Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

54 berichten • Pagina 2 van 3

Gebruikersavatar
Bubble
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
285
Lid geworden op:
di 12 jul 2011, 16:27

Re: 10G Twins! - Hoofdstuk 2! 23/09 -

Ik update wat vaker deze week, want 29 september t/m 3 oktober zit ik in Londen. :D
---

Hoofdstuk 3

Afbeelding
Ik zat er zolang over te piekeren dat ik niet doorhad dat de taxi stopte.
"Uitstappen mevrouw," zei de taxichauffeur nors. Het was duidelijk dat hij hier snel weg wilde. Ik betaalde hem, stapte uit de taxi en liep het terrein op. Het zag er erg verlaten uit.
Ik keek om me heen en zag de auto van de enge man. Ik zat dus wel goed. Nogmaals keek ik om me heen, waar was ik?
Afbeelding
Opeens zag ik een bordje staan: 'Brave burgers pakhuis'. Ik schrok. Hier had ik over gelezen in het nieuws, dit was de schuilplaats van criminelen. En mijn moeder werkte hier. Mijn moeder ging hier al heen zolang ik me kon herinneren.
Na deze ontdekking wist ik niet hoe snel ik me uit de voeten moest maken. Onderweg belde ik een taxi en reed naar huis toe.
Afbeelding
Toen ik thuiskwam liep ik naar de babykamer. De babykamer gaf me op de een of andere manier rust. Ik was bang. Wat als mijn moeder in de problemen kwam en haar 'collega's' kwamen achter mijn gezin aan? Mijn kinderen?
Ik hoorde de deur opengaan en schrok. Toen ik omkeek zag ik dat het Topher was, hij had een bezorgde uitdrukking op zijn gezicht.
Afbeelding
Hij kwam naar me toe en omhelsde me.
"Wat is er? Vind je de kinderkamer niet mooi?" grapte hij. Ik moest door mijn tranen heen lachen.
"Jawel, alleen moet er misschien nog een wiegje bij," zei ik. Hij knikte en kuste me. Ik vertelde hem het hele verhaal en hij schrok. Hij dacht heel even na en zwoor dat mij en de baby's niks zou overkomen. Ik voelde me meteen stukken veiliger.

Er gingen een paar weken voorbij en ik had mijn moeder al die tijd niet meer gesproken, maar vandaag zou ik haar weer spreken. En ik zou haar confronteren.
Ik zat in de auto op weg naar mijn moeder en bedacht wat ik zou zeggen.
Afbeelding
Ik liep mijn moeder veranda op en klopte aan. Hoe boos zou ze worden?
Mijn moeder deed open en omhelsde me blij.
"Wat leuk dat je er bent!" riep ze uit. Ik knuffelde haar terug en begroette haar. We liepen naar binnen en ik wist niet zeker waar ik moest beginnen.
"Wil je wat drinken?" vroeg ze vriendelijk. Ik schudde mijn hoofd.
"Mam, ik moet je wat vertellen." Ze keek me vragend aan.
Afbeelding
Ik legde haar het hele verhaal uit. Telkens probeerde ik haar reactie te pijlen, maar ze bleef emotieloos voor zich uitkijken. Soms vroeg ik me af of ze me wel hoorde. Toen ik klaar was met mijn verhaal was het even stil. Ik slikte.
"Ik wil dat je ermee stopt mam. Het maakt me bang dat je in dit circuit zit. Het is een wonder dat er nog niks is gebeurt!"
Afbeelding
"En wie ben jij om te bepalen wat ik doe?!" riep ze boos. Ik kromp in elkaar. Ik wilde wat terugzeggen, maar ik was verlamd.
"Dit is wat ik wil doen en blijf doen en jij komt daar NIET tussen! Het was niet eens de bedoeling dat jij ter wereld kwam. Je hield me alleen maar op! Ik had al een meesterdief kunnen zijn, maar JIJ moest weer geboren worden. Ik wou dat je nooit geboren was!"
Dat laatste kwam aan als een klap. Ik probeerde het brok in mijn keel weg te slikken en draaide me om.
"Als dat is wat je wilt, zal je geen last meer van me hebben." Dat waren mijn laatste woorden voordat ik het huis uitliep. Tranen liepen over mijn wangen terwijl ik in de auto stapte en wegreed.
Afbeelding
Huilend reed ik naar huis, de woorden van mijn moeder galmden door mijn hoofd. Ik lette absoluut niet op de weg en voordat ik het wist zag ik een auto met volle vaart op me afkomen. Daarna werd alles zwart..
Door Topher
Afbeelding
Ik schrok me rot door het telefoontje van het ziekenhuis. Emily was slachtoffer van een auto-ongeluk. Zouden Emily en de baby's het wel redden?

--
<- Hoofdstuk 2 | Hoofdstuk 4 ->

Laatst gewijzigd door Bubble op za 06 okt 2012, 00:31, 3 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Bubble
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
285
Lid geworden op:
di 12 jul 2011, 16:27

Re: 10G Twins! - Hoofdstuk 3! 25/09 -

Bedankt voor alle reacties! Vandaag een korte update :)
----
Hoofdstuk 4

Afbeelding
Het was even schrikken, maar gelukkig was er niks ernstigs met mij of de baby. Ja, baby. Na het ongeluk besloten de artsen dat het beter was om de baby eruit te halen. Niet veel later hield ik mijn gezonde zoontje Stephan vast. Ik kon op dat moment niet gelukkiger zijn. Ook al was het maar één baby, maar dat maakte me niet uit. Ik had nog veel meer kansen.
Afbeelding
Topher had een hele goede relatie met Stephan. Ze konden het altijd goed vinden met elkaar. Daar was ik heel blij mee.
Afbeelding
Ik vond het zelf altijd heel fijn om Stephan te knuffelen. Hij was echt een knuffelkind en deed me veel denken aan Topher. Hij leek ook best veel op Topher, alleen zijn haarkleur had hij van mij.
Afbeelding
De tijd ging heel snel en ik was al zwanger van mijn tweede kindje! Ik streelde over mijn buik en bedacht me dat ik niet veel langer te gaan had. Mijn gedachten dwaalden af naar mijn moeder. Ik had haar al een tijdje niet meer gesproken en ze was ook niet op komen dagen toen ze hoorde dat Stephan geboren was. Zou ze het echt menen wat ze zei?
Afbeelding
De volgende dag begon zoals elke andere. Ik kuste Topher en wenste hem succes op het werk. Hij rende snel naar zijn carpool, anders kwam hij te laat.
Ik haalde Stephan uit zijn bedje en gaf hem wat te eten. Toen hij zijn flesje ophad begon hij al naar zijn speelgoed kist te kruipen. Ik glimlachte en besloot wat eten voor mezelf te maken.
Afbeelding
Net voordat ik wilde beginnen met eten voelde ik krampen in mijn buik. Weeën. Ik greep naar mijn buik. De baby kwam eraan! Snel keek ik om mee heen en vloekte in mezelf. Er was niemand om me naar het ziekenhuis te brengen. Waarom konden peuters geen autorijden? Ik hijgde en pufte en hoopte dat Topher snel thuis kwam.

---
<- Hoofdstuk 3 | Hoofdstuk 5 ->
---
Wat vinden jullie er tot nu toe van? Tips zijn altijd welkom. :D

Laatst gewijzigd door Bubble op za 06 okt 2012, 00:33, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Bubble
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
285
Lid geworden op:
di 12 jul 2011, 16:27

Re: 10G Twins - Hoofdstuk 5! 06/10 -

@Hierboven: Ik was 5 dagen in Londen, vandaar de late update. ;)
Bedankt voor alle reacties!
Ik weet dat ik het soms snel vertel, maar dat komt omdat ik gewoon niks kan verzinnen wanneer ze nog peuters zijn. Ik probeer het zo langzaam mogelijk te doen. (A)


---

Hoofdstuk 5

Afbeelding
Stephan kwam voorzichtig mijn kant op. Hij hoorde mij natuurlijk puffen. Normaal was hij altijd erg spraakzaam, maar nu zij hij bijna niks en keek hij me bezorgd aan.
Afbeelding
Ik pufte en pufte. De weeën werden steeds erger. Ik vroeg me af wanneer het afgelopen zou zijn.
Afbeelding
Opeens stopte de weeën.. Glitters verschenen..
Afbeelding
En ik had mijn dochtertje Adora in mijn armen.
Ik hoopte een beetje dat er nog een baby kwam, maar dat was niet het geval. Heel even bekroop het gevoel van teleurstelling me, maar toen ik in de kleine oogjes van Adora keek, wist ik dat ik me geen zorgen hoefde te maken. Ik was nog jong, die tweeling kwam er nog wel!
Afbeelding
Topher knuffelde meteen zijn dochter toen hij thuis was. Ze glimlachte breed toen ze haar vader zag, een echt papa's-kindje dus.
Afbeelding
Stephan had natuurlijk ook aandacht nodig, dus besloot ik met hem te gaan kletsen.
"Wat vind je van je zusje Stef?" vroeg ik glimlachend.
"Susje klein," antwoordde hij. "Wanneel kan ikke met Andolla pelen?"
Ik grinnikte een beetje om zijn peutertaal.
"Over een paar maanden kan je vast met je zusje spelen," zei ik vastbesloten.
Afbeelding
Soms legde ik Adora in Stephans kamertje wanneer hij daar aan het spelen was. Ze vond het altijd leuk om naar iedereen in het huis te kijken.
Stephan hield haar een blokje voor.
"Jij pelen?" vroeg hij aan zijn zusje. Adora keek hem alleen maar aan en glimlachte, ze kon natuurlijk nog niet zoveel.
Stephan was altijd verbaasd waarom ze niet reageerde.

Een aantal maanden later was Stephan jarig. Hij zou vandaag een kind worden. Wat wordt hij snel groot..
Afbeelding
Op de dag van Stephans verjaardag kwam mijn moeder langs om zich te verontschuldigen. Ze zei dat het haar speet en dat het inderdaad dom was wat ze deed. Ze vertelde me ook dat ze ontslag had genomen.
"Dus je bent nu lekker met pensioen?" vroeg ik glimlachend, want ze was al aardig oud geworden.
Ze schudde haar hoofd.
"Ik zit nu ook in het leger!" zei ze glimlachend. Ik moest even slikken.
"Wat?" Ik keek haar geschokt aan. "Maar je bent zo.. Oud."
Mijn moeder keek me strak aan. "Ik voel me nog jong."
Ik glimlachte. "Zolang jij gelukkig bent.."
Afbeelding
Niet veel later blies Stephan samen met Topher de kaarsjes uit. Hij lachte en was heel erg blij. Wat was ik toch blij met mijn zoontje.
Afbeelding
Stephan stond op. Hij begon een rondje te dansen en er verschenen allemaal glittertjes om hem heen.
Afbeelding
En toen was hij een kind. Hij groeide op met de eigenschap waaghals. Lekker was dat.. Ik kon alleen maar hopen dat hij niks ging breken.

---
Achter de schermen bij de familie Twins:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

---
<- Hoofdstuk 4 | Hoofdstuk 6 ->

Laatst gewijzigd door Bubble op ma 15 okt 2012, 21:58, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Bubble
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
285
Lid geworden op:
di 12 jul 2011, 16:27

Re: 10G Twins - Hoofdstuk 6 || 14/10 -

Beetje saaie update, sorry. :sweatdrop
---

Hoofdstuk 6

Afbeelding
Na de geboorte van Adora wilden Topher en ik wachten tot ze (bijna) een kind was, voordat we nog een kindje zouden maken. Alleen had het lot andere plannen.. Topher en ik kwamen thuis met onze dochter Jade.
Afbeelding
Gelukkig hadden we heel veel aan Stephan, die het leuk vond om te helpen en helemaal gek was op zijn zusjes.
Afbeelding
Jade als peutertje.

Een paar maanden later..
Afbeelding
Adora had maar al te goed door dat ze jarig was vandaag. Nog voordat ik mezelf kon omkleden stond ze al te schreeuwen in haar bedje: "Mamaaaaa! Ik jarig!"
Topher moest lachen en zette de taart klaar, terwijl ik Adora uit haar bedje haalde. Ik liet haar de kaarsjes uitblazen en zette haar op de grond.
Afbeelding
Ze draaide een rondje terwijl ze omringt werd door glitters.
Afbeelding
En toen werd ze een kind.
De dag ging snel voorbij.
Afbeelding
Adora speelde de hele dag met haar zusje.
Afbeelding
En Topher en Stephan waren aan het sporten. Het werd al donker, dus ik besloot dat het bedtijd was.
Topher moest morgen vroeg op voor zijn werk, dus gingen wij ook vroeg naar bed.
Afbeelding
We knuffelden wat..
"Lieverd?" vroeg Topher.
"Ja?"
"Zullen we proberen twee kindjes te maken?" zei hij grijnzend. Ik giechelde en knikte.
Afbeelding
En zo werd het een romantische nacht..
~
Achter de schermen bij de familie Twins:
Afbeelding
Ik vond hem wel grappig kijken. xD
Afbeelding
--
<- Hoofdstuk 5 | Hoofdstuk 7 ->

Laatst gewijzigd door Bubble op di 23 okt 2012, 15:49, 4 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie