Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

39 berichten • Pagina 2 van 2

Gebruikersavatar
Infinity
Snackventer Snackventer
Berichten:
85
Lid geworden op:
di 02 okt 2012, 20:54

Re: Who am I?

Ik vind het erg leuk! Je sim is trouwens ook mooi! :D
Afbeelding
"Let it be." Klik op mijn banner voor mijn five generations Raque
Gebruikersavatar
Angelicious95
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
15
Lid geworden op:
di 11 sep 2012, 19:42

Re: Who am I?

Ik weet dat ik al even een update beloofd heb, maar ik ben eventjes ziek geweest.
De update staat nu al klaar in mijn Word en hij wordt dus morgen gepost normaal!
Sorry dat ik jullie zo lang heb laten wachten op een vervolg...
Vele groetjes Angelicious95
'Just a horse' brings into my life the very essence of friendship, trust, and pure unbridled joy.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Angelicious95
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
15
Lid geworden op:
di 11 sep 2012, 19:42

Re: Who am I?

Hoofdstuk 4: Magie stroomt door mijn aderen.

Vandaag is het eindelijk zaterdag! Ik was al de hele week aan het plannen wat ik vandaag zou gaan doen. Eerst een lekker ontbijtje maken voor mij en mijn moeder. Daarna een heerlijk warm bad met kaarsjes en in de namiddag gaan shoppen met mijn buurmeisje. Daar kwam uiteindelijk allemaal niets van… Mijn moeder was al voor 6u het huis uit om inkopen te doen in de grote stad en de buren moesten terug naar hun oude huis om de laatste dingen te regelen… Die waren dus het hele weekend niet thuis. Ik besloot toch maar voor dat bad te gaan en een lekker ontbijtje om uit te maken wat ik dan wel zou kunnen doen vandaag…

Afbeelding

Ik at als ontbijt lekkere Brusselse wafels met slagroom en vers fruit. Aangezien ik toch alleen thuis was vond ik het niet erg dat Grace bij me op tafel kwam zitten.

Afbeelding

Ik dacht plotseling terug aan dat geschenk van mijn vader, de toverstaf. Ik was altijd gefascineerd geweest door magie. Als ik klein was speelde ik dan ook vaak het magische elfje dat door de geheime paden in de buurt rondfladderde op zoek naar lieve konijntjes. Ik betoverde hen dan met een praatspreuk en had de meest magische gesprekken met hen. Natuurlijk kon alleen ik hen begrijpen, ik was namelijk het elfje…

Afbeelding

Ik besloot deze namiddag terug door die paden te slenteren. Eens kijken of die konijnen me nog even goed te vriend zijn. Aangezien er niemand met me mee ging, kon ik evengoed voor de lol de toverstaf meenemen. Het kind in mij wou wel eens weten of ik het nog steeds in me had om de magie in die vallei te laten wederkeren. Natuurlijk wist ik dat het allemaal fantasie was, maar ik heb me als ik klein was best goed vermaakt. Je bent nooit te oud om het kind uit te hangen zegt mijn moeder altijd. Ik nam dus alles mee wat ik nodig had en ging op wandel.

Afbeelding

Na een halfuurtje wandelen had ik de dreef bereikt. Ik haalde dus de toverstaf uit mijn zak en keek er eens goed naar. Hij voelde als een deel van mezelf, wat eigenlijk een beetje gek is, maar ik voelde me er goed bij. Alsof ik iets terug had dat ik lang geleden verloren was…

Afbeelding

Ik waande me terug het kleine meisje toen ik als een bezetene met de toverstaf begon te zwaaien. Er moest en zou iets gebeuren. Al was het maar een blaadje dat van een boom viel, dan was mijn ‘toverspreuk’ gelukt!

Afbeelding

Ik keek alleen een beetje raar op toen er geen blaadje van een boom viel, maar er wel een soort glitterspoor uit het topje van mijn toverstaf leek te komen.

Afbeelding

Eventjes twijfelde ik of het mijn fantasie was die me bedroog, maar plots verschenen overal rond mij kleine regenboogjes. Mijn hele lichaam tintelde en ik werd overspoeld door een golf van onmiskenbaar geluk.

Afbeelding

Ik was er eventjes niet goed van. Wat er net was gebeurd heb ik helemaal zelf gedaan. Zonder fantasie, zonder special effects… Was ik dan toch een heks? Een echte? Hadden al die pesterijen dan toch op iets gewezen? Wist mijn vader hiervan? En zoja, waarom heeft hij hier nooit iets van gezegd om me te helpen? En bovenal, wie of wat is mijn vader dan?
Het werd ondertussen stilaan donker en ik moest mezelf verplichten om verder te lopen, anders zou ik nog meer problemen krijgen, met name mijn moeder die vanavond wel al thuis zou zijn…

Afbeelding

Alsof het allemaal nog niet genoeg was geweest kwam ik plots op een heel bijzondere open plek aan. Een grote vijver omringt door prachtige bloemen en grote treurwilgen. De zoete geur van de bloemen overweldigde je zodra je dichter kwam bij het water en terwijl ik daar zo stond viel mijn blik op een soort kristallen boom aan de overkant die opvallend roze oplicht. Zoiets had ik gewoon nog nooit gezien.

Afbeelding

Ik twijfelde al door de dingen die eerder waren gebeurd aan alles wat bestond, maar dit gaf toch de doorslag. De hele wereld zoals ik dacht dat die was stond gewoonweg op zijn kop, maar dit alles fascineerde me schaamteloos. Ik bekeek het hele ding van naderbij en het viel me op dat het ding een soort vrucht droeg in het midden.

Afbeelding

Ik besloot de onbekende vrucht te plukken. Zodra ik dit had gedaan veranderde het hele ding van vorm en kleur. Ik had helaas niet veel tijd om hier bij stil te staan want ondertussen was de zon helemaal onder. Ik moest nu eenmaal thuis zijn voor 8 uur aangezien mijn moeder dan thuis kwam…

Afbeelding

Ik was gelukkig voor mijn moeder thuis en nam van de gelegenheid gebruik om die kristalvrucht te planten. Wie weet groeit er op een dag een even fascinerende boom uit zoals die aan de vijver, maar tot die tijd heb ik terug genoeg stof tot nadenken…

Afbeelding
'Just a horse' brings into my life the very essence of friendship, trust, and pure unbridled joy.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Angelicious95
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
15
Lid geworden op:
di 11 sep 2012, 19:42

Re: Who am I?

desimsswaggertje schreef:echt leuk dagboek :)
Dankje :)
'Just a horse' brings into my life the very essence of friendship, trust, and pure unbridled joy.
Afbeelding
Gebruikersavatar
ilovedesims<3
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
915
Lid geworden op:
vr 28 sep 2012, 16:54

Re: Who am I?

Mooie screens en ben benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren :D
Afbeelding Afbeelding
Klik op mijn banner voor: 5G falke of Bro and Sis stuff
Gebruikersavatar
Angelicious95
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
15
Lid geworden op:
di 11 sep 2012, 19:42

Re: Who am I?

Ik weet dat het reeds een tijdje is geleden sinds mijn laatste update....
Daarom wil ik laten weten dat ik NIET stop!
School en gezondheid gaan nu eenmaal voor...
Ik heb voor november verschrikkelijk veel deadlines en in december examens,
veel schoolwerk zijn nu eenmaal de nadelen van het laatste jaar...
Bovendien zijn er verschillende gezondheidsproblemen die op dit moment na school veel vrije tijd innemen voor onderzoeken enzo...
Ik hoop dat jullie dit kunnen begrijpen, maar zodra ik weer een gaatje vind ga ik zeker verder!
Dit gaatje zal er tenlaatste zijn in de week van 18 december, dan zijn mijn examens voorbij en heb ik vakantie!
Ik hoop tot binnenkort en dank jullie voor het begrip!
Groetjes Angelicious95
'Just a horse' brings into my life the very essence of friendship, trust, and pure unbridled joy.
Afbeelding
Gebruikersavatar
ShortCut
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
11
Lid geworden op:
wo 29 jun 2011, 14:29

Re: Who am I?

Supermooi! Ik ben echt benieuwd wat er verder gaat gebeuren, hopelijk vind je dat gaatje snel!
Afbeelding
Can I ask you to call me Yonaka?
(夜中)

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie