Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

244 berichten • Pagina 4 van 13

Simdessy
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
143
Lid geworden op:
di 18 sep 2012, 16:24

Re: De 100 Baby's van Sofie Bergendam

Update 13: Een beetje geluk?

Afbeelding

Ik leerde Mateo Verrijn Stuart kennen, hij was een ontzettend leuke man!

Afbeelding

Hij kwam bij me op visite en net op dat moment begonnen de weeën! Ik was weer zwanger van een drieling en ze kwamen weer iets te vroeg. Ik ging meteen naar het ziekenhuis.

Afbeelding

Daar wachtten Jessica en VJ tot de bevalling voorbij was, ze kwamen Xander tegen, die erg geïnteresseerd was in hoe het met me ging.

Afbeelding

Ik had op dit moment echt geen behoefte om met hem te praten, dus ik zei hem alleen gedag en ging vermoeid naar huis.

Afbeelding

Hij bleef verbaasd achter.

Afbeelding

VJ ging mee naar mijn huis om me te helpen de eerste paar uur dagen te komen.

Afbeelding

Priscilla werd geboren met de eigenschappen Gestoord en Einzelgänger.

Afbeelding

Quincy werd geboren met de eigenschappen Gestoord en Slons

Afbeelding

Rosanne werd geboren met de eigenschappen Neuroot en Artistiek

Afbeelding

VJ bleef een paar dagen bij me om me te helpen, hij was echt een goede vriend, maar meer was er helaas niet. Maar dat voelden we gelukkig beiden zo.

Afbeelding

Ons nieuwe huis staat op zo een geweldig plekje, dat ik jullie dit uitzicht niet wil onthouden.

Afbeelding

Het is zo een fijn huis! We gaven regelmatig feestjes. Zo ook de verjaardag van Omar.

Afbeelding

Afbeelding

Hij werd alweer een kind en groeide op met de eigenshap Workaholic.

Afbeelding

En hij was dol op schilderen.

Afbeelding

Ik had ondertussen een aantal dates met Mateo gehad. Ik schaamde me omdat ik net moest bevallen toen hij bij me was, maar hij was zo een ontzettend lieve man.

Afbeelding

Hij kwam regelmatig langs en hield me gezelschap.

Afbeelding

Hij overlaadde me met zijn aandacht.

Afbeelding

En zijn charmes.

Afbeelding

En wat is hij toch een knappe man.

Afbeelding

Ik viel als een blok voor hem!

Afbeelding
Afbeelding

En omdat ik nu eenmaal toch nog vervloekt was....

Afbeelding

Zou hier wel eens narigheid van kunnen komen;).

Afbeelding

Hij kwam regelmatig langs.

Afbeelding

Ook naar de verjaardag van Miranda en Noud. Miranda kreeg daarbij de eigenschap Net.

Afbeelding

En Noud de eigenschap Feestbeest.

Afbeelding

Vooral Miranda vond het erg moeilijk om te verhuizen.

Afbeelding

Maar samen konden ze het aan.

Afbeelding

Ik was tot over mijn oren verliefd op Mateo, en waarschijnlijk droeg ik zijn baby, dus ik had een gek idee.

Afbeelding

Ik had zoveel van Peter gehouden en ik was hem zo snel weer kwijt geraakt. Ik wilde geen moment meer verspillen.

Afbeelding

En dus vroeg ik Mateo, of hij met mij wilde trouwen!

Afbeelding

En hij zei: Ja! Ik was de gelukkigste vrouw op aarde! Ik was zo blij!

Afbeelding

Het huwelijk spreekt voor zich dus bij deze een greep uit ons trouwalbum!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Wat een geweldige dag was dat. En ik wist het zeker, ik wilde de rest van mijn leven met deze man doorbrengen.

Afbeelding

En toen was ik ook nog zwanger!

Afbeelding

Ik had me nog nooit zo gelukkig gevoeld. Of misschien wel, als hij Peter was? Hield ik meer van Peter? Het waren vast de hormonen...

Voor de liefhebbers, een foto van het huis en de nu 2 verdiepingen tellende indeling.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Baby 1: Annabel - Jongvolwassene - Humeurig/Genie/Houdt van buiten/Gedisciplineerd/Vegetariër - Vader: Stilles McGraw.
Baby 2: Bella - Jongvolwassene - Virtuoos/Excentriek/Kattenliefhebber/Bovennatuurlijke fan/Ambitieus - Vader: Xander Clavell.
Baby 3: Christiaan - Jongvolwassene - Neuroot/Genie/Excentriek/Ambitieus/Gedisciplineerd - Vader: Xander Clavell.
Baby 4: Daniëlle - Jongvolwassene - Gestoord/Vals/Bankhanger/Feestbeest/Bang voor water - Vader: Cyclon Sword.
Baby 5: Elise - Jongvolwassene - Genie/Virtuoos/Geluksvogel/Netjes/Einzelgänger - Vader: Cyclon Sword.
Baby 6: Ferdinand - Jongvolwassene - Atletisch/Virtuoos/Diva/Beeldige beeldhouwer/Avontuurlijk - Vader: Peter Langerak.
Baby 7: Gea - Jongvolwassene - Opmerkzaam/Neuroot/Overemotioneel/Geweldige zoener/dapper - Vader: Peter Langerak.
Baby 8: Hally - Jongvolwassene - Hekel aan buiten/Lichte slaper/Fotografenblik/geluksvogel/Bovennatuurlijk scepticus - Vader: Peter Langerak.
Baby 9: Ilse - Jongvolwassene - Humeurig/Artistiek/Makkelijk onder de indruk/feestbeest/bovennatuurlijk scepticus - Vader: Peter Langerak.
Baby 10: Jessica - Jongvolwassene - Klunzig/Dapper/Nachtbraker/Hengelaar/Hopeloze romanticus - Vader: Peter Langerak.
Baby 11: Kimberly - Jongvolwassene - Neuroot/Excentriek/Ambitieus/Avontuurlijk/Vriendelijk - Vader: Peter Langerak.
Baby 12: Lennard - Jongvolwassene - Goed/Hekel aan buiten/Zuinig/Verliezer/Groene vingers - Vader: Peter Langerak.
Baby 13: Miranda - Jongvolwassene - Gedisciplineerd/Houdt van warmte/Overemotioneel/Hekel aan kunst/Net - Vader: Maikel Bartels.
Baby 14: Noud - Jongvolwassene - Houdt van warmte/Vriendelijk/Vals/Goed gevoel voor humor/Feestbeest - Vader: Maikel Bartels.
Baby 15: Omar - Kind - Vriendelijk/Artistiek/Workaholic - Vader: VJ Alvi.
Baby 16: Priscilla - Peuter - Gestoord/Einzelgänger - Vader: VJ Alvi.
Baby 17: Quincy - Peuter - Gestoord/Slons - Vader: VJ Alvi.
Baby 18: Rosanne - Peuter - Neuroot/Artistiek - Vader: VJ Alvi.
Simdessy
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
143
Lid geworden op:
di 18 sep 2012, 16:24

Re: De 100 Baby's van Sofie Bergendam

Leuke reacties weer :thumbsup!

@maxxie03: Kinderen mogen wel helpen met de opvoeding, maar het is de bedoeling om met 1 Sim 100 baby's te krijgen.

Een korte update dit keer.

Update 14: Kan geluk eeuwig duren?

Ik had te horen gekregen dat ik weer een tweeling zou krijgen. De zwangerschap verliep alles behalve voorspoedig en ik moest zoveel mogelijk bedrust houden. Maar Mateo was geweldig! Hij leerde Priscilla, Quincy en Rosanne lopen, praten en hielp ze zindelijk te worden.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En als ik me even goed genoeg voelde, hielp ik hem.

Afbeelding

Maar meestal lag ik op bed, tv te kijken of naar het plafond te staren. En dan dacht ik aan Peter. Wat hield ik nog veel van hem, nog steeds!

Afbeelding

Meteo ging ook regelmatig op stap zonder mij, we groeiden langzaam uit elkaar.

Afbeelding

En ik had geen idee wat hij allemaal uitspookte.

Afbeelding

En met wie....

Afbeelding

Toen ik eindelijk weer dacht dat ik wat kon doen, ging ik beeldhouwen, en vatte daarbij vlam.

Afbeelding

Mateo was er gelukkig net op tijd met de brandblusser!

Afbeelding

Daardoor begonnen mijn weeën en ik haaste mij naar het ziekenhuis.

Afbeelding

Mateo zou thuis blijven om op de kinderen te passen. Maar hij kreeg ook visite waar hij niets over vertelde..

Afbeelding

Stefan werd geboren met de eigenschappen Dapper en Vals.

Afbeelding

Tineke werd geboren met de eigenschappen Virtuoos en Klunzig.

Afbeelding

Door de bevalling was er geen tijd voor een groot verjaardagsfeest voor Omar, hij groeide op naar tiener en kreeg daarbij de eigenschap Overenthousiast.

Afbeelding

En de drieling zou snel opgroeien naar kind.

Afbeelding

De eerste 20 baby's zijn gehaald, wat een mijlpaal! Daarom in de volgende update weer visite van een bijzondere gast! Weet iemand nog wie dit is?

Afbeelding


Baby 1: Annabel - Jongvolwassene - Humeurig/Genie/Houdt van buiten/Gedisciplineerd/Vegetariër - Vader: Stilles McGraw.
Baby 2: Bella - Jongvolwassene - Virtuoos/Excentriek/Kattenliefhebber/Bovennatuurlijke fan/Ambitieus - Vader: Xander Clavell.
Baby 3: Christiaan - Jongvolwassene - Neuroot/Genie/Excentriek/Ambitieus/Gedisciplineerd - Vader: Xander Clavell.
Baby 4: Daniëlle - Jongvolwassene - Gestoord/Vals/Bankhanger/Feestbeest/Bang voor water - Vader: Cyclon Sword.
Baby 5: Elise - Jongvolwassene - Genie/Virtuoos/Geluksvogel/Netjes/Einzelgänger - Vader: Cyclon Sword.
Baby 6: Ferdinand - Jongvolwassene - Atletisch/Virtuoos/Diva/Beeldige beeldhouwer/Avontuurlijk - Vader: Peter Langerak.
Baby 7: Gea - Jongvolwassene - Opmerkzaam/Neuroot/Overemotioneel/Geweldige zoener/dapper - Vader: Peter Langerak.
Baby 8: Hally - Jongvolwassene - Hekel aan buiten/Lichte slaper/Fotografenblik/geluksvogel/Bovennatuurlijk scepticus - Vader: Peter Langerak.
Baby 9: Ilse - Jongvolwassene - Humeurig/Artistiek/Makkelijk onder de indruk/feestbeest/bovennatuurlijk scepticus - Vader: Peter Langerak.
Baby 10: Jessica - Jongvolwassene - Klunzig/Dapper/Nachtbraker/Hengelaar/Hopeloze romanticus - Vader: Peter Langerak.
Baby 11: Kimberly - Jongvolwassene - Neuroot/Excentriek/Ambitieus/Avontuurlijk/Vriendelijk - Vader: Peter Langerak.
Baby 12: Lennard - Jongvolwassene - Goed/Hekel aan buiten/Zuinig/Verliezer/Groene vingers - Vader: Peter Langerak.
Baby 13: Miranda - Jongvolwassene - Gedisciplineerd/Houdt van warmte/Overemotioneel/Hekel aan kunst/Net - Vader: Maikel Bartels.
Baby 14: Noud - Jongvolwassene - Houdt van warmte/Vriendelijk/Vals/Goed gevoel voor humor/Feestbeest - Vader: Maikel Bartels.
Baby 15: Omar - Tiener - Vriendelijk/Artistiek/Workaholic/Overenthousiast - Vader: VJ Alvi.
Baby 16: Priscilla - Peuter - Gestoord/Einzelgänger - Vader: VJ Alvi.
Baby 17: Quincy - Peuter - Gestoord/Slons - Vader: VJ Alvi.
Baby 18: Rosanne - Peuter - Neuroot/Artistiek - Vader: VJ Alvi.
Baby 19: Stefan - Baby - Dapper/Vals - Vader: Meteo Verrein Stuart.
Baby 20: Tineke - Baby - Virtuoos/Klunzig - Vader: Meteo Verrein Stuart.
Simdessy
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
143
Lid geworden op:
di 18 sep 2012, 16:24

Re: De 100 Baby's van Sofie Bergendam

Update 15: Als sneeuw voor de zon.

Afbeelding

De drieling vierden hun verjaardag, en groeiden op naar kind.

Afbeelding

Priscilla kreeg daarbij de eigenschap Virtuoos.

Afbeelding

Afbeelding

Quincy kreeg daarbij de eigenschap Technofoob.

Afbeelding

Afbeelding

En Rosanne kreeg daarbij de eigenschap Overenthousiast.

Afbeelding

Hey Sofie, zei een bekende stem, even dacht ik dat het de stem van Peter was. Maar het was Mike.

Afbeelding

We bespraken mijn huwelijk en het aantal kinderen dat ik al had. Sofie, ik vertrouw die Mateo niet... Je weet toch... de vloek, je kunt niet gelukkig met hem zijn.

Afbeelding

Bemoei je niet met mijn leven Mike, die vloek heb jij veroorzaakt, weet je nog? Waarom kom je me eigenlijk elke keer opzoeken?

Afbeelding

Ik denk dat het beter is dat ik ga... Zei hij en ging zo snel als hij gekomen was.

Afbeelding

Wie was die gast? Viel hij je lastig? Vroeg VJ.

Afbeelding

VJ was zo een goede vriend. Altijd bereid om me te beschermen, mijn beste vriend. Maar hij kon me niet beschermen. Niet tegen het verdriet om Peter en al helemaal niet tegen de vloek, de vloek die Mike had veroorzaakt en waarna hij steeds maar weer opdook, ergens in de buurt.

Afbeelding

Nee joh, Mike is een vriend van vroeger, ik had hem alleen al heel lang niet gezien. Zei ik. En ik voelde me vreselijk omdat ik VJ de waarheid niet kon vertellen. En Mateo al helemaal niet. De enige die van mijn geheim wist was Peter, en die was er niet meer.

Afbeelding

Maar ik had ook nog hele andere dingen aan mijn hoofd, zo werd Omar opgepakt door de politie voor winkeldiefstal. Ik was woest, wat haalde hij zich in zijn hoofd? Ik wilde zo veel mogelijk onzichtbaar proberen te zijn, aangezien er al zoveel geroddeld werd over mij en al mijn kinderen, van al die verschillende mannen.

Afbeelding

Ik was nog nooit zo boos geweest op één van mijn kinderen.

Afbeelding

Hoe kun je dat nou doen? Ik denk dat ik VJ maar moet bellen. Schreeuwde ik tegen Omar.

Afbeelding

Maar hij beloofde het nooit meer te doen. Ik besloot hem te vertrouwen. Maar mocht hij nog een keer in de fout gaan dan zou ik VJ meteen bellen.

Afbeelding

Terwijl ik bezig was om mijn kinderen onder controle te krijgen en voor ze te zorgen bloeide de liefde tussen Ayesha en Mateo op.

Afbeelding

Op dat moment wist ik van niets.

Afbeelding

En ik zou er misschien nooit achter gekomen zijn als.....

Afbeelding

Als Mateo niet opeens altijd spoorloos was en zelfs de verjaardag van zijn eigen kinderen miste.

Afbeelding

Een verjaardag waarbij Mike ook weer opeens op kwam dagen.

Afbeelding

Wat is er Sofie? Je kijkt ze bedroefd? Zei hij met zijn zwoele stem.

Afbeelding

Ik snap niet waar Mateo is. En dat op de verjaardag van zijn kinderen. Zei ik verdrietig. Kom hier, zei hij en hij omhelsde me.

Afbeelding

Mateo kwam pas heel laat thuis, ik vroeg hem waar hij geweest was, een klusje zei hij. En meer zou hij me er niet over vertellen.

Afbeelding

Hij hielp me de peuters leren lopen, praten en zindelijk maken.

Afbeelding

Maar bij het volgende feestje was hij weer niet aanwezig.

Afbeelding

Ik had het niet eens door, maar terwijl Omar de kaarsjes uitblies, sprak Mike een spreuk uit.

Afbeelding

En ik voelde me ineens: Geweldig!

Afbeelding

Omar groeide op naar Jongvolwassene en kreeg daarbij de eigenschap Beeldige beeldhouwer.

Afbeelding

Ik denk dat de spreuk toen begon te werken. Ik wist niet meer wat ik deed.

Afbeelding

Mike was vol verbazing. Waarom weet ik eigenlijk niet, hij had me zelf betoverd. Ik wacht buiten op je. Zei hij.

Afbeelding

Dus nam ik snel afscheid van Omar, die zijn eigen huisje zou gaan betrekken.

Afbeelding

En haastte me daarna naar buiten, in de armen van Mike.

Afbeelding

We zaten nog even in de sneeuw de kletsen.

Afbeelding

Maar het zou al snel uit de hand lopen.

Afbeelding

Mateo bleef dit keer de hele nacht weg. Ik was zo moe dat ik meteen in slaap viel. Mike bleef naar me kijken. Hoe ik rustig lag te slapen.

Afbeelding

Tot we de volgende ochtend wakker werden.

Afbeelding

Hoewel gisteren alles in een waas leek te verlopen, was nu alles weer heel helder. Wat had ik gedaan?

Afbeelding

Wat is dit Mike? Wat is hier aan de hand?

Afbeelding

Ik heb je betoverd. Zei Hij. Betoverd? Niet weer hè? Mike! Wat heb je nu weer gedaan?

Afbeelding

Ik heb een spreuk op je uitgesproken, waarmee je al je gevoelens de vrije loop laat en je liefde uit. En dit betekend dus, dat je nog steeds van me houdt. Zei hij.

Afbeelding

Jij! Jij! Ga weg! Ik hou helemaal niet van je! Ik hou alleen van Peter! Euh....

Afbeelding

Ik bedoel Mateo, ga weg, ik wil je nooit meer zien! Schreewde ik.

Afbeelding

Mateo kwam thuis. Hij wilde me niet vertellen wat hij de hele nacht uitgespookt had, maar hij wilde wel weten wat die vent hier in zijn huis deed. (Hij kwam net aan terwijl Mike de deur uit liep.)

Afbeelding

Ik had me gelukkig net gedoucht en was alweer aangekleed.

Afbeelding

Je gaat vreemd met die kerel hè? Schreeuwde Mateo naar mij.

Afbeelding

Nee lieverd, echt niet. Hij valt me lastig, vraag maar aan VJ, die heeft het laatst ook gezien.

Afbeelding

Ik weet niet hoe het kwam, maar Mateo geloofde me. Ach schat, gaat het wel, kom eens hier, zei hij. En hij nam me in zijn armen.

Afbeelding

Waar was ik nou toch mee bezig? Ik was zeker zwanger van Mike. Ik werd altijd meteen zwanger.

Afbeelding

Er zat maar 1 ding op. Diezelfde avond ging ik ook met Mateo naar bed, zodat ik hem kon vertellen dat het kindje van hem zou zijn. Ik wilde zo graag bij hem blijven. Hij zou de vader zijn van de baby en niet Mike.

Afbeelding

Na een lange winter kwam het voorjaar eraan.

Afbeelding

De drieling groeide op naar tiener. Priscilla (rechts) kreeg daarbij de eigenschap Vriendelijk, Quincy werd Kattenliefhebber en Rosanne werd Goed.

Afbeelding

De tweeling groeide op naar kind. Stefan kreeg daarbij de eigenschap Nachtbraker en Tineke werd Overemotioneel. Meteo was nu wel bij elke verjaardag, het ging momenteel zo goed tussen ons.

Afbeelding

Tenminste, dat dacht ik.

Afbeelding

Ik moest een paar dagen weg voor een Beeldhouw congres.

Afbeelding

Ik wist niet wat er ondertussen allemaal in mijn huis afspeelde.

Afbeelding

En dat Mateo met een andere vrouw het bed deelde.

Afbeelding

Toen ik thuis kwam vertelde ik Mateo dat ik weer zwanger van hem was en dat terwijl ik 100% zeker wist dat deze baby van Mike was. Maar niemand mocht daar ooit achter komen. Ik was vreemdgegaan en had daarover gelogen tegen mijn man. En ik kon hem nooit uitleggen dat dat door een betovering kwam. Mateo wist niets van het bestaan van heksen.

Afbeelding

Die zelfde avond stuurde Mike me een smsje. Hij wist dat ik zwanger was en wilde met me praten. Vol zenuwen ging ik naar hem toe. Hij mocht er niet achter komen!

Afbeelding

Ik vertelde hem dat ik al zwanger was van Meteo voor onze nacht samen en hij werd woest.

Afbeelding

Deze baby is van mij en Mateo, drukte ik hem op het hart. Ik weet niet of hij het geloofde, maar hij gaf het op.

Afbeelding

En net zo stiekem als hij gekomen was ging hij ook weer weg. Mijn hart klopte in mijn keel. Was ik overtuigend genoeg geweest? Zou hij nu wegblijven?

Afbeelding

Hij bleef gelukkig weg, tot op een avond mijn weeën begonnen.

Afbeelding

Dit keer ging Mateo met me mee naar het ziekenhuis.

Afbeelding

Maar daar was ook een ongewenste bezoeker. Die verrekte glazen bol ook!

Afbeelding

Mike bleef op een afstand. Hij wist dat ik nooit toe zou geven dat het zijn kind was als Mateo erbij was. Uweno werd geboren met de eigenschappen Gedisciplineerd en Dapper. Uweno betekent overspel in het Elfs. Mike wist dat niet en Mateo al helemaal niet.

Afbeelding

Maar een paar dagen later kwam hij me toch opzoeken en hij wilde de waarheid weten.

Afbeelding

Ik was woest op hem, zei hem nogmaals dat deze baby niet van hem was en dat hij ons met rust moest laten, hij droop af.

Afbeelding

Omdat Quincy een kattenliefhebber was, kreeg hij een katje. Hij was er zo gek mee. Het zou ook de aandacht wat van de nieuwe baby afleiden. Wat voor een vrouw was ik geworden? Maar ik hield echt van Mateo en wilde mijn relatie met hem redden.

Afbeelding

De drieling werd jongvolwassen en we gaven een zwembadfeest. Priscilla groeide op met de eigenschap Bovennatuurlijke fan.

Afbeelding

Quincy werd Klunzig.

Afbeelding

En Rosanne werd een Geboren kok.

Afbeelding

Helaas begon het ongelooflijk te regenen en dus viel het zwembadfeestje in het water.

Afbeelding
Afbeelding

Uweno werdt een peuter.

Afbeelding

En we leerden hem praatten, lopen en maakten hem zindelijk.

Afbeelding

En toen was ik weer een paar dagen weg voor een congres. Mateo zorgde voor de kinderen en het huishouden.

Afbeelding

En ook voor zijn eigen pleziertjes.

Afbeelding

Tijdens 1 van zijn pleziertjes kwam ik thuis...

Afbeelding

De laatste spreker op het congres was ziek geworden dus ik was een dag eerder thuis.

En ik was kapot van wat ik daar aantrof.

Afbeelding

Mateo lag in bed met Ayesha.

Afbeelding

Hoe kon hij dat doen?

Afbeelding

Ik dacht aan de vloek. Zou hij ooit echt van mij gehouden hebben?

Afbeelding

Ik schreeuwde tegen Mateo, maar hij liep weg en pakte Uweno op. Hij dreigde weg te gaan en de kinderen mee te nemen.

Afbeelding

Ik werd woest, ik schold hem uit.

Afbeelding

Zei hem dat hij zijn spullen moest pakken.

Afbeelding

Dat hij zijn kinderen mocht zien zo vaak als hij wilde, maar er geen mee kreeg.

Afbeelding

Hij smeekte me om het hem te vergeven.

Afbeelding

Maar ondanks dat ik zelf ook vreemd was gegaan, kon ik dat niet. Ik was betoverd geweest, Mateo niet.

Afbeelding

En zo eindigde mijn huwelijk met Mateo.

Afbeelding

De kinderen waren woest! Stefan riep Ayesha uit tot aardsvijandin, vlak nadat hij opgroeide naar tiener. Hij kreeg daarbij de eigenschap Groene Vingers.

Afbeelding

Ook Tineke werd tiener en groeide op met de eigenschap Geboren verkoopster.

Afbeelding

Baby 1: Annabel - Jongvolwassene - Humeurig/Genie/Houdt van buiten/Gedisciplineerd/Vegetariër - Vader: Stilles McGraw.
Baby 2: Bella - Jongvolwassene - Virtuoos/Excentriek/Kattenliefhebber/Bovennatuurlijke fan/Ambitieus - Vader: Xander Clavell.
Baby 3: Christiaan - Jongvolwassene - Neuroot/Genie/Excentriek/Ambitieus/Gedisciplineerd - Vader: Xander Clavell.
Baby 4: Daniëlle - Jongvolwassene - Gestoord/Vals/Bankhanger/Feestbeest/Bang voor water - Vader: Cyclon Sword.
Baby 5: Elise - Jongvolwassene - Genie/Virtuoos/Geluksvogel/Netjes/Einzelgänger - Vader: Cyclon Sword.
Baby 6: Ferdinand - Jongvolwassene - Atletisch/Virtuoos/Diva/Beeldige beeldhouwer/Avontuurlijk - Vader: Peter Langerak.
Baby 7: Gea - Jongvolwassene - Opmerkzaam/Neuroot/Overemotioneel/Geweldige zoener/dapper - Vader: Peter Langerak.
Baby 8: Hally - Jongvolwassene - Hekel aan buiten/Lichte slaper/Fotografenblik/geluksvogel/Bovennatuurlijk scepticus - Vader: Peter Langerak.
Baby 9: Ilse - Jongvolwassene - Humeurig/Artistiek/Makkelijk onder de indruk/feestbeest/bovennatuurlijk scepticus - Vader: Peter Langerak.
Baby 10: Jessica - Jongvolwassene - Klunzig/Dapper/Nachtbraker/Hengelaar/Hopeloze romanticus - Vader: Peter Langerak.
Baby 11: Kimberly - Jongvolwassene - Neuroot/Excentriek/Ambitieus/Avontuurlijk/Vriendelijk - Vader: Peter Langerak.
Baby 12: Lennard - Jongvolwassene - Goed/Hekel aan buiten/Zuinig/Verliezer/Groene vingers - Vader: Peter Langerak.
Baby 13: Miranda - Jongvolwassene - Gedisciplineerd/Houdt van warmte/Overemotioneel/Hekel aan kunst/Net - Vader: Maikel Bartels.
Baby 14: Noud - Jongvolwassene - Houdt van warmte/Vriendelijk/Vals/Goed gevoel voor humor/Feestbeest - Vader: Maikel Bartels.
Baby 15: Omar - Jongvolwassene - Vriendelijk/Artistiek/Workaholic/Overenthousiast/Beeldige Beeldhouwer - Vader: VJ Alvi.
Baby 16: Priscilla - Jongvolwassene - Gestoord/Einzelgänger/Virtuoos/Vriendelijk/Bovennatuurlijke fan - Vader: VJ Alvi.
Baby 17: Quincy - Jongvolwassene - Gestoord/Slons/Technofoob/Kattenliefhebber/Klunzig - Vader: VJ Alvi.
Baby 18: Rosanne - Jongvolwassene - Neuroot/Artistiek/Overenthousiast/Goed/Geboren Kok - Vader: VJ Alvi.
Baby 19: Stefan - Tiener - Dapper/Vals/Nachtbraker/Groene Vingers - Vader: Meteo Verrein Stuart.
Baby 20: Tineke - Tiener - Virtuoos/Klunzig/Overemotioneel/Geboren Verkoopster - Vader: Meteo Verrein Stuart.
Baby 21: Uweno - Peuter - Gedisciplineerd/Dapper - Vader: Mike van Dorst.
Simdessy
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
143
Lid geworden op:
di 18 sep 2012, 16:24

Re: De 100 Baby's van Sofie Bergendam

Ik heb een hele lange update voor jullie gepland. Daarna kan het zijn dat ik ongeveer een weekje niet update. De Sims 3 Studententijd staat namelijk op het punt om op de mat te vallen en in dit verhaal kan ik niet zoveel met deze uitbreiding. Ik ben ontzettend nieuwschierig wat Studententijd allemaal gaat brengen, dus ik wil daar eerst even in rondneuzen ;).

Update 16: Het eerste kwart.

Afbeelding

Ayesha probeerde haar excuses te maken, maar ik wilde ze niet horen. Ze vertelde me ook dat ze een zoon had met Mateo en opnieuw zwanger was van hem. Ik had het helemaal gehad en stuurde haar weg.

Afbeelding

Mateo had dus nooit van mij gehouden, en hij liet me ook nog een kadotje na, ik was weer zwanger.

Afbeelding

Ik kreeg een geheimzinnig pakketje zonder afzender. Maar toen ik het open maakte wist ik genoeg, het was of van Mike of van iemand anders van mijn verleden. Het was namelijk een Bonehilde, een huishoudster die we allemaal hadden, waar ik vandaan kwam.

Afbeelding

De gedachte dat ze van Mike zou komen bezorgde me kippenvel, maar ik kon haar goed gebruiken en dus hield ik haar. Ik had me nog nooit zo eenzaam gevoeld, tot op een avond een auto voor de deur stopte.

Afbeelding

Het was Geoffrey.

Afbeelding

Ik begroette hem blij, maar hij was zo verdrietig.

Afbeelding

Ook zijn vrouw (hij was inmiddels getrouwd) was vreemdgegaan en hij wist niet of hij nog met haar verder wilde. Hij vroeg me of hij een tijdje bij ons mocht komen logeren. Jij bent welkom Geoff, zei ik.

Afbeelding

Maar zijn vrouw kwam al snel verhaal halen. Ze had de geruchten over mij gehoord en vond het niets dat hij bij mij verbleef.

Afbeelding

Ik kon flarden van hun gesprek op vangen. Van alle mensen waar je naar toe kunt gaan, ga je naar haar? De vrouw die een kind heeft van ongeveer elke man in Sunset Valley? Schreeuwde ze. Wie ben jij om over Sofie te oordelen en om mij niet te vertrouwen, schreeuwde Geoff terug.

Afbeelding

Waarom doe je me dit aan? Vroeg zijn vrouw.

Afbeelding

Ik? Ik doe jou helemaal niets aan, ik ben trouw al kun je dat van jou niet zeggen! Schreeuwde Geoff.

Afbeelding

Zie je nu wel, die vrouw! Ze heeft jou ook al in haar macht, pas maar op, het enigste wat ze van je wil is nog meer kinderen, die vrouw is net een broedmachine! Zei zijn vrouw.

Afbeelding

Het kwetste me enorm om te horen hoe de vrouwen in Sunset Valley over me dachten. Zou iedereen er zo over denken? Maar toen hoorde ik hoe Geoff het voor me opnam. Sofie is anders 100 x meer vrouw dan jou, ze heeft wat pech gehad met mannen en misschien wat verkeerde keuzes gemaakt, maar ze is in ieder geval elke man trouw geweest. En voor wat ons huwelijk betreft, voor mij is die voorbij.

Afbeelding

Ik moest even slikken, het was zo lief dat Geoff het voor me opnam, maar het was niet helemaal waar. Ik had een kind van Mike, terwijl ik iedereen vertelde dat Uweno van Meteo was. Maar ik kon nu niet meer terug.

Afbeelding

Sofie, ik ben zo blij dat ik hier mag blijven, je bent echt een goede vriendin en een geweldige vrouw, zei Geoff terwijl hij me een dikke knuffel gaf.

En zo bleef Geoff een tijdje bij ons, hij kon het goed vinden met de kinderen. Hij was ook gek op kinderen en dat terwijl hij er zelf geen had.

Afbeelding

Uweno groeide op naar kind.

Afbeelding

En natuurlijk verscheen Mike weer.

Afbeelding

Uweno groeide op met de eigenschap Kattenliefhebber.

Afbeelding

Ik had zo veel lol met Geoff, hij poseerde voor me.

Afbeelding

En hij was bij me tijdens de bevalling.

Afbeelding

En hij bracht me naar het ziekenhuis in zijn dure sportauto.

Afbeelding

Victor werd geboren met de eigenschappen Dapper en Excentriek.

Afbeelding

Wouter werd geboren met de eigenschappen Neuroot en Klunzig en Xavier werd geboren met de eigenschappen Bankhanger en Houdt van Warmte.

Afbeelding

Toen we thuis kwamen, was er iets verschrikkelijks aan de hand, Uweno had vlam gevat!

Afbeelding

En die ellendige dood kwam hem halen.

Afbeelding

Neeeeee! Mijn baby! Riep ik in paniek. Dood, alsjeblieft, je hebt me al zoveel afgenomen, spaar mijn kindje! En zeg alsjeblieft niet dat zijn tijd is gekomen.

Afbeelding

Ik wil er voor deze ene keer wel om schaken, zei de dood. Maar alleen vanwege het kind zijn vader, ik wil geen ruzie met de zoon van zo een machtig man. Geoff, durf je de uitdaging aan? Als je verliest, neem ik jullie beiden mee. Zei de dood met kille stem.

Afbeelding

Wat als de dood zou winnen, dan zou hij niet alleen mijn kindje meenemen, maar ook 1 van mijn beste vrienden.

Afbeelding

Maar Geoff won!

Afbeelding

Vooruit, zei de dood. Ik laat het kindje leven, maar ik zal snel terug komen! Geniet er dus nog maar even van. En toen was hij verdwenen.

Afbeelding

Afbeelding

En zoals hij beloofd had, kwam Uweno weer tot leven.

Afbeelding

W-wat is er gebeurd?

Afbeelding

Ik leef! Ik leef!

En zo kreeg Uweno een tweede kans.

Afbeelding

En kon hij erbij zijn toen Stefan en Tineke jongvolwassene werden.

Afbeelding

Stefan groeide op met de eigenschap Virtuoos.

Afbeelding

En Tineke groeide op met de eigenschap (deze houden jullie van mij tegoed).

Afbeelding

Ik vertelde Mateo dat Uweno er bijna geweest was.

Afbeelding

Maar dat de dood hem gespaard had dankzij Geoff en dankzij Mateo. Ik vroeg hem wat hij met de dood had.

Afbeelding

Sofie, gaat alles wel goed met je? Waar heb je het allemaal over? Ik snap dat de bijna dood ervaring van Uweno een schok voor je was, maar de dood bestaat toch helemaal niet? En toen drong het tot me door dat de dood Mike had bedoeld, hij wist wie zijn ware vader was!

Afbeelding

Stefan en Tineke gingen ondertussen op pad om hun eigen leventje te starten, hopelijk hadden zij meer geluk in het leven dan ik, zij waren iniedergeval niet vervloekt!

Afbeelding

Een paar maanden later konden Geoff en ik ons niet meer beheersen. We vonden elkaar ontzettend leuk.

Afbeelding

Ondanks dat Geoff toch een stuk ouder was.

Afbeelding

En we belandden samen in bed.

Afbeelding

Een paar weken later ging ik op bezoek bij Omar, hij had het helemaal gemaakt.

Afbeelding

Ik was zo blij om te zien dat het zo goed met hem ging.

Afbeelding

Hij was bezorgd om me.

Afbeelding

Ik stelde hem gerust, maar hij wilde me toch graag iets geven, een stukje onvoorwaardelijke liefde.

Afbeelding

Hij gaf me een puppy, hij had ze zelf gefokt.

Afbeelding

En toen kwam ik erachter dat ik zwanger was, dit keer van een tweeling, van Geoff.

Afbeelding

En de drieling vierden hun verjaardag.

Afbeelding

Victor

Afbeelding

Wouter

Afbeelding

En Xavier.

Afbeelding

We leerden ze praten.

Afbeelding

En lopen.

Afbeelding

En we maakten ze zindelijk.

Afbeelding

En toen werd Uweno een tiener, dat hij dit nog mee mocht maken!

Afbeelding

Uweno groeide op met de eigenschap Dramatisch.

Afbeelding

En weer was Mike aanwezig, het begon nu best wel op te vallen, hoeveel Uweno op hem leek.

Afbeelding

Geoff werd ziek, maar weigerde een arts te bezoeken, hij was immers zelf ook arts.

Afbeelding

En de weeën begonnen!

Afbeelding

Met de hulp van Geoff zou ik dit keer thuis bevallen.

Afbeelding

En het was een hele klus.

Afbeelding

Ylena (Baby 25!) werd geboren met de eigenschappen Hekel aan Buiten en Vriendelijk.

Afbeelding

Zachery werd geboren met de eigenschappen Houdt van Warmte en Einzelgänger.

Afbeelding

Geoff was zo blij dat ik hem 2 prachtige kinderen had geschonken.

Afbeelding

Dit is meer dan ik ooit had verwacht, zei hij blij!

Afbeelding

En daarom wil ik je iets vragen.

Afbeelding

Het zou voor mij een eer zijn, als je mijn vrouw wilt worden.

Afbeelding

Omdat we niet teveel aandacht wilden trekken en het voor ons allebei de 2e keer was dat we gingen trouwen besloten we het heel klein te houden en direct te trouwen. Hierbij wat foto's van het huwelijk.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

De drieling groeide op naar kind, Victor kreeg daarbij de eigenschap Overenthousiast.

Afbeelding

Wouter werd Opmerkzaam

Afbeelding

En Xavier kreeg een Hekel aan Kunst.

Afbeelding

Uweno werd een Jongvolwassene.

Afbeelding

Hij kreeg daarbij de eigenschap Hopeloze Romanticus.

Afbeelding

Hij leek in niets op Mateo.

Afbeelding

En in alles op Mike.

Afbeelding

En dus besloot ik ze de waarheid te vertellen, zodat Uweno zijn echte vader kon leren kennen.

Afbeelding

Het werd een geweldig feest.

Afbeelding

Uweno nam afscheid van onze hond.

Afbeelding

En ging zelf zijn eigen leven beginnen, het leven dat hij te danken had aan Geoff en Mike.

Afbeelding

Zo, Studententijd is binnen en geïnstalleerd. Dus die ga ik vol smart verkennen!

Baby 1: Annabel - Jongvolwassene - Humeurig/Genie/Houdt van buiten/Gedisciplineerd/Vegetariër - Vader: Stilles McGraw.
Baby 2: Bella - Jongvolwassene - Virtuoos/Excentriek/Kattenliefhebber/Bovennatuurlijke fan/Ambitieus - Vader: Xander Clavell.
Baby 3: Christiaan - Jongvolwassene - Neuroot/Genie/Excentriek/Ambitieus/Gedisciplineerd - Vader: Xander Clavell.
Baby 4: Daniëlle - Jongvolwassene - Gestoord/Vals/Bankhanger/Feestbeest/Bang voor water - Vader: Cyclon Sword.
Baby 5: Elise - Jongvolwassene - Genie/Virtuoos/Geluksvogel/Netjes/Einzelgänger - Vader: Cyclon Sword.
Baby 6: Ferdinand - Jongvolwassene - Atletisch/Virtuoos/Diva/Beeldige beeldhouwer/Avontuurlijk - Vader: Peter Langerak.
Baby 7: Gea - Jongvolwassene - Opmerkzaam/Neuroot/Overemotioneel/Geweldige zoener/dapper - Vader: Peter Langerak.
Baby 8: Hally - Jongvolwassene - Hekel aan buiten/Lichte slaper/Fotografenblik/geluksvogel/Bovennatuurlijk scepticus - Vader: Peter Langerak.
Baby 9: Ilse - Jongvolwassene - Humeurig/Artistiek/Makkelijk onder de indruk/feestbeest/bovennatuurlijk scepticus - Vader: Peter Langerak.
Baby 10: Jessica - Jongvolwassene - Klunzig/Dapper/Nachtbraker/Hengelaar/Hopeloze romanticus - Vader: Peter Langerak.
Baby 11: Kimberly - Jongvolwassene - Neuroot/Excentriek/Ambitieus/Avontuurlijk/Vriendelijk - Vader: Peter Langerak.
Baby 12: Lennard - Jongvolwassene - Goed/Hekel aan buiten/Zuinig/Verliezer/Groene vingers - Vader: Peter Langerak.
Baby 13: Miranda - Jongvolwassene - Gedisciplineerd/Houdt van warmte/Overemotioneel/Hekel aan kunst/Net - Vader: Maikel Bartels.
Baby 14: Noud - Jongvolwassene - Houdt van warmte/Vriendelijk/Vals/Goed gevoel voor humor/Feestbeest - Vader: Maikel Bartels.
Baby 15: Omar - Jongvolwassene - Vriendelijk/Artistiek/Workaholic/Overenthousiast/Beeldige Beeldhouwer - Vader: VJ Alvi.
Baby 16: Priscilla - Jongvolwassene - Gestoord/Einzelgänger/Virtuoos/Vriendelijk/Bovennatuurlijke fan - Vader: VJ Alvi.
Baby 17: Quincy - Jongvolwassene - Gestoord/Slons/Technofoob/Kattenliefhebber/Klunzig - Vader: VJ Alvi.
Baby 18: Rosanne - Jongvolwassene - Neuroot/Artistiek/Overenthousiast/Goed/Geboren Kok - Vader: VJ Alvi.
Baby 19: Stefan - Jongvolwassene - Dapper/Vals/Nachtbraker/Groene Vingers/Virtuoos - Vader: Meteo Verrein Stuart.
Baby 20: Tineke - Jongvolwassene - Virtuoos/Klunzig/Overemotioneel/Geboren Verkoopster - Vader: Meteo Verrein Stuart.
Baby 21: Uweno - Jongvolwassene - Gedisciplineerd/Dapper/Kattenliefhebber/Dramatisch/Hopeloze Romanticus - Vader: Mike van Dorst.
Baby 22: Victor - Kind - Dapper/Excentriek/Overenthousiast - Vader: Mateo Verrein Stuart.
Baby 23: Wouter - Kind - Neuroot/Klunzig/Opmerkzaam - Vader: Mateo Verrein Stuart.
Baby 24: Xavier - Kind - Bankhanger/Houdt van Warmte/Hekel aan Kunst - Vader: Mateo Verrein Stuart.
Baby 25!: Ylena - Baby - Hekel aan Buiten/Vriendelijk - Vader: Geoffrey Landgraaf.
Baby 26: Zachery - Baby - Houdt van Warmte/Einzelgänger
Simdessy
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
143
Lid geworden op:
di 18 sep 2012, 16:24

Re: De 100 Baby's van Sofie Bergendam

Update 17: Aan al het goede komt een einde.

Sunset Valley had zijn eerste universiteit geopend. De Mascotte kwam langs om me te informeren over de mogelijkheden.

Afbeelding

Zelf dacht ik er niet meer aan om te gaan studeren, maar het was een goede mogelijkheid voor mijn kinderen om te investeren in hun toekomst.

Afbeelding

De roddels werden me toch echt teveel, ik was een publiek figuur geworden en ik werd publiekelijk aan de schandpaal genageld. Ik besloot een rechtszaak aan te spannen, die ik won.

Afbeelding

Van dat geld, en met hulp van het geld van Geoff legden we de tuin aan.

Afbeelding

Op een dag kwam Hank Goddart op visite, ik kon hem al een tijdje en we konden het goed met elkaar vinden.

Afbeelding

Hij had een ontzettend goed gevoel voor humor.

Afbeelding

De drieling groeide op naar Tiener en Victor kreeg daarbij de eigenschap Kattenliefhebber.

Afbeelding

Wouter werd Flirtvrij.

Afbeelding

En Xavier werd Goed.

Afbeelding

De tweeling groeide op naar Peuter. Ylena:

Afbeelding

En Zachery:

Afbeelding

En ik bleek alweer zwanger te zijn van een tweeling van Geoff.

Afbeelding

Ons leven ging zijn gangetje. Ik was blij met Geoff, bij hem had ik het gevoel dat ik veilig was. Hij bood me veiligheid en stabiliteit. Ik hield niet van hem zoals ik van Peter had gehouden, misschien was het wel helemaal geen liefde.

Afbeelding

We leerden de Peuters praten.

Afbeelding

En lopen.

Afbeelding

En de tieners bereiden zich voor op hun toekomst.

Afbeelding

Na het nemen van de test besloten ze een aantal vaardigheden bij te gaan leren.

Afbeelding

Ik was een geweldige beeldhouwer, maar door de zwangerschappen wilde ik toch liever iets doen waarbij ik rustig aan kon doen. Geoff was een schrijver, dus ik besloot ook eens een boek te gaan schrijven. En met succes!

Afbeelding

De drieling werd Jongvolwassen. Victor kreeg daarbij de eigenschap Gestoord.

Afbeelding

Het werd een geweldig feest!

Afbeelding

Wouter kreeg de eigenschap Nooit Naakt.

Afbeelding

En Xavier werd een Paardenliefhebber.

Afbeelding

En volgens mij was Kimberley, één van mijn oudere dochters ook zwanger. Maar ze wilde het nog niet toegeven.

Afbeelding

Geoff zijn oudere zoon, van zijn huwelijk met Nancy was ook op ons feestje.

Afbeelding

Mateo was voor de laatste keer aanwezig op een feestje. Nu de drieling jongvolwassen was geworden, gingen zijn laatste kinderen bij mij uit huis. Onze band was nog erger verslechtert toen ik met Geoff was getrouwd.

Afbeelding

Het was echt een geslaagd feest. En ik had er weer drie geweldige volwassen zonen bij.

Afbeelding

Nog dezelfde avond namen ze afscheid en trokken ze met z'n drieën in hun eigen huisje.

Afbeelding

Afbeelding

Toen, op een avond, Geoff was druk met zijn boek bezig.

Afbeelding

Mijn weeën begonnen. Geoff en ik hadden besloten dat ik gewoon weer thuis zou bevallen.

Afbeelding

Anastacia werd geboren met de eigenschappen Einzelgänger en Houdt van Kou.

Afbeelding

En Bobby met de eigenschappen Lichte Slaper en Slons.

Afbeelding

Ik had nu 28 kinderen gekregen, maar ik zag er gelukkig nog steeds goed uit.

Afbeelding

Geoff en mijn eerste kindjes werden Kind. Ylena groeide op met de Eigenschap Verliezer.

Afbeelding

En Zachery kreeg de eigenschap Nooit Naakt.

Afbeelding

En toen plots, greep Geoff naar zijn hart. Ik kon het niet geloven.

Afbeelding

Geoff had een hartaanval. Het zat er al een tijdje aan te komen, hij wist dat zijn hart slecht was, maar hij had mij niets verteld. Hij had me niet ongerust willen maken en hij dacht dat als ik het niet wist, we gewoon samen van het leven konden genieten.

Afbeelding

Oh Geoff, huilde ik.

Afbeelding

En al onze kinderen dan?

Afbeelding

Hoe kon je me dit aan doen?

Afbeelding

Ylena en Zachery begonnen ook onbeheersbaar te huilen.

Afbeelding

Had ook Geoff dan niet echt van me gehouden? In ieder geval niet genoeg om me de waarheid te vertellen. Ik voelde me gebruikt.

Afbeelding

En toen verscheen de dood.

Afbeelding

Hallo Geoff, jouw tijd is gekomen, zei hij met kille stem.

Afbeelding

Bedankt voor de tijd die je me nog hebt gegund, ik ben er klaar voor, zei Geoff.

Afbeelding

Alsjeblieft!!! Schreeuwde, gilde en huilde ik.

Afbeelding

Nee Sofie, ik heb je gezegd dat ik snel terug zou komen. Maar ik zal je iets vertellen, ik hoop dat je daar troost uit kunt halen. Jou kom ik nog lang niet halen! Zei de dood, die nu minder kil klonk. En toen verdween hij.

Afbeelding

Ik troostte Ylena.

Afbeelding

En Zachery.

Afbeelding

We hadden eigenlijk een dubbel feestje gepland, want ook Anastacia en Bobby waren jarig. Maar ik was zo verdrietig dat Anastacia opgroeide naar Peuter terwijl ik in een hoekje stond te huilen.

Afbeelding

Nog steeds ontroostbaar, kon ik het nog net opbrengen om Bobby te helpen op te groeien.

Afbeelding

Hij werd een schattige Peuter.

Afbeelding

Nu stond ik er dus alleen voor en Geoff had al die tijd geweten dat dat zou gebeuren. Ik was verdrietig en kwaad tegelijk. Nu moest ik in mijn eentje de peuters leren praten.

Afbeelding

En het ergste vond ik nog dat hij het hart van Ylena en Zachery had gebroken.

Afbeelding

Ook onze lieve pup Lao groeide op.

Afbeelding

Naar een volwassen hondje.

Afbeelding

Afbeelding

Miraj Alvi nodigde me uit om naar het park te komen, net nadat ik erachter was gekomen dat ik zwanger was van Geoff.

Afbeelding

Ik kon hem nog niet zo lang en had eerst geen zin, maar uiteindelijk besloot ik dat de buitenlucht me misschien wel goed zou doen.

Afbeelding

Maar het begon te regenen en ik voelde me al zo gekwetst en verraden, dat ik in huilen uit barstte.

Afbeelding

Miraj was ontzettend lief en troostte me, hij zei: Het geeft niets, ik breng je wel naar huis.

Afbeelding

Ik besloot me maar te stortten op de verzorging van de kinderen en ze te leren lopen.

Afbeelding

Ik ging even in de keuken zitten om bij te komen van deze lange dag, toen plots..

Afbeelding

De geest van Geoff verscheen.

Afbeelding

G-G-Geoff? Ben jij het echt?

Afbeelding

Je krijgt weer een tweeling, zei ik met gemixte gevoelens.

Afbeelding

Waarom heb je me niets verteld, hoe kon je me dit aan doen? snikte ik. Sofie het spijt me, maar ik wilde gewoon nog even genieten van het leven. Toen de dood kwam voor Uweno, was ik er net achter dat ik een ernstige hartaandoening had, toen de dood zei dat hij snel terug zou komen, wist ik dat ik niet lang meer te leven had, zei hij.

Afbeelding

De winter zat er weer aan te komen.

Afbeelding

En de 2e tweeling van mij en Geoff groeide op naar Kind. Anastacia kreeg daarbij de eigenschap Sterrenkwaliteit.

Afbeelding

En Bobby werd een Geluksvogel.

Afbeelding

En toen begonnen mijn weeën.

Afbeelding

Ik had nog nooit een kind gekregen zonder Geoff. Hij was altijd mijn arts geweest. Ik vond het doodeng en besloot naar het ziekenhuis te gaan.

Afbeelding

Maar de bevalling verliep voorspoedig en Catharina werd geboren met de eigenschappen Vals en Artistiek.

Afbeelding

Donny werd geboren met de eigenschappen Houdt van Kou en Gestoord.

Afbeelding

Ik had nu 4 kinderen en 2 baby's in huis en dat was best druk.

Afbeelding

Hank kwam onverwachts langs.

Afbeelding

Hij vond het vreselijk wat er gebeurd was.

Afbeelding

Ik wilde me richten op de toekomst. En ik had me voorgenomen geen man meer te vertrouwen, voorlopig in ieder geval.

Afbeelding

Maar er moesten wel 100 baby's komen, anders zou ik nooit gelukkig zijn.

Afbeelding

Ondanks dat Hank getrouwd was, werden we steeds closer.

Afbeelding

Maar verliefd was ik niet, hij was een goede vriend en ik was verscheurd door verdriet. (Hier wat foto's van de hitte van het hart zoen. Een geweldige nieuwe zoen, die ik het mooist vindt.)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En met deze zoen, kreeg ik Hank zover dat hij zijn vrouw bedroog.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ik wist zeker dat ik de 100 baby's in mijn eentje wilde krijgen, geen man meer voor mij. Ik had Bonehilde om me te helpen, ze leerde Lao ook allemaal trucjes, zoals dood liggen.

Afbeelding

Onze 1e tweeling werd Tiener, Ylena kreeg daarbij de eigenschap Net.

Afbeelding

En Zachery werd een Geboren Kok.

Afbeelding

Ik kwam erachter dat ik zwanger was van Hank.

Afbeelding

Het was inmiddels hartje winter.

Afbeelding

En op een mooie winterdag.

Afbeelding

Besloot ik Ilse Bergendam op te zoeken.

Afbeelding

Ondanks al mijn verdriet, genoot ik van mijn zwangerschap.

Afbeelding

Ilse begroette me blij.

Afbeelding

Hoe is het nu met je mam? Vroeg ze. Ben je al een beetje over Geoff heen? Maak je geen zorgen, zei ik. Ik heb geen man nodig. Och mam, zei ze.

Afbeelding

Ik weet wat jij nodig hebt, zei ze opgewekt en ze duwde me een baby poesje in mijn armen. Zorg er goed voor, zei ze.

Afbeelding

Hank zijn geheime baby groeide groter en groter in mijn buik, zal ik het hem vertellen? dacht ik.

Afbeelding

Maar veel tijd om daarover na te denken had ik niet met zoveel kinderen. Catharina groeide op naar Peuter.

Afbeelding

En ook haar tweelingbroer Donny werd een Peuter.

Afbeelding

Anastacia groeide op naar Tiener en kreeg daarbij de eigenschap Neuroot.

Afbeelding

En ook haar tweelingbroer Bobby groeide op en werd een Sociale Vlinder.

Afbeelding

En tijdens dat feestje begonnen mijn weeën.

Afbeelding

Hank zijn dochter Esther werd geboren met de eigenschappen Artistiek en Bankhanger.

Afbeelding

En ik had het druk om de peuters te leren praten.

Afbeelding

En lopen...

Afbeelding

Ylena groeide op naar Jongvolwassene en kreeg daarbij de eigenschap Nooit Naakt.

Afbeelding

Ook Zachery werd een Jongvolwassene en hij kreeg een Goed Gevoel voor Humor, ze verhuisden samen naar een klein huisje even verderop.

Afbeelding

Ik keek eens goed naar de gasten, Mike was er ook, en een oudere man, die ontzettend veel op Mike leek.

Afbeelding

Sofie, ik wil je graag aan iemand voorstellen, zei Mike.

Afbeelding

Dit is mijn vader Derek, hij kan je helpen.

Afbeelding

Dus jij bent dat meisje die mijn zoon vervloekt heeft om 100 baby's te krijgen? vroeg Derek.

Afbeelding

Hij moest erom lachen.

Afbeelding

Ik werd een beetje boos, stond hij me nu gewoon uit te lachen?

Afbeelding

Ik zal er even wat oude boeken op na moeten slaan, maar ik denk dat ik wel een oplossing kan vinden, zei Derek.

Afbeelding

Na het feestje stonden Derek en Mike nog even stiekem in de tuin te overleggen.

Afbeelding

Mike, je snapt toch wel dat dit heel lastig gaat worden, waarom zou ik mijn tijd verdoen om jouw problemen op te lossen? zei Derek.

Afbeelding

Alstublieft vader, ik heb een grote fout gemaakt, smeekte Mike. Ik zal erover nadenken, zei Derek.

Afbeelding

Het was een koude winter, met een dik pak sneeuw. (Schattig die katten oortjes!)

Afbeelding

Ik hoorde een tijdje niets van Derek of van Mike.

Afbeelding

En alles ging zijn gangetje.

Afbeelding

Esther groeide op naar Peuter.

Afbeelding

En ik leerde Miraj een beetje beter kennen.

Afbeelding

En nog een beetje beter.

Afbeelding

Ik was een beetje grieperig en stortte me volledig op het schrijven.

Afbeelding

Terwijl Bobby me hielp om Esther te leren lopen en praten.

Afbeelding

Volgens mij was Miraj verliefd op me, hij was niet meer bij me weg te slaan.

Afbeelding

Onze 2e tweeling werd ook Jongvolwassen. Anastacia groeide op met de eigenschap Artistiek.

Afbeelding

En Bobby werd Onweerstaanbaar (en bleef kaal). Ook zij zouden samen in een huisje verderop trekken.

Afbeelding

En ik kwam erachter dat ik zwanger was van Miraj.

Afbeelding

Derek sprak me aan. Het gaat iets lastiger worden als ik had verwacht, zei hij.

Afbeelding

Mijn idiote zoon heeft een vrij lastige spreuk gebruikt, het gaat me veel tijd en werk kosten om deze ongedaan te maken..., zei hij.

Afbeelding

Ik wil je er best voor betalen, ik heb nog wel wat geld. Geoff heeft me goed verzorgd achter gelaten en desnoods verkoop ik het huis, zei ik wanhopig.

Afbeelding

Ik zal erover nadenken, zei Derek en hij vertrok.

Afbeelding

Als ik niet schreef, bracht ik zoveel mogelijk tijd door met mijn gezin. Bonehilde was echt een deel van mijn gezin geworden. Ze deed zoveel voor me.

Afbeelding

Maar ik liet haar niet alles doen, Lao had vlooien opgelopen.

Afbeelding

Dus gaf ik hem een vlooienbad. Ik was dol op onze huisdieren.

Afbeelding

Ons katje groeide op.

Afbeelding

En werd een volwassen kat.

Afbeelding

31 Baby's!!

Baby 1: Annabel - Jongvolwassene - Humeurig/Genie/Houdt van buiten/Gedisciplineerd/Vegetariër - Vader: Stilles McGraw.
Baby 2: Bella - Jongvolwassene - Virtuoos/Excentriek/Kattenliefhebber/Bovennatuurlijke fan/Ambitieus - Vader: Xander Clavell.
Baby 3: Christiaan - Jongvolwassene - Neuroot/Genie/Excentriek/Ambitieus/Gedisciplineerd - Vader: Xander Clavell.
Baby 4: Daniëlle - Jongvolwassene - Gestoord/Vals/Bankhanger/Feestbeest/Bang voor water - Vader: Cyclon Sword.
Baby 5: Elise - Jongvolwassene - Genie/Virtuoos/Geluksvogel/Netjes/Einzelgänger - Vader: Cyclon Sword.
Baby 6: Ferdinand - Jongvolwassene - Atletisch/Virtuoos/Diva/Beeldige beeldhouwer/Avontuurlijk - Vader: Peter Langerak.
Baby 7: Gea - Jongvolwassene - Opmerkzaam/Neuroot/Overemotioneel/Geweldige zoener/dapper - Vader: Peter Langerak.
Baby 8: Hally - Jongvolwassene - Hekel aan buiten/Lichte slaper/Fotografenblik/geluksvogel/Bovennatuurlijk scepticus - Vader: Peter Langerak.
Baby 9: Ilse - Jongvolwassene - Humeurig/Artistiek/Makkelijk onder de indruk/feestbeest/bovennatuurlijk scepticus - Vader: Peter Langerak.
Baby 10: Jessica - Jongvolwassene - Klunzig/Dapper/Nachtbraker/Hengelaar/Hopeloze romanticus - Vader: Peter Langerak.
Baby 11: Kimberly - Jongvolwassene - Neuroot/Excentriek/Ambitieus/Avontuurlijk/Vriendelijk - Vader: Peter Langerak.
Baby 12: Lennard - Jongvolwassene - Goed/Hekel aan buiten/Zuinig/Verliezer/Groene vingers - Vader: Peter Langerak.
Baby 13: Miranda - Jongvolwassene - Gedisciplineerd/Houdt van warmte/Overemotioneel/Hekel aan kunst/Net - Vader: Maikel Bartels.
Baby 14: Noud - Jongvolwassene - Houdt van warmte/Vriendelijk/Vals/Goed gevoel voor humor/Feestbeest - Vader: Maikel Bartels.
Baby 15: Omar - Jongvolwassene - Vriendelijk/Artistiek/Workaholic/Overenthousiast/Beeldige Beeldhouwer - Vader: VJ Alvi.
Baby 16: Priscilla - Jongvolwassene - Gestoord/Einzelgänger/Virtuoos/Vriendelijk/Bovennatuurlijke fan - Vader: VJ Alvi.
Baby 17: Quincy - Jongvolwassene - Gestoord/Slons/Technofoob/Kattenliefhebber/Klunzig - Vader: VJ Alvi.
Baby 18: Rosanne - Jongvolwassene - Neuroot/Artistiek/Overenthousiast/Goed/Geboren Kok - Vader: VJ Alvi.
Baby 19: Stefan - Jongvolwassene - Dapper/Vals/Nachtbraker/Groene Vingers/Virtuoos - Vader: Meteo Verrein Stuart.
Baby 20: Tineke - Jongvolwassene - Virtuoos/Klunzig/Overemotioneel/Geboren Verkoopster - Vader: Meteo Verrein Stuart.
Baby 21: Uweno - Jongvolwassene - Gedisciplineerd/Dapper/Kattenliefhebber/Dramatisch/Hopeloze Romanticus - Vader: Mike van Dorst.
Baby 22: Victor - Jongvolwassene - Dapper/Excentriek/Overenthousiast/Kattenliefhebber/Gestoord - Vader: Mateo Verrein Stuart.
Baby 23: Wouter - Jongvolwassene - Neuroot/Klunzig/Opmerkzaam/Flirtvrij/Nooit Naakt - Vader: Mateo Verrein Stuart.
Baby 24: Xavier - Jongvolwassene - Bankhanger/Houdt van Warmte/Hekel aan Kunst/Goed/Paardenliefhebber - Vader: Mateo Verrein Stuart.
Baby 25!: Ylena - Jongvolwassene - Hekel aan Buiten/Vriendelijk/Verliezer/Net/Nooit Naakt - Vader: Geoffrey Landgraaf.
Baby 26: Zachery - Jongvolwassene - Houdt van Warmte/Einzelgänger/Nooit Naakt/Geboren Kok/Goed Gevoel voor Humor - Vader: Geoffrey Landgraaf.
Baby 27: Anastacia - Jongvolwassene - Vader: Geoffrey Landgraaf.
Baby 28: Bobby - Jongvolwassene - Lichte Slaper/Slons/Geluksvogel/Sociale Vlinder/Onweerstaanbaar - Vader: Geoffrey Landgraaf.
Baby 29: Catharina - Kind - Vals/Artistiek/Fotografenblik - Vader: Geoffrey Landgraaf.
Baby 30: Donny - Kind - Houdt van Kou/Gestoord/Hengelaar - Vader: Geoffrey Landgraaf.
Baby 31: Esther - Kind - Vader: Hank Goddart.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie