Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

244 berichten • Pagina 2 van 13

Simdessy
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
143
Lid geworden op:
di 18 sep 2012, 16:24

Re: De 100 Baby's van Sofie Bergendam

Bedankt voor de leuke reacties. Het is inderdaad jammer dat er zo weinig reacties zijn, maar ik denk dat iedereen een beetje afwachtend is, omdat dit al de zoveelste 100 Baby Challenge is en nog niemand hem gehaald heeft. Maar ik ben vastbesloten :thumbup! Ik ga hem halen!

Vandaag een uitgebreide update!

Update 8: Peter en mijn geheim.

Ik vertelde Peter alles, over de vloek, over Mike en over de baby's.

Afbeelding

Hij was zo lief! Hij troostte me en beloofde dat alles goed zou komen.

Afbeelding

Hij kwam iedere dag langs, hielp me met de kinderen of paste op ze. Langzaam werden we verliefd.

Afbeelding

Peter kwam uit een moeilijke relatie, zijn ex had hem altijd voorgelogen en bedrogen. Hij heeft mij meteen vanaf het begin duidelijk gemaakt dat hij nu niet zat te wachten op een relatie.

Afbeelding

Ondanks dat belandden we toch samen in bed. We vonden elkaar ontzettend leuk en ik was blij met zijn gezelschap en aanwezigheid.

Afbeelding

We bespraken achteraf het risico. De kans was nu eenmaal groot dat er weer een baby zou komen. Dat vond hij geen probleem. Hij behield zijn vrijheid en zou toch voor zijn kind zorgen. Net als hij nu ook al voor de andere kinderen zorgde.

De kinderen waren ook gek op Peter. Hij vertelde ze spookverhalen en was meer een vader voor ze dan alle andere vaders ooit geweest waren.

Afbeelding

Toen ik erachter kwam dat ik zwanger was nam hij alles van me over zodat ik rustig aan kon doen en kon schilderen.

Afbeelding

Annabel was jarig en dus nodigde ik Stilles uit. Hij deelde alleen de grote momenten in haar leven. Maar Annabel was dapper, ze was gek op Peter en op mij dus maakte het haar niets uit.

Afbeelding

Ze groeide op naar tiener en kreeg daarbij de eigenschap Gedisciplineerd.

Afbeelding

Ze leerde haar vader wat beter kennen, regelmatig deden ze een potje schaak samen.

Afbeelding

Ook Daniëlle en Elise groeiden op naar Peuters.

Afbeelding

Ik leerde Daniëlle en Elise praten.

Afbeelding

Toen op een dag, tijdens het schilderen...

Afbeelding

Ik last kreeg van weeën.

Afbeelding

Ik had besloten om deze baby thuis te krijgen.

Afbeelding

Samen met Peter noemde ik hem Ferdinand, hij werd geboren met de eigenschappen Atletisch en Virtuoos.

Afbeelding

Peter kon zijn geluk niet op! Hij had een prachtige zoon gekregen, iets wat hij nooit meer had verwacht.

Afbeelding

Hij nam de zorg van de kinderen op zich, zodat ik alle tijd had voor Ferdinand, Daniëlle en Elise.

Afbeelding

En dus had ik alle tijd om Daniëlle en Elise te leren lopen en ze zindelijk te maken.

Afbeelding
Afbeelding

Toen was het weer groot feest! Daniëlle en Elise waren jarig!

Afbeelding

Ze groeiden op naar kind.

Afbeelding

Daniëlle kreeg de eigenschap Bankhanger.

Afbeelding
Afbeelding

Elise kreeg de eigenschap Geluksvogel.

Ondertussen bleek ik zwanger te zijn van het 2e kindje van Peter.

Afbeelding

Hij was zo blij toen ik het hem vertelde. Heel anders dan hoe Stilles had gereageerd toen ik zwanger bleek te zijn van Annabel. Maak je geen zorgen Sofie, ik ben er voor jou en al jouw en onze kinderen.

Afbeelding

En toen was het Ferdinand zijn beurt om op te groeien van baby naar peuter.

Afbeelding

Peter was zo blij dat hij me met bloemen verraste. Voor de mooiste en liefste vrouw en moeder van de hele wereld, zei hij.

Afbeelding

We waren echt een gelukkig gezinnetje.

Afbeelding

Ik dacht niet meer aan Mike en aan de vloek, ik was gelukkig en dat zou met de vloek niet kunnen! dus was er geen vloek. Simpel als dat.

Weer werd er een verjaardag gevierd, Bella en Christiaan groeiden op naar tiener.

Afbeelding

Bella groeide op met de eigenschap Bovennatuurlijke fan.

Afbeelding

Christiaan groeide op met de eigenschap Ambitieus.

Xander kwam naar alle verjaardagen van zijn 2 kinderen. Hij had me met mega schulden opgezadeld, maar in het belang van de kinderen hadden we het daar niet meer over.

Afbeelding


Voor degene die nieuwschierig zijn wat de indeling van het huis momenteel is, hier een foto. De indeling gaat binnenkort drastisch veranderen, Sofie is hard aan het sparen :thumbsup.

Afbeelding
Simdessy
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
143
Lid geworden op:
di 18 sep 2012, 16:24

Re: De 100 Baby's van Sofie Bergendam

Update 9: In alle rust

Peter en ik hadden een rustig leventje. Ferdinand werd zindelijk.

Afbeelding

En Annabel leerde hem lopen.

Afbeelding
Afbeelding

Ik nam een aantal aannemers in de hand om een verdieping op het huis te bouwen.

Afbeelding

En we waren zo gelukkig!

Afbeelding

Peter nam me regelmatig mee uit, bijvoorbeeld naar het strand. Dan konden we uren kletsen.

Afbeelding

Tot op een avond, we wilden net naar huis gaan vanaf het strand, mijn weeën begonnen.

Afbeelding

Peter bracht me naar het ziekenhuis, waar ik beviel van een dochter, Gea.

Afbeelding

Gea werd geboren met de eigenschappen Opmerkzaam en Neuroot.

Afbeelding

En toen was het alweer tijd voor een verjaardag, Daniëlle en Elise groeiden op naar kind.

Afbeelding

Danielle groeide op met de eigenschap Bankhanger en Elise met de eigenschap Geluksvogel.

Een paar maanden later groeide Ferdinand op naar kind, en kreeg de eigenschap Diva.

Afbeelding

En toen werd mijn eerste kind een jongvolwassene. De tijd ging zo ontzettend snel.

Afbeelding

Annabel groeide op met de eigenschap Vegetariër.

Afbeelding

Op de dag van Gea haar verjaardag stond er iemand voor de deur, ik herkende hem niet meteen.

Afbeelding

Het was Mike! Hij had zo een spijt van de vloek. Hij probeerde hem ongedaan te maken, maar daarvoor was hij als tovenaar niet goed genoeg. Hij had besloten binnenkort naar zijn vader te gaan omdat hij de machtigste tovenaar was. Maar hij hield nog steeds van me en wilde me terug.

Afbeelding

Ik vertelde hem dat ik gelukkig was met Peter, dat zijn vloek dus helemaal niet werkte en zei dat hij me met rust moest laten.

Afbeelding

Oh oh Sofie, zo werkt de vloek helemaal niet....
Simdessy
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
143
Lid geworden op:
di 18 sep 2012, 16:24

Re: De 100 Baby's van Sofie Bergendam

Baby 1: Annabel - jongvolwassen - humeurig/genie/houdt van buiten/gedisciplineerd/vegatariër - vader: Stilles McGraw
Baby 2: Bella - tiener - virtuoos/excentriek/kattenliefhebber/bovennatuurlijke fan - vader: Xander Clavell
Baby 3: Christiaan - tiener - neuroot/genie/excentriek/ambitieus - vader: Xander Clavell
Baby 4: Daniëlle - kind - gestoord/vals/bankhanger - vader: Cyclon Sword
Baby 5: Elise - kind - genie/virtuoos/geluksvogel - vader: Cycon Sword
Baby 6: Ferdinand - kind - atletisch/virtuoos/diva - vader: Peter Langerak
Baby 7: Gea - baby - opmerkzaam/neuroot - vader: Peter Langerak

Ik ben wel al iets verder met spelen als met updaten. Ik ben dus stiekem al 2 kinderen verder, in totaal dus 9 kinderen. Maar die komen nog in het verhaal! Binnenkort weer een update.

De eigenschappen laat ik allemaal door het spel kiezen, dat vindt ik leuker. Zo speel je nog eens met eigenschappen die je anders nooit zou kiezen.

Laatst gewijzigd door Simdessy op do 18 okt 2012, 11:45, 1 keer totaal gewijzigd.

Simdessy
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
143
Lid geworden op:
di 18 sep 2012, 16:24

Re: De 100 Baby's van Sofie Bergendam

Ik ben druk bezig met een mega spannende update, maar daarvoor moet ik nog wel even spelen:). Ik hoop komende week de update online te kunnen zetten!

Bedankt allemaal voor de leuke reacties!
Gebruikersavatar
simsxlove
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
761
Lid geworden op:
di 18 sep 2012, 12:31

Re: De 100 Baby's van Sofie Bergendam

slimpie rh schreef:
simsxlove schreef:zoo leuk, maar hoe kan je zo veel baby's krijgen je kan toch maar met 8 personen spelen???

_________________________
Afbeelding
lees je hier--> http://forum.simsnieuws.nl/viewtopic.ph ... 89#p384089
Baby's worden volwassen en gaan het huis uit :D
ooowwwh haha das waar xd beetje domme vraag van mij :sweatdrop

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie