar Anna 'Ik wil niet tot leven gewekt worden als er andere mensen voor vermoord moeten worden, ik heb de andere niet kunnen redden, jou ga ik wel redden!' De geest pakte het touw vast en hield het even vast ze keek omhoog er kwamen grote lichtstralen uit haar mond en ogen, en het touw verdween, Anna ging staan maar omdat ze zolang stil had gezeten en niks gedaan wankelde haar voeten en viel ze om recht tegen de kaars die omviel.

Afbeelding

De hele kamer was van hout, en er kwamen grote vlammen ze rende weg ze rende tot de hal.

Afbeelding

ze zag James boven aan de trap staan hij zag Anna beneden staan maar de vlammen spuwde vanachter in zijn rug en anna zag hem levend verbranden.Ze zag hem leven verbranden en liep verder door de eetzaal naar de keuken als ze dacht dat het klaar was had ze het helemaal fout, want vanaf het moment dat ze in de keuken was wist ze dat er iets mis was ze stond stil en pakte het mes dat voor haar op de tafel lag ze draaide zich om en stak het in hazel ze liep verder, zonder terug te kijken. Hazel wankelde weg zover het nog kon tot haar eigen kamer waar ze inelkaar zakte de enige die haar zag sterven was de geest van James zijn moeder.

Afbeelding

Anna rende door de hal op zoek naar het dat kapot geslagen was, toen ze er aankwam kon ze haar ogen niet geloven er waren grote metalen platen voor geplaatst die onmogelijk stuk konden, ze zocht iets om het open te maken alleen verspreiden de vlammen zich snel en zag zag een grote zee van vlammen achter haar.

MORGENOCHTEND PLAATS IK DE FINALE!
EN EEN PROLOOG VOOR NIEUW DAGBOEK!

SORRY DAT HIJ ZO LAAT PAS ONLINE STAAT WAS DAGJE WEG ":D

Laatst gewijzigd door maxxie03 op zo 21 okt 2012, 21:51, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
maxxie03
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
916
Lid geworden op:
vr 03 aug 2012, 15:50

Re: Dagboek - James de man met het geheim - DEEL 6 DE BRAND

DEEL 7 DE FINALE

Ze verliet de gang en ging verder opzoek, ze kwam in de bibliotheek en gooide boeken tegen de ramen, maar zonder effect ze liep verder want de meeste boeken vatte al vlam, ze rende de trap weer op en ging weer achter de boeken kast ze rende tot het hoogste torentje in het hele huis, met het enige raam zonder bescherming logisch want vanaf hier kon je niet ontsnappen toch moest anna het proberen ze keek rond in het kleine kamertje wat ze kon doen om te ontsnappen ze moest snel handelen want er kwamen grote vlammen op de trap, ze schopte het raam in en kwam op een bakon ze keek naar beneden en naar het dak, de meeste delen van het dak stonden al in brand, ze pakte haar mobiel en hield het in de lucht 'shit! Geen bereik' ze bleef heen en weer gaan tot... '1 STREEPJE YES!' Ze belde het alarmnummer, de vlammen kwamen op het balkon ze keek naar beneden en zag een klein vijvertje, Anna wist niet hoe diep het was maar het was haar enigste kans ze ging over de reling telde af 'oke mijn laatste kans 3..2..1' ze sprong en lande met een harde klap in het vijvertje het was erg ondiep, de pijn was ondraaglijk ze trok haarzelf naar de kant, en bleef liggen ze hield haar sterk maar sloot toen haar ogen

Ze werd wakker gemaakt ze hoorde brandweerwagens, politie , en ambulance ze deed heel even haar ogen open en zag wazig de hulptroepen ze werd opgetild, en de volgende keer dat ze haar ogen opendeed was ze in het ziekenhuis, ze lag daar met veel gebroken botten in haar lichaam en veel brandwonden, ze moest lang herstellen maar toen ze hersteld was ging ze voor het eerst in maanden weer naar buiten, ze liep slecht, met krukken lukte het. Het eerste wat ze deed was naar het huis van James gaan raar zou je denken, maar toen ze aankwam was het enige wat ze zag den grote zwarte puin ze liep door de tuin naar achter waar ze het paard zag staan. Het paard liep meteen naar Anna toe hij legde zijn kop tegen Anna's hoofd ze deed het hek open en pakte het touw waarmee het paard vastzat, en nam het paard mee. Samen verlieten ze het terrein en een vreselijke herinnering.

Afbeelding

Tegenwoordig gaat het goed met anna ze heeft werk, en een huis met stallen voor haar paard die ze lucky noemt omdat ze allebei zoveel geluk hebben gehad, ze is bevallen van haar kind ze heeft geen contact meer met de vader maar ze heeft wel een leuke andere jongen ontmoet die goed voor haar zorgt, en soms heel soms komt James moeder langs.

Afbeelding


HET EIND

Dit was het einde van mijn 1e dagboek, ik heb het met veel plezier gemaakt. Maar je moet toegeven het was niet altijd al te best, Het was meer om een beetje te ontdekken hoe het werkt om een dagboek te maken. Daarom ik een langer en hopelijk leuker dagboek maken, alsnog bedankt voor het lezen.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie