Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

244 berichten • Pagina 12 van 13

Simdessy
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
143
Lid geworden op:
di 18 sep 2012, 16:24

Re: De 100 Baby's van Sofie Bergendam

Update 42: Waar was Magic?

Ik kon het niet bevatten. Hoe kon het dat ik zwanger was?

Afbeelding

Al sinds ik ontdekt had dat ik zwanger was, probeerde ik Mike te bereiken. Maar hij leek van de aardbodem verdwenen te zijn. Zou het dan een afscheid geweest zijn? Aan de ene kant voelde dat goed, maar aan de andere kant kon ik niet leven met de gedachte dat ik hem nooit meer zou zien.

Afbeelding

En juist op dat moment liet Mike van zich horen, of nou ja zijn baby's dan, als het zijn baby's tenminste waren.

Afbeelding

Het was allemaal zo verwarrend en ik had enorm pijnlijke weeën, ik schreeuwde het uit.

Afbeelding

Ik besloot dit kind alleen te krijgen in mijn eigen slaapkamer, in het ziekenhuis zouden ze teveel vragen stellen, zoals wie de vader was. En ik had echt geen idee.

Afbeelding

Tatjana werd geboren met de eigenschappen Einzelgänger en Lichte Slaper.

Afbeelding

En Umberto werd geboren met de eigenschappen Vriendelijk en Slons.

Afbeelding

Toen ik ook na de geboorte niets van Mike hoorde wist ik echt niet meer wat ik ervan moest denken. Als hij maar niet dood was... Ik leerde Manuel Veltheer kennen, hij zag in mij een alleenstaande moeder en wilde graag vrienden zijn.

Afbeelding

Zelf had hij ook kinderen en was hij gescheiden. Hij hielp me waar hij kon en we konden het ontzettend goed vinden. Het was zo een troost om toch iemand te hebben.

Afbeelding

Ik had het ontzettend druk met badjes.

Afbeelding

Verschonen.

Afbeelding

Knuffelen.

Afbeelding

En spelen.

Afbeelding

Otto en Pyra waren jarig.

Afbeelding

Otto

Afbeelding

Hij werd een Jongvolwassene en een Pechvogel.

Afbeelding

Er waren heel veel van mijn kinderen gekomen en allemaal wilden ze graag weten wie de vader van de jongste tweeling was. Maar ik wist niet wat ik ze moest vertellen.

Afbeelding

Pyra werd een Hondenliefhebber.

Afbeelding

Toen alle gasten langzaam weg gingen zag ik Manuel buiten staan.

Afbeelding

Hij had zo lang buiten staan wachten, omdat hij niet wist of ik wilde dat mijn kinderen wisten dat ik veel met een nieuwe man omging, dat hij was bevroren.

Afbeelding

Ik föhnde hem, en langzaam kwam hij weer bij.

Afbeelding

Ik nam hem mee naar binnen en gaf hem een dikke knuffel om hem op te warmen. Het was duidelijk dat hij meer wilde dan een knuffel.

Afbeelding

Ik was zo verward, wat moest ik hier nu mee? Ik begon te snikken en dacht aan Mike, zou ik hem ooit nog zien?

Afbeelding

Toen Manuel naar boven kwam droogde ik snel mijn tranen, hij zei allemaal lieve woordjes tegen me, dus kuste ik hem.

Afbeelding

Snel trok ik terug, maar hij liet me niet meer gaan, hij trok me snel naar zich toe.

Afbeelding

En kuste me.

Afbeelding

Uiteindelijk belandden we in bed.

Afbeelding

En toen hij er de volgende ochtend nog was voelde ik vreugde, iemand die me niet zomaar verliet. Maar toen ik aan Mike dacht stak het toch, waar was hij nou?

Afbeelding

Zijn tweeling Tatjana en Umberto groeide inmiddels op naar Peuters, en nog steeds kon ik hem niet bereiken en had ik niets van hem gehoord.

Afbeelding

Ik wilde zo goed mogelijk voor zijn, misschien wel, laatste kinderen zorgen, dus leerde ik Tatjana lopen.

Afbeelding

Baby 1: Annabel - Jongvolwassene - Humeurig/Genie/Houdt van buiten/Gedisciplineerd/Vegetariër - Vader: Stilles McGraw.
Baby 2: Bella - Jongvolwassene - Virtuoos/Excentriek/Kattenliefhebber/Bovennatuurlijke fan/Ambitieus - Vader: Xander Clavell.
Baby 3: Christiaan - Jongvolwassene - Neuroot/Genie/Excentriek/Ambitieus/Gedisciplineerd - Vader: Xander Clavell.
Baby 4: Daniëlle - Jongvolwassene - Gestoord/Vals/Bankhanger/Feestbeest/Bang voor water - Vader: Cyclon Sword.
Baby 5: Elise - Jongvolwassene - Genie/Virtuoos/Geluksvogel/Netjes/Einzelgänger - Vader: Cyclon Sword.
Baby 6: Ferdinand - Jongvolwassene - Atletisch/Virtuoos/Diva/Beeldige beeldhouwer/Avontuurlijk - Vader: Peter Langerak.
Baby 7: Gea - Jongvolwassene - Opmerkzaam/Neuroot/Overemotioneel/Geweldige zoener/dapper - Vader: Peter Langerak.
Baby 8: Hally - Jongvolwassene - Hekel aan buiten/Lichte slaper/Fotografenblik/geluksvogel/Bovennatuurlijk scepticus - Vader: Peter Langerak.
Baby 9: Ilse - Jongvolwassene - Humeurig/Artistiek/Makkelijk onder de indruk/feestbeest/bovennatuurlijk scepticus - Vader: Peter Langerak.
Baby 10: Jessica - Jongvolwassene - Klunzig/Dapper/Nachtbraker/Hengelaar/Hopeloze romanticus - Vader: Peter Langerak.
Baby 11: Kimberly - Jongvolwassene - Neuroot/Excentriek/Ambitieus/Avontuurlijk/Vriendelijk - Vader: Peter Langerak.
Baby 12: Lennard - Jongvolwassene - Goed/Hekel aan buiten/Zuinig/Verliezer/Groene vingers - Vader: Peter Langerak.
Baby 13: Miranda - Jongvolwassene - Gedisciplineerd/Houdt van warmte/Overemotioneel/Hekel aan kunst/Net - Vader: Maikel Bartels.
Baby 14: Noud - Jongvolwassene - Houdt van warmte/Vriendelijk/Vals/Goed gevoel voor humor/Feestbeest - Vader: Maikel Bartels.
Baby 15: Omar - Jongvolwassene - Vriendelijk/Artistiek/Workaholic/Overenthousiast/Beeldige Beeldhouwer - Vader: VJ Alvi.
Baby 16: Priscilla - Jongvolwassene - Gestoord/Einzelgänger/Virtuoos/Vriendelijk/Bovennatuurlijke fan - Vader: VJ Alvi.
Baby 17: Quincy - Jongvolwassene - Gestoord/Slons/Technofoob/Kattenliefhebber/Klunzig - Vader: VJ Alvi.
Baby 18: Rosanne - Jongvolwassene - Neuroot/Artistiek/Overenthousiast/Goed/Geboren Kok - Vader: VJ Alvi.
Baby 19: Stefan - Jongvolwassene - Dapper/Vals/Nachtbraker/Groene Vingers/Virtuoos - Vader: Meteo Verrein Stuart.
Baby 20: Tineke - Jongvolwassene - Virtuoos/Klunzig/Overemotioneel/Geboren Verkoopster - Vader: Meteo Verrein Stuart.
Baby 21: Uweno - Jongvolwassene - Gedisciplineerd/Dapper/Kattenliefhebber/Dramatisch/Hopeloze Romanticus - Vader: Mike van Dorst.
Baby 22: Victor - Jongvolwassene - Dapper/Excentriek/Overenthousiast/Kattenliefhebber/Gestoord - Vader: Mateo Verrein Stuart.
Baby 23: Wouter - Jongvolwassene - Neuroot/Klunzig/Opmerkzaam/Flirtvrij/Nooit Naakt - Vader: Mateo Verrein Stuart.
Baby 24: Xavier - Jongvolwassene - Bankhanger/Houdt van Warmte/Hekel aan Kunst/Goed/Paardenliefhebber - Vader: Mateo Verrein Stuart.
Baby 25!: Ylena - Jongvolwassene - Hekel aan Buiten/Vriendelijk/Verliezer/Net/Nooit Naakt - Vader: Geoffrey Landgraaf.
Baby 26: Zachery - Jongvolwassene - Houdt van Warmte/Einzelgänger/Nooit Naakt/Geboren Kok/Goed Gevoel voor Humor - Vader: Geoffrey Landgraaf.
Baby 27: Anastacia - Jongvolwassene - Vader: Geoffrey Landgraaf.
Baby 28: Bobby - Jongvolwassene - Lichte Slaper/Slons/Geluksvogel/Sociale Vlinder/Onweerstaanbaar - Vader: Geoffrey Landgraaf.
Baby 29: Catharina - Jongvolwassene - Vals/Artistiek/Fotografenblik/Paardenliefhebber/Bindingsprobleem - Vader: Geoffrey Landgraaf.
Baby 30: Donny - Jongvolwassene - Houdt van Kou/Gestoord/Hengelaar/Vlotte Babbelaar/Hekel aan Kunst - Vader: Geoffrey Landgraaf.
Baby 31: Esther - Jongvolwassene - Artistiek/Bankhanger/Houdt van Buiten/Flirterig/Ambitieus - Vader: Hank Goddart.
Baby 32: Ferry - Jongvolwassene - Makkelijk onder de indruk/Dapper/Opmerkzaam/Vals/Kattenliefhebber - Vader: Miraj Alvi.
Baby 33: Gerda - Jongvolwassene - Dapper/Humeurig/Voertuigliefhebber/Flirtvrij/Houdt van Warmte - Vader: Miraj Alvi.
Baby 34: Henk - Jongvolwassene - Hekel aan Buiten/Vaste Slaper/Geen Gevoel voor Humor/Groene Vingers/Genie - Vader: Freek Pengel.
Baby 35: Irvin - Jongvolwassene - Excentriek/Makkelijk onder de indruk/Neuroot/Hopeloze Romanticus/Kleptomaan - Vader: Freek Pengel.
Baby 36: Jack - Jongvolwassene - Makkelijk onder de Indruk/Atletisch/Workaholic/Fotografenblik/Sociale Vlinder - Vader: Thornton Wolff.
Baby 37: Kevin - Jongvolwassene - Atletisch/Humeurig/Geen gevoel voor Humor/Houdt van Kou/Computernerd - Vader: Thornton Wolff.
Baby 38: Laura - Jongvolwassene - Lichte Slaper/Houdt van Kou/Artistiek/Net/Zuinig - Vader: Thornton Wolff.
Baby 39: Mirjam - Jongvolwassene - Dapper/Houdt van Buiten/Nooit Naakt/Fotografenblik/Bovennatuurlijk Scepticus - Vader: Freek Pengel.
Baby 40: Nienke - Jongvolwassene - Lichte Slaper/Overenthousiast/Slons/Verzamelaar/Geen Gevoel voor Humor - Vader: Freek Pengel.
Baby 41: Olivia - Jongvolwassene - Vaste Slaper/Humeurig/Virtuoos/Workaholic/Perfectionist - Vader: Maurice Ansari.
Baby 42: Paul - Jongvolwassene - Excentriek/Vaste Slaper/Snel Aangebrand/Virtuoos/Geluksvogel - Vader: Derek van Dorst.
Baby 43: Quinto - Jongvolwassene - Klunzig/Overenthousiast/Vals/Hekel aan Kinderen/Waaghals - Vader: Derek van Dorst.
Baby 44: Rianne - Jongvolwassene - Opmerkzaam/Genie/Bang voor Water/Hengelaar/Dramatisch - Vader: Peter Langerak.
Baby 45: Sanne - Jongvolwassene - Houdt van Warmte/Gedisciplineerd/Boekenwurm/Flirterig/Makkelijk onder de Indruk - Vader: Peter Langerak.
Baby 46: Terrence - Jongvolwassene - Excentriek/Vals/Vriendelijk/Rebels/Gestoord - Vader: Peter Langerak.
Baby 47: Ursula - Jongvolwassene - Neuroot/Vals/Ambitieus/Houdt van Kou/Snob - Vader: Peter Langerak.
Baby 48: Vance - Jongvolwassene - Dapper/Houdt van Buiten/Excentriek/Vriendelijk/Sociaal Ongemakkelijk - Vader: Peter Langerak.
Baby 49: Wanda - Jongvolwassene - Neuroot/Slons/Einzelgänger/Goed Gevoel voor Humor/Houdt van Kou - Vader: Mike van Dorst.
Baby 50!!!!: Xander - Jongvolwassene - Goed/Excentriek/Technofoob/Paardenliefhebber/Netjes - Vader: Mike van Dorst.
Baby 51: Youri - Jongvolwassene - Virtuoos/Bankhanger/Artistiek/Geboren Kok/Geen Gevoel voor Humor - Vader: Peter Langerak.
Baby 52: Zofia - Jongvolwassene - Humeurig/Atletisch/Vals/Dierenvriend/Opmerkzaam - Vader: Peter Langerak.
Baby 53: Amanda - Jongvolwassene - Atletisch/Humeurig/Vaste Slaper/Gestoord/Ambitieus - Vader: Peter Langerak.
Baby 54: Benthe - Jongvolwassene - Afwezig/Vals/Workaholic/Geboren Kok/Excentriek - Vader: Peter Langerak.
Baby 55: Camilla - Jongvolwassene - Humeurig/Klunzig/Nooit Naakt/Sociaal Ongemakkelijk/Ambitieus - Vader: Peter Langerak.
Baby 56: Davina - Jongvolwassene - Humeurig/Slons/Paardenliefhebber/Geen Gevoel voor Humor/Perfectionist - Vader: Peter Langerak.
Baby 57: Elmir - Jongvolwassene - Houdt van Buiten/Houdt van Warmte/Paardenliefhebber/Atletisch/Zuinig - Vader: Peter Langerak.
Baby 58: Frederik - Jongvolwassene - Klunzig/Makkelijk onder de indruk/Gedisciplineerd/Netjes/Dierenvriend - Vader: Christiaan Van de Kerkhof.
Baby 59: Gabriela - Jongvolwassene - Opmerkzaam/Artistiek/Goed Gevoel voor Humor/Handig/Zorgzaam - Vader: Christiaan Van de Kerkhof.
Baby 60: Henna - Jongvolwassene - Houdt van Buiten/Gestoord/Paardenliefhebber/Diva/Einzelgänger - Vader: Christiaan Van de Kerkhof.
Baby 61: Ivano - Jongvolwassene - Genie/Einzelgänger/Atletisch/Verlegen/Humeurig - Vader: Christiaan Van de Kerkhof.
Baby 62: John - Jongvolwassene - Goed/Bankhanger/Slons/Houdt van Kou - Vader: Christiaan Van de Kerkhof.
Baby 63: Kelly - Jongvolwassene - Gedisciplineerd/Vals/Hengelaar/Geboren Kok/Voertuigliefhebber - Vader: Hendrik Janssen.
Baby 64: Lana - Jongvolwassene - Goed/Artistiek/Overemotioneel/Opmerkzaam/Netjes - Vader: Hendrik Janssen.
Baby 65: Marina - Jongvolwassene - Gedisciplineerd/Artistiek/Rebels/Groene Vingers/Vegatariër - Vader: Hendrik Janssen.
Baby 66: Nathan - Jongvolwassene - Gedisciplineerd/Atletisch/Op Familie Gericht/Vaste Slaper/Hengelaar - Vader: Hendrik Janssen.
Baby 67: Otto - Jongvolwassene - Klunzig/Dapper/Nachtbraker/Computernerd/Pechvogel - Vader: Hendrik Janssen.
Baby 68: Pyra - Jongvolwassene - Goed/Hekel aan Buiten/Onaangepast/Vlotte Babbelaar/Hondenliefhebber - Vader: Hendrik Janssen.
Baby 69: Quin - Kind - Houdt van Warmte/Vriendelijk/Neuroot - Vader: Hendrik Janssen.
Baby 70: Roos - Kind - Excentriek/Genie/Bovennatuurlijke Fan - Vader: Hendrik Janssen.
Baby 71: Sindra - Kind - Houdt van Warmte/Vaste Slaper/Boekenwurm - Vader: Hendrik Janssen.
Baby 72: Tajana - Peuter - Einzelgänger/Lichte Slaper - Vader: Mike Magic?
Baby 73: Umberto - Peuter - Vriendelijk/Slons - Vader: Mike Magic?
Simdessy
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
143
Lid geworden op:
di 18 sep 2012, 16:24

Re: De 100 Baby's van Sofie Bergendam

Ja inderdaad. Van de week echt boos geworden toen mijn vriend de stop door liet slaan terwijl ik nog bezig was met opslaan. Maar gelukkig was sofie er nog, wel moest ik een stukje opnieuw spelen. Gelukkig kreeg ik wel weer de tweeling
Simdessy
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
143
Lid geworden op:
di 18 sep 2012, 16:24

Re: De 100 Baby's van Sofie Bergendam

Update 43: Alles verdwijnt.

Ik leerde Umberto lopen.

Afbeelding

Terwijl ik de vissen voerde bedacht ik mij, dat ik niet alleen Mike niet meer had gezien sinds die ene nacht, maar dat ook Manuel wel van de aardbodem verdwenen leek te zijn sinds onze nacht samen. Wat was er toch aan de hand?

Afbeelding

Ondertussen vierde de drieling hun verjaardag.

Afbeelding

Quin werd Klunzig.

Afbeelding

Roos werd Artistiek.

Afbeelding

En Sindra werd Milieuvriendelijk.

Afbeelding

Ik kwam erachter dat ik zwanger was, natuurlijk was ik zwanger, ik was altijd zwanger, dacht ik verdrietig.

Afbeelding

Ik besloot Uweno uit te nodigen en hem te vragen of hij misschien wist waar zijn vader was.

Afbeelding

Ja, ik spreek pap regelmatig, van de week nog, toen ik jou ook belde vanwege mijn promotie. Vertelde Uweno mij.

Afbeelding

Nu vroeg ik me helemaal af wat er aan de hand was. Ik probeerde Mike al te bereiken sinds de droom en waarna zijn vermoedelijke kinderen geboren waren, hij had zijn nummer niet veranderd, maar toch kon ik hem niet bereiken en Uweno wel.

Afbeelding

En terwijl ik Umberto leerde praten vroeg ik mij af waar Manuel gebleven was, ook hij was onbereikbaar.

Afbeelding

Ook Tatjana leerde ik praten.

Afbeelding

En voor ik het wist groeide (Mike zijn) peuters alweer op naar kinderen.

Afbeelding

Tatjana werd Excentriek.

Afbeelding

Het was een groot feest.

Afbeelding

En Umberto werd Gestoord.

Afbeelding

Het was midden in de nacht en ik kon niet slapen. Waar was Mike, waar was Manuel? Het meest maakte ik me nog druk over Mike. Manuel was meer een vergissing geweest. Maar toch bleef het raar, dacht ik terwijl ik langzaam de kroketten uit de frituurpan omhoog haalde.

Afbeelding

Ik besloot een boek te schrijven, een boek over mijn vloek en alle andere vreemde gebeurtenissen in mijn leven. Ik kon het eindelijk aan iemand kwijt, al mijn frustraties, alles schreef ik op.

Afbeelding

Maar ineens kreeg ik enorme krampen.

Afbeelding

Niet alleen in mijn buik, maar ook in mijn rug.

Afbeelding

En even later was Vienna geboren met de eigenschappen Houdt van Kou en Makkelijk onder de indruk.

Afbeelding

Ook Waldo werd geboren, hij kreeg de eigenschappen Vaste Slaper en Einzelgänger.

Afbeelding

Nathan kwam langs om te kijken hoe het met me ging, ik had alweer een tweeling gekregen zonder man, hij maakte zich nu toch echt wel zorgen.

Afbeelding

Mam, vertel me alsjeblieft van wie zijn die baby's, vroeg hij me wanhopig. Ik wist niet wat ik moest zeggen, dus zei ik maar dat ze allemaal van Manuel waren, maar dat ik geen idee had waar hij gebleven was.

Afbeelding

Geen zorgen moeders, ik help je wel om hem te vinden.

Afbeelding

Ondertussen groeide Manuel zijn dochter Vienna op naar peuter.

Afbeelding

En zijn zoon Waldo ook.

Afbeelding

Roos en Sindra waren onafscheidelijk, of ze waren bezig met een potje schaak.

Afbeelding

Of ze waren lol aan het trappen, Sindra leek zo veel op Hendrik, haar vader, dat het mij soms pijn deed om naar haar te kijken. Weer een mislukte relatie, weer een gebroken hart. Daarentegen leek Roos weer heel erg veel op mij en was het bijzonder om te zien hoe een drieling toch heel verschillend kon zijn.

Afbeelding

De drieling groeide op naar Jongvolwassenen.

Afbeelding

Quin kreeg een Hekel aan Kinderen.

Afbeelding

Roos werd Op Familie Gericht.

Afbeelding

En Sindra werd een Kattenliefhebber.

Afbeelding

Ze vertrokken uit huis en ik bleef achter zonder kinderen van Hendrik. Met een tweeling van Mike? Waren ze van Mike? En een tweeling van Manuel. Beide mannen die spoorloos verdwenen waren. Ik werd gek van frustratie en stortte mij op de verzorging van de kinderen en ik leerde Waldo lopen.

Afbeelding

Bloopers:

Deze foto wilde ik tot slot nog even met jullie deden. Ik had hem precies op pauze gezet toen Sofie zich omkleedde.

Afbeelding

Baby 1: Annabel - Jongvolwassene - Humeurig/Genie/Houdt van buiten/Gedisciplineerd/Vegetariër - Vader: Stilles McGraw.
Baby 2: Bella - Jongvolwassene - Virtuoos/Excentriek/Kattenliefhebber/Bovennatuurlijke fan/Ambitieus - Vader: Xander Clavell.
Baby 3: Christiaan - Jongvolwassene - Neuroot/Genie/Excentriek/Ambitieus/Gedisciplineerd - Vader: Xander Clavell.
Baby 4: Daniëlle - Jongvolwassene - Gestoord/Vals/Bankhanger/Feestbeest/Bang voor water - Vader: Cyclon Sword.
Baby 5: Elise - Jongvolwassene - Genie/Virtuoos/Geluksvogel/Netjes/Einzelgänger - Vader: Cyclon Sword.
Baby 6: Ferdinand - Jongvolwassene - Atletisch/Virtuoos/Diva/Beeldige beeldhouwer/Avontuurlijk - Vader: Peter Langerak.
Baby 7: Gea - Jongvolwassene - Opmerkzaam/Neuroot/Overemotioneel/Geweldige zoener/dapper - Vader: Peter Langerak.
Baby 8: Hally - Jongvolwassene - Hekel aan buiten/Lichte slaper/Fotografenblik/geluksvogel/Bovennatuurlijk scepticus - Vader: Peter Langerak.
Baby 9: Ilse - Jongvolwassene - Humeurig/Artistiek/Makkelijk onder de indruk/feestbeest/bovennatuurlijk scepticus - Vader: Peter Langerak.
Baby 10: Jessica - Jongvolwassene - Klunzig/Dapper/Nachtbraker/Hengelaar/Hopeloze romanticus - Vader: Peter Langerak.
Baby 11: Kimberly - Jongvolwassene - Neuroot/Excentriek/Ambitieus/Avontuurlijk/Vriendelijk - Vader: Peter Langerak.
Baby 12: Lennard - Jongvolwassene - Goed/Hekel aan buiten/Zuinig/Verliezer/Groene vingers - Vader: Peter Langerak.
Baby 13: Miranda - Jongvolwassene - Gedisciplineerd/Houdt van warmte/Overemotioneel/Hekel aan kunst/Net - Vader: Maikel Bartels.
Baby 14: Noud - Jongvolwassene - Houdt van warmte/Vriendelijk/Vals/Goed gevoel voor humor/Feestbeest - Vader: Maikel Bartels.
Baby 15: Omar - Jongvolwassene - Vriendelijk/Artistiek/Workaholic/Overenthousiast/Beeldige Beeldhouwer - Vader: VJ Alvi.
Baby 16: Priscilla - Jongvolwassene - Gestoord/Einzelgänger/Virtuoos/Vriendelijk/Bovennatuurlijke fan - Vader: VJ Alvi.
Baby 17: Quincy - Jongvolwassene - Gestoord/Slons/Technofoob/Kattenliefhebber/Klunzig - Vader: VJ Alvi.
Baby 18: Rosanne - Jongvolwassene - Neuroot/Artistiek/Overenthousiast/Goed/Geboren Kok - Vader: VJ Alvi.
Baby 19: Stefan - Jongvolwassene - Dapper/Vals/Nachtbraker/Groene Vingers/Virtuoos - Vader: Meteo Verrein Stuart.
Baby 20: Tineke - Jongvolwassene - Virtuoos/Klunzig/Overemotioneel/Geboren Verkoopster - Vader: Meteo Verrein Stuart.
Baby 21: Uweno - Jongvolwassene - Gedisciplineerd/Dapper/Kattenliefhebber/Dramatisch/Hopeloze Romanticus - Vader: Mike van Dorst.
Baby 22: Victor - Jongvolwassene - Dapper/Excentriek/Overenthousiast/Kattenliefhebber/Gestoord - Vader: Mateo Verrein Stuart.
Baby 23: Wouter - Jongvolwassene - Neuroot/Klunzig/Opmerkzaam/Flirtvrij/Nooit Naakt - Vader: Mateo Verrein Stuart.
Baby 24: Xavier - Jongvolwassene - Bankhanger/Houdt van Warmte/Hekel aan Kunst/Goed/Paardenliefhebber - Vader: Mateo Verrein Stuart.
Baby 25!: Ylena - Jongvolwassene - Hekel aan Buiten/Vriendelijk/Verliezer/Net/Nooit Naakt - Vader: Geoffrey Landgraaf.
Baby 26: Zachery - Jongvolwassene - Houdt van Warmte/Einzelgänger/Nooit Naakt/Geboren Kok/Goed Gevoel voor Humor - Vader: Geoffrey Landgraaf.
Baby 27: Anastacia - Jongvolwassene - Vader: Geoffrey Landgraaf.
Baby 28: Bobby - Jongvolwassene - Lichte Slaper/Slons/Geluksvogel/Sociale Vlinder/Onweerstaanbaar - Vader: Geoffrey Landgraaf.
Baby 29: Catharina - Jongvolwassene - Vals/Artistiek/Fotografenblik/Paardenliefhebber/Bindingsprobleem - Vader: Geoffrey Landgraaf.
Baby 30: Donny - Jongvolwassene - Houdt van Kou/Gestoord/Hengelaar/Vlotte Babbelaar/Hekel aan Kunst - Vader: Geoffrey Landgraaf.
Baby 31: Esther - Jongvolwassene - Artistiek/Bankhanger/Houdt van Buiten/Flirterig/Ambitieus - Vader: Hank Goddart.
Baby 32: Ferry - Jongvolwassene - Makkelijk onder de indruk/Dapper/Opmerkzaam/Vals/Kattenliefhebber - Vader: Miraj Alvi.
Baby 33: Gerda - Jongvolwassene - Dapper/Humeurig/Voertuigliefhebber/Flirtvrij/Houdt van Warmte - Vader: Miraj Alvi.
Baby 34: Henk - Jongvolwassene - Hekel aan Buiten/Vaste Slaper/Geen Gevoel voor Humor/Groene Vingers/Genie - Vader: Freek Pengel.
Baby 35: Irvin - Jongvolwassene - Excentriek/Makkelijk onder de indruk/Neuroot/Hopeloze Romanticus/Kleptomaan - Vader: Freek Pengel.
Baby 36: Jack - Jongvolwassene - Makkelijk onder de Indruk/Atletisch/Workaholic/Fotografenblik/Sociale Vlinder - Vader: Thornton Wolff.
Baby 37: Kevin - Jongvolwassene - Atletisch/Humeurig/Geen gevoel voor Humor/Houdt van Kou/Computernerd - Vader: Thornton Wolff.
Baby 38: Laura - Jongvolwassene - Lichte Slaper/Houdt van Kou/Artistiek/Net/Zuinig - Vader: Thornton Wolff.
Baby 39: Mirjam - Jongvolwassene - Dapper/Houdt van Buiten/Nooit Naakt/Fotografenblik/Bovennatuurlijk Scepticus - Vader: Freek Pengel.
Baby 40: Nienke - Jongvolwassene - Lichte Slaper/Overenthousiast/Slons/Verzamelaar/Geen Gevoel voor Humor - Vader: Freek Pengel.
Baby 41: Olivia - Jongvolwassene - Vaste Slaper/Humeurig/Virtuoos/Workaholic/Perfectionist - Vader: Maurice Ansari.
Baby 42: Paul - Jongvolwassene - Excentriek/Vaste Slaper/Snel Aangebrand/Virtuoos/Geluksvogel - Vader: Derek van Dorst.
Baby 43: Quinto - Jongvolwassene - Klunzig/Overenthousiast/Vals/Hekel aan Kinderen/Waaghals - Vader: Derek van Dorst.
Baby 44: Rianne - Jongvolwassene - Opmerkzaam/Genie/Bang voor Water/Hengelaar/Dramatisch - Vader: Peter Langerak.
Baby 45: Sanne - Jongvolwassene - Houdt van Warmte/Gedisciplineerd/Boekenwurm/Flirterig/Makkelijk onder de Indruk - Vader: Peter Langerak.
Baby 46: Terrence - Jongvolwassene - Excentriek/Vals/Vriendelijk/Rebels/Gestoord - Vader: Peter Langerak.
Baby 47: Ursula - Jongvolwassene - Neuroot/Vals/Ambitieus/Houdt van Kou/Snob - Vader: Peter Langerak.
Baby 48: Vance - Jongvolwassene - Dapper/Houdt van Buiten/Excentriek/Vriendelijk/Sociaal Ongemakkelijk - Vader: Peter Langerak.
Baby 49: Wanda - Jongvolwassene - Neuroot/Slons/Einzelgänger/Goed Gevoel voor Humor/Houdt van Kou - Vader: Mike van Dorst.
Baby 50!!!!: Xander - Jongvolwassene - Goed/Excentriek/Technofoob/Paardenliefhebber/Netjes - Vader: Mike van Dorst.
Baby 51: Youri - Jongvolwassene - Virtuoos/Bankhanger/Artistiek/Geboren Kok/Geen Gevoel voor Humor - Vader: Peter Langerak.
Baby 52: Zofia - Jongvolwassene - Humeurig/Atletisch/Vals/Dierenvriend/Opmerkzaam - Vader: Peter Langerak.
Baby 53: Amanda - Jongvolwassene - Atletisch/Humeurig/Vaste Slaper/Gestoord/Ambitieus - Vader: Peter Langerak.
Baby 54: Benthe - Jongvolwassene - Afwezig/Vals/Workaholic/Geboren Kok/Excentriek - Vader: Peter Langerak.
Baby 55: Camilla - Jongvolwassene - Humeurig/Klunzig/Nooit Naakt/Sociaal Ongemakkelijk/Ambitieus - Vader: Peter Langerak.
Baby 56: Davina - Jongvolwassene - Humeurig/Slons/Paardenliefhebber/Geen Gevoel voor Humor/Perfectionist - Vader: Peter Langerak.
Baby 57: Elmir - Jongvolwassene - Houdt van Buiten/Houdt van Warmte/Paardenliefhebber/Atletisch/Zuinig - Vader: Peter Langerak.
Baby 58: Frederik - Jongvolwassene - Klunzig/Makkelijk onder de indruk/Gedisciplineerd/Netjes/Dierenvriend - Vader: Christiaan Van de Kerkhof.
Baby 59: Gabriela - Jongvolwassene - Opmerkzaam/Artistiek/Goed Gevoel voor Humor/Handig/Zorgzaam - Vader: Christiaan Van de Kerkhof.
Baby 60: Henna - Jongvolwassene - Houdt van Buiten/Gestoord/Paardenliefhebber/Diva/Einzelgänger - Vader: Christiaan Van de Kerkhof.
Baby 61: Ivano - Jongvolwassene - Genie/Einzelgänger/Atletisch/Verlegen/Humeurig - Vader: Christiaan Van de Kerkhof.
Baby 62: John - Jongvolwassene - Goed/Bankhanger/Slons/Houdt van Kou - Vader: Christiaan Van de Kerkhof.
Baby 63: Kelly - Jongvolwassene - Gedisciplineerd/Vals/Hengelaar/Geboren Kok/Voertuigliefhebber - Vader: Hendrik Janssen.
Baby 64: Lana - Jongvolwassene - Goed/Artistiek/Overemotioneel/Opmerkzaam/Netjes - Vader: Hendrik Janssen.
Baby 65: Marina - Jongvolwassene - Gedisciplineerd/Artistiek/Rebels/Groene Vingers/Vegatariër - Vader: Hendrik Janssen.
Baby 66: Nathan - Jongvolwassene - Gedisciplineerd/Atletisch/Op Familie Gericht/Vaste Slaper/Hengelaar - Vader: Hendrik Janssen.
Baby 67: Otto - Jongvolwassene - Klunzig/Dapper/Nachtbraker/Computernerd/Pechvogel - Vader: Hendrik Janssen.
Baby 68: Pyra - Jongvolwassene - Goed/Hekel aan Buiten/Onaangepast/Vlotte Babbelaar/Hondenliefhebber - Vader: Hendrik Janssen.
Baby 69: Quin - Jongvolwassene - Houdt van Warmte/Vriendelijk/Neuroot/Klunzig/Hekel aan Kinderen - Vader: Hendrik Janssen.
Baby 70: Roos - Jongvolwassene - Excentriek/Genie/Bovennatuurlijke Fan/Artistiek/Op Familie Gericht - Vader: Hendrik Janssen.
Baby 71: Sindra - Jongvolwassene - Houdt van Warmte/Vaste Slaper/Boekenwurm/Milieuvriendelijk/Kattenliefhebber - Vader: Hendrik Janssen.
Baby 72: Tajana - Kind - Einzelgänger/Lichte Slaper/Excentriek - Vader: Mike Magic?
Baby 73: Umberto - Kind - Vriendelijk/Slons/Gestoord - Vader: Mike Magic?
Baby 74: Vienna - Peuter - Houdt van Kou/Makkelijk onder de Indruk - Vader: Manuel Veltheer.
!!Baby 75: Waldo - Peuter - Vaste Slaper/Einzelgänger - Vader: Manuel Veltheer.

Laatst gewijzigd door Simdessy op za 08 mar 2014, 11:34, 1 keer totaal gewijzigd.

Simdessy
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
143
Lid geworden op:
di 18 sep 2012, 16:24

Re: De 100 Baby's van Sofie Bergendam

Update 44: Het mysterie achter de verdwijning.

De winter was inmiddels ingevallen in Sunset Valley. En hij liet er geen gras over groeien. Er lag een dik pak sneeuw buiten en zelfs overdag was het ijzig koud.

Afbeelding

Ineens stond er iemand voor de deur, een oude vriend van vroeger.

Afbeelding

En ook was er nog iemand anders. Het was Manuel.

Afbeelding

Ik vroeg hem binnen te komen en omhelsde hem blij. Manuel ik wist niet wat er aan de hand was, waar je was gebleven, zei ik, opgelucht dat in ieder geval Manuel weer terecht was. Misschien zou Mike nu ook snel terecht zijn.

Afbeelding

Sofie, ik ben zo blij om je te zien, ik heb je zo gemist, zei Manuel. Hij was ontzettend lief en zei precies de juiste dingen.

Afbeelding

Voor ik het wist lagen we ineens samen in bed.

Afbeelding

Ik was zo opgelucht en had echt het gevoel dat het met Mike ook goed ging, dat hij binnenkort ook weer zou verschijnen.

Afbeelding

Dat ik me liet meeslepen in Manuel zijn spel.

Afbeelding

Maar toen ik daarna uit bed stapte, besefte ik mij, dat Manuel helemaal niet verteld had waar hij al die tijd was geweest en waarom hij niet langs was gekomen, niet eens om zijn eigen kinderen te ontmoeten, die inmiddels al peuters waren. Dus ik besloot hem er naar te vragen.

Afbeelding

Hij kwam met een heel verhaal. Het sloeg helemaal nergens op. Ik kon duidelijk zien dat hij het verzon waar ik bij stond.

Afbeelding

Ik was niet heel erg verliefd op Manuel, sterker nog, ik vond onze eerste nacht samen een vergissing, iets wat ik had gedaan omdat Mike ineens verdwenen was. Maar toch hield ik er niet van als er spelletjes met me gespeeld werden. Dus ik werd boos.

Afbeelding

En toen er langzaam steeds meer gevoelens opborrelden, gevoelens voor Mike en waar hij toch gebleven was, werd ik steeds kwader en kwader. Ik wil dat je me nu precies verteld, waar je al die tijd geweest bent, schreeuwde ik kwaad.

Afbeelding

Even zei hij niets en keek hij me alleen maar kwaad aan.

Afbeelding

Maar hij was ook wel geschrokken van mijn woede. Okey, okey, zei hij. Ik zal je vertellen wat er aan de hand is.

Afbeelding

Even bedaarde ik. Ik zei dat ik het fijn vond dat hij het me eindelijk zou vertellen en dat hij me alles kon vertellen. Toen wist ik alleen nog niet wat hij me zou gaan vertellen.

Afbeelding

Ik was bij mijn vrouw, zei hij. Ik ben nog steeds getrouwd, de scheiding was er nog niet door en het ging weer een hele poos heel goed tussen ons, tot we van de week ineens weer knallende ruzie kregen.

Afbeelding

Je, je bent dus niet gescheiden, en je was het ook niet van plan? zei ik, verdrietig, geschrokken.

Afbeelding

Je moet begrijpen dat dit gewoon een moeilijke situatie is Sofie, zei hij.

Afbeelding

Een moeilijke situatie? Zei ik. Jij wilt gewoon van 2 walletjes eten, daar is niets moeilijks aan.

Afbeelding

Toen begon de woede weer op te borrelen. Jij bent gewoon een profiteur, jij maakt misbruik van mensen, schreeuwde ik.

Afbeelding

Jij, jij, walgelijke..., schreeuwde ik.

Afbeelding

Ik had het gevoel dat ik ging ontploffen, hij had een vrouw en die had geen idee dat hij ook nog 2 kinderen bij mij had. Ik was woest, ondanks dat ik niet echt van hem hield, voelde ik me toch bedrogen.

Afbeelding

Weet je wat jij moet doen, zei ik, je moet lekker weg gaan, naar je vrouw en hier nooit meer terug komen.

Afbeelding

En dat deed hij. Heel makkelijk liep hij weg en liet hij gewoon zijn kinderen achter.

Afbeelding

Weer was er een tijdperk aangebroken waarin ik in mijn eentje kinderen zou opvoeden.

Afbeelding

(Mike zijn) tweeling groeide al weer op naar Tiener.

Afbeelding

Tatjana kreeg groene vingers.

Afbeelding

Umberto werd Artistiek.

Afbeelding

Vance kwam wat later aan en keek door het raam naar binnen.

Afbeelding

De tijd die daarop volgde, had ik veel behoefte om buiten te zijn en lekker in mijn eentje door de sneeuw in Sunset Valley te slenteren.

Afbeelding

Maar was ik wel echt alleen? Ik had het niet door, ik was diep in gedachten. Manuel die me had verraden had me boos gemaakt, maar niet omdat ik van hem hield. Het had met Mike te maken. Ik was heel bezorgd om hem en er was nog iets, maar ik kon er mijn vinger niet opleggen.

Afbeelding

Ik was zelfs zo vaak van huis dat Umberto Vienna leerde praten. Ik had het zelf niet door, maar ik had mijn kinderen een beetje aan hun lot overgelaten.

Afbeelding

Ik stond bij 1 van mijn wandelingen weer te overpeinzen waar Mike kon zijn, misschien dat ik daarom wel de hele stad afliep. In de hoop hem tegen te komen, of hem te vinden. Plotseling schrok ik wakker van mijn overpeinzingen, ik hoorde voetstappen achter me, iemand kwam dichterbij...

Afbeelding

Ik draaide me om in de hoop Mike te zien. Maar dit was totaal iemand anders, ik was verbaasd en verrast, ik had deze man nog nooit gezien en ik kon zo een beetje iedereen in Sunset Valley inmiddels wel.

Afbeelding

Ik staarde naar hem, nog steeds verbaasd en niet in staat iets uit te brengen. Er was iets met deze man, hij was erg knap, maar toch had ik het gevoel dat ik me niet kon bewegen, alsof ik aan de grond genageld stond.

Afbeelding

Plotseling begon hij te praten. Hallo jongedame, zei hij. Ik ben Ferry. Ferry Huksenburg. Als gehypnotiseerd gaf ik hem een hand en stelde ik mezelf ook voor.

Afbeelding

Langzaam begon ik iets te ontdooien, deze man was erg aantrekkelijk.

Afbeelding

Mijn hart begon sneller te kloppen en ik snapte niet waarom ik zo een raar gevoel bij hem had gehad in het begin.

Afbeelding

Hij vertelde dat hij bezig was een huis te bouwen en dat hij net in Sunset Valley was komen wonen.

Afbeelding

Hij draaide zich om en ging weer verder met bouwen. Toen ik erachter kwam dat ik zwanger was.

Afbeelding

In een opwelling stelde ik Ferry voor om hem wat meer van de stad te laten zien.

Afbeelding

Hij stapte bij me in de auto en we gingen samen op pad.

Afbeelding

Baby 1: Annabel - Jongvolwassene - Humeurig/Genie/Houdt van buiten/Gedisciplineerd/Vegetariër - Vader: Stilles McGraw.
Baby 2: Bella - Jongvolwassene - Virtuoos/Excentriek/Kattenliefhebber/Bovennatuurlijke fan/Ambitieus - Vader: Xander Clavell.
Baby 3: Christiaan - Jongvolwassene - Neuroot/Genie/Excentriek/Ambitieus/Gedisciplineerd - Vader: Xander Clavell.
Baby 4: Daniëlle - Jongvolwassene - Gestoord/Vals/Bankhanger/Feestbeest/Bang voor water - Vader: Cyclon Sword.
Baby 5: Elise - Jongvolwassene - Genie/Virtuoos/Geluksvogel/Netjes/Einzelgänger - Vader: Cyclon Sword.
Baby 6: Ferdinand - Jongvolwassene - Atletisch/Virtuoos/Diva/Beeldige beeldhouwer/Avontuurlijk - Vader: Peter Langerak.
Baby 7: Gea - Jongvolwassene - Opmerkzaam/Neuroot/Overemotioneel/Geweldige zoener/dapper - Vader: Peter Langerak.
Baby 8: Hally - Jongvolwassene - Hekel aan buiten/Lichte slaper/Fotografenblik/geluksvogel/Bovennatuurlijk scepticus - Vader: Peter Langerak.
Baby 9: Ilse - Jongvolwassene - Humeurig/Artistiek/Makkelijk onder de indruk/feestbeest/bovennatuurlijk scepticus - Vader: Peter Langerak.
Baby 10: Jessica - Jongvolwassene - Klunzig/Dapper/Nachtbraker/Hengelaar/Hopeloze romanticus - Vader: Peter Langerak.
Baby 11: Kimberly - Jongvolwassene - Neuroot/Excentriek/Ambitieus/Avontuurlijk/Vriendelijk - Vader: Peter Langerak.
Baby 12: Lennard - Jongvolwassene - Goed/Hekel aan buiten/Zuinig/Verliezer/Groene vingers - Vader: Peter Langerak.
Baby 13: Miranda - Jongvolwassene - Gedisciplineerd/Houdt van warmte/Overemotioneel/Hekel aan kunst/Net - Vader: Maikel Bartels.
Baby 14: Noud - Jongvolwassene - Houdt van warmte/Vriendelijk/Vals/Goed gevoel voor humor/Feestbeest - Vader: Maikel Bartels.
Baby 15: Omar - Jongvolwassene - Vriendelijk/Artistiek/Workaholic/Overenthousiast/Beeldige Beeldhouwer - Vader: VJ Alvi.
Baby 16: Priscilla - Jongvolwassene - Gestoord/Einzelgänger/Virtuoos/Vriendelijk/Bovennatuurlijke fan - Vader: VJ Alvi.
Baby 17: Quincy - Jongvolwassene - Gestoord/Slons/Technofoob/Kattenliefhebber/Klunzig - Vader: VJ Alvi.
Baby 18: Rosanne - Jongvolwassene - Neuroot/Artistiek/Overenthousiast/Goed/Geboren Kok - Vader: VJ Alvi.
Baby 19: Stefan - Jongvolwassene - Dapper/Vals/Nachtbraker/Groene Vingers/Virtuoos - Vader: Meteo Verrein Stuart.
Baby 20: Tineke - Jongvolwassene - Virtuoos/Klunzig/Overemotioneel/Geboren Verkoopster - Vader: Meteo Verrein Stuart.
Baby 21: Uweno - Jongvolwassene - Gedisciplineerd/Dapper/Kattenliefhebber/Dramatisch/Hopeloze Romanticus - Vader: Mike van Dorst.
Baby 22: Victor - Jongvolwassene - Dapper/Excentriek/Overenthousiast/Kattenliefhebber/Gestoord - Vader: Mateo Verrein Stuart.
Baby 23: Wouter - Jongvolwassene - Neuroot/Klunzig/Opmerkzaam/Flirtvrij/Nooit Naakt - Vader: Mateo Verrein Stuart.
Baby 24: Xavier - Jongvolwassene - Bankhanger/Houdt van Warmte/Hekel aan Kunst/Goed/Paardenliefhebber - Vader: Mateo Verrein Stuart.
Baby 25!: Ylena - Jongvolwassene - Hekel aan Buiten/Vriendelijk/Verliezer/Net/Nooit Naakt - Vader: Geoffrey Landgraaf.
Baby 26: Zachery - Jongvolwassene - Houdt van Warmte/Einzelgänger/Nooit Naakt/Geboren Kok/Goed Gevoel voor Humor - Vader: Geoffrey Landgraaf.
Baby 27: Anastacia - Jongvolwassene - Vader: Geoffrey Landgraaf.
Baby 28: Bobby - Jongvolwassene - Lichte Slaper/Slons/Geluksvogel/Sociale Vlinder/Onweerstaanbaar - Vader: Geoffrey Landgraaf.
Baby 29: Catharina - Jongvolwassene - Vals/Artistiek/Fotografenblik/Paardenliefhebber/Bindingsprobleem - Vader: Geoffrey Landgraaf.
Baby 30: Donny - Jongvolwassene - Houdt van Kou/Gestoord/Hengelaar/Vlotte Babbelaar/Hekel aan Kunst - Vader: Geoffrey Landgraaf.
Baby 31: Esther - Jongvolwassene - Artistiek/Bankhanger/Houdt van Buiten/Flirterig/Ambitieus - Vader: Hank Goddart.
Baby 32: Ferry - Jongvolwassene - Makkelijk onder de indruk/Dapper/Opmerkzaam/Vals/Kattenliefhebber - Vader: Miraj Alvi.
Baby 33: Gerda - Jongvolwassene - Dapper/Humeurig/Voertuigliefhebber/Flirtvrij/Houdt van Warmte - Vader: Miraj Alvi.
Baby 34: Henk - Jongvolwassene - Hekel aan Buiten/Vaste Slaper/Geen Gevoel voor Humor/Groene Vingers/Genie - Vader: Freek Pengel.
Baby 35: Irvin - Jongvolwassene - Excentriek/Makkelijk onder de indruk/Neuroot/Hopeloze Romanticus/Kleptomaan - Vader: Freek Pengel.
Baby 36: Jack - Jongvolwassene - Makkelijk onder de Indruk/Atletisch/Workaholic/Fotografenblik/Sociale Vlinder - Vader: Thornton Wolff.
Baby 37: Kevin - Jongvolwassene - Atletisch/Humeurig/Geen gevoel voor Humor/Houdt van Kou/Computernerd - Vader: Thornton Wolff.
Baby 38: Laura - Jongvolwassene - Lichte Slaper/Houdt van Kou/Artistiek/Net/Zuinig - Vader: Thornton Wolff.
Baby 39: Mirjam - Jongvolwassene - Dapper/Houdt van Buiten/Nooit Naakt/Fotografenblik/Bovennatuurlijk Scepticus - Vader: Freek Pengel.
Baby 40: Nienke - Jongvolwassene - Lichte Slaper/Overenthousiast/Slons/Verzamelaar/Geen Gevoel voor Humor - Vader: Freek Pengel.
Baby 41: Olivia - Jongvolwassene - Vaste Slaper/Humeurig/Virtuoos/Workaholic/Perfectionist - Vader: Maurice Ansari.
Baby 42: Paul - Jongvolwassene - Excentriek/Vaste Slaper/Snel Aangebrand/Virtuoos/Geluksvogel - Vader: Derek van Dorst.
Baby 43: Quinto - Jongvolwassene - Klunzig/Overenthousiast/Vals/Hekel aan Kinderen/Waaghals - Vader: Derek van Dorst.
Baby 44: Rianne - Jongvolwassene - Opmerkzaam/Genie/Bang voor Water/Hengelaar/Dramatisch - Vader: Peter Langerak.
Baby 45: Sanne - Jongvolwassene - Houdt van Warmte/Gedisciplineerd/Boekenwurm/Flirterig/Makkelijk onder de Indruk - Vader: Peter Langerak.
Baby 46: Terrence - Jongvolwassene - Excentriek/Vals/Vriendelijk/Rebels/Gestoord - Vader: Peter Langerak.
Baby 47: Ursula - Jongvolwassene - Neuroot/Vals/Ambitieus/Houdt van Kou/Snob - Vader: Peter Langerak.
Baby 48: Vance - Jongvolwassene - Dapper/Houdt van Buiten/Excentriek/Vriendelijk/Sociaal Ongemakkelijk - Vader: Peter Langerak.
Baby 49: Wanda - Jongvolwassene - Neuroot/Slons/Einzelgänger/Goed Gevoel voor Humor/Houdt van Kou - Vader: Mike van Dorst.
Baby 50!!!!: Xander - Jongvolwassene - Goed/Excentriek/Technofoob/Paardenliefhebber/Netjes - Vader: Mike van Dorst.
Baby 51: Youri - Jongvolwassene - Virtuoos/Bankhanger/Artistiek/Geboren Kok/Geen Gevoel voor Humor - Vader: Peter Langerak.
Baby 52: Zofia - Jongvolwassene - Humeurig/Atletisch/Vals/Dierenvriend/Opmerkzaam - Vader: Peter Langerak.
Baby 53: Amanda - Jongvolwassene - Atletisch/Humeurig/Vaste Slaper/Gestoord/Ambitieus - Vader: Peter Langerak.
Baby 54: Benthe - Jongvolwassene - Afwezig/Vals/Workaholic/Geboren Kok/Excentriek - Vader: Peter Langerak.
Baby 55: Camilla - Jongvolwassene - Humeurig/Klunzig/Nooit Naakt/Sociaal Ongemakkelijk/Ambitieus - Vader: Peter Langerak.
Baby 56: Davina - Jongvolwassene - Humeurig/Slons/Paardenliefhebber/Geen Gevoel voor Humor/Perfectionist - Vader: Peter Langerak.
Baby 57: Elmir - Jongvolwassene - Houdt van Buiten/Houdt van Warmte/Paardenliefhebber/Atletisch/Zuinig - Vader: Peter Langerak.
Baby 58: Frederik - Jongvolwassene - Klunzig/Makkelijk onder de indruk/Gedisciplineerd/Netjes/Dierenvriend - Vader: Christiaan Van de Kerkhof.
Baby 59: Gabriela - Jongvolwassene - Opmerkzaam/Artistiek/Goed Gevoel voor Humor/Handig/Zorgzaam - Vader: Christiaan Van de Kerkhof.
Baby 60: Henna - Jongvolwassene - Houdt van Buiten/Gestoord/Paardenliefhebber/Diva/Einzelgänger - Vader: Christiaan Van de Kerkhof.
Baby 61: Ivano - Jongvolwassene - Genie/Einzelgänger/Atletisch/Verlegen/Humeurig - Vader: Christiaan Van de Kerkhof.
Baby 62: John - Jongvolwassene - Goed/Bankhanger/Slons/Houdt van Kou - Vader: Christiaan Van de Kerkhof.
Baby 63: Kelly - Jongvolwassene - Gedisciplineerd/Vals/Hengelaar/Geboren Kok/Voertuigliefhebber - Vader: Hendrik Janssen.
Baby 64: Lana - Jongvolwassene - Goed/Artistiek/Overemotioneel/Opmerkzaam/Netjes - Vader: Hendrik Janssen.
Baby 65: Marina - Jongvolwassene - Gedisciplineerd/Artistiek/Rebels/Groene Vingers/Vegatariër - Vader: Hendrik Janssen.
Baby 66: Nathan - Jongvolwassene - Gedisciplineerd/Atletisch/Op Familie Gericht/Vaste Slaper/Hengelaar - Vader: Hendrik Janssen.
Baby 67: Otto - Jongvolwassene - Klunzig/Dapper/Nachtbraker/Computernerd/Pechvogel - Vader: Hendrik Janssen.
Baby 68: Pyra - Jongvolwassene - Goed/Hekel aan Buiten/Onaangepast/Vlotte Babbelaar/Hondenliefhebber - Vader: Hendrik Janssen.
Baby 69: Quin - Jongvolwassene - Houdt van Warmte/Vriendelijk/Neuroot/Klunzig/Hekel aan Kinderen - Vader: Hendrik Janssen.
Baby 70: Roos - Jongvolwassene - Excentriek/Genie/Bovennatuurlijke Fan/Artistiek/Op Familie Gericht - Vader: Hendrik Janssen.
Baby 71: Sindra - Jongvolwassene - Houdt van Warmte/Vaste Slaper/Boekenwurm/Milieuvriendelijk/Kattenliefhebber - Vader: Hendrik Janssen.
Baby 72: Tatjana - Tiener - Einzelgänger/Lichte Slaper/Excentriek/Groene Vingers - Vader: Mike Magic?
Baby 73: Umberto - Tiener - Vriendelijk/Slons/Gestoord/Artistiek - Vader: Mike Magic?
Baby 74: Vienna - Peuter - Houdt van Kou/Makkelijk onder de Indruk - Vader: Manuel Veltheer.
!!Baby 75: Waldo - Peuter - Vaste Slaper/Einzelgänger - Vader: Manuel Veltheer.
Simdessy
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
143
Lid geworden op:
di 18 sep 2012, 16:24

Re: De 100 Baby's van Sofie Bergendam

Update 45: Een sprankje hoop.

Ik liet Ferry Vargs Tavernee zien, dat vlakbij de kavel was, waar hij zijn huis ging bouwen. Daar aangekomen besloten we een potje tafelvoetbal te spelen.

Afbeelding

Het werd zo laat dat we besloten een paar dagen later weer af te spreken, zodat ik hem ditmaal de discotheek bij mijn huis kon laten zien. Het leek ons leuk om samen een gekke foto te maken.

Afbeelding

En daarna besloten we nog een potje te gaan poolen.

Afbeelding

We hadden een heerlijke avond samen, we hadden zo veel lol, dat we besloten om een paar weken later weer samen af te spreken. Ik was niet meer door Sunset Valley aan het dwalen. Het was net of ik even niet meer aan Mike dacht.

Afbeelding

Die avond dronken we iets te veel en besloten we mee te doen aan de karaoke.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

We zongen een liefdesduet.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Na het duet omhelsde ik Ferry, dit was zo romantisch.

Afbeelding

En ik voelde hoe ik mezelf langzaam verloor.

Afbeelding

Ik droomde weg in zijn mooie donkere ogen.

Afbeelding

En Mike leek steeds verder en verder...

Afbeelding

...weg uit mijn gedachten te drijven.

Afbeelding

De discotheek ging sluiten, ik nam afscheid van Ferry en bleef alleen achter in de sneeuw. Een beetje verdwaasd, maar helemaal in de wolken. Het was zelfs of mijn hoofd gevuld was met wolken, en niets deed er meer toe.

Afbeelding

Een paar dagen gingen voorbij. Ferry en ik hadden nog niets afgesproken, maar we belden wel regelmatig.

Afbeelding

En ik besloot hem uit te nodigen voor de verjaardag van de tweeling.

Afbeelding

Vienna en Waldo zouden opgroeien naar Kind.

Afbeelding

Vienna werd daarbij Avontuurlijk.

Afbeelding

En Waldo werd een Kleptomaan.

Afbeelding

Je kinderen mogen dan wel jarig zijn, zei Ferry, maar jij verdiend ook een kadotje, hier heb je een bon voor een massage, dat heb je verdiend. En weer was ik volledig overdonderd en werd ik meegevoerd op mijn roze wolk. Ferry was zo ontzettend lief.

Afbeelding

Een paar avonden later besloot ik ook daadwerkelijk van die massage te gaan genieten.

Afbeelding

En ik voelde me daarna geweldig. Ik stuurde Ferry een smsje om hem te bedanken, en hij antwoordde dat hij snel langs zou komen.

Afbeelding

En daar hield hij zich aan.

Afbeelding

Maar ik voelde me totaal niet lekker, het rommelde in mijn buik en ik had ontzettend last van mijn rug.

Afbeelding

En net op het moment dat Ferry zei dat ik dan maar lekker moest gaan liggen, zodat hij voor me kon zorgen en me nog een heerlijke massage kon geven...

Afbeelding

...barsten mijn weeën in alle hevigheid los.

Afbeelding

Ik besloot de baby's zelf in mijn slaapkamer te krijgen, dus ik liep naar boven en streek nog even over mijn buik, straks zou ik weer slank zijn.

Afbeelding

Er volgden nog een paar heftige weeën.

Afbeelding

En toen werd Xamara geboren met de eigenschappen Bankhanger en Slons.

Afbeelding

Ook Yade werd geboren, met de eigenschappen Vals en Einzelgänger.

Afbeelding

En tot slot werd Ziggy geboren met de eigenschappen Slons en Gestoord.

Afbeelding

Een paar weken later vierde de tweeling hun verjaardag, het was de eerste keer dat ik weer aan Mike dacht.

Afbeelding

Tatjana werd Nooit Naakt.

Afbeelding

En ook Umberto werd Nooit Naakt.

Afbeelding

De gedachten aan Mike verdwenen in de loop van de avond, ik liep naar Ferry toe, bedankte hem voor zijn lieve telefoontjes en dat hij beneden had gewacht tot de bevalling klaar was geweest en daarna voor me had gedaan wat hij kon doen. En dus kuste ik hem.

Afbeelding

Het kwam voor hem totaal onverwacht, en even keek hij me verbaasd aan.

Afbeelding

Maar toen trok hij me naar zich toe en kuste me terug.

Afbeelding

De gedachten aan Mike werden steeds verder naar de achtergrond verdrongen en ik voelde mezelf weer langzaam weg zweven.

Afbeelding

De hele avond was ik niet bij Ferry weg te slaan, het voelde of ik zweefde.

Afbeelding

Ik was verliefd en de hele wereld mocht het weten.

Afbeelding

En het was nog hartstikke wederzijds ook!

Afbeelding

Baby 1: Annabel - Jongvolwassene - Humeurig/Genie/Houdt van buiten/Gedisciplineerd/Vegetariër - Vader: Stilles McGraw.
Baby 2: Bella - Jongvolwassene - Virtuoos/Excentriek/Kattenliefhebber/Bovennatuurlijke fan/Ambitieus - Vader: Xander Clavell.
Baby 3: Christiaan - Jongvolwassene - Neuroot/Genie/Excentriek/Ambitieus/Gedisciplineerd - Vader: Xander Clavell.
Baby 4: Daniëlle - Jongvolwassene - Gestoord/Vals/Bankhanger/Feestbeest/Bang voor water - Vader: Cyclon Sword.
Baby 5: Elise - Jongvolwassene - Genie/Virtuoos/Geluksvogel/Netjes/Einzelgänger - Vader: Cyclon Sword.
Baby 6: Ferdinand - Jongvolwassene - Atletisch/Virtuoos/Diva/Beeldige beeldhouwer/Avontuurlijk - Vader: Peter Langerak.
Baby 7: Gea - Jongvolwassene - Opmerkzaam/Neuroot/Overemotioneel/Geweldige zoener/dapper - Vader: Peter Langerak.
Baby 8: Hally - Jongvolwassene - Hekel aan buiten/Lichte slaper/Fotografenblik/geluksvogel/Bovennatuurlijk scepticus - Vader: Peter Langerak.
Baby 9: Ilse - Jongvolwassene - Humeurig/Artistiek/Makkelijk onder de indruk/feestbeest/bovennatuurlijk scepticus - Vader: Peter Langerak.
Baby 10: Jessica - Jongvolwassene - Klunzig/Dapper/Nachtbraker/Hengelaar/Hopeloze romanticus - Vader: Peter Langerak.
Baby 11: Kimberly - Jongvolwassene - Neuroot/Excentriek/Ambitieus/Avontuurlijk/Vriendelijk - Vader: Peter Langerak.
Baby 12: Lennard - Jongvolwassene - Goed/Hekel aan buiten/Zuinig/Verliezer/Groene vingers - Vader: Peter Langerak.
Baby 13: Miranda - Jongvolwassene - Gedisciplineerd/Houdt van warmte/Overemotioneel/Hekel aan kunst/Net - Vader: Maikel Bartels.
Baby 14: Noud - Jongvolwassene - Houdt van warmte/Vriendelijk/Vals/Goed gevoel voor humor/Feestbeest - Vader: Maikel Bartels.
Baby 15: Omar - Jongvolwassene - Vriendelijk/Artistiek/Workaholic/Overenthousiast/Beeldige Beeldhouwer - Vader: VJ Alvi.
Baby 16: Priscilla - Jongvolwassene - Gestoord/Einzelgänger/Virtuoos/Vriendelijk/Bovennatuurlijke fan - Vader: VJ Alvi.
Baby 17: Quincy - Jongvolwassene - Gestoord/Slons/Technofoob/Kattenliefhebber/Klunzig - Vader: VJ Alvi.
Baby 18: Rosanne - Jongvolwassene - Neuroot/Artistiek/Overenthousiast/Goed/Geboren Kok - Vader: VJ Alvi.
Baby 19: Stefan - Jongvolwassene - Dapper/Vals/Nachtbraker/Groene Vingers/Virtuoos - Vader: Meteo Verrein Stuart.
Baby 20: Tineke - Jongvolwassene - Virtuoos/Klunzig/Overemotioneel/Geboren Verkoopster - Vader: Meteo Verrein Stuart.
Baby 21: Uweno - Jongvolwassene - Gedisciplineerd/Dapper/Kattenliefhebber/Dramatisch/Hopeloze Romanticus - Vader: Mike van Dorst.
Baby 22: Victor - Jongvolwassene - Dapper/Excentriek/Overenthousiast/Kattenliefhebber/Gestoord - Vader: Mateo Verrein Stuart.
Baby 23: Wouter - Jongvolwassene - Neuroot/Klunzig/Opmerkzaam/Flirtvrij/Nooit Naakt - Vader: Mateo Verrein Stuart.
Baby 24: Xavier - Jongvolwassene - Bankhanger/Houdt van Warmte/Hekel aan Kunst/Goed/Paardenliefhebber - Vader: Mateo Verrein Stuart.
Baby 25!: Ylena - Jongvolwassene - Hekel aan Buiten/Vriendelijk/Verliezer/Net/Nooit Naakt - Vader: Geoffrey Landgraaf.
Baby 26: Zachery - Jongvolwassene - Houdt van Warmte/Einzelgänger/Nooit Naakt/Geboren Kok/Goed Gevoel voor Humor - Vader: Geoffrey Landgraaf.
Baby 27: Anastacia - Jongvolwassene - Vader: Geoffrey Landgraaf.
Baby 28: Bobby - Jongvolwassene - Lichte Slaper/Slons/Geluksvogel/Sociale Vlinder/Onweerstaanbaar - Vader: Geoffrey Landgraaf.
Baby 29: Catharina - Jongvolwassene - Vals/Artistiek/Fotografenblik/Paardenliefhebber/Bindingsprobleem - Vader: Geoffrey Landgraaf.
Baby 30: Donny - Jongvolwassene - Houdt van Kou/Gestoord/Hengelaar/Vlotte Babbelaar/Hekel aan Kunst - Vader: Geoffrey Landgraaf.
Baby 31: Esther - Jongvolwassene - Artistiek/Bankhanger/Houdt van Buiten/Flirterig/Ambitieus - Vader: Hank Goddart.
Baby 32: Ferry - Jongvolwassene - Makkelijk onder de indruk/Dapper/Opmerkzaam/Vals/Kattenliefhebber - Vader: Miraj Alvi.
Baby 33: Gerda - Jongvolwassene - Dapper/Humeurig/Voertuigliefhebber/Flirtvrij/Houdt van Warmte - Vader: Miraj Alvi.
Baby 34: Henk - Jongvolwassene - Hekel aan Buiten/Vaste Slaper/Geen Gevoel voor Humor/Groene Vingers/Genie - Vader: Freek Pengel.
Baby 35: Irvin - Jongvolwassene - Excentriek/Makkelijk onder de indruk/Neuroot/Hopeloze Romanticus/Kleptomaan - Vader: Freek Pengel.
Baby 36: Jack - Jongvolwassene - Makkelijk onder de Indruk/Atletisch/Workaholic/Fotografenblik/Sociale Vlinder - Vader: Thornton Wolff.
Baby 37: Kevin - Jongvolwassene - Atletisch/Humeurig/Geen gevoel voor Humor/Houdt van Kou/Computernerd - Vader: Thornton Wolff.
Baby 38: Laura - Jongvolwassene - Lichte Slaper/Houdt van Kou/Artistiek/Net/Zuinig - Vader: Thornton Wolff.
Baby 39: Mirjam - Jongvolwassene - Dapper/Houdt van Buiten/Nooit Naakt/Fotografenblik/Bovennatuurlijk Scepticus - Vader: Freek Pengel.
Baby 40: Nienke - Jongvolwassene - Lichte Slaper/Overenthousiast/Slons/Verzamelaar/Geen Gevoel voor Humor - Vader: Freek Pengel.
Baby 41: Olivia - Jongvolwassene - Vaste Slaper/Humeurig/Virtuoos/Workaholic/Perfectionist - Vader: Maurice Ansari.
Baby 42: Paul - Jongvolwassene - Excentriek/Vaste Slaper/Snel Aangebrand/Virtuoos/Geluksvogel - Vader: Derek van Dorst.
Baby 43: Quinto - Jongvolwassene - Klunzig/Overenthousiast/Vals/Hekel aan Kinderen/Waaghals - Vader: Derek van Dorst.
Baby 44: Rianne - Jongvolwassene - Opmerkzaam/Genie/Bang voor Water/Hengelaar/Dramatisch - Vader: Peter Langerak.
Baby 45: Sanne - Jongvolwassene - Houdt van Warmte/Gedisciplineerd/Boekenwurm/Flirterig/Makkelijk onder de Indruk - Vader: Peter Langerak.
Baby 46: Terrence - Jongvolwassene - Excentriek/Vals/Vriendelijk/Rebels/Gestoord - Vader: Peter Langerak.
Baby 47: Ursula - Jongvolwassene - Neuroot/Vals/Ambitieus/Houdt van Kou/Snob - Vader: Peter Langerak.
Baby 48: Vance - Jongvolwassene - Dapper/Houdt van Buiten/Excentriek/Vriendelijk/Sociaal Ongemakkelijk - Vader: Peter Langerak.
Baby 49: Wanda - Jongvolwassene - Neuroot/Slons/Einzelgänger/Goed Gevoel voor Humor/Houdt van Kou - Vader: Mike van Dorst.
Baby 50!!!!: Xander - Jongvolwassene - Goed/Excentriek/Technofoob/Paardenliefhebber/Netjes - Vader: Mike van Dorst.
Baby 51: Youri - Jongvolwassene - Virtuoos/Bankhanger/Artistiek/Geboren Kok/Geen Gevoel voor Humor - Vader: Peter Langerak.
Baby 52: Zofia - Jongvolwassene - Humeurig/Atletisch/Vals/Dierenvriend/Opmerkzaam - Vader: Peter Langerak.
Baby 53: Amanda - Jongvolwassene - Atletisch/Humeurig/Vaste Slaper/Gestoord/Ambitieus - Vader: Peter Langerak.
Baby 54: Benthe - Jongvolwassene - Afwezig/Vals/Workaholic/Geboren Kok/Excentriek - Vader: Peter Langerak.
Baby 55: Camilla - Jongvolwassene - Humeurig/Klunzig/Nooit Naakt/Sociaal Ongemakkelijk/Ambitieus - Vader: Peter Langerak.
Baby 56: Davina - Jongvolwassene - Humeurig/Slons/Paardenliefhebber/Geen Gevoel voor Humor/Perfectionist - Vader: Peter Langerak.
Baby 57: Elmir - Jongvolwassene - Houdt van Buiten/Houdt van Warmte/Paardenliefhebber/Atletisch/Zuinig - Vader: Peter Langerak.
Baby 58: Frederik - Jongvolwassene - Klunzig/Makkelijk onder de indruk/Gedisciplineerd/Netjes/Dierenvriend - Vader: Christiaan Van de Kerkhof.
Baby 59: Gabriela - Jongvolwassene - Opmerkzaam/Artistiek/Goed Gevoel voor Humor/Handig/Zorgzaam - Vader: Christiaan Van de Kerkhof.
Baby 60: Henna - Jongvolwassene - Houdt van Buiten/Gestoord/Paardenliefhebber/Diva/Einzelgänger - Vader: Christiaan Van de Kerkhof.
Baby 61: Ivano - Jongvolwassene - Genie/Einzelgänger/Atletisch/Verlegen/Humeurig - Vader: Christiaan Van de Kerkhof.
Baby 62: John - Jongvolwassene - Goed/Bankhanger/Slons/Houdt van Kou - Vader: Christiaan Van de Kerkhof.
Baby 63: Kelly - Jongvolwassene - Gedisciplineerd/Vals/Hengelaar/Geboren Kok/Voertuigliefhebber - Vader: Hendrik Janssen.
Baby 64: Lana - Jongvolwassene - Goed/Artistiek/Overemotioneel/Opmerkzaam/Netjes - Vader: Hendrik Janssen.
Baby 65: Marina - Jongvolwassene - Gedisciplineerd/Artistiek/Rebels/Groene Vingers/Vegatariër - Vader: Hendrik Janssen.
Baby 66: Nathan - Jongvolwassene - Gedisciplineerd/Atletisch/Op Familie Gericht/Vaste Slaper/Hengelaar - Vader: Hendrik Janssen.
Baby 67: Otto - Jongvolwassene - Klunzig/Dapper/Nachtbraker/Computernerd/Pechvogel - Vader: Hendrik Janssen.
Baby 68: Pyra - Jongvolwassene - Goed/Hekel aan Buiten/Onaangepast/Vlotte Babbelaar/Hondenliefhebber - Vader: Hendrik Janssen.
Baby 69: Quin - Jongvolwassene - Houdt van Warmte/Vriendelijk/Neuroot/Klunzig/Hekel aan Kinderen - Vader: Hendrik Janssen.
Baby 70: Roos - Jongvolwassene - Excentriek/Genie/Bovennatuurlijke Fan/Artistiek/Op Familie Gericht - Vader: Hendrik Janssen.
Baby 71: Sindra - Jongvolwassene - Houdt van Warmte/Vaste Slaper/Boekenwurm/Milieuvriendelijk/Kattenliefhebber - Vader: Hendrik Janssen.
Baby 72: Tatjana - Jongvolwassene - Einzelgänger/Lichte Slaper/Excentriek/Groene Vingers/Nooit Naakt - Vader: Mike Magic?
Baby 73: Umberto - Jongvolwassene - Vriendelijk/Slons/Gestoord/Artistiek/Nooit Naakt - Vader: Mike Magic?
Baby 74: Vienna - Kind - Houdt van Kou/Makkelijk onder de Indruk/Avontuurlijk - Vader: Manuel Veltheer.
!!Baby 75: Waldo - Kind - Vaste Slaper/Einzelgänger/Kleptomaan - Vader: Manuel Veltheer.
Baby 76: Xamara - Baby - Bankhanger/Slons - Vader: Manuel Veltheer.
Baby 77: Yade - Baby - Vals/Einzelgänger - Vader: Manuel Veltheer.
Baby 78: Ziggy - Baby - Slons/Gestoord - Vader: Manuel Veltheer.
Gebruikersavatar
Nette
Snackventer Snackventer
Berichten:
58
Lid geworden op:
zo 02 jun 2013, 16:38

Re: De 100 Baby's van Sofie Bergendam

pff, vind het echt superknap dat je het zo volhoudt!

Ondertussen was ik wel een soort van nieuwsgierig naar hoeveel vaders er zijn...
Hou je vast, ik ben uitgekomen op

18!! :woot

Ben benieuwd hoeveel vaders er nog bijkomen :P
En natuurlijk nog benieuwder naar de volgende update! :thumbup
Always remember that you are absolutely unique. Just like everyone else.
Margaret Mead

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie