Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

165 berichten • Pagina 1 van 9

Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Valse noten en de zoute zee: Familie Buenen: Deel 16 online!

Welkom bij het dagboek van Familie Buenen. Met deze familie ga ik proberen 10 generaties te halen! Iedereen veel leesplezier :cool

Hoofdstukken:

1- Welkom in Flowertown
2 - Liefde op het eerste gezicht?
3 - Van misselijk naar mijn mooiste droom
4 - Twee kinderen en geen geld
5 - Hiep Hiep Hoera!
6 - Waar is Leighton?
7 - Geen wc
8 - Alles gaat z'n gangentje
9 - Geld verdienen hoort er ook bij
10 - De gitaar is toch mijn eerste liefde
11 - Krap bij kas
12 - Lotte en Leighton
13 - Komt het weer goed?
14 - Een leuke, drukke dag
15 - Money, money, money
16 - Wie is die man?

Laatst gewijzigd door Nina op za 20 mar 2010, 09:38, 24 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Re: Valse noten en de zoute zee: Familie Buenen

Welkom in Flowertown!

Afbeelding

"Hallo! Ik ben Lotte Buenen. Helemaal alleen ben ik naar Flowertown verhuisd. Familie heb ik niet, iedereen is overleden. Ik ga proberen hier een nieuwe familie te stichten.
Ik heb bijna geen geld, dus ik hoop dat ik snel een baantje kan vinden!"


Afbeelding

"Dit is het kavel wat ik gekocht heb. Het is 30x30 meter, dus groot genoeg voor mij. Het een kavel aan het strand, wat ik heerlijk vind. Ik hou van de zon, de zee en het strand."

Afbeelding

"Dit is mijn huisje, helemaal zelf gebouwd. Het was een werk, maar nu heb ik ook wat. Mijn lievelingskleur is blauw, zoals jullie kunnen zien. Deze kleur komt in heel mijn huisje terug.

Afbeelding

"Zo ziet mijn huisje er nu uit. Er staat nog niet veel in, een wc heb ik nog niet. Hopelijk kan ik snel een wc kopen, want dat is toch wel handig."

Afbeelding

"Ik ben blij dat ik wel een gitaar kon kopen. Gitaar spelen is zo leuk! Misschien is er wel een baantje in de Muziek vrij, voor mij. Ik ga zo snel mogelijk even langs!
Gebruikersavatar
Jenny
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
814
Lid geworden op:
di 12 jan 2010, 19:35

Re: Valse noten en de zoute zee: Familie Buenen

o0simsfreak0o schreef:leuk!!!

@Jenny: je ziet toch naast 'geplaatst' zo'n blaadje??? klik daarop en kopieer de link en klaar :) als je een link plaatst van dielink wordt er gelinkt naar die post waar je naar toe wilde linken :)
Ik snap je niet?! :biggrin
Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Re: Valse noten en de zoute zee: Familie Buenen

Bedankt allemaal!

@ Jenny

Je upload je plaatje, bijvoorbeeld op Tinypic.com. Deze website zet je tussen [ url ][ /url ] (spaties weghalen). Er staat dan [ url ] link foto [ /url ]. Maak er dan dit van: [ url = link van site waar je naartoe wilt linken ] link van foto [ /url ] (spaties weghalen). Succes!
Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Re: Valse noten en de zoute zee: Familie Buenen

2. Liefde op het eerste gezicht?

Afbeelding

"Yes! Ik heb een baan in de muziekindustrie! Mijn droom om rockster te worden gaat nu echt beginnen..."

Afbeelding

"Omdat ik nog geen douche heb, ga ik naar het fitnesscentrum. Het is echt lekker, om even vijf minuten onder de warme kraan te staan."

Afbeelding

"Na het douchen speel ik nog even op mijn gitaar. Ik heb al niveau 2 gehaald! Ik vind het erg leuk om muziek te maken. Jammer genoeg is er nog niemand hier die het kan horen."

Afbeelding

"Als ik naar het zwembad wil gaan, voor een paar ochtendbaantjes, kom ik mijn baas Stiles McGraw tegen. Wat gezellig! We maken even een praatje, en al snel zijn we vrienden."

Afbeelding

"In het zwembad zwem ik een paar baantjes, maar dan zie ik opeens een leuke jongen aan de kant staan. Ik klim uit het zwembad, en begin een praatje. Hij vertelt dat zijn naam Leighton Sekemoto is, en dat hij graag een baan als prof-sporter wilt. Ook vertelt hij dat hij al een zoontje heeft. Over de moeder van zijn zoontje verteld hij niks. Ik vraag er ook maar niet naar..."

Afbeelding

"Als ik op de klok van het zwembad kijk, zie ik dat het al tijd is om om te kleden. Over een uurtje moet ik al op mijn werk zijn. Ik heb er echt zin in!"

Afbeelding

"Om 10 uur kruip ik moe mijn bed in. Het was een drukke dag, met veel dingen die op me afgekomen zijn. Een nieuwe baan, en misschien wel een nieuwe liefde...?"

Afbeelding

"De volgende ochtend koop ik nog wat spullen voor mijn huisje. Ook kan ik nog flink wat uitbreiden. Mijn huisje heeft nu een aparte slaapkamer en badkamer, een bank en een kleine keuken!

Afbeelding

"Als ik helemaal klaar ben, bel ik Leighton op. Ik vraag of hij langs wilt komen, en hij zegt ja. Ik krijg nu al de kriebels in mijn buik...."

Afbeelding

"Al snel komt hij, samen met zijn zoontje Sam. Wat een schatje! We blijven even buiten staan kletsen. Als ik voel dat het goed zit, flirt ik even met hem. En, Leighton flirt terug!"

Afbeelding

"En al snel kus ik hem. Ik ben helemaal verliefd!
Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Re: Valse noten en de zoute zee: Familie Buenen [Deel 2 online]

3 - Van misselijk naar mijn mooiste droom.

Afbeelding

Na mijn zesde dag hier in Flowertown lig ik in bed. Het was vandaag een spannende dag. Leighton kwam langs, en we hebben 'het' gedaan. Het was zo spannend!

Afbeelding

Midden in de nacht moet ik opeens overgeven? Ik ben erg misselijk, maar ik heb toch niks verkeerds gegeten? In totaal moet ik wel drie keer uit mijn bed, en rennen naar de wc. Wat is er met mij aan de hand?

Afbeelding

Opeens voel ik een klein schopje, en nog een schopje. Hebben Leighton en ik... nee... dat kan niet. Toch voel ik nog een paar schopjes. Maar dan zie ik het, ook mijn buik is dikker geworden, en mijn gewone kleding past niet meer. Ik ben zwanger!

Afbeelding

Nadat ik een boek over zwanger zijn heb gekocht, ga ik op bed liggen lezen. Het is zo spannend, en zo herkenbaar, dat ik het boek in een keer uit lees.

Afbeelding

Ik kleed me aan en bestel een taxi naar de boekwinkel. Ik had gezien dat er nog een boek over zwanger zijn was, dus die ga ik kopen. Ik wil er zoveel mogelijk over weten, wat er allemaal in mijn buik gebeurt.

Afbeelding

De rugpijn wordt steeds maar erger. Misschien kan een massage helpen. In het kuuroord kijk ik op de prijslijst, en zie dat de goedkoopste massage $50 is. Dat heb ik er wel voor over, want rugpijn is niet fijn.

Afbeelding

Om mezelf te trakteren, lunch ik in het restaurant. Voor $12 heb je al een lekkere maaltijd, veel lekkerder dan de cornflakes die ik elke dag eet.

Afbeelding

De volgende ochtend word ik met een pijnlijk gevoel in mijn buik wakker. Volgens mij komt het kindje! Mijn buik is ook zo dik, dat ik snel een taxi bestel naar het ziekenhuis!

Afbeelding

Bij het ziekhuis loop ik snel naar binnen. Bij de balie geef ik aan dat waarschijnlijk mijn baby eraankomt. Ik word geholpen, en dan komt mijn droom uit...

Afbeelding

Het is niet één kindje, maar het zijn er twee! Twee lieve, schattige, zachte meisjes. Samen met Leighton heb ik de namen verzonnen: Aimée en Romy!

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie