Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

103 berichten • Pagina 1 van 6

Koen
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1941
Lid geworden op:
ma 10 sep 2012, 19:15

Familie Goedhart ~Tot mijn grootste spijt, GESTOPT

Proloog

Afbeelding

Heey allemaal!! Mijn naam is Niall Goedhart. Ik ben uitgekozen om een 5G te beginnen, hier in Moonlight Falls. De stad vol verassingen en magische wezens. Wat natuurlijk onzin is. Moonlight Falls kan wel wat vrolijkheid gebruiken. En daar ga ik en mijn toekomstige familie (hopelijk) voor zorgen.

Laatst gewijzigd door Koen op ma 04 feb 2013, 13:27, 9 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: 5G Goedhart ~ Generatie 1

Leuk, ik ben benieuwd! Vooral omdat het in Moonlight Falls is.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Koen
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1941
Lid geworden op:
ma 10 sep 2012, 19:15

Re: 5G Goedhart ~ Generatie 1

Hoofdstuk 1
Afbeelding
Rennend ga ik naar mijn nieuwe verblijfplaats in Moonlight Falls. Ik zit vol met zenuwen, want ik weet niet wat ik kan verwachten. Ik kwam vorige maand een onbekende man tegen. Hij zij dat die een leuk huisje had in Moonlight Falls. Dus ik gaf hem wat geld. Nu ga ik kijken naar het huis. Ik hoop zo dat die mooi is.

Afbeelding
Hier is het, mijn nieuwe huis. Dit ziet er best leuk uit. Wat een leuke ramen, zo felgroen. Daar wordt iedereen toch blij van!!?? Ik mis alleen een leuke tuin. Met wat planten en bomen. Dan kan ik voedsel verzamelen. En misschien komen er dan lieveheersbeestjes op af!!! Ik kan niet wachten. Maar nu even binnen kijken.

Afbeelding
Wat prachtig, wat een leuk behang! En die bank, wat bof ik toch. En er is ook een keuken, eetkamer en mijn grote slaapkamer met een eigen badkamer! Het was het allemaal waard. En dat moet wel, want ik ben nu helemaal blut. Nouja, ik heb nog $386,- Simdollers. Maar jullie zien mijn huis nu niet helemaal. Maar dat komt heus nog wel.

Afbeelding
Wat nu..? Wat zal ik nu gaan doen. Ik heb nog geen tv op mijn kamer. Dat mis ik dan nog wel. Ik kan mijn buurtbewoners ontmoette. Maar het is alweer 5 uur. Dus iedereen zit denk ik te eten. Ik weet wat, ik ga naar die kringloopwinkel. Misschien hebben ze wat leuks, verzamelobjecten!!!

Afbeelding
Hier is het, het kostte me gewoon 1 uur om het te zoeken. Is het blijkbaar gewoon om de hoek. Misschien hebben ze hier een kaart liggen van Moonlight Falls. Dan kan ik niet meer verdwalen. Ik ben benieuwt wat ze hebben.

Afbeelding
Dit is een oud ding. Geen stereo-installatie, maar hoe noem je zoiets. Ik weet het niet, kom ik vast nog wel achter. Het draait wel leuke muziek. Dansen!!!

Afbeelding
Kiekeboo!! Ja, ik had belooft om de mensen wat vrolijker te maken. Dan moet ik dat wel doen. Zo zag ik deze vent. Een beetje blijdschap kon hij wel gebruiken. Alleen de andere mensen in de winkel vonden het niet zo leuk. Ze keken allemaal met z’n raar gezicht.

Afbeelding
Dit is het toppunt van de avond. Ik zag een oude boek liggen, met z’n ketel ernaast. Het boek was erg antiek. Er stonden allerlei woorden in, en dan moest je volgens het boek wat bij elkaar doen. Dit kan ik zelfs. Ik wil het boek! O wacht, staat iets bij. ‘Koop heel de set’. Dus die ketel moet er ook bij.

Afbeelding
‘Ik zou graag dat boek daar willen, met die set erbij’. ‘Hoeveel kost dat’. Ik hoopte dat het goedkoop was, want geld heb ik nu niet. ‘Het kost $900,- Simdollers’. ‘Kan het alstublieft wat goedkoper??’, zei ik smekend, ‘ik wil het zo graag hebben’. ‘Ooh dan, dan is het $1100,- Simdollers’, zei ze grinnikend. ‘Kom maar terug wanneer je geld hebt’. Dus ik ging naar huis, met een sip gezicht. Toen ik eenmaal thuis was, dacht ik:
Afbeelding
‘Ik wil dat boek, met die set!!!!!!’
Afbeelding
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: 5G Goedhart ~ Generatie 1

Haha, ik mag Niall wel ;d Hij is niet zo'n dramatisch persoon en ik heb zo'n idee dat hij kinderachtig als karaktertrek heeft. Zo niet, extra goede screens ^^
Ik heb een trauma aan een teveel aan uitroeptekens - dat was echt erg toen, wauwheid - maar als je er een gebruikt komt de boodschap ook al over. En ik weet niet of je het expres doet, maar die korte zinnen voegen echt wat toe aan het verhaal, idk. Ik vind Niall wel zo'n persoontje.
Maar heel veel succes met je 5G nog, en natuurlijk ook Moonlight Falls met het overleven van Niall en zijn nakomelingen! :D
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Koen
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1941
Lid geworden op:
ma 10 sep 2012, 19:15

Re: 5G Goedhart ~ Generatie 1

Hoofdstuk 2
Afbeelding
Pff, ik kan echt niet slapen. Dat krijg je ervan als je telang in de kringloopwinkel blijft. Volgende keer moet ik echt eerder weggaan.

Afbeelding
Ik ben er ook achtergekomen dat ik niet zo goed kan koken. Dit is al de derde maaltijd die ik maak, hopelijk verbrand deze niet.

Afbeelding
Ik moet echt leren koken!

Afbeelding
In de boekenkast stond nog een kookboek. Ik heb echter het kookboek niet gekocht. Hierna ga ik denk ik ook nog wat recepten leren. Dan eet ik de volgende keer koekjes met melk, Mmm.

Afbeelding
Ik mis alleen een leuk moestuintje. Maar ik kan er hier wel eentje maken. Ik heb toch geen auto. Fietsen is veel gezonder.

Afbeelding
Wat zal ik in de grond stoppen? Ik kan ook alleen tomaten laten groeien, maar dat is een beetje saai. Gelukkig heb ik al ervaring met tuinieren. Ik hielp vroeger boer Jansen altijd mee. Ik heb van hem nog wat zaadjes gekregen, die plant ik dan wel.

Afbeelding
Ik geef toe, ik ben best trots op mezelf dat ik kan tuinieren.
Afbeelding
Koen
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1941
Lid geworden op:
ma 10 sep 2012, 19:15

Re: 5G Goedhart ~ Generatie 1

Hoofdstuk 3
Afbeelding
Jammer genoeg moet er ook gewerkt worden. Aangezien ik dit huis wil houden en de rekeningen zich opstapelen, moet ik echt een baan zoeken. Dus daarom lees ik voor het eerst de krant. Want een computer heb ik nog niet. Veel vacatures zijn er niet: ‘proefpersoon’ in de wetenschap of ‘fan’ in de muziekbranche. Ik word wel een tuinier. Dat ken ik tenminste.

Afbeelding
Blijkbaar moet je jezelf dan inschrijven in het gemeentehuis. Dat is zo gepiept. Ik kwam binnen lopen en de receptionist kreeg opeens een slappe lach. Altijd leuk om de mensen aan het lachen te maken. Maar zover ik het weet deed ik niks. Dus ik vroeg wat er aan de hand was. ‘Je gulp staat open’, zei de receptionist lachend. Ik vlug mijn gulp dicht doen en hopen dat ik snel weg kon. Ik hoefde alleen wat papieren in te vullen. En klaar is kees, ik ben nu een tuinier!

Afbeelding
Wat zeg je vuist, moet ik dit gaan vieren? Zullen we naar de kringloopwinkel gaan? Nee, hoezo niet. Niet leuk genoeg, naar de film dan. Ook niet, wat dan wel vuist? Wat zeg je nou, gaan zwemmen? Oké, we gaan zwemmen.

Afbeelding
Ik ging dus zwemmen. Vroeger zwom ik vaak in de vijver. De vijver achter het huis van mijn oma. Maar toen ik een keer weer naar mijn oma ging, mocht ik van haar niet meer zwemmen. Zat blauwalg in de vijver ofso. Dat was eigenlijk ook de laatste keer dat ik naar mijn oma ging.

Afbeelding
Ik ben klaar met omkleden. Ik wist de kleedhokjes niet te vinden. Dus heb ik me maar omgekleed in het toilet. Ben alleen bang dat ik het vrouwentoilet ben ingelopen. Dus snel naar buiten, voordat iemand me ziet! Ben benieuwt of het druk is in het zwembad.

Afbeelding
Alleen maar verliefde mensen. Ik ben jaloers, ik wil ook een vriendin!
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie