Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

158 berichten • Pagina 8 van 8

_Jente_
Mest analist Mest analist
Berichten:
583
Lid geworden op:
ma 17 sep 2012, 12:28

Re: De familie Watson~ 5G

Oke ik heb eens goed nagedacht en ik besluit gewoon verder te gaan met één update per dag. Misschien lukt het niet altijd maar dat zie ik dan wel.

@Stropwaffeltje leuk dat je het gaat lezen :wub

Dag 34:

Jaiden huilde de hele nacht door. Connor en ik zijn afwisselend naar hem toe geweest om hem bezig te houden.

Afbeelding

Afbeelding

Jake ging 's ochtends op schoolreisje naar het kerkhof

Afbeelding

terwijl ik de computer probeerde te repareren.

Afbeelding

Afbeelding

Dan maar de reparateur bellen.

Afbeelding

Na een lekker douche ben ik met Jaiden gaan wandelen zodat de reparateur zijn werk kon doen.

Afbeelding

Toen ik thuis kwam ben ik achter mijn schildersezel gaan staan en ben ik begonnen met een nieuw schilderij.

Afbeelding

Conner kwam al snel thuis van zijn werk.

Afbeelding

En Jake volgde hem. Ik heb hem geholpen met zijn huiswerk terwijl Connor de pasta kookte.

Afbeelding

Afbeelding

Toen was het tijd om te eten ook voor Jaiden.

Afbeelding

Afbeelding

Na het eten hebben we met z'n alle tv gekeken en heb ik Jake in bed gestopt. Connor en ik gingen ook al snel naar bed en hadden het nog een gezellige nacht...

Afbeelding
_Jente_
Mest analist Mest analist
Berichten:
583
Lid geworden op:
ma 17 sep 2012, 12:28

Re: De familie Watson~ 5G

Ik moet jullie helaas teleur stellen dat er geen derde kindje komt… Maar er komt wel een nieuws gezinslid en daar komen jullie in deze up achter.

Dag 35:

Vandaag was de verjaardag van Jaiden maar eerst gingen de mannen gewoon naar school en naar hun werk. Ik knuffelde Jaiden.

Afbeelding

Ik heb mijn schilderij af gemaakt en gebeld met het dierenasiel. Ik heb een witte hond aangenomen met de naam Noodle, speciaal voor Jake, omdat hij zo’n goed rapport heeft. Noodle was er nog niet toen Jake thuis kwam maar ik heb het hem verteld en we hebben spullen uitgezocht. Hij was erg blij.

Afbeelding

Afbeelding

Dit is de mand van Noodle:

Afbeelding

Toen Connor thuis was hebben we Jaidens verjaardag gevierd.

Afbeelding

En dit is hem dan hij heeft mijn ogen Connor zijn mond en Connor zijn haar.

Afbeelding

En terwijl we taart aan het eten waren zag Jake een auto aan komen rijden. Een man kwam samen met een wit hondje de auto uit. Jake rende naar buiten en tilde hem op.

Afbeelding

Hij heeft een uur met hem gespeeld tot ik hem riep voor het avond eten.

Afbeelding

Na het eten hebben Jake en Jaiden samen met de blokken gespeeld. Noodle wou ook graag meedoen.

Afbeelding

Ik heb Jaiden nog wat te eten gegeven en toen in zijn wiegje gelegd. Jake ik en Connor zijn ook naar bed gegaan en Noodle is ook lekker in zijn mand gaan liggen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
_Jente_
Mest analist Mest analist
Berichten:
583
Lid geworden op:
ma 17 sep 2012, 12:28

Re: De familie Watson~5G -G1 Nathalie Watson

Bedankt allemaal (A) en @xsirxlovex dat is echt een super lief compliment doet me goed :D

Dag 36:

Connor was al vroeg op. Hij heeft rustig ontbeten en is verder gegaan met zijn boek (Een vrouw met rimpels)

Afbeelding

Noodle heeft zijn speelgoed ontdekt.

Afbeelding

Jake was ook al vroeg uit zijn bedje. Hij wou voor school nog even met Noodle kunnen spelen.

Afbeelding

Toen de mannen beiden weg waren ben ik uit mijn bed gekomen en heb ik ontbeten.

Afbeelding

Na het ontbijt heb ik Jaiden leren lopen.

Afbeelding

Afbeelding

En toen hij het zat werd is hij maar met de draak van Jake gaan spelen. Hij vindt Jake zijn speelgoed iets interessanter dan zijn eigen.

Afbeelding

En na het avondeten kwam de fotograaf om de familie foto’s te maken.

Afbeelding

Hij wou ook nog een foto van mij en mijn zoons.

Afbeelding

Na de foto's zijn we allemaal gaan slapen. Morgen ben ik jarig en ik weet niet of ik daar blij mee moet zijn.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie