Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

244 berichten • Pagina 3 van 13

Simdessy
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
143
Lid geworden op:
di 18 sep 2012, 16:24

Re: De 100 Baby's van Sofie Bergendam

De update is in de maak! Hoop dat ik hem het weekend kan plaatsen.
Momenteel lig ik echter zwaar vermoeid met een longontsteking op de bank en in mijn bed en kan ik nog niet veel. Hoop dat mijn vriend dit weekend een laptop haalt, dan gaat de update zeker lukken.

Wel erg leuke reacties allemaal! Wilde jullie daarom ook laten weten dat ik de moed niet opgegeven heb!
Simdessy
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
143
Lid geworden op:
di 18 sep 2012, 16:24

Re: De 100 Baby's van Sofie Bergendam

Het heeft lang geduurd voor ik hersteld was en ik simde aleen nog op de laptop waar Sofie Bergendam helaas niet opstaat. Nu mijn computer een nieuw plekje heeft en ik weer bij Sofie kan ben ik van plan deze week nog een update te plaatsen:D!
Simdessy
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
143
Lid geworden op:
di 18 sep 2012, 16:24

Re: De 100 Baby's van Sofie Bergendam

Dit wordt een iets andere update als normaal en een vrij lange. Ik moet zelf weer even in het verhaal komen en ik wil bij zijn met waar ik ben met spelen.

Ik wens jullie veel plezier met lezen.

Update: 10 Een onvermijdelijk drama

Als ik nu terug kijk zie ik in hoe naïef ik was. Ik dacht gelukkig te kunnen zijn. Ik dacht niet na, ik was gevangen in een moment van puur geluk. Tenminste dat dacht ik. Maar de vloek, de vloek zou mij nooit toestaan gelukkig te zijn.

Afbeelding

En nu zie ik alleen nog maar de pijn, de pijn en het verdriet. Het is moeilijk om te vertellen, maar toch wil ik het jullie graag vertellen. Misschien omdat ik dan alles weer helder kan zien, misschien helpt het mij dit grote verdriet te verwerken.

Maar waar moet ik beginnen? Ik probeer te beginnen bij Gea. Gea groeide op naar Peuter.

Afbeelding

Ook Daniëlle en Elise groeiden op, naar tiener.

Afbeelding

Daniëlle kreeg daarbij de eigenschap Feestbeest en Elise Netjes.

En Peter en ik -snik-, we waren zo gelukkig!

Afbeelding

En hij was een geweldige vader.

Afbeelding

Bella en Christiaan groeiden op naar Jongvolwassene.

Afbeelding

Bella kreeg de eigenschap Ambitieus en Christiaan Gedisciplineerd.
Ze zochten samen een huisje waar ze konden gaan wonen.

Afbeelding

Het deed me verdriet mijn kinderen te zien vertrekken, maar wat wist ik toen van pijn en verdriet.

Ik was weer zwanger.

Afbeelding

Gea groeide op naar kind en kreeg de eigenschap Overemotioneel.

Afbeelding

Ferdinand groeide op naar tiener met de eigenschap Beeldige Beeldhouwer.

Afbeelding

En Peter en ik waren nog steeds zo gelukkig.

Afbeelding

Er was geen vuiltje aan de lucht, we hadden nooit kunnen weten wat ons te wachten stond. Vooral niet toen Ilse en Hally werden geboren.

Afbeelding

We hadden 4 kinderen samen en Peter was gek op alle kinderen, ook degenen die niet van hem waren.

Afbeelding

En we konden nog steeds niet van elkaar afblijven, hij was als een droom, maar nu zie ik in dat dromen niet eeuwig kunnen duren, ooit wordt je wakker en het enige dat dan overblijft is de pijn en het verdriet. De hoop dat wanneer je weer gaat slapen, de droom verder gaat. Maar dat is alleen maar hoop.

Afbeelding

Daniëlle groeide op naar jongvolwassene en kreeg de eigenschap Bang voor water.

Afbeelding

Ook haar tweelingzus Elise groeide op en kreeg de eigenschap Einzelgänger.

Afbeelding

Dezelfde avond vroeg Peter mij ten huwelijk.

Afbeelding

Het was een geweldige timing, Daniëlle en Elise zouden uit huis gaan en daardoor bleven Peter en ik achter met de kinderen die van ons samen waren.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

We konden ons geluk niet op. We hadden eindelijk allebei iemand die van ons hield en een gezinnetje. Het leven kon niet mooier, we zouden voor altijd gelukkig zijn, of toch niet....?

Dezelfde avond besloot Peter om een heerlijk verfrissende duik te nemen, dat deed hij wel vaker en daar genoot hij echt van.

Afbeelding

Hij was echter al bijna 2 uur aan het zwemmen, toen ik besloot toch maar een kijkje te gaan nemen. Hij zwom wel vaker ruim een uur, maar 2 uur was toch wel erg lang....

Afbeelding

En wat ik daar aantrof brak mijn hart. Peter dreef roerloos in het zwembad. Ik viste hem uit het water en belde een ambulance, maar ik was al te laat...

Afbeelding

De dood verscheen...

Afbeelding

Gea, Ferdinand en ik smeekten hem om Peter het leven terug te geven. We konden niet zonder hem, we hielden zo veel van hem.

Afbeelding

Maar de dood was onverbiddelijk. Hij zei dat Peter zijn tijd nu eenmaal was gekomen en dat er niets aan te doen was. Ik barste in tranen uit. Ik vroeg de dood om mijn leven te nemen en Peter hier te laten. Maar het had geen nut. Volgens de dood was mijn tijd nog niet gekomen, nog lang niet merkte hij sarcastisch op.

Hij riep de geest van Peter bij zich en verdween samen met hem. Hij liet mij achter, wanhopig en met een gebroken hart en 4 kinderen. En wij moesten verder, verder zonder Peter, hoe zouden we het ooit zonder hem redden?

Maar hoe hard het ook was, het leven ging gewoon door. Dat kon je niet zomaar stop zetten.

Afbeelding

En dus groeiden Hally en Ilse op naar Peuter.

Afbeelding

Ik storte mij op het verzorgen van de kinderen, zij waren het enige wat ik nog had. En ik was het enige dat zij nog hadden. Ferdinand was een enorme steun, hoewel hij het zelf ook zwaar had met de dood van zijn vader.

Afbeelding

En toen kwam ik erachter dat ik ook nog zwanger was. Zwanger van Peter! Maar ik kon het niet over mijn hart verkrijgen deze kindjes weg te laten halen. Zij waren het nalatenschap van Peter, het enige wat ik nog van hem had. Zelfs toen bij de echo bleek dat het een drieling was, was ik nog vastbesloten ze te houden. Ookal was ik overmant door verdriet en wist ik niet hoe ik ooit voor drie baby's moest zorgen in mijn eentje.

De dag van de begrafenis was aangebroken. Eén gast trok mijn aandacht, ik wist zeker dat ik hem niet uitgenodigd had....

Afbeelding

Het was Mike, Ik ben er voor je, ik vindt het zo erg....

Afbeelding

Ik vloog hem in zijn armen en huilde uit op zijn schouder, het voelde zo vertrouwd.

Afbeelding

De dag is voor mij in een waas voorbij gegaan, ik kon niet nadenken, niet over de vloek. Achteraf had ik Mike van alles willen vragen, over de vloek. Had de vloek mij mijn geluk af genomen, was Peter daarom dood?

Maar ik had geen tijd om hierbij stil te staan, het leven ging door en de kinderen groeiden snel op.

Afbeelding

Gea werd een tiener en kreeg hierbij de eigenschap Geweldige zoener.

Gea en Ferdinand hielpen me met de peuters, ik was inmiddels hoog zwanger, depressief en moest bedrust houden. Mijn bloeddruk was enorm hoog. Zonder Gea en Ferdinand had ik het nooit gered!

Afbeelding

Ik werd al vroeg opgenomen in het ziekenhuis en de drieling werd te vroeg geboren. Maar we mochten al snel naar huis, ook al wist ik niet meer wat thuis was zonder Peter. Ik had nog zo een verdriet.

Afbeelding

De drieling bestond uit 2 meisjes en een jongetje: Jessica, geboren met de eigenschappen Klunzig en Dapper, Kimberly, geboren met de eigenschappen Neuroot en Excentriek en Lennard, geboren met de eigenschappen Goed en Hekel aan buiten.

Ik besloot om te stoppen met schilderen, ik kon mezelf er gewoon niet meer toe zetten nu Peter er niet meer was. Ik ontdekte het beeldhouwen en was daar soms dag en nacht mee bezig.

Afbeelding

Hally en Ilse groeiden op naar kind.

Afbeelding

En Ferdinand groeide op naar Jongvolwassene, hij kreeg hierbij de eigenschap Avontuurlijk.

Afbeelding

Ferdinand wilde graag bij mij blijven, maar ik had Gea en ik begon steeds iets meer over de dood van Peter heen te komen. Dus ik zei dat hij gewoon op zichzelf moest gaan wonen en zijn leven moest beginnen. Na vele discussies besloot hij dan toch uit huis te gaan.

Ik besloot om de vloek op te heffen. Als Peter dood was gegaan door de vloek en er geen manier was om de vloek te doorbreken, betekende dat dus dat ik 100 baby's moest krijgen, voordat ik ooit echt gelukkig kon zijn. Dus zette ik een advertentie voor een donor.

Afbeelding

Maikel Bartels reageerde op mijn oproep. Hij was verbaasd het huis vol kinderen te zien. Hij had verwacht bij een kinderloze vrouw uit te komen. Ik verzekerde hem ervan dat mijn kinderwens toch echt nog heel groot was en vertelde hem over mijn overleden verloofde. Ik vertelde niets over de vloek, hier in Sunset Valley wisten de mensen niet dat heksen en dergelijke bestonden, en ik wilde Mailel niet afschrikken.

Zo nu ben ik weer helemaal bij :D . Ik hoop dat jullie het een leuke en niet al te rommelige update vinden. Vanaf nu ga ik het weer bijhouden, dat maakt het makkelijker :thumbup.

Nog even een overzichtje van alle kinderen en in welke levensfasen zij zich bevinden:

Baby 1: Annabel - Jongvolwassene - Humeurig/Genie/Houdt van buiten/Gedisciplineerd/Vegetariër - Vader: Stilles McGraw.
Baby 2: Bella - Jongvolwassene - Virtuoos/Excentriek/Kattenliefhebber/Bovennatuurlijke fan/Ambitieus - Vader: Xander Clavell.
Baby 3: Christiaan - Jongvolwassene - Neuroot/Genie/Excentriek/Ambitieus/Gedisciplineerd - Vader: Xander Clavell.
Baby 4: Daniëlle - Jongvolwassene - Gestoord/Vals/Bankhanger/Feestbeest/Bang voor water - Vader: Cyclon Sword.
Baby 5: Elise - Jongvolwassene - Genie/Virtuoos/Geluksvogel/Netjes/Einzelgänger - Vader: Cyclon Sword.
Baby 6: Ferdinand - Jongvolwassene - Atletisch/Virtuoos/Diva/Beeldige beeldhouwer/Avontuurlijk - Vader: Peter Langerak.
Baby 7: Gea - Tiener - Opmerkzaam/Neuroot/Overemotioneel/Geweldige zoener - Vader: Peter Langerak.
Baby 8: Hally - Kind - Hekel aan buiten/Lichte slaper/Fotografenblik - Vader: Peter Langerak.
Baby 9: Ilse - Kind - Humeurig/Artistiek/Makkelijk onder de indruk - Vader: Peter Langerak.
Baby 10: Jessica - Baby - Klunzig/Dapper - Vader: Peter Langerak.
Baby 11: Kimberly - Baby - Neuroot/Excentriek - Vader: Peter Langerak.
Baby 12: Lennard - Baby - Goed/Hekel aan buiten - Vader: Peter Langerak.
Simdessy
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
143
Lid geworden op:
di 18 sep 2012, 16:24

Re: De 100 Baby's van Sofie Bergendam

Ik vond het ontzettend moeilijk om Peter te "vermoorden". Ik speel normaal alleen maar lieve zoetsappige verhaaltjes en heb mijn sims het liefst zo gelukkig en succesvol mogelijk. Ik speel bijvoorbeeld ook nooit met de eigenschap Vals. Dat is nou juist het leuke van een Challenge, je speelt nog eens op een andere manier en aangezien ik best een controlfreak ben is het best leuk de rest van de wereld ook een beetje te beïnvloeden.

Update 11: Het leven zonder Peter.

Na lang overleg besloot Maikel akkoord te gaan en me een baby te schenken. Er moesten wel allerlei papieren ondertekend worden, want hij wilde niet betrokken zijn bij of verantwoordelijk voor kinderen. Ik zou dus alleen de voogdij krijgen en hij nam overal afstand van.

Afbeelding

Dat vond ik prima, ik was nog steeds niet de oude na Peter zijn dood. Maar ik vroeg mij af of ik ooit wel weer de oude zou worden. Ik was toen zo naïef. De enige momenten waarop ik Peter even kon vergeten en mijn hoofd helemaal leeg kon maken was tijdens het beeldhouwen.

Afbeelding

Ik leefde in een waas vol pijn en leegte en het enigste dat mij op de been hield was de zorg voor de kinderen, Peter zijn kinderen. De drieling groeide al snel op naar Peuter.

Afbeelding

Ik bracht veel tijd met ze door, leerde ze praten.

Afbeelding

En samen met Gea leerde ik ze lopen.

Afbeelding

En maakten we ze zindelijk.

En toen werd Gea ook een jongvolwassene, ze kreeg daarbij de eigenschap Dapper en dat was ze ook geweest na de dood van Peter.

Afbeelding

Ik had inmiddels de inseminatie ondergaan en was zwanger van een tweeling van mijn donor Maikel. En opeens merkte ik dat iemand naast mij kwam staan.

Afbeelding

B-ben je zwanger? Vroeg Mike twijfelend.

Afbeelding

Waar bemoei je je mee? Vroeg ik boos. Door jou is Peter dood, wil je je nu ook nog met mijn leven bemoeien?

Afbeelding

Je begrijpt het verkeerd, Sofie.... De vloek is er niet verantwoordelijk voor dat Peter dood is. Hij is.... Hij zou... Stotterde Mike.

Afbeelding

Ga alsjeblieft weg, jij hebt hier niets te zoeken. Jij... Jij bent verantwoordelijk voor mijn ongeluk, mijn Peter, mijn arme Peter... Schreeuwde ik.

Afbeelding

Sofie, ik kan je helpen. Ik heb met mijn vader gepraat, ik weet de oplossing, laat me je helpen! Riep hij machteloos.

Afbeelding

Maar ik wilde niet luisteren. Ik gooide hem de deur uit. Ik kon niet geloven dat Peter niet dood was gegaan door de vloek. Want als dat niet de reden was, dan had zijn dood geen reden. Dan was hij gewoon dood gegaan, dan had het geen betekenis, en dat terwijl ik zoveel van hem hield. Hoe kon hij nou dood gaan terwijl ik zoveel van hem hield?

Gea verhuisde meteen toen ze een jongvolwassene was geworden. Ze had al eerder een huisje wezen te bemachtigen en dit was nu klaar voor haar. Het was tijd voor haar om haar vleugels uit te slaan.

Afbeelding

En weer ging er een kind van Peter de deur uit. Het voelde iedere keer alsof er weer een stukje in mij stierf, alsof Peter opnieuw dood ging.

Maar gelukkig had ik de tweeling en de drieling nog.

Afbeelding

Maar ook de tweeling groeide al snel op naar tiener. Hally kreeg daarbij de eigenschap Geluksvogel.

Afbeelding

En Ilse de eigenschap Feestbeest.

Afbeelding

Maikel zijn tweeling werd al snel geboren.

Afbeelding

Miranda met de eigenschappen Gedisciplineerd en Houdt van warmte en Noud met de eigenschappen Houdt van warmte en Vriendelijk.

Afbeelding

En de drieling groeide op naar kind.

Afbeelding

De blonde Jessica kreeg daarbij de eigenschap Nachtbraker, de donkere Kimberly Ambitieus en Lennard kreeg de eigenschap Zuinig.

Ondanks Peter zijn dood waren ze allemaal dol op het zwembad. Maar ik zorgde er altijd wel voor dat ik in de buurt was en niemand mocht alleen gaan zwemmen.

Afbeelding

Hally en Ilse werden jongvolwassen.

Afbeelding

Zij kregen beiden de eigenschap Bovennatuurlijke scepticus. En ze hadden samen een huisje gevonden om te gaan wonen.

Afbeelding

Nu had ik alleen de drieling nog. Het enigste dat ik over had van Peter. Was de vloek nu wel of niet de reden van zijn dood? Kon ik gelukkig worden?

VJ was een goede vriend en mijn steun en toeverlaat.

Afbeelding

Hij praatte met me.

Afbeelding

Troostte me.

Afbeelding

En we groeiden steeds dichter naar elkaar toe.

Afbeelding

Tot....

Afbeelding

De drieling werd tiener.

Afbeelding

Jessica kreeg daarbij de eigenschap Hengelaar, Kimberly Avontuurlijk en Lennard Verliezer. Ik had mijn mooiste jurk aan. Het deed pijn dat de laatste kinderen van Peter weer een stapje dichterbij uit huis gaan kwamen. Ik wist niet wat ik moest doen. Kon ik dat wel aan? Die nacht verloor ik mezelf, ik belandde in bed met VJ. En dat terwijl ik wist dat ik zo zwanger was en dat VJ een enorme player was. Wat wilde ik nu werkelijk? Geluk of 100 baby's? Maar... kon ik wel gelukkig zijn?
Simdessy
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
143
Lid geworden op:
di 18 sep 2012, 16:24

Re: De 100 Baby's van Sofie Bergendam

Update 12: De laatste kinderen van mijn geliefde Peter.

Miranda en Noud waren inmiddels allebei kind geworden.

Afbeelding

Miranda kreeg daarbij de eigenschap Overemotioneel en Noud Vals.

Mijn dokter Geoffrey Landgraaf kwam bij me langs.

Afbeelding

Hij had mij begeleid bij al mijn kinderen en wilde graag weten hoe het nu met me ging. Ook kwam hij wat urine ophalen voor een zwangerschapstest. Ik verteld hem over mijn dilemma, Peter zijn kinderen zouden gauw het huis uit gaan en ik wist me geen raad.

Afbeelding

Hij had een geweldig idee! De grond in Sunset Valley was momenteel erg goedkoop, waarom zou ik niet verhuizen en een nieuwe start maken? Hij kende veel mensen in de stad en zou eens rondbellen.

Afbeelding

Een paar dagen later kwam de uitslag van mijn zwangerschapstest, ik was weer zwanger! Dit kindje was van VJ en ik wist niet goed OF en HOE ik het hem moest vertellen. Ik besloot hier nog even mee te wachten.

Afbeelding

De tieners waren een enorme steun en hielpen me waar ze maar konden, zo repareerde Kimberly de tv, toen deze weer eens kapot ging.

Ik kreeg een telefoontje van Geoffrey, hij had een prachtig stukje grond gevonden. Hij gaf me het adres en ik ging er snel heen.

Afbeelding

Geoffrey kwam ook naar het stukje grond.

Afbeelding

Is het niet prachtig! Zei hij.

Afbeelding

Het is schitterend! Riep ik uit. Heb je dat uitzicht gezien? Het is gewoon niet te geloven.

Afbeelding

Een kennis van mij is makelaar, het staat nog niet op de markt. Hij wil er een eerlijke prijs voor hebben, ik denk dat het wel in jouw budget past, zei hij.

Afbeelding

Ik neem het! Riep ik. Ik zie mezelf hier wel opnieuw starten, er is ook een klein strandje beneden, aan de voet van de heuvel. Het is gewoon perfect!

Afbeelding

Ik bel meteen de makelaar en dan is dit stukje paradijs de jouwe, zei hij.

Afbeelding

Oh, Geoff! Je bent geweldig! Dank je wel!

Afbeelding

Jij en jouw prachtige kinderen verdienen een paradijsje, ik hoop dat je hier heel gelukkig zult worden, zei hij. Daarna namen we afscheid van elkaar. Ik zou binnenkort de papieren gaan tekenen en dan was dit geweldige stukje grond van mij. Ik zou uitzicht hebben over heel Sunset Valley en over de zee! Mooier kon gewoon niet! Wat was Geoffrey toch een geweldige man! Het was jammer dat hij zoveel ouder was, maar misschien konden we wel goede vrienden worden.

Mijn zwangerschap verliep dit keer erg moeizaam.

Afbeelding

Ik had zo een last van mijn rug, dat ik Geoffrey belde, hij kwam meteen langs en vertelde me dat er niets aan de hand was.

Afbeelding

Hij maakte me aan het lachen.

Afbeelding

En vertelde me dat ik me echt geen zorgen hoefde te maken.

Afbeelding

Geoffrey kwam nu regelmatig langs, hij kon het ook erg goed vinden met de kinderen.

Afbeelding

Hij kwam ook op de beruchte verjaardag van de drieling.

Afbeelding

De verjaardag waarop al mijn andere kinderen ook aanwezig waren, de laatste verjaardag die ze bij mij zouden vieren. Jessica kreeg daarbij de eigenschap Hopeloze romanticus, Kimberley Vriendelijk en Lennard kreeg Groene Vingers.

Afbeelding

Met z'n drieën gingen ze op weg naar hun eigen huisje.

Afbeelding

En dus bleef ik achter, zonder Peter's kinderen.

Afbeelding

De deal met het grondstuk was inmiddels rond en ik besloot langzaamaan alles in te pakken wat ik wilde houden en te verkopen wat ik niet meer wilde houden.

Afbeelding

Er werd al flink gebouwd op het nieuwe stukje grond, toen ik weeën kreeg en naar het ziekenhuis moest.

Afbeelding

Omar werd geboren met de eigenschappen Vriendelijk en Artistiek.

Afbeelding

Ik besloot meteen in mijn nieuwe huisje in te trekken, ookal was het nog niet helemaal af.

Afbeelding

VJ kwam langs en ik besloot hem toch te vertellen dat hij de vader was.

Afbeelding

Ik zei hem ook dat ik alle verantwoordelijkheid nam en dat ik verder niets van hem verwachtte.

Afbeelding

Hij was zo lief voor me en dus...

Afbeelding

Belanden we weer samen in bed. Oh, waar was ik toch mee bezig?

Afbeelding

Noud bleek een enorme aanleg voor schrijven te hebben.

Afbeelding

En Miranda was gek op schilderen.

Afbeelding

Omar was een lieve baby, hij huilde bijna nooit.

Afbeelding

Het nieuwe huis beviel ons goed en we voelden ons er al snel thuis.

Afbeelding

Omar groeide op naar Peuter, hij had prachtig blauw haar net als zijn vader.

Afbeelding

Ik maakte hem zindelijk.

Afbeelding

Leerde hem lopen en praten.

Afbeelding

En toen bleek ik weer zwanger te zijn van VJ.

Afbeelding

Miranda groeide op naar tiener en kreeg daarbij de eigenschap Hekel aan kunst.

Afbeelding

En ook Noud werd een tiener en kreeg daarbij de eigenschap Goed gevoel voor humor (links met de paardenstaart).

Afbeelding

En ik pakte langzaam het beeldhouwen weer op.

Afbeelding

Overzicht kinderen:

Baby 1: Annabel - Jongvolwassene - Humeurig/Genie/Houdt van buiten/Gedisciplineerd/Vegetariër - Vader: Stilles McGraw.
Baby 2: Bella - Jongvolwassene - Virtuoos/Excentriek/Kattenliefhebber/Bovennatuurlijke fan/Ambitieus - Vader: Xander Clavell.
Baby 3: Christiaan - Jongvolwassene - Neuroot/Genie/Excentriek/Ambitieus/Gedisciplineerd - Vader: Xander Clavell.
Baby 4: Daniëlle - Jongvolwassene - Gestoord/Vals/Bankhanger/Feestbeest/Bang voor water - Vader: Cyclon Sword.
Baby 5: Elise - Jongvolwassene - Genie/Virtuoos/Geluksvogel/Netjes/Einzelgänger - Vader: Cyclon Sword.
Baby 6: Ferdinand - Jongvolwassene - Atletisch/Virtuoos/Diva/Beeldige beeldhouwer/Avontuurlijk - Vader: Peter Langerak.
Baby 7: Gea - Jongvolwassene - Opmerkzaam/Neuroot/Overemotioneel/Geweldige zoener/dapper - Vader: Peter Langerak.
Baby 8: Hally - Jongvolwassene - Hekel aan buiten/Lichte slaper/Fotografenblik/geluksvogel/Bovennatuurlijk scepticus - Vader: Peter Langerak.
Baby 9: Ilse - Jongvolwassene - Humeurig/Artistiek/Makkelijk onder de indruk/feestbeest/bovennatuurlijk scepticus - Vader: Peter Langerak.
Baby 10: Jessica - Jongvolwassene - Klunzig/Dapper/Nachtbraker/Hengelaar/Hopeloze romanticus - Vader: Peter Langerak.
Baby 11: Kimberly - Jongvolwassene - Neuroot/Excentriek/Ambitieus/Avontuurlijk/Vriendelijk - Vader: Peter Langerak.
Baby 12: Lennard - Jongvolwassene - Goed/Hekel aan buiten/Zuinig/Verliezer/Groene vingers - Vader: Peter Langerak.
Baby 13: Miranda - Tiener - Gedisciplineerd/Houdt van warmte/Overemotioneel/Hekel aan kunst - Vader: Maikel Bartels.
Baby 14: Noud - Tiener - Houdt van warmte/Vriendelijk/Vals/Goed gevoel voor humor - Vader: Maikel Bartels.
Baby 15: Omar - Peuter - Vriendelijk/Artistiek - Vader: VJ Alvi.

Laatst gewijzigd door Simdessy op zo 24 feb 2013, 18:29, 1 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie