Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

61 berichten • Pagina 1 van 4

Gebruikersavatar
xsirxlovex
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
107
Lid geworden op:
wo 16 mar 2011, 18:25

The Attic. |Raadzaam 16+

Proloog.

Afbeelding

Neergeslagen lig ik op de grond, aan het dromen over wat er niet zou mogen gebeuren.
Dromend over enge dingen, over die man.. in het donker. Geen stem, geen geur.


Afbeelding

Ik word wakker, maar wat is er gebeurd. Wie sloeg mij? En.. waar ben ik..
Misschien moet ik maar snel weg wezen, voordat ik niet meer weg kan.



-Dit word een heftige dagboek, tenminste niet geschikt voor al te jonge kinderen.
Dus ik raad het af als je niet van enge dingen houdt!
En, er zullen misschien schokkende beelden zijn, in ieder geval de teksten. Heb je nare ervaringen, lees het dan niet. (:

Vanavond komt het eerste hoofdstuk! :wub

Laatst gewijzigd door xsirxlovex op di 16 okt 2012, 16:38, 4 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
ChanCake
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1082
Lid geworden op:
ma 08 aug 2011, 20:38

Re: The Attic.

Ben benieuwd. :)

Ik zou alleen wel even in de titel zetten van 16+/18+ of een leeftijd dat jij geschikt vind. :3
Afbeelding
Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: The Attic. |Raadzaam 16+

Ziet er al goed uit! :thumbsup Ik ben benieuwd :D


En misschien kan je dit in je banner zetter, zodat je de link er niet onder hoeft te zetten, dat je meteen doorlinkt als je op de naam klikt! :D


- The Attic. See and Watch

Je moet alleen nog een ] aan het einde van de link plakken en dat doet hij het :D En dan komt het er zo uit te zien als hier boven. :D


[url=http://forum.simsnieuws.nl/viewtopic.ph ... 25#p380225]- The Attic. See and Watch[/url

Laatst gewijzigd door Deetui op di 16 okt 2012, 17:05, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
xsirxlovex
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
107
Lid geworden op:
wo 16 mar 2011, 18:25

Re: The Attic. |Raadzaam 16+

Hoofdstuk 1 - Gepakt.

Afbeelding
'Nee.. NEE! Dit kan niet waar zijn.. Waar ben ik toch'? Al die gangen zijn hetzelfde, hoe kom ik
hier toch uit. Waarom ik, waarom moet ik nu ergens vast zitten. Was ik zo slecht!


Afbeelding
Mijn god.. wat is dit.. Ik..ik.. onee, waar ben ik toch beland. Dit kan niet waar zijn.

Afbeelding
Hoe kom ik hieruit.. Welke GEK doet dit nou! Wie heeft hier gezeten.. ben ik de eerste?
Wie doet mij dit aan! Er moet toch een uitgang zijn!


Afbeelding
Hoe kom ik hieruit.. Ik moet beter snel gaan zoeken.. Wat is dit toch! Waarom ik!
Iemand hijgt achter mij.. ik.. ik wil niet kijken, NEE! Ik.. ik moet nu, REN! REN! GA!


Afbeelding
'LAAT ME. LAAT ME LOS' ik schreeuw.. maar ik kom niet los. 'SHIT, Wat MOET je van me'!!
Het is te laat.. hij heeft me. Het is te laat.. ik zie niets meer, alles wordt zwart. 'Help....'.



-Morgen een nieuwe & langer hoofdstuk! :wub

Laatst gewijzigd door xsirxlovex op di 16 okt 2012, 19:39, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
xsirxlovex
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
107
Lid geworden op:
wo 16 mar 2011, 18:25

Re: The Attic. |Raadzaam 16+

Hoofdstuk 2 - Oude bekende.

Afbeelding
'O het was een droom, ik lig nog lekker in bed.. gelukkig' zeg ik met mijn ogen dicht. Totdat..
O nee.. ik had het mis. Wie is zo gek om dit mij aan te doen. Eerdere dagen voelde ik mij wel vreemd, alsof iemand mij in de gaten hield. Zal dit diezelfde persoon zijn!? Misschien kan ik eruit.


Afbeelding
Shit.. Hij zit vast! Er moet toch iets te vinden zijn, kom op Mia DENK! Wie is die man, waarom ik? Misschien.. iemand die ik ken. Maar niemand die mij dat wil aandoen.. toch? 'Ga open'!

Afbeelding
Misschien heeft hij ergens wat laten vallen. Een sleutel? Nee, toch niet. Wat is het toch donker!
*voetstappen klinken door de donkere hallen.. ze komen te dichtbij*
Shit.. dat is vast hem! Shit! Waar .. bed. Onder het bed.


Afbeelding
Stil Mia, geen geluid.. bah.. stoffig. Shit.. stof! Neus dichtknijpen dan maar.
'Miaaa.. kom meisje, je had me ooit iets beloofd' het klonk heel zwaar en eng. Maar, het klonk zo nep.
Dit is niet de echte stem van iemand toch, stil blijven Mia! 'Miaa! Het is niet leuk meer nu' ..
'.. Ha.. Haa.... HATSJOE' .. shit, ik ben er geweest. De voeten komen dichterbij.. Verdomme!


Afbeelding
'Heb je' en ik word met een ruk meegetrokken. 'NEE, NEE laat me gaan, rot op viezerik'!
Hoe hard ik ook schop en sla, het lijkt gewoon niet te werken. 'LAAT ME GAAN'!


Afbeelding
In woede verblind alles mij. Hoe hard ik ook probeer.. het werkt gewoon niet. 'Waarom'!
Mijn stem word steeds droeviger, het gevoel dat het misschien je laatste dag kan zijn.. vreselijk.
'Miaa, kom op meisje, je had het beloofd' het klonk steeds zwaarder. Zijn hand kwam op m'n keel terecht.
Ik schrok.. 'NEE' en ik sloeg hem zo hard mogelijk.


Afbeelding
Het werkte, ik kwam los! 'Ren.. kom op ren' ik kan gewoon niet meer. De angst en .. kom op!
Overal waar ik kwam, overal was het dicht. 'Hoe kom ik hieruit'?


Afbeelding
Stil houden en bidden. Mijn gedachtes worden wel helder. De manier van praten.. nee..
Hij komt mij zo bekend voor.. maar het kan niet, dat zou HIJ nooit doen.. toch..


Afbeelding
Ik heb hem al zo lang niet gezien.. als dit hem is.. dan overleef ik het hier niet. Dan ga ik het niet redden.
Hij probeerde het toen al.. nee.. nee.. .. shit..
'Miaaaa, meisjeee' ..



- vanavond hoofdstuk 3, vinden jullie het wat? :wub

Laatst gewijzigd door xsirxlovex op wo 17 okt 2012, 14:46, 2 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Guppie
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1944
Lid geworden op:
ma 09 jul 2012, 16:54

Re: The Attic. |Raadzaam 16+

Wauw, erg spannend!
Ik volg je raad niet op (16 +, ik ben zelf 14 3/4)
maar het is erg goed geschreven en je maakt mooie screens, (die gezichtsuitdrukkingen en ogen, alles klopt!) met een enge, spannende sfeer!
Je hebt tot nu toe ook alles zo neergezet, dat de lezer erg nieuwsgierig word!
Knap gedaan! :thumbsup

Laatst gewijzigd door Guppie op wo 17 okt 2012, 19:12, 1 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie