Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

165 berichten • Pagina 4 van 9

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Valse noten en de zoute zee: Familie Buenen [Deel 8 online]

Nina hartstikke leuk!(Ik ben dezelfde simmielove van de sims 3 site.)
Ik kijk nu al uit naar de volgende update.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Re: Valse noten en de zoute zee: Familie Buenen [Deel 8 online]

9. Geld verdienen hoort er ook bij

Afbeelding

's Avonds moeten Aimée en Romy naar bed, maar er is niet genoeg geld voor twee losse bedden. Het enigste wat er gekocht kan worden is een tweepersoonsbed. Maar daar willen Aimée en Romy niks van weten. Terwijl Romy lekker ligt te slapen, wordt Aimée ook moe. Maar ze wil echt niet in één bed met Romy liggen.

Afbeelding

Als het om 6:30 al een beetje licht wordt, gaat Aimée naar buiten. Ze besluit om te gaan vissen, met het mooie uizicht over de zee. Ze ruikt de heerlijke ochtendlucht. Maar dan moet ze weer naar school, en haar vader Leighton moet naar zijn werk bij de politie.

Afbeelding

Als iedereen weg is bestelt Lotte een taxi naar het Juttestrand. Ze heeft haar gitaar meegenomen, om een lekker potje te spelen, en natuurlijk zo veel mogelijk geld te verdienen.

Afbeelding

Tussendoor kijkt Lotte even op haar horloge, en dan merkt ze dat het tijd is om naar haar werk te gaan. Gelijk vraagt haar baas of ze wil overwerken, en dan krijgt ze $630,- extra! Natuurlijk zegt Lotte daarop ja.

Afbeelding

Dankzij de baan van Leighton kunnen ze twee losse bedden voor Aimée en Romy kopen. De meiden zijn hardstikke blij! Nu kunnen ze lekker in hun eigen bedje slapen.

Afbeelding

Opeens roept Aimée haar vader. Ze wilt net de douche instappen, maar dan blijkt 'ie kapot te zijn. Leighton is een echte man, want hij repareert de douche gelijk.

Afbeelding

Aimée en Romy gaan samen hun huiswerk maken, want hun eerste dag op school was gelijk hard werken. Ze moeten sommetjes maken, en woordjes leren. Het is niet zo veel, maar toch zijn de meiden er een uurtje aan bezig. Ondertussen komt Lotte ook weer thuis van haar werk. En de $630,- heeft ze gekregen!

Afbeelding

Lotte speelt nog een leuk liedje op haar gitaar. Ze heeft het net geleerd tijdens haar werk, en ze krijgt haar maar steeds niet uit haar hoofd. Aimée en Romy vinden het zo leuk, dat ze gelijk mee gaan dansen.

Afbeelding

Op zondag besluiten Lotte en Leighton iets leuks te gaan doen met de kinderen. Terwijl Leighton in de krant kijkt, ziet hij een stukje staan:

Zondag gratis zwemmen in het buurtzwembad!

Hij vertelt het gelijk tegen Lotte, die ook erg enthousiast is. Samen met de kinderen rijden ze met de taxi naar het zwembad. Het is nog niet druk, en snel kleden ze zich om.


Afbeelding

In het water spelen ze spelletjes, zwemmen ze baantjes en spetteren elkaar nat. Ze hebben zo veel plezier, dat de tijd omvliegt.

Afbeelding

Net na de middag moet Lotte weer weg, want er moet ook geld verdient worden. Ze vind het niet erg, omdat de ochtend erg leuk was, en ze haar werk erg leuk vindt.

Afbeelding

Na nog een paar uurtjes zwemmen besluiten ook Leighton en de kids om naar huis te gaan. Ze eten een lekkere herfstsalade, en spelen een spelletje.
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Weer geweldig Nina!

Groetjes Sanne
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Re: Valse noten en de zoute zee: Familie Buenen ~ Deel 9 online!

10 - De gitaar is toch mijn eerste liefde

Afbeelding

Om 19:00 kruipen Aimée en Romy lekker onder de wol. Ze zijn moe van het dagje zwemmen, en ze hebben lekker gegeten. Terwijl ze in slaap proberen te vallen, kletsen ze over de dag. En waarom hadden mama en papa eerst geen geld voor twee bedden? Met die vraag vallen ze in slaap.

Afbeelding

's Avonds, als iedereen slaapt, komt Lotte thuis van haar werk. Ze heeft goed nieuws, want ze heeft promotie gekregen. Nu is Lotte muziekscout, en ze gaat erg haar best doen om nog hogerop te komen.

Afbeelding

Op haar werk was een speciale veiling, voor muziekinstrumenten. Lotte zag deze gitaar, en wilde 'em zo graag hebben! Eigenlijk had ze te weinig geld, want er moest wat apart gehouden worden voor eten, maar Lotte kon het maar niet uit haar gedachten krijgen. Ze heeft de gitaar gekocht, en is toch erg blij!

Afbeelding

's Ochtends vroeg zijn Aimée en Romy al wakker. Na een lekker douche, een bordje cornflakes en een grote tandenpoetsbeurt, gaan ze lekker spelen. Vanuit de slaapkamer van Lotte en Leighton komen gedempte stemmen.
"Maar je weet dat we niet veel geld hebben, Lotte."
"Ja, dat weet ik, maar ik werk hard, en ik wil ook wel eens wat leuks hebben."
"Je hebt al heel veel leuks. Je hebt een man, en twee lieve kinderen. Wees nou eens tevreden, en spaar eerst een beetje. We zitten krap bij kas, en dan moet je geen gitaar gaan kopen. Je hebt zelfs nog een goede gitaar, en die is ook hardstikke mooi."
"Ja, maar..."
"Niks maar. Laten we ophouden met deze discussie, maar ik ben er echt niet blij mee," zegt Leighton, en loopt daarmee naar buiten.
De kinderen kijken elkaar raar aan. Wat hebben papa en mama?


Afbeelding

Leighton moet eventjes afkoelen, en daarom loopt hij een stukje richting het strand. Opeens ziet hij een zaadje liggen. Wat zou daar uit komen? Hij besluit om weer terug naar huis te gaan, om het zaadje te planten.

Afbeelding

Leighton graaft een kuiltje in de grond, en plant zijn zaadje. Hopelijk komt er een mooi plantje uit!


Volgende keer: Wat doet Lotte met haar gitaar? En hoe denken de kinderen erover, dat ze niet veel geld hebben?

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie