Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

244 berichten • Pagina 9 van 13

Simdessy
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
143
Lid geworden op:
di 18 sep 2012, 16:24

Re: De 100 Baby's van Sofie Bergendam

Wat jammer dat niet iedereen alle screenshots kan zien. Bij mij zijn ze nl wel allemaal zichtbaar. Iemand een idee hoe dit kan of hoe ik dit kan voorkomen? Ik gebruik mijnalbum.nl.

Nog even een korte update, omdat er toch wel weer iets belangrijks gebeurt is ;)!

Update 34: Lot of vergissing?

Er waren weer een paar weken voorbij gegaan, waarin Hendrik hard werkte en Fortune trainde en waarin ik mij zo veel mogelijk verstopte. En toen op een dag, ik voelde me vreemd.

Afbeelding

Ik kwam erachter dat ik zwanger was.

Afbeelding

Ik had geen idee hoe ik dit tegen Hendrik moest vertellen, maar ik vond wel dat hij het recht had om het te weten. Even twijfelde ik en ondertussen hoorde ik buiten gespetter, er was iemand in het zwembad.

Afbeelding

Met lood in mijn schoenen liep ik erheen. Ik zag dat Hendrik aan het zwemmen was en zuchtte diep. Hoe moest ik hem dit ooit uitleggen?

Afbeelding

Hij wilde net weer opnieuw het zwembad in duiken. Kom je ook Sofie, vroeg hij, het water is heerlijk! Ik wil eigenlijk even met je praten, zei ik verlegen.

Afbeelding

Hij kwam heel dicht bij me staan. Wat is er Sofie, je kijkt zo ernstig, zei hij bezorgd.

Afbeelding

Ik zie het al, jij hebt een knuffel nodig, zei hij speels.

Afbeelding

Nee, Hendrik, zei ik. Je moet even naar me luisteren ik moet je iets vertellen, het is echt belangrijk, zei ik snel.

Afbeelding

Ik, ik ben zwanger, zei ik voorzichtig. Wat? vroeg hij verbaasd.

Afbeelding

Ineens verranderde zijn hele houding en hij keek ontzettend boos. Zwanger? Hoe kan dat nou, begon hij schreeuwend.

Afbeelding

We hebben het veilig gedaan, dus vertel me, met wie ga jij nog meer? wie is de vader? schreeuwde hij, hij kon zichzelf nu niet langer beheersen.

Afbeelding

Ik kromp in elkaar. Het is, het is van jou, echt waar, je weet dat ik bijna nooit het huis uit ga. Jij bent de enige man, na Christiaan, jij bent de vader, dat moet wel, zei ik terwijl er een traan over mijn wang rolde.

Afbeelding

Ik zag dat hij spijt had van zijn reactie en dat hij zijn beheersing weer terug kreeg. Dus, ik wordt vader? vroeg hij twijfelend. Ja, zei ik, nog steeds boos.

Afbeelding

Voor ik wist wat er gebeurde drukte hij zijn lippen op de mijne en pakte me stevig vast.

Afbeelding

Ik denk dat ik van je hou Sofie, fluisterde hij. Dus als jij zwanger bent, zal ik je helpen voor dit kindje te zorgen. Ik was verbaasd en verrast.

Afbeelding

En van blijdschap kuste ik hem.

Afbeelding

Je bent de liefste en mooiste vrouw die ik ooit gekend heb, zei hij zacht, maar nu moet ik een aantal dingen regelen, ik zie je snel, zei hij.

Afbeelding

Hij liet mij verbaasd en vertwijfeld achter. Het enigste waar ik nog aan kon denken was Elmir, hoe moesten we hem dit ooit uit gaan leggen?

Afbeelding

Baby 1: Annabel - Jongvolwassene - Humeurig/Genie/Houdt van buiten/Gedisciplineerd/Vegetariër - Vader: Stilles McGraw.
Baby 2: Bella - Jongvolwassene - Virtuoos/Excentriek/Kattenliefhebber/Bovennatuurlijke fan/Ambitieus - Vader: Xander Clavell.
Baby 3: Christiaan - Jongvolwassene - Neuroot/Genie/Excentriek/Ambitieus/Gedisciplineerd - Vader: Xander Clavell.
Baby 4: Daniëlle - Jongvolwassene - Gestoord/Vals/Bankhanger/Feestbeest/Bang voor water - Vader: Cyclon Sword.
Baby 5: Elise - Jongvolwassene - Genie/Virtuoos/Geluksvogel/Netjes/Einzelgänger - Vader: Cyclon Sword.
Baby 6: Ferdinand - Jongvolwassene - Atletisch/Virtuoos/Diva/Beeldige beeldhouwer/Avontuurlijk - Vader: Peter Langerak.
Baby 7: Gea - Jongvolwassene - Opmerkzaam/Neuroot/Overemotioneel/Geweldige zoener/dapper - Vader: Peter Langerak.
Baby 8: Hally - Jongvolwassene - Hekel aan buiten/Lichte slaper/Fotografenblik/geluksvogel/Bovennatuurlijk scepticus - Vader: Peter Langerak.
Baby 9: Ilse - Jongvolwassene - Humeurig/Artistiek/Makkelijk onder de indruk/feestbeest/bovennatuurlijk scepticus - Vader: Peter Langerak.
Baby 10: Jessica - Jongvolwassene - Klunzig/Dapper/Nachtbraker/Hengelaar/Hopeloze romanticus - Vader: Peter Langerak.
Baby 11: Kimberly - Jongvolwassene - Neuroot/Excentriek/Ambitieus/Avontuurlijk/Vriendelijk - Vader: Peter Langerak.
Baby 12: Lennard - Jongvolwassene - Goed/Hekel aan buiten/Zuinig/Verliezer/Groene vingers - Vader: Peter Langerak.
Baby 13: Miranda - Jongvolwassene - Gedisciplineerd/Houdt van warmte/Overemotioneel/Hekel aan kunst/Net - Vader: Maikel Bartels.
Baby 14: Noud - Jongvolwassene - Houdt van warmte/Vriendelijk/Vals/Goed gevoel voor humor/Feestbeest - Vader: Maikel Bartels.
Baby 15: Omar - Jongvolwassene - Vriendelijk/Artistiek/Workaholic/Overenthousiast/Beeldige Beeldhouwer - Vader: VJ Alvi.
Baby 16: Priscilla - Jongvolwassene - Gestoord/Einzelgänger/Virtuoos/Vriendelijk/Bovennatuurlijke fan - Vader: VJ Alvi.
Baby 17: Quincy - Jongvolwassene - Gestoord/Slons/Technofoob/Kattenliefhebber/Klunzig - Vader: VJ Alvi.
Baby 18: Rosanne - Jongvolwassene - Neuroot/Artistiek/Overenthousiast/Goed/Geboren Kok - Vader: VJ Alvi.
Baby 19: Stefan - Jongvolwassene - Dapper/Vals/Nachtbraker/Groene Vingers/Virtuoos - Vader: Meteo Verrein Stuart.
Baby 20: Tineke - Jongvolwassene - Virtuoos/Klunzig/Overemotioneel/Geboren Verkoopster - Vader: Meteo Verrein Stuart.
Baby 21: Uweno - Jongvolwassene - Gedisciplineerd/Dapper/Kattenliefhebber/Dramatisch/Hopeloze Romanticus - Vader: Mike van Dorst.
Baby 22: Victor - Jongvolwassene - Dapper/Excentriek/Overenthousiast/Kattenliefhebber/Gestoord - Vader: Mateo Verrein Stuart.
Baby 23: Wouter - Jongvolwassene - Neuroot/Klunzig/Opmerkzaam/Flirtvrij/Nooit Naakt - Vader: Mateo Verrein Stuart.
Baby 24: Xavier - Jongvolwassene - Bankhanger/Houdt van Warmte/Hekel aan Kunst/Goed/Paardenliefhebber - Vader: Mateo Verrein Stuart.
Baby 25!: Ylena - Jongvolwassene - Hekel aan Buiten/Vriendelijk/Verliezer/Net/Nooit Naakt - Vader: Geoffrey Landgraaf.
Baby 26: Zachery - Jongvolwassene - Houdt van Warmte/Einzelgänger/Nooit Naakt/Geboren Kok/Goed Gevoel voor Humor - Vader: Geoffrey Landgraaf.
Baby 27: Anastacia - Jongvolwassene - Vader: Geoffrey Landgraaf.
Baby 28: Bobby - Jongvolwassene - Lichte Slaper/Slons/Geluksvogel/Sociale Vlinder/Onweerstaanbaar - Vader: Geoffrey Landgraaf.
Baby 29: Catharina - Jongvolwassene - Vals/Artistiek/Fotografenblik/Paardenliefhebber/Bindingsprobleem - Vader: Geoffrey Landgraaf.
Baby 30: Donny - Jongvolwassene - Houdt van Kou/Gestoord/Hengelaar/Vlotte Babbelaar/Hekel aan Kunst - Vader: Geoffrey Landgraaf.
Baby 31: Esther - Jongvolwassene - Artistiek/Bankhanger/Houdt van Buiten/Flirterig/Ambitieus - Vader: Hank Goddart.
Baby 32: Ferry - Jongvolwassene - Makkelijk onder de indruk/Dapper/Opmerkzaam/Vals/Kattenliefhebber - Vader: Miraj Alvi.
Baby 33: Gerda - Jongvolwassene - Dapper/Humeurig/Voertuigliefhebber/Flirtvrij/Houdt van Warmte - Vader: Miraj Alvi.
Baby 34: Henk - Jongvolwassene - Hekel aan Buiten/Vaste Slaper/Geen Gevoel voor Humor/Groene Vingers/Genie - Vader: Freek Pengel.
Baby 35: Irvin - Jongvolwassene - Excentriek/Makkelijk onder de indruk/Neuroot/Hopeloze Romanticus/Kleptomaan - Vader: Freek Pengel.
Baby 36: Jack - Jongvolwassene - Makkelijk onder de Indruk/Atletisch/Workaholic/Fotografenblik/Sociale Vlinder - Vader: Thornton Wolff.
Baby 37: Kevin - Jongvolwassene - Atletisch/Humeurig/Geen gevoel voor Humor/Houdt van Kou/Computernerd - Vader: Thornton Wolff.
Baby 38: Laura - Jongvolwassene - Lichte Slaper/Houdt van Kou/Artistiek/Net/Zuinig - Vader: Thornton Wolff.
Baby 39: Mirjam - Jongvolwassene - Dapper/Houdt van Buiten/Nooit Naakt/Fotografenblik/Bovennatuurlijk Scepticus - Vader: Freek Pengel.
Baby 40: Nienke - Jongvolwassene - Lichte Slaper/Overenthousiast/Slons/Verzamelaar/Geen Gevoel voor Humor - Vader: Freek Pengel.
Baby 41: Olivia - Jongvolwassene - Vaste Slaper/Humeurig/Virtuoos/Workaholic/Perfectionist - Vader: Maurice Ansari.
Baby 42: Paul - Jongvolwassene - Excentriek/Vaste Slaper/Snel Aangebrand/Virtuoos/Geluksvogel - Vader: Derek van Dorst.
Baby 43: Quinto - Jongvolwassene - Klunzig/Overenthousiast/Vals/Hekel aan Kinderen/Waaghals - Vader: Derek van Dorst.
Baby 44: Rianne - Jongvolwassene - Opmerkzaam/Genie/Bang voor Water/Hengelaar/Dramatisch - Vader: Peter Langerak.
Baby 45: Sanne - Jongvolwassene - Houdt van Warmte/Gedisciplineerd/Boekenwurm/Flirterig/Makkelijk onder de Indruk - Vader: Peter Langerak.
Baby 46: Terrence - Jongvolwassene - Excentriek/Vals/Vriendelijk/Rebels/Gestoord - Vader: Peter Langerak.
Baby 47: Ursula - Jongvolwassene - Neuroot/Vals/Ambitieus/Houdt van Kou/Snob - Vader: Peter Langerak.
Baby 48: Vance - Jongvolwassene - Dapper/Houdt van Buiten/Excentriek/Vriendelijk/Sociaal Ongemakkelijk - Vader: Peter Langerak.
Baby 49: Wanda - Jongvolwassene - Neuroot/Slons/Einzelgänger/Goed Gevoel voor Humor/Houdt van Kou - Vader: Mike van Dorst.
Baby 50!!!!: Xander - Jongvolwassene - Goed/Excentriek/Technofoob/Paardenliefhebber/Netjes - Vader: Mike van Dorst.
Baby 51: Youri - Jongvolwassene - Virtuoos/Bankhanger/Artistiek/Geboren Kok/Geen Gevoel voor Humor - Vader: Peter Langerak.
Baby 52: Zofia - Jongvolwassene - Humeurig/Atletisch/Vals/Dierenvriend/Opmerkzaam - Vader: Peter Langerak.
Baby 53: Amanda - Jongvolwassene - Atletisch/Humeurig/Vaste Slaper/Gestoord/Ambitieus - Vader: Peter Langerak.
Baby 54: Benthe - Jongvolwassene - Afwezig/Vals/Workaholic/Geboren Kok/Excentriek - Vader: Peter Langerak.
Baby 55: Camilla - Jongvolwassene - Humeurig/Klunzig/Nooit Naakt/Sociaal Ongemakkelijk/Ambitieus - Vader: Peter Langerak.
Baby 56: Davina - Jongvolwassene - Humeurig/Slons/Paardenliefhebber/Geen Gevoel voor Humor/Perfectionist - Vader: Peter Langerak.
Baby 57: Elmir - Jongvolwassene - Houdt van Buiten/Houdt van Warmte/Paardenliefhebber/Atletisch/Zuinig - Vader: Peter Langerak.
Baby 58: Frederik - Jongvolwassene - Klunzig/Makkelijk onder de indruk/Gedisciplineerd/Netjes/Dierenvriend - Vader: Christiaan Van de Kerkhof.
Baby 59: Gabriela - Kind - Opmerkzaam/Artistiek/Goed Gevoel voor Humor - Vader: Christiaan Van de Kerkhof.
Baby 60: Henna - Kind - Houdt van Buiten/Gestoord/Paardenliefhebber - Vader: Christiaan Van de Kerkhof.
Baby 61: Ivano - Kind - Genie/Einzelgänger/Atletisch - Vader: Christiaan Van de Kerkhof.
Baby 62: John - Kind - Goed/Bankhanger/Slons - Vader: Christiaan Van de Kerkhof.
Gebruikersavatar
BabyBrowny
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1844
Lid geworden op:
za 28 jul 2012, 20:45

Re: De 100 Baby's van Sofie Bergendam

Jeetje 62 al. Het zou zomaar kunnen dat je het haalt ;)
En leuk verhaal. Ik reageer niet zo vaak, maar ik lees altijd. Ik weet nog goed toen je net begon :D

Ja! Is er niet een manier waarop je daar een screen van kan maken? :sweatdrop
v

Laatst gewijzigd door BabyBrowny op vr 21 jun 2013, 20:17, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Nette
Snackventer Snackventer
Berichten:
58
Lid geworden op:
zo 02 jun 2013, 16:38

Re: De 100 Baby's van Sofie Bergendam

ey, de screens doen het weer! Leuke update weer!

haha, ik ben idd ook wel benieuwd naar een stamboom.. volgens mij heb ze met
peter iets van 12 kinders :O
Always remember that you are absolutely unique. Just like everyone else.
Margaret Mead
Simdessy
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
143
Lid geworden op:
di 18 sep 2012, 16:24

Re: De 100 Baby's van Sofie Bergendam

Ik zal dit weekend een screenshot van de stamboom maken, er zit zelfs zo een schuifbalkje bij omdat ik zoveel kids heb haha. Maar de vaders staan er niet boven per kind, helaas. Sofie heeft momenteel een relatie met Hendrik en zij staan samen boven aan de stamboom.

Oeps, voor de snelle lezers had ik al iets verraden wat nog niet in een update was verschenen. Maar heb het snel aangepast ;).
Simdessy
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
143
Lid geworden op:
di 18 sep 2012, 16:24

Re: De 100 Baby's van Sofie Bergendam

Binnenkort weer een nieuwe update, ik heb nog wat klaar staan aan screenshots, maar ik moet even de tijd vinden om te schrijven. Ik hoop vanavond even tijd te kunnen maken.

En daarna gaat Sofie ook op een woonboot wonen?
Of gaat ze misschien een resort runnen?
Of wordt ze een zeemeermin?
Wordt 1 van haar partners of kinderen misschien wel opgegeten door een haai?

Zodra Dixons Exotisch Eiland levert komt er een speciale EE update helemaal in het teken van EE.
Simdessy
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
143
Lid geworden op:
di 18 sep 2012, 16:24

Re: De 100 Baby's van Sofie Bergendam

Zo, ik heb EE eindelijk binnen en net geïnstalleerd. Hier de update die al klaar stond.

Update 35: Oudtante Agaath haar ring

In de weken die volgden waren Elmir en Hendrik weer druk bezig met allerlei wedstrijden en concoursen. Elmir genoot van het paardrijden, hij was net zo een cowboy als Peter was geweest.

Afbeelding

Ze maakten lange dagen en kwamen vaak pas laat weer thuis. Omdat ik zwanger was, was ik erg moe en sliep dan vaak al.

Afbeelding

Ik zag Hendrik dan ook amper. Dus besloot ik op een dag om smiddags te slapen zodat ik wakker was als de jongens thuis kwamen.

Afbeelding

Ik stond op het balkon te genieten van mijn zwangerschap onder een stralende hemel toen ik plots de deur open hoorde gaan.

Afbeelding

Het was Hendrik en we besloten samen naar de sterren te kijken en we hadden ontzettend veel lol, ik voelde me weer jong. Ik dacht steeds minder vaak aan Peter en voelde me daar soms wel schuldig over.

Afbeelding

Ik omhelsde Hendrik en de gedachte aan Peter verdween langzaam weer.

Afbeelding

Hendrik was ontzettend lief, hij masseerde mijn rug omdat ik daar toch wel erg last van had door mijn zwangerschap.

Afbeelding

Wat fijn dat je nog wakker bent, zei Hendrik. Kom hier jij, zei ik.

Afbeelding

Wacht, zei Hendrik.

Afbeelding

Er is iets wat ik je wil vragen en ik wil het goed doen, zei Hendrik terwijl hij langzaam door zijn knieën zakte.

Afbeelding

Langzaam haalde hij iets uit zijn zak tevoorschijn, ik werd gek van nieuwschierigheid.

Afbeelding

Verbaasd keek ik naar het doosje dat hij voor me hield.

Afbeelding

Toen hij het doosje opende was ik nog verbaasder, er fonkelde een schitterende ring in.

Afbeelding

Lieve Sofie, het heeft even geduurd, zei Hendrik. Ik heb deze ring van mijn oudtante en ik heb haar beloofd deze ring te geven aan de vrouw waar ik mee wil trouwen, dus lieverd, wil je alsjeblieft mijn vrouw worden? Vroeg hij.

Afbeelding

Ik was stomverbaasd terwijl hij langzaam de ring om mijn vinger schoof.

Afbeelding

Hendrik wilde trouwen, met mij? Zachtjes grinnikte ik. Ik had niet verwacht ooit nog te gaan trouwen na alle ellende met Chris en zelfs met hem had ik nooit moeten trouwen..

Afbeelding

Maar voor ik het wist riep ik: Ja, natuurlijk wil ik met je trouwen!

Afbeelding

En vloog in Hendrik zijn armen.

Afbeelding

Een paar weken later was ik er nog steeds niet uit hoe ik dit Elmir uit moest leggen. We gaven een feestje en ik dobberde wat in het zwembad terwijl ik mijn hoofd brak over hoe ik het hem zou vertellen.

Afbeelding

Snel ging ik het zwembad uit en stak op drie taarten de kaarsjes aan, de drieling groeide op naar jongvolwassenen.

Afbeelding

Gabriela werd Zorgzaam.

Afbeelding

Henna werd een Einzelgänger.

Afbeelding

En Ivano werd Humeurig.

Afbeelding

Ik besloot Elmir apart te nemen, mijn zwangerschap was nu duidelijk zichtbaar en ik vroeg me af of hij daar niets van gemerkt had.

Afbeelding

Elmir, ik moet je iets vertellen, je weet dat ik ontzettend veel van je hou toch? zei ik terwijl ik hem omhelsde en Hendrik bij ons kwam staan.

Afbeelding

Hij begon te lachen, natuurlijk, zei hij.

Afbeelding

Ik ben zwanger, zei ik beschaamd. Hij lachte weer en zei, ja dat dacht ik al.

Afbeelding

Ik begon hem te vertellen over Hendrik en dat het nooit mijn bedoeling was geweest, maar dat we nu eenmaal gek op elkaar waren en ook zouden gaan trouwen.

Afbeelding

Maar alleen als jij daar geen problemen mee hebt, ik snap het als dit moeilijk voor je is, zei ik.

Afbeelding

Maar Elmir zijn reactie verraste mij. Hij was dolenthousiast. Ik gun jullie beide alle geluk van de hele wereld, zei hij. Hij was zo tollerant, dat had hij vast van Peter.

Afbeelding

In de dagen die volgden besloot ik ook de rest van mijn kinderen te vertellen dat ik weer zou gaan trouwen, vooral nadat Elmir het nieuws zo goed op had genomen.

Afbeelding

En ze waren stuk voor stuk dolenthousiast.

Afbeelding

En toen een paar weken later, was het zover, de weeën waren begonnen.

Afbeelding

Hendrik rende in paniek voor me uit om de auto te halen.

Afbeelding

En bracht me naar het ziekenhuis.

Afbeelding

Waar ik niet beviel van 1, maar 2 gezonde dochters. Kelly (in de kinderwagen) werd geboren met de eigenschappen Gedisciplineerd en Vals en Lana werd geboren met de eigenschappen Goed en Artistiek.

Afbeelding

Wauw, zei Hendrik toen we thuis aan waren gekomen, onze eigen 2 kleine wondertjes.

Afbeelding

Omdat we zouden gaan trouwen was mijn huis ook Hendriks huis geworden en mijn geld ook zijn geld. Ik vond dat het tijd was voor een nieuwe garderobe. Hendrik sputterde tegen, hij wilde mijn geld niet aannemen, maat uiteindelijk wist ik hem toch te overtuigen en nam ik hem ook meteen mee langs de kapper.

Afbeelding

John vierde zijn verjaardag, hij werd een Tiener.

Afbeelding

Hij werd gek op Kou. Hij was het laatste kind van Chris dat nog thuis woonde en als ik nu naar hem keek, dacht ik niet meer altijd aan de vreselijke manier waarop hij verwekt was.

Afbeelding

Ik pakte Hendrik stevig vast en zoende hem, en alle last van de wereld viel langzaam van mijn schouders af.

Afbeelding

Baby 1: Annabel - Jongvolwassene - Humeurig/Genie/Houdt van buiten/Gedisciplineerd/Vegetariër - Vader: Stilles McGraw.
Baby 2: Bella - Jongvolwassene - Virtuoos/Excentriek/Kattenliefhebber/Bovennatuurlijke fan/Ambitieus - Vader: Xander Clavell.
Baby 3: Christiaan - Jongvolwassene - Neuroot/Genie/Excentriek/Ambitieus/Gedisciplineerd - Vader: Xander Clavell.
Baby 4: Daniëlle - Jongvolwassene - Gestoord/Vals/Bankhanger/Feestbeest/Bang voor water - Vader: Cyclon Sword.
Baby 5: Elise - Jongvolwassene - Genie/Virtuoos/Geluksvogel/Netjes/Einzelgänger - Vader: Cyclon Sword.
Baby 6: Ferdinand - Jongvolwassene - Atletisch/Virtuoos/Diva/Beeldige beeldhouwer/Avontuurlijk - Vader: Peter Langerak.
Baby 7: Gea - Jongvolwassene - Opmerkzaam/Neuroot/Overemotioneel/Geweldige zoener/dapper - Vader: Peter Langerak.
Baby 8: Hally - Jongvolwassene - Hekel aan buiten/Lichte slaper/Fotografenblik/geluksvogel/Bovennatuurlijk scepticus - Vader: Peter Langerak.
Baby 9: Ilse - Jongvolwassene - Humeurig/Artistiek/Makkelijk onder de indruk/feestbeest/bovennatuurlijk scepticus - Vader: Peter Langerak.
Baby 10: Jessica - Jongvolwassene - Klunzig/Dapper/Nachtbraker/Hengelaar/Hopeloze romanticus - Vader: Peter Langerak.
Baby 11: Kimberly - Jongvolwassene - Neuroot/Excentriek/Ambitieus/Avontuurlijk/Vriendelijk - Vader: Peter Langerak.
Baby 12: Lennard - Jongvolwassene - Goed/Hekel aan buiten/Zuinig/Verliezer/Groene vingers - Vader: Peter Langerak.
Baby 13: Miranda - Jongvolwassene - Gedisciplineerd/Houdt van warmte/Overemotioneel/Hekel aan kunst/Net - Vader: Maikel Bartels.
Baby 14: Noud - Jongvolwassene - Houdt van warmte/Vriendelijk/Vals/Goed gevoel voor humor/Feestbeest - Vader: Maikel Bartels.
Baby 15: Omar - Jongvolwassene - Vriendelijk/Artistiek/Workaholic/Overenthousiast/Beeldige Beeldhouwer - Vader: VJ Alvi.
Baby 16: Priscilla - Jongvolwassene - Gestoord/Einzelgänger/Virtuoos/Vriendelijk/Bovennatuurlijke fan - Vader: VJ Alvi.
Baby 17: Quincy - Jongvolwassene - Gestoord/Slons/Technofoob/Kattenliefhebber/Klunzig - Vader: VJ Alvi.
Baby 18: Rosanne - Jongvolwassene - Neuroot/Artistiek/Overenthousiast/Goed/Geboren Kok - Vader: VJ Alvi.
Baby 19: Stefan - Jongvolwassene - Dapper/Vals/Nachtbraker/Groene Vingers/Virtuoos - Vader: Meteo Verrein Stuart.
Baby 20: Tineke - Jongvolwassene - Virtuoos/Klunzig/Overemotioneel/Geboren Verkoopster - Vader: Meteo Verrein Stuart.
Baby 21: Uweno - Jongvolwassene - Gedisciplineerd/Dapper/Kattenliefhebber/Dramatisch/Hopeloze Romanticus - Vader: Mike van Dorst.
Baby 22: Victor - Jongvolwassene - Dapper/Excentriek/Overenthousiast/Kattenliefhebber/Gestoord - Vader: Mateo Verrein Stuart.
Baby 23: Wouter - Jongvolwassene - Neuroot/Klunzig/Opmerkzaam/Flirtvrij/Nooit Naakt - Vader: Mateo Verrein Stuart.
Baby 24: Xavier - Jongvolwassene - Bankhanger/Houdt van Warmte/Hekel aan Kunst/Goed/Paardenliefhebber - Vader: Mateo Verrein Stuart.
Baby 25!: Ylena - Jongvolwassene - Hekel aan Buiten/Vriendelijk/Verliezer/Net/Nooit Naakt - Vader: Geoffrey Landgraaf.
Baby 26: Zachery - Jongvolwassene - Houdt van Warmte/Einzelgänger/Nooit Naakt/Geboren Kok/Goed Gevoel voor Humor - Vader: Geoffrey Landgraaf.
Baby 27: Anastacia - Jongvolwassene - Vader: Geoffrey Landgraaf.
Baby 28: Bobby - Jongvolwassene - Lichte Slaper/Slons/Geluksvogel/Sociale Vlinder/Onweerstaanbaar - Vader: Geoffrey Landgraaf.
Baby 29: Catharina - Jongvolwassene - Vals/Artistiek/Fotografenblik/Paardenliefhebber/Bindingsprobleem - Vader: Geoffrey Landgraaf.
Baby 30: Donny - Jongvolwassene - Houdt van Kou/Gestoord/Hengelaar/Vlotte Babbelaar/Hekel aan Kunst - Vader: Geoffrey Landgraaf.
Baby 31: Esther - Jongvolwassene - Artistiek/Bankhanger/Houdt van Buiten/Flirterig/Ambitieus - Vader: Hank Goddart.
Baby 32: Ferry - Jongvolwassene - Makkelijk onder de indruk/Dapper/Opmerkzaam/Vals/Kattenliefhebber - Vader: Miraj Alvi.
Baby 33: Gerda - Jongvolwassene - Dapper/Humeurig/Voertuigliefhebber/Flirtvrij/Houdt van Warmte - Vader: Miraj Alvi.
Baby 34: Henk - Jongvolwassene - Hekel aan Buiten/Vaste Slaper/Geen Gevoel voor Humor/Groene Vingers/Genie - Vader: Freek Pengel.
Baby 35: Irvin - Jongvolwassene - Excentriek/Makkelijk onder de indruk/Neuroot/Hopeloze Romanticus/Kleptomaan - Vader: Freek Pengel.
Baby 36: Jack - Jongvolwassene - Makkelijk onder de Indruk/Atletisch/Workaholic/Fotografenblik/Sociale Vlinder - Vader: Thornton Wolff.
Baby 37: Kevin - Jongvolwassene - Atletisch/Humeurig/Geen gevoel voor Humor/Houdt van Kou/Computernerd - Vader: Thornton Wolff.
Baby 38: Laura - Jongvolwassene - Lichte Slaper/Houdt van Kou/Artistiek/Net/Zuinig - Vader: Thornton Wolff.
Baby 39: Mirjam - Jongvolwassene - Dapper/Houdt van Buiten/Nooit Naakt/Fotografenblik/Bovennatuurlijk Scepticus - Vader: Freek Pengel.
Baby 40: Nienke - Jongvolwassene - Lichte Slaper/Overenthousiast/Slons/Verzamelaar/Geen Gevoel voor Humor - Vader: Freek Pengel.
Baby 41: Olivia - Jongvolwassene - Vaste Slaper/Humeurig/Virtuoos/Workaholic/Perfectionist - Vader: Maurice Ansari.
Baby 42: Paul - Jongvolwassene - Excentriek/Vaste Slaper/Snel Aangebrand/Virtuoos/Geluksvogel - Vader: Derek van Dorst.
Baby 43: Quinto - Jongvolwassene - Klunzig/Overenthousiast/Vals/Hekel aan Kinderen/Waaghals - Vader: Derek van Dorst.
Baby 44: Rianne - Jongvolwassene - Opmerkzaam/Genie/Bang voor Water/Hengelaar/Dramatisch - Vader: Peter Langerak.
Baby 45: Sanne - Jongvolwassene - Houdt van Warmte/Gedisciplineerd/Boekenwurm/Flirterig/Makkelijk onder de Indruk - Vader: Peter Langerak.
Baby 46: Terrence - Jongvolwassene - Excentriek/Vals/Vriendelijk/Rebels/Gestoord - Vader: Peter Langerak.
Baby 47: Ursula - Jongvolwassene - Neuroot/Vals/Ambitieus/Houdt van Kou/Snob - Vader: Peter Langerak.
Baby 48: Vance - Jongvolwassene - Dapper/Houdt van Buiten/Excentriek/Vriendelijk/Sociaal Ongemakkelijk - Vader: Peter Langerak.
Baby 49: Wanda - Jongvolwassene - Neuroot/Slons/Einzelgänger/Goed Gevoel voor Humor/Houdt van Kou - Vader: Mike van Dorst.
Baby 50!!!!: Xander - Jongvolwassene - Goed/Excentriek/Technofoob/Paardenliefhebber/Netjes - Vader: Mike van Dorst.
Baby 51: Youri - Jongvolwassene - Virtuoos/Bankhanger/Artistiek/Geboren Kok/Geen Gevoel voor Humor - Vader: Peter Langerak.
Baby 52: Zofia - Jongvolwassene - Humeurig/Atletisch/Vals/Dierenvriend/Opmerkzaam - Vader: Peter Langerak.
Baby 53: Amanda - Jongvolwassene - Atletisch/Humeurig/Vaste Slaper/Gestoord/Ambitieus - Vader: Peter Langerak.
Baby 54: Benthe - Jongvolwassene - Afwezig/Vals/Workaholic/Geboren Kok/Excentriek - Vader: Peter Langerak.
Baby 55: Camilla - Jongvolwassene - Humeurig/Klunzig/Nooit Naakt/Sociaal Ongemakkelijk/Ambitieus - Vader: Peter Langerak.
Baby 56: Davina - Jongvolwassene - Humeurig/Slons/Paardenliefhebber/Geen Gevoel voor Humor/Perfectionist - Vader: Peter Langerak.
Baby 57: Elmir - Jongvolwassene - Houdt van Buiten/Houdt van Warmte/Paardenliefhebber/Atletisch/Zuinig - Vader: Peter Langerak.
Baby 58: Frederik - Jongvolwassene - Klunzig/Makkelijk onder de indruk/Gedisciplineerd/Netjes/Dierenvriend - Vader: Christiaan Van de Kerkhof.
Baby 59: Gabriela - Jongvolwassene - Opmerkzaam/Artistiek/Goed Gevoel voor Humor/Handig/Zorgzaam - Vader: Christiaan Van de Kerkhof.
Baby 60: Henna - Jongvolwassene - Houdt van Buiten/Gestoord/Paardenliefhebber/Diva/Einzelgänger - Vader: Christiaan Van de Kerkhof.
Baby 61: Ivano - Jongvolwassene - Genie/Einzelgänger/Atletisch/Verlegen/Humeurig - Vader: Christiaan Van de Kerkhof.
Baby 62: John - Tiener - Goed/Bankhanger/Slons/Houdt van Kou - Vader: Christiaan Van de Kerkhof.
Baby 63: Kelly - Baby - Gedisciplineerd/Vals - Vader: Hendrik Janssen.
Baby 64: Lana - Baby - Goed/Artistiek - Vader: Hendrik Janssen.
Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: De 100 Baby's van Sofie Bergendam

^ Hahaha, inderdaad! Allemaal mijn naam staat er (nog) niet tussen, maar er is nog kans! :flapper

Henna heeft wel veel bos hout voor de deur! :sweatdrop XD
En wat leuk dat ze gaan trouwen! :swing

Welkom Kelly en Lana! :D
En alweer 64 baby's, wat heeft Sofie het zwaar! :scared
Simdessy
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
143
Lid geworden op:
di 18 sep 2012, 16:24

Re: De 100 Baby's van Sofie Bergendam

@Deetui, wat is je naam :D ?
Als iemand nog een naam heeft die ik kan gebruiken, dan mag dat altijd :laugh.

Ik ga binnenkort weer even spelen en een update maken en dan plaats ik ook meteen de screen van mijn stamboom. Zit nog een btje te twijfelen wat ik met EE ga doen en of ik Sofie naar Isla Paradiso zal verhuizen 8-)..

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie