Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

244 berichten • Pagina 1 van 13

Simdessy
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
143
Lid geworden op:
di 18 sep 2012, 16:24

De 100 Baby's van Sofie Bergendam

Afbeelding

Ik ben Sofie Bergendam, ik had lange tijd een jeugdliefde, Mike van Dorst ook wel Magic Mike genoemd. Zijn vader was 1 van de grootste tovenaars. Ja waar ik vandaan kom zijn tovenaars, heksen, feeën en weerwolven heel normaal. Mijn moeder is een fee, mijn vader een mens, en zo werd ik ook gewoon een mens. Zal ik ze ooit nog terugzien? Ik ben gevlucht naar Sunset Valley een mensendorpje, het begon allemaal zo:

Afbeelding

We waren net afgestuurd, en Mike had een grote verassing voor me. Hij deed me een blinddoek voor en we liepen een eindje, we gingen naar binnen en hij deed de blinddoek af: Tadaaa! Ons eigen huis.

Afbeelding

Nu kunnen we samen wonen....trouwen....kinderen krijgen.....auto kopen.......badkamer dit.......slaapkamer zus........kinderkamer........daar....
Ho eens even, riep ik uit!

Afbeelding

Jij hebt het alleen over jezelf, hoe zit dat met mij, ik wil reizen. Iets van de wereld zien. Egypte, China, Frankrijk! Ik wil leuke dingen doen met vriendinnen, bungeejumpen, we zijn nog zo jong.

Het werd een heftige ruzie.

Afbeelding

Jij ondankbare griet, jij weet niet wat liefde is! Ik zal je eens wat van de wereld laten zien, mensen laten ontmoeten, zien wat het harde kille leven zonder liefde inhoudt, jij wilt op stap, je zult wel moeten! Jij draagt het ongeluk met je mee, jij bent vervloekt, vervloekt hoor je me!!!

Abracadbrasimsalabim arimikari heiwol olguk eeensme

Afbeelding

Je zult nooit liefde vinden voor je 100 baby's hebt gekregen, dat is de vloek die je met je mee moet dragen. Tot je de 100ste baby hebt bereikt, zal geen enkele man een relatie met je willen, en zul je het dus met de liefde van je kinderen moeten doen.

Afbeelding

Ik rende huilend weg, pakte thuis mijn koffers en mijn spaargeld en vertrok naar Sunset Valley.....

Laatst gewijzigd door Simdessy op do 04 okt 2012, 17:54, 2 keer totaal gewijzigd.

Simdessy
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
143
Lid geworden op:
di 18 sep 2012, 16:24

Re: De 100 Baby's van Sofie Bergendam

Bedankt! leuke reacties!

Ik ga het gewoon proberen, we zien wel hoe ver we komen :D !
Simdessy
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
143
Lid geworden op:
di 18 sep 2012, 16:24

Re: De 100 Baby's van Sofie Bergendam

Update 1: Mijn eerste liefde in Sunset Valley.

Ik heb hier echt een mooi stukje grond kunnen kopen in Sunset Valley:
Afbeelding

De eerste weken heb ik in een huurhuisje doorgebracht maar al snel werd er gebouwd!

Afbeelding

En weer een paar weken later was mijn huisje dan eindelijk af en ingericht.

Afbeelding

In die eerste weken had ik al snel veel kennissen gemaakt, de mensen zijn hier zo vriendelijk! Er zijn wel alleen maar mensen en geen dartelende fee of geïrriteerde weerwolf te zien. Ik zal er uiteindelijk wel aan wennen, al mis ik mijn zusje Sue, maar ik kan haar hier niet uitnodigen, ik ben zo bang voor Mike, niemand mag weten waar ik ben.

Ik schilder veel, dat geeft me wat afleiding en het verdiend ook goed, zonder dat iemand hoeft te weten wie ik ben of waar ik vandaan kom.

Afbeelding

Tijdens deze weken heb ik ook Stilles leren kennen, hij is er steeds voor mij en heeft altijd een luisterend oor.

Afbeelding

We hebben gezoend, we waren ergens wezen eten wat we wel vaker doen, maar nu loopt het echt uit de hand. Ik weet niet of ik al klaar ben voor een relatie.

Afbeelding

Laatst gewijzigd door Simdessy op do 04 okt 2012, 12:04, 1 keer totaal gewijzigd.

Simdessy
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
143
Lid geworden op:
di 18 sep 2012, 16:24

Re: De 100 Baby's van Sofie Bergendam

Oeps ik had per ongeluk wat foto's verwijderd.
De inleiding komt vandaag weer met foto's online:)!

Beginners foutje!
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: De 100 Baby's van Sofie Bergendam

Ach maakt niet uit! :D
Zoals anderen zeggen; leuk bedacht van die vloek. Origineel, zover ik weet ^^ Ik denk dat Mike nog wel een keer terugkomt, en in ieder geval loopt die relatie van Sofie dood. Probeer alleen niet meerdere uitroeptekens te gebruiken, maar dat had je maar een keer gedaan.
Succes!
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Simdessy
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
143
Lid geworden op:
di 18 sep 2012, 16:24

Re: De 100 Baby's van Sofie Bergendam

Deel 1 staat weer online met foto's.
Nu is het tijd voor een nieuw deel, zal er een baby geboren worden?
Zal Stilles van Sofie houden?

Lees snel verder!
Simdessy
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
143
Lid geworden op:
di 18 sep 2012, 16:24

Re: De 100 Baby's van Sofie Bergendam

Update 2: Ziek, zwak en misselijk.

Stilles komt nog steeds regelmatig langs, ik denk dat ik verliefd ben, al is het wel wat snel.

Afbeelding

Hij is altijd een luisterend oor, we kijken samen tv en kletsen heel veel.

Afbeelding

Het moest er dan ook wel van komen. Oh ja, was wel erg vreemd, tot nu toe was Mike mijn enige liefde en de enige waarmee ik Oh ja had gedaan. Stilles was erg lief voor me, en het was erg fijn samen.

Afbeelding

Maar de weken daarna hoorde ik weinig tot niets van hem, ik probeerde hem steeds te bellen, maar hij nam niet op en ook op mijn smsjes reageerde hij amper. Ik voelde me moe, ziek, misselijk. Ik denk dat ik een griepje heb opgelopen, misschien heeft Stilles hetzelfde en reageert hij daarom niet.

Afbeelding

Ondanks dat ik me ziek voel is het fijn om te schilderen, lekker in de buitenlucht. Ik heb een paar schilderijen verkocht en daar toch redelijk wat mee verdiend, de mensen vinden dat ik talent heb. De schilderijen worden allemaal uitgegeven door het merk BySofie, zodat niemand erachter komt wie ik werkelijk ben en Mike me niet kan vinden.

Afbeelding

Ik bleef me ziek en misselijk voelen, eindelijk had ik weer een smsje van Stilles. Hij kon geen boodschappen komen brengen, hij was op zakenreis. Als hij terug kwam zou hij meteen contact opnemen en zouden we iets afspreken, er was namelijk iets dat hij wilde bespreken.

Afbeelding

Ik begon het nu toch wel erg vreemd te vinden en werd erg zenuwachtig. Ook de misselijkheid bleef en ik besloot toch maar naar de dokter te gaan, na een paar tests belde hij met de uitslag. Gefeliciteerd mevrouw Bergendam zei hij.

Afbeelding

U bent in verwachting! Ik wist niet wat ik hoorde, we hadden het toch veilig gedaan? Ik was 6 weken zwanger dus het moest wel van Stilles zijn. Ondertussen kon ik hem nog steeds niet bereiken.

Een paar maanden later besloot ik naar de boekenwinkel te gaan om een boek te kopen over zwangerschap.

Afbeelding

Ik besloot het boek lekker voor de deur van de boekenwinkel te lezen, heerlijk in het zonnetje.

Afbeelding

In mijn ooghoek zag ik iemand aan komen lopen, was dat Stilles? Hij was toch op zakenreis?

Afbeelding

Stilles? Alles goed met je? Wanneer ben je terug gekomen?
Stilles: Hallo Sofie, ik moet met je praten, kunnen we ergens koffie gaan drinken?
Sofie: Ik heb maanden niets van je gehoord en nu blijk je ineens gewoon in de stad te zijn? Ik moet jou ook wat vertellen Stilles, ik ben in verwachting, en..... het is van jou.

Afbeelding

Hij schrok zich rot! En daarna werd hij boos, dat had ik niet verwacht! Ik had verwacht dat hij wel zou schrikken, maar toch ook wel blij zou zijn. We hielden toch van elkaar?

Afbeelding

Van mij?! Riep Stilles uit? Hoe kom je erbij? We hebben maar 1x Oh ja gedaan en dat deden we veilig. Als je net zo makkelijk met iemand het bed in duikt als met mij, dan weet je vast niet wie de vader is, en ik ga niet betalen voor een kind dat van iedereen zou kunnen zijn! Ik eis een vaderschapstest en als het van mij blijkt te zijn dan eis ik dat je het weg laat halen. Ik wil geen vader worden, ik wil genieten van mijn vrijheid!

Afbeelding

Ik was zo verdrietig! Ik liep boos weg en ging naar huis, ik liet hem boos en verbaasd achter.

Stilles hield helemaal niet van mij! Hij had mij alleen maar gebruikt. Hij wilde maar 1 ding en nu hij dat had gekregen gooide hij mij weg. Ik voelde me zo gebruikt! Had Mike dan toch gelijk? Of zou dit iets met zijn vloek te maken hebben? Ik huilde weken en was doodsbang, zou Mike weten waar ik was? Zou hij weten dat ik me zwanger had laten maken door iemand die me alleen maar gebruikte?
Ik maalde en maalde, ik kreeg een enorm hoge bloeddruk en op een nacht ging het helemaal niet goed.

Afbeelding

Ik belde een taxi en ik werd met spoed opgenomen in het ziekenhuis.

Afbeelding

De doktoren waren uren met mij bezig, uiteindelijk besloten ze dat het beter was om de baby nu al te halen. Ondanks dat ik nog maar 7 maanden zwanger was. Ik zat vol met stress en had een hoge bloeddruk. Ik kreeg een keizersnede, met de baby was alles goed en een paar weken later mochten we naar huis.

Er was niemand langs geweest in het ziekenhuis. Ik belde Stilles, ik hoorde een vrouw bij hem giechelen, zijn volgende slachtoffer, dacht ik. Ik vertelde hem dat hij een dochter had gekregen. Ik heb haar Annabel genoemd, vertelde hem wanneer ik naar huis mocht en hij beloofde me op te komen halen.

Afbeelding

Hij bracht me thuis, had totaal geen aandacht voor Annabel en wist niet wat hij moest zeggen. Ik vroeg hem of hij nog steeds een vaderschapstest wilde doen, legde uit hoe dat werkte en wilde hem het kaartje van mijn dokter geven.

Afbeelding

Luister Sofie, zei hij. Dit kind is niet van mij en het zal nooit van mij zijn ook. Het is jouw kind. Ik ben te jong om vader te zijn en ik wil genieten van mijn vrijheid. Jij hebt ervoor gekozen dit kind te krijgen en dus zul je er ook zelf voor moeten zorgen. Van mij krijg je geen cent!

Afbeelding

Met die woorden liep hij weg en trok de deur achter zich dicht. Ik begon te huilen. Hoe moest ik ooit alleen een kindje opvoeden? En hoe kon Stilles zijn wreed zijn?

Afbeelding
Annabel Bergendam, werd geboren met de eigenschappen: Humeurig en Genie.
Simdessy
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
143
Lid geworden op:
di 18 sep 2012, 16:24

Re: De 100 Baby's van Sofie Bergendam

Update 3: Alleen is ook maar alleen.

Ik had geen tijd meer om aan Stilles te denken, Annabel nam al mijn tijd in beslag, ze wilde eten, knuffelen, verschoond worden en slapen.

Afbeelding

En daarna begon alles weer van voren af aan.
Maar ik was gek op haar, ik voelde zoveel liefde voor dit kleine mensje. Ik had geen tijd meer om me alleen te voelen.

Afbeelding

Wat ik wel miste was iemand om mee te praten, ik praatte veel tegen Annabel, maar met haar kon ik geen serieuze gesprekken voeren.

Op een dag werd er aangebeld, er stond een man voor de deur.

Afbeelding

Hallo, ik ben Xander. Ik ben een vriend van Stilles en hij heeft me alles verteld. Over Annabel en dat hij niet voor haar wil zorgen. Mag ik binnenkomen?

Afbeelding

Xander was een knappe man, en ik voelde me meteen tot hem aangetrokken. Ik liet hem binnen en vertelde hem mijn kant van het verhaal.
Xander was woest op Stilles en beloofde dat hij er voor me zou zijn.

Hij kwam ieder dag langs en zorgde ervoor dat ik altijd genoeg boodschappen had, hij kocht ook de dure luiers en voeding voor Annabel. Hij bracht steeds meer tijd met mij door.

Afbeelding

Vaak was hij aan het sporten terwijl ik voor Annabel zorgde. Ik vond het fijn om hem om me heen te hebben, eindelijk iemand waarmee ik serieuze gesprekken kon voeren!

Op een dag kwam hij aan met een paar koffers, ik vroeg hem of hij op reis ging. Nee gekkie antwoordde hij, we zijn zo vaak samen, en ik wil graag goed voor je zorgen. Daarom heb ik besloten bij je in te trekken.

Afbeelding

Hij kuste me en ik voelde me in de zevende hemel, zie je wel dat Mike zijn vloek onzin was, hier was een man, en hij hield van me, om wie ik was! Wat ik echter toen nog niet wist, was dat Xander zijn huis uit was gezet omdat hij al maanden de huur niet had betaald....

We waren stapelverliefd, hij trainde veel, hij was erg sportief, ik zorgde voor Annabel.

Afbeelding

Ik vind niet dat ik de verzorging van Annabel aan hem over kan laten, ze is immers mijn dochter en niet die van hem. Ik irriteerde me er wel eens aan, in al die maanden dat hij nu hier woonde had hij Annabel nog nooit opgepakt, nooit 's nachts een flesje gegeven en zeker geen luier verschoond.
Simdessy
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
143
Lid geworden op:
di 18 sep 2012, 16:24

Re: De 100 Baby's van Sofie Bergendam

Update 4: In ziekte en gezondheid.

Ik werd weer ziek, ik voelde me bijna precies hetzelfde als toen ik zwanger was van Annabel.

Afbeelding

Toen ik ook weer moe werd en me slap ging voelen ging ik toch maar weer naar de dokter.

Afbeelding

Ik kon niet zwanger zijn, want ik was aan de pil begonnen. Ik wilde niet nog een keer meemaken wat ik met Stilles mee gemaakt had. Ik werd gebeld door de dokter.

Afbeelding

Gefeliciteerd mevrouw Bergendam, u bent weer zwanger. Maar dokter dat kan helemaal niet! Riep ik uit. De dokter vertelde me dat een pil maar voor 99% veiligheid bied. Ik was waarschijnlijk gewoon super vruchtbaar!

Afbeelding

Aan de ene kant was ik blij, Xander was er echt voor mij. Hij wilde ondanks Annabel, ook bij mij zijn en dat was niet eens zijn eigen dochter.

Afbeelding

Ik besloot het hem dan ook meteen te vertellen toen hij 's avonds van zijn werk thuis kwam. Hij was enorm verrast, maar hij was ook blij.

Afbeelding

Hij werd niet boos, hij omhelsde me en vertelde me dat hij nog nooit in zijn leven zo gelukkig was geweest.

Afbeelding

De eerste maanden was hij niet bij mij weg te slaan, hij wilde graag een jongetje, die zou hij dan leren voetballen. We maakten plannen voor de toekomst.

Afbeelding

Verder verranderde er helaas helemaal niets, hij bleef alleen maar sporten en raakte Annabel niet aan. Zou hij iets tegen haar hebben?

Afbeelding

Ik kreeg wel een beetje het gevoel dat ik er alleen voor stond. Maar toen ik naar de dokter was geweest om een echo te laten maken en hem het heuglijke nieuws vertelde, was hij heel blij.

Afbeelding

We zouden een tweeling krijgen! Hij was zo lief voor, dat ik het hem wel moest vergeven dat hij nooit iets met Annabel deed.

Ik werd steeds dikker en dikker. Het ging slecht op Xander zijn werk, ik moest zelf de rekeningen betalen en er waren steeds meer dingen, die ik moest gaan betalen.

Afbeelding

Ik had alleen het inkomen van mijn schilderijen, die ik af en toe verkocht. Ik ging dus tijdelijk een paar uurtjes een paar keer per week bij het kuuroord werken als receptioniste.

Afbeelding

Tot het weer beter ging op Xander zijn werk. Gelukkig hadden we een lieve oppas gevonden, die voor weinig geld op wilde passen. Het was ons buurmeisje Rosa.

Laatst gewijzigd door Simdessy op do 04 okt 2012, 15:47, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: De 100 Baby's van Sofie Bergendam

Simdessy, ik snap dat je nieuw bent, maar wil je voortaan ook eventjes goed onze regels doornemen, daarin staat namelijk in dat powerposten niet mag, en dat is dus achterelkaar posten. Er moeten minimaal 3 berichten van andere tussen zitten voordat jij mag posten. Maar hefet er niemand binnen 1 dag gereageerd, dan mag je nog een keer posten. Hopelijk zal je er hierna even op letten :)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Simdessy
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
143
Lid geworden op:
di 18 sep 2012, 16:24

Re: De 100 Baby's van Sofie Bergendam

Update 5: De eerste verjaardag van Annabel.

Ik had een mooie taart besteld, het was een speciale gelegenheid. Annabel zou haar eerste verjaardag vieren en dus een peuter worden. We zouden geen groot feest geven, zoveel vrienden had ik hier niet. Ik had eigenlijk alleen Xander en die was een paar dagen weg voor het werk, hij had een "grote klus" zoals hij het zelf noemde. In gedachte zette ik een kaarsje op de taart, toen de deurbel ging...

Wie kon dat nou zijn?

Afbeelding

Ik liep met Annabel in mijn armen naar de deur. En deed de deur open, er ging een schok door me heen toen ik zag wie daar stond.

Afbeelding

Hallo Sofie, zei een bekende stem.

Afbeelding

Mike..? Wat doe jij nou hier? Ik euh... stamelde ik. Wat deed hij hier, hoe had hij me gevonden? Ik kom je waarschuwen Sofie. Er is iets wat je moet weten, zei hij bloedserieus.

Afbeelding

Ga alsjeblieft weg! Je hebt me vervloekt, maar het is je toch niet gelukt, ik ben gelukkig nu. Annabel wordt vandaag een peuter en ik ben in verwachting van een tweeling van Xander.

Afbeelding

Je kunt niet gelukkig zijn Sofie, zo werkt de vloek niet. Ik houd je in de gaten met mijn glazen bol en die Xander zal je niet gelukkig maken. Hij is een leugenaar, een dief!
Ga weg! Schreeuwde ik, je kunt het gewoon niet hebben dat ik gelukkig ben zonder jou.

Afbeelding

Lieve Sofie, ik zal gaan, ik wil je alleen maar beschermen, ik hoop dat je dat ooit zult begrijpen.

Ik smeet de deur dicht en ging de kaarsjes uitblazen met Annabel, het was haar verjaardag en niemand zal die verpesten. Ook Magic Mike niet.

Afbeelding

Annabel was klaar voor haar verjaardag en dus legde ik haar neer, zodat ze op kon groeien naar een peuter.

Afbeelding

Ze was de meest schattige peuter die ik ooit gezien had, ik hield zoveel van haar. Waarom kon Stilles niet zien wat een geweldig mensje we gecreëerd hadden.

Afbeelding

Ik vergat Mike en samen met Annabel maakten we er een geweldige dag van, jammer dat Xander er niet bij kon zijn, of Stilles. Hij was immers toch haar vader, of hij nu wilde of niet.

Afbeelding
Simdessy
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
143
Lid geworden op:
di 18 sep 2012, 16:24

Re: De 100 Baby's van Sofie Bergendam

Simmielove schreef:Simdessy, ik snap dat je nieuw bent, maar wil je voortaan ook eventjes goed onze regels doornemen, daarin staat namelijk in dat powerposten niet mag, en dat is dus achterelkaar posten. Er moeten minimaal 3 berichten van andere tussen zitten voordat jij mag posten. Maar hefet er niemand binnen 1 dag gereageerd, dan mag je nog een keer posten. Hopelijk zal je er hierna even op letten :)
Sorry, ik dacht dat dit bij dagboeken wel toegestaan staan. Ik zal een dag, of 3 berichten afwachten, voordat ik mijn volgende update plaats.
Simdessy
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
143
Lid geworden op:
di 18 sep 2012, 16:24

Re: De 100 Baby's van Sofie Bergendam

Update 6: De tweeling

Mijn zwangerschap verliep voorspoedig. Ik was niet meer zo moe en bracht veel tijd door met Annabel.

Afbeelding

Ik leerde haar lopen.

Afbeelding

Xander zag ik niet veel, hij werkte veel en moest steeds weg voor "klussen". Ik miste hem niet eens zo erg, hij deed eigenlijk niets in huis. Wel bracht hij erg weinig geld binnen, ik moest dat binnenkort maar eens met hem gaan bespreken.

Afbeelding

Ik maakte Annabel zindelijk. En toen Xander weer thuis was, was hij weer alleen maar aan het trainen, hij keek nog steeds niet naar Annabel om. Het begon me steeds meer te irriteren. Hij had ook erg weinig aandacht voor mij, was ik zijn huisgenoot of zijn liefde? Had Mike gelijk?

Afbeelding

En toen gebeurde het. Xander was weer eens niet thuis. Ik wilde de vuilnis buiten zetten, toen ik plots hevige krampen kreeg.

Afbeelding
Afbeelding

Het waren weeën! Dus belde ik de oppas en haastte me naar het ziekenhuis.

Afbeelding

De doktoren belden naar Xander, ik had zijn nummer in mijn bevalpakket zitten, alles wat ik mee wilde nemen als de tweeling geboren zou worden.

Afbeelding

Hij kwam meteen en was bij de geboorte van de tweeling. Ik kreeg een dochter: Bella en een zoon: Christiaan. Nog dezelfde dag mochten we naar huis.

Afbeelding

Xander legde Christiaan meteen in bed en dat was de laatste keer dat hij 1 van zijn kinderen vast hield. Alles kwam verder weer op mij neer.

Afbeelding

Bella wordt geboren met de eigenschappen: Virtuoos en Excentriek.

Afbeelding

Christiaan werd geboren met de eigenschappen: Neuroot en Genie.

Ik vroeg Xander waarom hij zo weinig geld binnen bracht, maar wel veel weg was.

Afbeelding

Hij vertelde dat hij bezig was iets voor zichzelf op te zetten en dat het grote geld snel binnen zou komen. Toen werd hij gebeld en moest hij weer eens weg.

Afbeelding

Maar de tweeling dan, laat je me gewoon alleen achter met 3 kinderen? Het is maar voor een paar dagen zei hij en voor ik het wist was hij vertrokken.

Ik was er helemaal klaar mee, dus belde ik Stilles, hij was een vriend van Xander en kon me vast meer vertellen.

Afbeelding

En dat kon hij inderdaad, hij kwam langs en vertelde me dat Xander uit huis was gezet omdat hij niet betaalde, hij maakte ontzettend veel schulden.

Afbeelding

En daarbij was hij een kruimeldief. Hij pikte alles wat hij maar te pakken kon krijgen. Stilles vondt het vreselijk. Ik wist niets van jou en Xander, anders had ik je gewaarschuwd. Ik gun je echt het beste.

Afbeelding

Dag Annabel, wat wordt je groot! Ik wist niet dat ze haar verjaardag al had gehad. Ik wil graag bij de volgende grote momenten in haar leven zijn, als dat mag. Ik beloofde hem daarvoor te bellen.

Afbeelding

De volgende dag, ging ik boodschappen doen en dus belde ik Rosa weer. Ons buurmeisje, of ze op kon passen. Dat wilde ze heel graag. Toen ik thuis kwam, hoorde ik stemmen in de badkamer, Xander was thuis gekomen en hij stond onbeschaamd met het oppasmeisje te flirten!

Afbeelding

Ik was woest, gooide het hem voor de voeten en vertelde hem alles wat ik van Stilles had gehoord.

Afbeelding

Ik heb voor je gezorgd, toen je niemand had! Ik heb je 2 kinderen geschonken. Wat wil je nog meer van me? Jij bent gewoon een verwend kreng. Ik ga ervandoor! En denk maar niet dat ik terugkom, je bekijkt het maar, met je kinderen.

Afbeelding

Vind je het allemaal normaal dan? Riep ik hem na.

Afbeelding

Maar hij luisterde niet en liep gewoon weg.

Afbeelding

Weg uit mijn leven.

Afbeelding

Ook ontsloeg ik het oppas meisje.

Afbeelding

Ze schaamde zich en wist niet hoe snel ze naar huis moest gaan.

Afbeelding

En toen was ik weer helemaal alleen, nou ja alleen met 3 kinderen!

Willen jullie laten weten wat jullie ervan vinden? Het is erg moeilijk om er verhaal in te houden. Ik hoop toch dat jullie het leuk vinden!
Simdessy
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
143
Lid geworden op:
di 18 sep 2012, 16:24

Re: De 100 Baby's van Sofie Bergendam

Update 7: De sneltrein.

Xander had mij achtergelaten met een berg schulden. Hij had van alles op mijn naam besteld en niet betaald. Daar kon ik nu voor gaan betalen. Ik maakte verschillende betalingsregelingen en pakte mijn leven weer op. Ik leerde Annabel lopen en praten.

Afbeelding

En ik leerde Cyclon Sword kennen. Hij was getrouwd, maar na een feestje, waar we allebei te veel gedronken hadden, bracht hij mij met de taxi naar huis en kwam nog even binnen voor een slaapmutsje.

Afbeelding

Uiteindelijk ging hij de volgende dag pas weer weg.

Afbeelding

Annabel groeide op van peuter naar kind.

Afbeelding
Afbeelding

En kreeg hierbij de eigenschap Houdt van buiten.

Ook Bella en Christiaan groeiden op, van baby naar peuter.

Afbeelding
Afbeelding

En ook hen leerde ik lopen en praten.

Afbeelding

En Annabel ging voor het eerst naar school.

Afbeelding

Ik kwam erachter dat ik zwanger was van Cyl, ik zou het hem nooit vertellen, hij was immers getrouwd. Annabel vond het geweldig dat ze nog weer broertjes of zusjes zou krijgen. Het bleek weer een tweeling te zijn.

Afbeelding

Toen mijn water brak besloot ik weer naar het ziekenhuis te gaan, het leek me beter om daar te bevallen van de tweeling.

Afbeelding
Afbeelding

Cyl kwam onverwachts naar het ziekenhuis. Hij zou nooit toegeven dat de tweeling van hem was, maar ik vond zijn steun toch wel fijn.

Afbeelding

Ik kreeg 2 meisjes, Danielle, geboren met de eigenschappen Gestoord en Vals en Elise, geboren met de eigenschappen Genie en Virtuoos.

Annabel was in deze periode mijn steun en toeverlaat. Zij paste op de peuters zodat ik voor de baby's kon zorgen en kon schilderen om geld te verdienen.

Afbeelding

Ook Bella en Christiaan groeiden op naar kind.

Afbeelding

Belle kreeg hierbij de eigenschap Kattenliefhebber.

Peter was ook aanwezig op de verjaardag van de kinderen. Hij was mijn nieuwe oppas en hij was gek op kinderen. Ik was meteen stapel gek op hem. En besloot hem over mijn vloek te vertellen.

Afbeelding

Afbeelding

Christiaan groeide op met de eigenschap Excentriek.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie