Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

26 berichten • Pagina 1 van 2

Gebruikersavatar
Lorraine-Sims3
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
129
Lid geworden op:
ma 17 sep 2012, 13:25

5G Family Kejab - hoofdstuk 4 pag 3

Mijn 5G gaat over een jongvolwassene die uit simhara komt. Ze heeft een geweldige jeugd achter de rug maar er kwam oorlog, iedereen waarvan ze hield kwam om, en nu begint ze een nieuw leven in Starlight Shores.


Proloog.

Afbeelding

Vroeger had ik alles, alles waar ik van droomde. We waren rijk. Ik had goede vrienden die me altijd steunden. Mijn oma woonde bij ons in huis. Ik kon met mijn moeder goed opschieten en ik had een lief broertje. Ik kampeerde vaak op de camping tegenover ons huis. Ik hield van het warme knisperende vuurtje voor me waar ik voedsel op deed roosteren. Ik hoopte dat ik ooit terug zou kunnen. Maar het kan niet. Nooit meer....

Afbeelding

Mijn naam is Lorraine Kejab, ik ben 19 jaar en moet een nieuw leven opbouwen hier, in mijn eentje. Ik mis mijn moeder zo erg. Ik woon tegen over het pakhuis van criminelen dus ik zal wel vaak bestolen worden. (of juist niet). Maar ik probeer ervoor te zorgen dat ik een keer nog terug ga naar simhara, volgend jaar een keer. Misschien leeft er nog iemand. Mijn enige vriend tot nu toe is PJ mijn farao hond. Ze is echt geweldig. Ik hoop echt dat ze voor altijd bij me blijft..


Soon part 1 :thumbup

Laatst gewijzigd door Lorraine-Sims3 op zo 07 okt 2012, 18:59, 9 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Lorraine-Sims3
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
129
Lid geworden op:
ma 17 sep 2012, 13:25

Re: 5G Family Kejab

Hoofdstuk 1

Afbeelding

Tijdens het wandelen met PJ begon ik toch echt te twijfelen over deze stad. Ik hoor hier gewoon niet thuis. Ik hoor bij zon, zand en palmbomen. Niet zoveel flats. Al die disco's, daar laten ze mij waarschijnlijk niet eens binnen met mijn ID kaart. Ik liep rustig verder naar het sterrenpark om mijn hond daar lekker te laten rennen.

Afbeelding`

''PJ Wil je de stok! Wil je hem?'' vroeg ik aan PJ
''Waf waf''
''Weet je het zeker?'' Vroeg ik voor de grap
''Waf waf!''
Ik gooide de stok ver weg en wachtte op haar. Ik nam de stok terug en er kwam een vrouw aangelopen, dus ik gooide de stok weg en wachtte op haar.

Afbeelding

De vrouw begon tegen me te praten:
'' Eej schat, ik weet niet hoe ik het moet zeggen hoor maar je ziet er niet uit.''
''Pardon!?!?'' Vroeg ik beledigd, ''Bent u de baas hier of zo?''
''Nee meid, maar wel de stylist. Als je wil kan ik je wel een plaatselijke make over geven?''
''Ehm, ja alleen als ik er beter uit kom te zien, niet lelijker.'' Zei ik op een boze en geïrriteerde toon.`

Afbeelding

''Zo lieverd hoe heet je?''
'' Ik ben lorraine, ik ben hier net komen wonen en kom uit simhara.'' Zei ik maar allemaal snel achter elkaar zodat ik niet te veel vragen kreeg.
''Dus Lorraine wat vind je van je outfit?''
''Ik moet er nog aan wennen en het broekje is te kort, maar ik moet weer naar mijn moeder ze is ernstig ziek. Doei.'' Zei ik maar, ik deed de riem om bij mijn hond en kreeg de tranen in mijn ogen. Hoe kan ik mijn moeder hierbij betrekken. Ze is er niet meer....
''Doeg'' Zij de vrouw nog. '' sterkte met haar.''

Dit was update 1! hope you liked it! :D
Afbeelding
Gebruikersavatar
Lorraine-Sims3
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
129
Lid geworden op:
ma 17 sep 2012, 13:25

Re: 5G Family Kejab

Hoofdstuk 1, vervolg

Afbeelding

's avonds nam ik een avondwandeling op het strand.Ik had maar even voor het wandelen mijn oude kloffie weer aan getrokken, zodra ik thuis was kleedde ik me wel weer om. Het was prachtig hier in SS, maar ik zal me er nooit zo thuis voelen zoals in simhara. Ik bedacht me dat ik misschien eens een baan zou moeten zoeken om hier te kunnen overleven. Zelf dacht ik aan een leuk beroep, zoals : Acrobaat, zanger of goochelaar. Ik zou het morgen beslissen.

Afbeelding

Thuis keek ik samen met mijn hond tv. Ze begon ineens te piepen wat ze ook deed, voordat de oorlog begon. Dat was een voorteken dat er iets zou gaan gebeuren. Ik keek nog even en ging toen even douchen. Pyjama aan en naar bed.

Afbeelding

's morgens ging ik naar het zwembad een kleedde me om in die fleurige hokjes, die ik bij ons nog nooit had gezien. Ik sprong in het zwembad en zwom een tijdje totdat iemand riep: ''Lorraine!'' Ik verwachtte dat niet en keek om me heen, ik zag alleen benen die nog naar binnen werden getrokken in de tienerdisco...

deel 2 hope you liked it

als ik meer plaatjes heb, ga ik deel 3 maken. xD`

wat zouden jullie willen dat ze gaat doen?

Laatst gewijzigd door Lorraine-Sims3 op wo 03 okt 2012, 16:08, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Lorraine-Sims3
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
129
Lid geworden op:
ma 17 sep 2012, 13:25

Re: 5G Family Kejab

Hoofdstuk 2:

Afbeelding

Ik had zin om mijn baan nu eindelijk te regelen. Ik ging naar verde park en liep een rondje om de uitbater te zoeken. Na een tijdje zag ik haar een simfest afsluiten. Ik rende er naar toe. :
''Mevrouw de uitbater! Mevrouw de uitbater! Ik wil iets vragen!'' Ik struikelde en schaamde me.
Ze kwam naar me toe gelopen. En hielp me overeind.


Afbeelding

''Ja wat kan ik voor u doen?''
''Ik zou graag een .... willen worden!'' Vroeg ik met vol enthousiasme.
''Dat kan'' begon de vrouw, '' Maar laat eerst maar eens je artiestennaam weten.''
Ik moest even denken, ik vond dat lastig. Ik dacht lang na en begon te praten.:
''Lady GuGu, dat is mijn naam!'' Zei ik nog vrolijker.
''Prima, dan moet u even een handtekening zetten en dan is het geregeld!''
Ik zette de handtekening en bedankte de vrouw. Ik ging nog wat BBQ'en en daarna ging ik uit.


Afbeelding

Ik was een beetje gek geworden en ging naar de beste tent in de stad. Het was er redelijk druk. Het was prachtig, al die dure meubels.

Afbeelding

Mijn naam werd weer geroepen met dezelfde stem als gister. Ik draaide me om en geloofde mijn ogen niet.
''Ammee!!!'' Riep ik, mijn beste vriend uit simhara. '' Hoe kom jij hier?''
Hij moest lachen en keek me lief aan.


Afbeelding

''Hoe kom jij hier?'' Vroeg ik aan Ammee.
''Met het laatste ontsnappings vliegtuig uit simhara.'' begon hij, '' Je bent echt veranderd.''
''Sorry, maar ik werd bestormd door een oude vrouw die zich 'de stylist' van de stad noemde en gaf me een make over.'' Ik kreeg bijna de tranen in mijn ogen.
''Hey, het geeft niet. Je bent nog steeds zo mooi als altijd!''
Hij beurde me altijd op, ik gaf hem een vriendschappelijke knuffel.


Afbeelding

Plotseling pakte hij mijn hand.
''Zullen we iets gaan eten samen?'' Vroeg hij?
'' ....... '' Zei ik


Einde hoofdstuk 2 deel 1.
Hoop dat het leuk was.

Wat denk je dat op de puntjes hoort te staan bij:
''Ik zou graag een acrobaat/zanger/goochelaar willen worden!''
En bij:
'' ja/nee '' Zei ik
Afbeelding
Gebruikersavatar
Lorraine-Sims3
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
129
Lid geworden op:
ma 17 sep 2012, 13:25

Re: 5G Family Kejab - hoofdstuk 2

De juiste antwoorden zijn:
ZANGERES
JA

Vervolg hoofdstuk 2!

Afbeelding

Mijn date met Ammee was geweldig, we gingen eerst iets eten. Daarna probeerde hij met me te knuffelen. Wat ik natuurlijk toe stond. Daarna gingen we romantisch naar de sterren kijken. We hebben 3 sterren gezien en gingen toen nog even naar de uitkijk plaats. Waar hij me begon te kussen. Het was heel gezellig, maar daarvoor heb ik hem nog wel even verkleed want hij paste, net als mij, niet bij de stad.Ik nam afscheid en hij ging naar zijn hotel, en ik naar huis.

Afbeelding

's morgens vroeg had ik mijn eerste geweldige opdracht, ik mocht een feestelijk liedje zingen voor een meisje die haar huiswerk af had.
''Dadadieda dadadieda kjepame sjiemtele'' Ik was maar wat aan het mompelen maar zij vond het geweldig.
''Dankje! het het niet leuker gekunt!'' Riep ze vol blijdschap en huppelde weg.
Ik wilde naar huis maar toen werd ik opgeroepen voor een zangtelegram in de sportschool.

Afbeelding

Toen ik daar mee klaar was ging ik naar het park, om even een liedje te zingen. Er kwamen gelijk een hoop mensen kijken. Ik vond het geweldig al die aandacht. Er kwam zelfs een hond kijken. Na afloop keek ik in het potje. Er zat $89.00 simdollars in. Nu had ik eindelijk genoeg om mijn eigen huur van de caravan te betalen.

Afbeelding

's avonds kwam ik vermoeid thuis. Ik liep het pad op en zag dat PJ mijn huis zo'n beetje had afgebroken. Ze had mijn bank en tafels vernield. Maar ik moet er toch nog even mee doen..

Afbeelding

's morgens had ik weer een opdracht en toen maakte ik mijn grootste blunder ooit. Ik viel.
''Whaaaaaaa. Au....'' Zei ik toen ik over mijn billen wreef. Het meisje begon mij uit te lachen, gaf me $20 dollar en liep weg.
''Toch bedankt'' Zei ik haar zachtjes na.

Afbeelding

Ik kreeg niveau 2 in zang carriere, en kreeg het toen echt in mijn bol. Voor mijn volgende optreden. Nu dus, verf ik mijn haren blauw en kies ik een outfit dat bij lady GuGu past! Ik begon mijn mompel liedje te zingen en hij vond het ook al geweldig. Ik vond het maar raar. Ik ging maar eens naar het simfest in Verde Park.

Afbeelding

''Booooeeee'' Riep ik naar een acrobaat die van de bal viel. ''Zo moet dat niet!!!!''
Iedereen was boos op hem geworden en gooide tomaten naar hem toe.
''En dan nu de winnaar van het simfest: Madame Lacuteré!!!! Riep de uitbater.
Ik ging naar huis en morgen nog meer werk!


einde!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Lorraine-Sims3
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
129
Lid geworden op:
ma 17 sep 2012, 13:25

Re: 5G Family Kejab - vervolg hoofdstuk 2

Ik had weinig plaatjes en ik was iets verder in het spel dan in het verhaal dus er zijn 3 plaatjes:

Hoofdstuk 3 : A Romantic Night

Afbeelding

Ik ging naar de galerij. Het was er knus en gezellig. Ik vond het echt perfect voor mij. Vooral omdat ik artistiek ben aangelegd. Plotseling tikte iemand mijn schouder aan.
''Hallo'' zei Ammee toen ik me omdraaide.
''Ammee!!!'' Gilde ik '' Ik heb je gemist!'' Ik gaf hem een mega knuffel.
''Ook leuk om jou weer te zien.'' Zei hij. '' Wat heb je überhaupt met je haar gedaan!''
''Ow dat, ik ben een beetje op hol geslagen om het icoon Lady GuGu te zijn.'' Ik speelde met mijn haar en keek schuldig.
''Gelukkig staat alles jouw goed!'' Zei hij en gaf me een knip oog.


Afbeelding

We zochten een bankje en gingen wat kletsen. Hij legde zijn arm om me heen en begon me te zoenen. Dat heb ik gemist. Ik keek hem aan in zijn bruine ogen. Zo perfect. Ik kon er niet meer om heen en gaf hem een kusje op zijn wang en fluisterde:
''Ga je mee naar mijn huis?'' Vroeg ik lieflijk.


Afbeelding

Hij ging met me mee naar huis en we hebben gepraat en alles. Ik ging gewoon met het moment mee. Het was wel leuk maar ik ben bang dat ik hem nu moet vragen of hij met me wilde trouwen. Ik hoop van wel. We hebben ook geen dingen gebruikt om een zwangerschap te voorkomen.
''Ik wil nog geen kind'' Fluisterde ik in mezelf. ''Ik ben net begonnen met mijn carrière. Ik ben nog te jong.''
Ammee was al terug naar het hotel en ik begon te huilen.
''Waarom ben ik ook zo stom!'' Schreeuwde ik en ik gooide met kussens een lamp om. Ik viel huilend in slaap. Ik droomde ineens over een man, ik ging terug de tijd in, die man die naar binnen was getrokken. Zou dat misschien Avmeo kunnen zijn? Hij had dezelfde schoenen. Ik zag zijn gezicht de mijne vast houden. Zou ik misschien een ander vinden? Of misschien zelfs iemand bedriegen? Ik vond het maar een rare gedachte.

-----------------------------------------------------------

The end part 3 ^.^
En was het iets? :P
Afbeelding
Gebruikersavatar
Lorraine-Sims3
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
129
Lid geworden op:
ma 17 sep 2012, 13:25

Re: 5G Family Kejab - hoofdstuk 3 De romantische avond

Lorraine staat op een moeilijk punt van haar leven. Ze heeft 2 keuzes die ze kan maken en jullie mogen beslissen aan de hand van een poll:

Afbeelding

Lady GuGu: Een echte zangeres die haar kinderen achterlaat bij ammee zodat zij haar zaakjes kan afhandelen.
of
een goede moeder worden voor minimaal 2 kinderen (dan krijgen jullie weer de keus over de stamhouder) En Lady GuGu verdwijnt
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie