Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

158 berichten • Pagina 4 van 8

_Jente_
Mest analist Mest analist
Berichten:
583
Lid geworden op:
ma 17 sep 2012, 12:28

Re: De familie Watson~ 5G

Dag 18:

De vliegreis was goed verlopen en Connor en ik arriveerden om vijf uur in Sunset Valley.

Afbeelding

We hadden allebei geslapen in het vliegtuig dus echt moe waren we niet. Ik was de hele vliegreis al misselijk en ik haalde de wc niet…

Afbeelding

Ik denk dat het tijd wordt om een groter stekkie te kopen ;)

Jullie mogen beslissen waar Nathalie en Connor gaan wonen. Hun budget is 25.500

Huis Nr 1 (22.000)

Voorkant

Afbeelding

Eetkamer/keuken/woonkamer

Afbeelding

(Let niet op die rode pijl)

Afbeelding

Kinderkamer

Afbeelding

Slaapkamer

Afbeelding

Plattegrond

Afbeelding


Huis Nr 2 (24.750)

Voorkant

Afbeelding

Woonkamer

Afbeelding

Keuken

Afbeelding

Eetkamer

Afbeelding

Kinderkamer

Afbeelding

Slaapkamer

Afbeelding

plattegrond

Afbeelding

Sorry voor de slechte screens van de huizen. Ben nog niet zo goed in screens van huizen maken. Ik hoop dat je nu een idee hebt van de huizen. !Stemmen dus !
_Jente_
Mest analist Mest analist
Berichten:
583
Lid geworden op:
ma 17 sep 2012, 12:28

Re: De familie Watson~ 5G

Dag 19:

Vanochtend was een bevestiging. Ik was echt zwanger. Ik was zo blij en Connor ook.

Afbeelding

Afbeelding

er moest gelijk gevoeld worden

Afbeelding

Om zeven uur zijn we definitief naar ons huisje verhuisd.

Afbeelding


Alles moest natuurlijk grondig bekeken worden. Zoals te tv en de boekenkast. Maar mijn oog viel gelijk op de knaagdierenkooi. Ik heb een rat gekocht en hem de naam James gegeven. Hij is echt super schattig

Afbeelding

Afbeelding

Ook Makulu was blij met zijn kooitje. Ik speelde nog even met hem. En toen was het lunchtijd. Wat een heerlijk huisje is het toch.

Afbeelding

Afbeelding

Ik heb natuurlijk ook babynamen waar jullie uit mogen kiezen. 1 jongens naam en 1 meisjes naam voor de duidelijkheid.

jongensnamen
- Jake
- Louis
- Jasper

meisjesnamen
- Maud
- Nina
- Katy
_Jente_
Mest analist Mest analist
Berichten:
583
Lid geworden op:
ma 17 sep 2012, 12:28

Re: De familie Watson~ 5G

Dag 20:

Mijn buik wordt steeds dikker en ik krijg steeds meer rugklachten. Gelukkig zorgt Connor heel goed voor me. Vanochtend heeft hij pannenkoeken gebakken.

Afbeelding

Afbeelding

Ik belde Marty op om langs te komen. Hij moest natuurlijk ook weten van mijn zwangerschap.

Afbeelding

Hij was erg blij voor me en feliciteerde me meteen. Hij zei dat hij wel snel naar zijn werk moest gaan dus we kletste nog wat bij en hij ging naar zijn werk.

Afbeelding

Connor vroeg me mee uit eten. Ik had een salsa curry en het was een beetje pittig.

Afbeelding

Afbeelding

De rest van de dag heb ik rustig aan gedaan Connor heeft me een aantal keren gemasseerd en we hebben veel gelezen over de aankomende baby. Soms schopt het

Afbeelding

Jullie kunnen nog steeds stemmen voor de babynamen :)
_Jente_
Mest analist Mest analist
Berichten:
583
Lid geworden op:
ma 17 sep 2012, 12:28

Re: De familie Watson~ 5G

Bedankt voor de reacties :D

Dag 21:

Om één uur ‘s nachts kreeg ik weeën. Connor raakte een beetje in paniek maar heeft uiteindelijk een taxi gebeld en we zijn naar het ziekenhuis gereden.

Afbeelding

Na een zware bevalling kwam ik het ziekenhuis uit met een zoontje op mijn arm. We hebben hem Jake genoemd en hij is geboren met de eigenschappen genie en houdt van buiten.

Afbeelding

Ik vond het moeilijk om hem los te laten. Maar na een paar uur knuffelen en spelen heb ik hem in zijn wiegje gelegd en ben ik gaan slapen. Connor bleef op want hij moest gelijk door naar zijn werk.

Rond drie uur ben ik wat gaan eten en heb ik Jake de fles gegeven.

Afbeelding

Sam Vrijevogel (mijn baas) belde om te vragen of hij langs kon komen om de baby te komen bekijken. Hij had namelijk van Connor gehoord dat de baby was geboren. Ik zei dat ik tijd had en hij kwam tegelijk met Connor.

Het eerste wat hij deed was mij feliciteren en Jake knuffelen.

Afbeelding

Afbeelding

Connor schonk de nectar uit Frankrijk in en we kletsten gezellig. Toen de zon onder ging en ik Jake hoorde huilen besloot Sam om weg te gaan. Toen ik Jake oppakte dacht ik aan mijn moeder hoe kon zij mij geen liefde hebben gegeven.
_Jente_
Mest analist Mest analist
Berichten:
583
Lid geworden op:
ma 17 sep 2012, 12:28

Re: De familie Watson~ 5G

Dag 22:

Om drie uur ’s nachts begon Jake te krijsen.

Afbeelding

Ik gaf hem zijn flesje. En knuffelde met hem maar hij stopte niet met huilen. Toen de zon opkwam en ik hem eindelijk stil had gekregen ben ik met hem gaan wandelen.

Afbeelding

We zijn bij mijn moeders graf geweest

Afbeelding

Ik wordt nog steeds emotioneel als ik haar naam zie staan op het graf. We zijn terug gelopen en Connor kwam ook al snel thuis. Hij is de perfecte vader. Hij doet zijn best ook al werkt hij hard. Zodra hij thuis komt pakt hij Jake uit zijn wiegje en knuffelt hem.

Afbeelding

Na het eten keken we gezellig met zijn drietjes naar een kinderprogramma.

Afbeelding

En toen het afgelopen was heb ik Jake in zijn wiegje gelegd en zijn Connor en ik ook gaan slapen.

Afbeelding

Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie