Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

158 berichten • Pagina 1 van 8

_Jente_
Mest analist Mest analist
Berichten:
583
Lid geworden op:
ma 17 sep 2012, 12:28

De familie Watson~5G -G1 Nathalie Watson

Introductie :

Afbeelding

Dit ben ik : Nathalie Watson. Ja ik ben een Watson alleen ben ik anders, ik ben niet vals en ik hou er niet van om snoep af te pakken van kinderen. Ik ben juist een artistiek vrolijk meisje dat snel vrienden maakt, van lezen houdt en op zoek is naar de ware liefde. Op dit moment woon ik samen met mijn vogel genaamd: Makulu. Ik heb één grote wens en dat is niveau 10 bereiken in de journalistiek. Ook zou ik graag een gezinnetje starten en mijn kinderen de liefde geven die ik vroeger niet kreeg. Mijn familie naam moet van zijn slechte reputatie af en dat ga ik doen met een 5G.

foto van Makulu:
Afbeelding

Dingen die handig zijn om te weten:

- Mijn sims leeftijd staat op standaard 90 dagen.
- Ik speel in dagen niet in hoofdstukken
- Ik gebruik geen cheats behalve voor huizen en hideheadlineeffets.
- En ik gebruik geen downloads

(dit is mijn eerste dagboek dus tips zijn welkom (A) )

Laatst gewijzigd door _Jente_ op zo 11 nov 2012, 21:13, 3 keer totaal gewijzigd.

_Jente_
Mest analist Mest analist
Berichten:
583
Lid geworden op:
ma 17 sep 2012, 12:28

Re: De familie Watson

Dag 1:

Afbeelding

Vandaag ben ik naar het park gegaan om nieuwe mensen te ontmoeten. Er waren veel mensen aan het picknicken en ze vroegen of ik een hapje mee at. Ik had wel trek dus pakte ik een bord en een hamburger. Mmm dat smaakte veel beter dan mijn zelfgemaakte aangebrande wafels.

Afbeelding

Ook heb ik lekker een potje geschaakt met Marty helaas verloor ik. Ik vind hem stiekem best wel aantrekkelijk.. Helaas kwam ik erachter dat zijn zwangere vrouw ook in het park was.

Afbeelding

Ik besloot met haar te gaan praten. Ze was erg aardig. Ze vroeg of ik een keertje langs kwam als de baby was geboren en ik kijk er nu al naar uit.

Afbeelding

Na de gezellige dag in het park besloot ik terug te gaan naar mijn huisje om te gaan slapen. Ik was kapot.
_Jente_
Mest analist Mest analist
Berichten:
583
Lid geworden op:
ma 17 sep 2012, 12:28

Re: De familie Watson~ 5G

Dag 2:

Vanochtend besloot ik een frisse neus te gaan halen aan zee. Ik belde een taxi en we reden naar het strand. Ik was net te laat voor zonsopgang. Maar het uitzicht was alsnog prachtig.

Afbeelding

Ik lag net een kwartiertje na te denken over mijn ouders toen Marty kwam aangelopen. Ik liep meteen op hem af om een gesprekje te houden.

Afbeelding

Z’n vrouw bleek te zijn bevallen en hij vroeg of ik zin had om morgen of overmorgen lans te komen. Het leek me super leuk en we maakte een afspraak voor morgen rond 3 uur.

Na het gesprek besloot ik om naar de bibliotheek te gaan. Ik had ineens zo zin om een boek te gaan lezen. Ik had gehoord van een goed boek en ik wou kijken of ik hem in de bibliotheek kon lezen.

Afbeelding

Ja ze hadden het boek. Ik begon te lezen en het was inderdaad geweldig ik vergat alles om me heen. Toen ik even opkeek om te kijken hoe laat het was zag ik hem staan. Daar was hij weer wat een toeval.

Afbeelding

Hij stond recht achter mij. Hield hij soms ook van lezen? Ik begon steeds geïnteresseerder in Marty te worden. Ik zou het hem morgen wel vragen. Ik zat nu zo diep in mijn boek dat ik hem uit moest lezen.

Afbeelding

Ik had best wel honger gekregen en besloot om avond te gaan eten in het restaurantje tegen over de bieb.

Toen ik opstond om naar huis te gaan botste ik tegen iemand op. “ooh sorry “ zei ik tegen de man en ik pakte het boek op die hij uit zijn handen had laten vallen. Ik keek op de voorkant van het boek en zag de titel Dunken staan. Hé dat boek had ik net gelezen. Vriendelijk gaf ik het boek terug aan de man en stelde me voor. Ik stelde mijzelf altijd voor met alleen Nathalie. De meeste mensen liepen namelijk weg als ik ze vertelde dat ik een Watson was.

Afbeelding

We praatte een tijdje over het boek en besloten samen wat te gaan drinken in het restaurant. Het was zo gezellig. Hij bleek ook geïnteresseerd te zijn in het lezen van boeken en ik vroeg of hij zin had om nog even mee te gaan naar het strand. Hij vond het een goed idee.

Afbeelding

We praatte nog een tijdje en rond middernacht ging hij naar huis toe. Ik was best moet en het leek we verstandig om ook maar te gaan slapen. Morgen zou ik naar Marty toe gaan om de baby te bewonderen en daarna zou ik misschien nog even kijken of ze nog iemand nodig hadden in de journalistiek.

sorry als dit een powerpost is :$
_Jente_
Mest analist Mest analist
Berichten:
583
Lid geworden op:
ma 17 sep 2012, 12:28

Re: De familie Watson~ 5G

Dag 3:

Afbeelding

Ik werd wakker door mijn wekker die ik om tien uur ‘s ochtends had gezet. Ik had zo zin om de kleine te bekijken. Zou hij op Marty lijken? Ik maakte een maaltijd klaar voor me zelf. Balen alweer verbrand. Ik stapte nog snel even onder de douche en belde een taxi. We reden
naar het huis van Marty en Justine. Het was een groot en mooi huis met drie slaapkamers.

Afbeelding

Justine stond me al op te wachten. Ze vroeg gelijk of ik mee naar binnen kwam. Ik liep net door de deur toen Marty hijgend in zijn werkkleding aan kwam rennen. “sorry Justine ik moest nog wat bespreken met de coach”. “geeft niet schat je bent er nu toch”. Zei Justine een beetje klef. Marty liep naar boven en kwam al snel terug met de kleine Pieter.

Afbeelding

Wat een lieverdje. Hij leek precies op Marty. Zelfde ogen, zelfde mond. Zo lief!

Afbeelding

Ik praatte een tijdje met Justine,

Afbeelding

Hield een kussengevecht met Marty,

Afbeelding

En speelde met Pieter.
Uiteindelijk besloot ik om elf uur naar huis te gaan. Kijken of er nog een baan beschikbaar was bij de journalistiek zat er niet meer in.

Afbeelding

Ik nam nog een lekkere maaltijd en dook mijn bedje in. Het was een geslaagde dag.
_Jente_
Mest analist Mest analist
Berichten:
583
Lid geworden op:
ma 17 sep 2012, 12:28

Re: De familie Watson~ 5G

Ik weet dat er niet veel belangstelling voor mijn dagboek is maar ik heb nog ups tot dag 7. Ik ga deze nog afmaken en dan zie ik wel of ik verder ga.

dag 4:

Afbeelding

Vandaag was een soort schoonmaakdag ik heb alles een buurt gegeven. De douche, het aanrecht, de wc, het fornuis en de kooi van Makulu. Ik was pas klaar om vijf uur. Ik had nog net even de tijd om te kijken of er een baan beschikbaar was.

Afbeelding

En wat denk je? Ja er was een baan beschikbaar. Dolgelukkig kwam ik uit het gebouw. Ik besloot mezelf te trakteren op 2 nieuwe outfits. Ik was namelijk zo ontzettend toe aan een nieuwe look. Ik liep naar de schoonheidssalon. Ik zat de hele week al te denken aan een tatoeage en besloot even te kijken uit welke je kon kiezen.

Afbeelding

Hmmm… moeilijke keuze. Daar moet ik nog even over na denken. Ik liep naar de andere kant van de schoonheidssalon waar de spiegels staan. Een styliste die net klaar was met een klant kwam mijn kant op. Ze vroeg of ze me kon helpen. Dat kon ze wel. Ik vertelde waar ik naar op zoek was en ze kwam terug met twee setjes.

Afbeelding

Dit is setje één een jumpsuit met tijgerprint

Afbeelding

En dit is setje twee. Een spijkerbroek met een grijze top.
Nu is mijn geld echt op. Gelukkig kan ik morgen beginnen met mijn werk.
_Jente_
Mest analist Mest analist
Berichten:
583
Lid geworden op:
ma 17 sep 2012, 12:28

Re: De familie Watson~ 5G

bedankt allemaal :)

dag 5:

Afbeelding

Vandaag was het mijn eerste dag op mijn werk. Het was erg gezellig ik kletste met collega’s en van hen hoorde ik dat Connor één van mijn collega’s was. Ik besloot om naar zijn huis te gaan ik had niks meer van hem gehoord sinds maandagavond.

Afbeelding

Afbeelding

Hij deed al snel open. Ik weet niet waarom maar ik was zo blij om hem te zien. Zo goed kende ik hem nog niet. Maar ik had het gevoel dat hij me begreep. Het voelde zo vertrouwd dat ik hem heb verteld dat ik een Watson was . Hij zij dat hij daar al was achtergekomen en het echt geen probleem vond. Zo lief!!

Afbeelding

We hebben lang gepraat en uiteindelijk vroeg hij me voor een kussengevecht. Het was geweldig.

Afbeelding

Na 3 uur hebben gekletst en een kussengevecht besloot ik toch maar om naar huis te gaan. Morgen was er weer een nieuwe dag.

Afbeelding

Ik maakte nog een salade, gaf Makulu eten en dook mijn bedje weer in.
_Jente_
Mest analist Mest analist
Berichten:
583
Lid geworden op:
ma 17 sep 2012, 12:28

Re: De familie Watson~ 5G

dank jullie wel (A)

Dag 6:

Vandaag ben ik weer naar mijn werk gegaan niks bijzonders. Maar ik kon het gewoon weer niet laten om naar Connor te gaan. Hij maakt me zo blij.

Afbeelding

We besloten naar de schoonheidssalon te gaan om een tatoeage te laten zetten.

Afbeelding

Helaas was de professionele tatoeëerder al naar huis. Connor zei dat hij hem wel wou zetten zo moeilijk kon dat toch niet zijn.

Afbeelding

Nou ja ik zie er een konijntje in denk ik. Eigenlijk wou ik ook maar één tatoeage maar het was zo goed bedoeld. Gelukkig hoef ik zelf niet tegen mijn rug aan te kijken….

Afbeelding

Ik kon er in ieder geval om lachen. Ze hadden een speciale betekenis en voor een paar honderd euro kon ik ze weg laten halen. Even wachten op morgen of overmorgen dan maar.

Afbeelding

Ik kon het gewoon niet laten om zijn hand vast te pakken terwijl we naar de sterren keken.

Afbeelding

Afbeelding

Hij bracht me veilig thuis en besloot uiteindelijk een nachtje te blijven slapen

Afbeelding

Afbeelding

ik vind hem best wel schattig.

Dit weet ik nu over hem:
-boekenwurm
-goed
-einzelgänger
_Jente_
Mest analist Mest analist
Berichten:
583
Lid geworden op:
ma 17 sep 2012, 12:28

Re: De familie Watson~ 5G

Dag 7:

Afbeelding

Vanavond was ik uitgenodigd voor een feest van Marty. Ik kwam iets vroeger om nog even bij te kletsen.

Afbeelding

Natuurlijk was de kleine Pieter ook van de partij. (kleintjes worden groot). Het was een heel saai feest zonder muziek. Marty en Justine gingen naar bed toen de derde gast arriveerde wat natuurlijk een beetje raar is. Gelukkig was Connor ook uitgenodigd.

Afbeelding

Ik babbelde dus nog wat met hem en knuffelde nog wat met Pieter.

Afbeelding

Hier kan je de mooie rug tatoeage ook nog even bewonderen :D

Afbeelding

Na het feest ging ik maar weer mijn bed op zoeken. Morgen zou ik weer dingen in het huishouden moeten doen want de wc en de douche zijn kapot en het hele huis is vies. Ook moet ik mijn tatoeage maar eens weg laten halen want ik begin me aardig te schamen.

Dit is de laatste up waarvan ik foto's heb. Er is niet zoveel belangstelling voor mijn dagboek maar dat begrijp ik goed. Er zijn ook zoveel 5g tjes en deze is niet echt speciaal. vinden jullie dat ik door moet gaan of moet stoppen? Wees asjeblieft eerlijk.
Koen
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1941
Lid geworden op:
ma 10 sep 2012, 19:15

Re: De familie Watson~ 5G

Gewoon doorgaan!

Heb schijt aan als je geen reacties krijgt,
hoort er eenmaal bij!
En hoe langer je blijft doorgaan, hoe meer reacties iemand krijgt!

Heb zelf ook een dagboek, maar das puur voor de lol.
Heb je er plezier in, dan moet je gewoon doorgaan :thumbsup
Afbeelding
Gebruikersavatar
Froos
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3758
Lid geworden op:
di 01 jun 2010, 23:13

Re: De familie Watson~ 5G

Ik zeg ook doorgaan!

Als je zelf er plezier in hebt. Gewoon doorgaan.
Reacties zeggen niet altijd iets. Er zijn ook stille lezers. Maar natuurlijk geven reacties je wel weer motivatie om door te gaan. Dat snap ik ook.

In 2,5 week al over de 200 hits (bekeken) is best goed voor een beginneling ;)
(snel rekenen :glare 14x bekeken per dag)

Ikzelf vind Nathalie een leuke personage en vind het een leuk dagboek ;)
_Jente_
Mest analist Mest analist
Berichten:
583
Lid geworden op:
ma 17 sep 2012, 12:28

Re: De familie Watson~ 5G

oke dank jullie wel en ja jullie hebben gelijk ik heb er plezier in en dat is het belangrijkst :)

Dag 8:

Ik werd wakker door het gepraat van Makulu. Ik had hem nooit moeten leren praten.

Afbeelding

Ik reed naar de schoonheidssalon. Mijn tatoeages moesten er nu toch echt af. De tatoeëerder was nog bezig met een andere vrouw. Dus wachtte ik in de wachtkamer met een goed boek. Toen de vrouw de deur uit kwam lopen liep ik naar binnen. De tatoeëerder zat helemaal onder de tatoeages. Ik ging zitten en betaalde het geld.

Afbeelding

Na twee uur kon ik eindelijk uit de stoel komen. Dit zag er weer een stuk beter uit. Ik had geen geld voor een nieuwe tatoeage dus dat wordt pas volgende week.

Afbeelding

En nog even een screen van een vliegende Makulu :D

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie