Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

244 berichten • Pagina 10 van 13

Gebruikersavatar
Yade
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
145
Lid geworden op:
zo 15 apr 2012, 11:22

Re: De 100 Baby's van Sofie Bergendam

Haha, zie mijn naam er ook nog niet tussen! Maar alles is nog mogelijk, en blijf alsjeblieft in SV wonen!
Houd me vast als ik verdrietig ben. Kus me als ik moet huilen. Maak me aan het lachen als ik in de put zit. Hou van me tot ik sterf.
Simdessy
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
143
Lid geworden op:
di 18 sep 2012, 16:24

Re: De 100 Baby's van Sofie Bergendam

Ik blijf inderdaad lekker in Sunset Valley. De eerstvolgende update staat klaar, foto's zijn gemaakt alleen het verhaal moet nog geschreven. Deze week komt de nieuwe update online:D!

Screenshot van de stamboom ben ik helaas vergeten, probeer ik deze week ook nog te maken!
Simdessy
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
143
Lid geworden op:
di 18 sep 2012, 16:24

Re: De 100 Baby's van Sofie Bergendam

Ik heb de eigenschappen even niet bij de hand, maar die vul ik later wel aan, wil voor nu gewoon graag de nieuwe update plaatsen ;).

Update 36: Een droom huwelijk?

Hendrik wilde graag een groot huwelijksfeest en daarbij hoorde ook een vrijgezellenfeest. Mijn dochters hadden een feest voor mij georganiseerd en Elmir en zijn broers hadden een vrijgezellenfeest voor Hendrik gepland.

Afbeelding

Mijn dochters hadden een partydanser voor mij geregeld, hij arriveerde en dat was meteen een mooi moment voor de jongens om op weg te gaan naar hun feest.

Afbeelding

Ze gingen naar een kroeg in de stad.

Afbeelding

Ondertussen was mijn vrijgezellenfeest in volle gang.

Afbeelding

Het werd een waanzinnige avond.

Afbeelding

Ook Hendrik had een waanzinnig feest.

Afbeelding

Elmir kreeg hem zelfs zo ver dat hij uit volle borst voor het hele publiek ging zingen.

Afbeelding

Het feest kwam bijna tot een einde en mijn dochters gaven een waanzinnige toast.

Afbeelding

De jongens kwamen ondertussen weer thuis, een beetje aangeschoten en helemaal uitgelaten.

Afbeelding

En Hendrik kwam meteen naar me toe.

Afbeelding

Hij vroeg me of ik een leuke avond had gehad, hij was zo ontzettend lief.

Afbeelding

Het was maar een paar weken later toen ik erachter kwam dat ik weer zwanger was van Hendrik.

Afbeelding

Ik vertelde hem het goede nieuws, hij was enorm verbaasd.

Afbeelding

Misschien, misschien, zei hij. Misschien schenk je me dit keer een zoon, zei hij opgewonden.

Afbeelding

Ik heb altijd al een zoon gewild, zei hij.

Afbeelding

Kelly groeide op naar peuter.

Afbeelding

En ook haar tweelingzus Lana groeide op naar peuter.

Afbeelding

Ik had een prachtige jurk gekocht die ik graag wilde dragen tijdens de bruiloft, alleen paste ik daar nu met geen mogelijkheid in. We besloten niet langer te wachten en alsnog te trouwen.

Afbeelding

De huwelijksfoto's:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Het was een schitterende dag. Maar daarna ging de werkelijkheid weer gewoon verder en dus leerde ik Kelly praatten.

Afbeelding

En lopen.

Afbeelding

Hendrik was enorm druk met zijn carrière als ruiter, ik zag hem soms dagenlang amper, maar toch wist hij nog tijd te vinden om Lana te leren lopen.

Afbeelding

We bouwden een vakantieressort, vlakbij ons huis en het trainingsveld voor de paarden.

Afbeelding

Ik kwam net uit het gemeentehuis, waar ik nog wat papieren voor het resort moest ondertekenen, toen ik plots een enorme steek in mijn buik voelde.

Afbeelding

Ik haastte mij naar huis, maar kwam net tot aan de trap.

Afbeelding

Daar beviel ik, midden in de woonkamer van onze 3e dochter Marina.

Afbeelding

Hendrik was ontzettend blij.

Afbeelding

Kelly en Lana groeiden op naar kind.

Afbeelding

Kelly:

Afbeelding

Lana:

Afbeelding

En ook John was jarig.

Afbeelding

Hij werd een jongvolwassene.

Afbeelding

Na het feestje bleef ik alleen achter met alle rommel. Elmir en Hendrik hadden weer een concours. Ik zuchte diep, zou het altijd zo blijven? Met tegenzin ruimde ik de rommel op.

Afbeelding

Baby 1: Annabel - Jongvolwassene - Humeurig/Genie/Houdt van buiten/Gedisciplineerd/Vegetariër - Vader: Stilles McGraw.
Baby 2: Bella - Jongvolwassene - Virtuoos/Excentriek/Kattenliefhebber/Bovennatuurlijke fan/Ambitieus - Vader: Xander Clavell.
Baby 3: Christiaan - Jongvolwassene - Neuroot/Genie/Excentriek/Ambitieus/Gedisciplineerd - Vader: Xander Clavell.
Baby 4: Daniëlle - Jongvolwassene - Gestoord/Vals/Bankhanger/Feestbeest/Bang voor water - Vader: Cyclon Sword.
Baby 5: Elise - Jongvolwassene - Genie/Virtuoos/Geluksvogel/Netjes/Einzelgänger - Vader: Cyclon Sword.
Baby 6: Ferdinand - Jongvolwassene - Atletisch/Virtuoos/Diva/Beeldige beeldhouwer/Avontuurlijk - Vader: Peter Langerak.
Baby 7: Gea - Jongvolwassene - Opmerkzaam/Neuroot/Overemotioneel/Geweldige zoener/dapper - Vader: Peter Langerak.
Baby 8: Hally - Jongvolwassene - Hekel aan buiten/Lichte slaper/Fotografenblik/geluksvogel/Bovennatuurlijk scepticus - Vader: Peter Langerak.
Baby 9: Ilse - Jongvolwassene - Humeurig/Artistiek/Makkelijk onder de indruk/feestbeest/bovennatuurlijk scepticus - Vader: Peter Langerak.
Baby 10: Jessica - Jongvolwassene - Klunzig/Dapper/Nachtbraker/Hengelaar/Hopeloze romanticus - Vader: Peter Langerak.
Baby 11: Kimberly - Jongvolwassene - Neuroot/Excentriek/Ambitieus/Avontuurlijk/Vriendelijk - Vader: Peter Langerak.
Baby 12: Lennard - Jongvolwassene - Goed/Hekel aan buiten/Zuinig/Verliezer/Groene vingers - Vader: Peter Langerak.
Baby 13: Miranda - Jongvolwassene - Gedisciplineerd/Houdt van warmte/Overemotioneel/Hekel aan kunst/Net - Vader: Maikel Bartels.
Baby 14: Noud - Jongvolwassene - Houdt van warmte/Vriendelijk/Vals/Goed gevoel voor humor/Feestbeest - Vader: Maikel Bartels.
Baby 15: Omar - Jongvolwassene - Vriendelijk/Artistiek/Workaholic/Overenthousiast/Beeldige Beeldhouwer - Vader: VJ Alvi.
Baby 16: Priscilla - Jongvolwassene - Gestoord/Einzelgänger/Virtuoos/Vriendelijk/Bovennatuurlijke fan - Vader: VJ Alvi.
Baby 17: Quincy - Jongvolwassene - Gestoord/Slons/Technofoob/Kattenliefhebber/Klunzig - Vader: VJ Alvi.
Baby 18: Rosanne - Jongvolwassene - Neuroot/Artistiek/Overenthousiast/Goed/Geboren Kok - Vader: VJ Alvi.
Baby 19: Stefan - Jongvolwassene - Dapper/Vals/Nachtbraker/Groene Vingers/Virtuoos - Vader: Meteo Verrein Stuart.
Baby 20: Tineke - Jongvolwassene - Virtuoos/Klunzig/Overemotioneel/Geboren Verkoopster - Vader: Meteo Verrein Stuart.
Baby 21: Uweno - Jongvolwassene - Gedisciplineerd/Dapper/Kattenliefhebber/Dramatisch/Hopeloze Romanticus - Vader: Mike van Dorst.
Baby 22: Victor - Jongvolwassene - Dapper/Excentriek/Overenthousiast/Kattenliefhebber/Gestoord - Vader: Mateo Verrein Stuart.
Baby 23: Wouter - Jongvolwassene - Neuroot/Klunzig/Opmerkzaam/Flirtvrij/Nooit Naakt - Vader: Mateo Verrein Stuart.
Baby 24: Xavier - Jongvolwassene - Bankhanger/Houdt van Warmte/Hekel aan Kunst/Goed/Paardenliefhebber - Vader: Mateo Verrein Stuart.
Baby 25!: Ylena - Jongvolwassene - Hekel aan Buiten/Vriendelijk/Verliezer/Net/Nooit Naakt - Vader: Geoffrey Landgraaf.
Baby 26: Zachery - Jongvolwassene - Houdt van Warmte/Einzelgänger/Nooit Naakt/Geboren Kok/Goed Gevoel voor Humor - Vader: Geoffrey Landgraaf.
Baby 27: Anastacia - Jongvolwassene - Vader: Geoffrey Landgraaf.
Baby 28: Bobby - Jongvolwassene - Lichte Slaper/Slons/Geluksvogel/Sociale Vlinder/Onweerstaanbaar - Vader: Geoffrey Landgraaf.
Baby 29: Catharina - Jongvolwassene - Vals/Artistiek/Fotografenblik/Paardenliefhebber/Bindingsprobleem - Vader: Geoffrey Landgraaf.
Baby 30: Donny - Jongvolwassene - Houdt van Kou/Gestoord/Hengelaar/Vlotte Babbelaar/Hekel aan Kunst - Vader: Geoffrey Landgraaf.
Baby 31: Esther - Jongvolwassene - Artistiek/Bankhanger/Houdt van Buiten/Flirterig/Ambitieus - Vader: Hank Goddart.
Baby 32: Ferry - Jongvolwassene - Makkelijk onder de indruk/Dapper/Opmerkzaam/Vals/Kattenliefhebber - Vader: Miraj Alvi.
Baby 33: Gerda - Jongvolwassene - Dapper/Humeurig/Voertuigliefhebber/Flirtvrij/Houdt van Warmte - Vader: Miraj Alvi.
Baby 34: Henk - Jongvolwassene - Hekel aan Buiten/Vaste Slaper/Geen Gevoel voor Humor/Groene Vingers/Genie - Vader: Freek Pengel.
Baby 35: Irvin - Jongvolwassene - Excentriek/Makkelijk onder de indruk/Neuroot/Hopeloze Romanticus/Kleptomaan - Vader: Freek Pengel.
Baby 36: Jack - Jongvolwassene - Makkelijk onder de Indruk/Atletisch/Workaholic/Fotografenblik/Sociale Vlinder - Vader: Thornton Wolff.
Baby 37: Kevin - Jongvolwassene - Atletisch/Humeurig/Geen gevoel voor Humor/Houdt van Kou/Computernerd - Vader: Thornton Wolff.
Baby 38: Laura - Jongvolwassene - Lichte Slaper/Houdt van Kou/Artistiek/Net/Zuinig - Vader: Thornton Wolff.
Baby 39: Mirjam - Jongvolwassene - Dapper/Houdt van Buiten/Nooit Naakt/Fotografenblik/Bovennatuurlijk Scepticus - Vader: Freek Pengel.
Baby 40: Nienke - Jongvolwassene - Lichte Slaper/Overenthousiast/Slons/Verzamelaar/Geen Gevoel voor Humor - Vader: Freek Pengel.
Baby 41: Olivia - Jongvolwassene - Vaste Slaper/Humeurig/Virtuoos/Workaholic/Perfectionist - Vader: Maurice Ansari.
Baby 42: Paul - Jongvolwassene - Excentriek/Vaste Slaper/Snel Aangebrand/Virtuoos/Geluksvogel - Vader: Derek van Dorst.
Baby 43: Quinto - Jongvolwassene - Klunzig/Overenthousiast/Vals/Hekel aan Kinderen/Waaghals - Vader: Derek van Dorst.
Baby 44: Rianne - Jongvolwassene - Opmerkzaam/Genie/Bang voor Water/Hengelaar/Dramatisch - Vader: Peter Langerak.
Baby 45: Sanne - Jongvolwassene - Houdt van Warmte/Gedisciplineerd/Boekenwurm/Flirterig/Makkelijk onder de Indruk - Vader: Peter Langerak.
Baby 46: Terrence - Jongvolwassene - Excentriek/Vals/Vriendelijk/Rebels/Gestoord - Vader: Peter Langerak.
Baby 47: Ursula - Jongvolwassene - Neuroot/Vals/Ambitieus/Houdt van Kou/Snob - Vader: Peter Langerak.
Baby 48: Vance - Jongvolwassene - Dapper/Houdt van Buiten/Excentriek/Vriendelijk/Sociaal Ongemakkelijk - Vader: Peter Langerak.
Baby 49: Wanda - Jongvolwassene - Neuroot/Slons/Einzelgänger/Goed Gevoel voor Humor/Houdt van Kou - Vader: Mike van Dorst.
Baby 50!!!!: Xander - Jongvolwassene - Goed/Excentriek/Technofoob/Paardenliefhebber/Netjes - Vader: Mike van Dorst.
Baby 51: Youri - Jongvolwassene - Virtuoos/Bankhanger/Artistiek/Geboren Kok/Geen Gevoel voor Humor - Vader: Peter Langerak.
Baby 52: Zofia - Jongvolwassene - Humeurig/Atletisch/Vals/Dierenvriend/Opmerkzaam - Vader: Peter Langerak.
Baby 53: Amanda - Jongvolwassene - Atletisch/Humeurig/Vaste Slaper/Gestoord/Ambitieus - Vader: Peter Langerak.
Baby 54: Benthe - Jongvolwassene - Afwezig/Vals/Workaholic/Geboren Kok/Excentriek - Vader: Peter Langerak.
Baby 55: Camilla - Jongvolwassene - Humeurig/Klunzig/Nooit Naakt/Sociaal Ongemakkelijk/Ambitieus - Vader: Peter Langerak.
Baby 56: Davina - Jongvolwassene - Humeurig/Slons/Paardenliefhebber/Geen Gevoel voor Humor/Perfectionist - Vader: Peter Langerak.
Baby 57: Elmir - Jongvolwassene - Houdt van Buiten/Houdt van Warmte/Paardenliefhebber/Atletisch/Zuinig - Vader: Peter Langerak.
Baby 58: Frederik - Jongvolwassene - Klunzig/Makkelijk onder de indruk/Gedisciplineerd/Netjes/Dierenvriend - Vader: Christiaan Van de Kerkhof.
Baby 59: Gabriela - Jongvolwassene - Opmerkzaam/Artistiek/Goed Gevoel voor Humor/Handig/Zorgzaam - Vader: Christiaan Van de Kerkhof.
Baby 60: Henna - Jongvolwassene - Houdt van Buiten/Gestoord/Paardenliefhebber/Diva/Einzelgänger - Vader: Christiaan Van de Kerkhof.
Baby 61: Ivano - Jongvolwassene - Genie/Einzelgänger/Atletisch/Verlegen/Humeurig - Vader: Christiaan Van de Kerkhof.
Baby 62: John - Jongvolwassene - Goed/Bankhanger/Slons/Houdt van Kou - Vader: Christiaan Van de Kerkhof.
Baby 63: Kelly - Kind - Gedisciplineerd/Vals - Vader: Hendrik Janssen.
Baby 64: Lana - Kind - Goed/Artistiek - Vader: Hendrik Janssen.
Baby 65: Marina - Baby - - Vader: Hendrik Janssen.
Simdessy
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
143
Lid geworden op:
di 18 sep 2012, 16:24

Re: De 100 Baby's van Sofie Bergendam

Hopelijk snep weer tijd om te simsen. Ik hoop volgende week!
Mike komt inderdaad weer terug, maar er is een reden dat hij zich afzijdig houdt;)...
Simdessy
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
143
Lid geworden op:
di 18 sep 2012, 16:24

Re: De 100 Baby's van Sofie Bergendam

Hoi Allemaal,

Daar ben ik weer. Ik heb een hele hectische periode achter de rug. Heb mijn relatie verbroken en daarna moest ik op zoek naar andere woonruimte. Daar had ik helaas geen internet en zo heb ik heel lang niet kunnen simsen.
Ik heb Sofie erg gemist en nu ik een btje geïnstalleerd ben in mijn nieuwe huisje met internet! wil ik snel weer verder. Ik ga even kijken waar ik gebleven was en of ik nog materiaal voor een update heb;).

Sowieso zal er deze week een update volgen.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie