Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

103 berichten • Pagina 5 van 6

Koen
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1941
Lid geworden op:
ma 10 sep 2012, 19:15

Re: 5G Goedhart ~ Generatie 1 ~ Hoofdstuk 12

Bedankt voor alle reacties, ik doe mijn best om
het zo leuk mogelijk te maken. En jullie zitten nog voor
een lange tijd aan Niall vast!


@Guppie mondje dicht, iedereen moet er zelf achterkomen :D

@Froos ze blijven voorlopig nog wel bij elkaar (tenzij ik een tragische en pijnlijke dood kan verzinnen :P , Grapje)

@ilovedesims<3 kan gebeuren, maar de volgende keer gewoon je bericht wijzigen en niet weer een nieuwe aan maken ;)
Afbeelding
Koen
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1941
Lid geworden op:
ma 10 sep 2012, 19:15

Re: 5G Goedhart ~ Generatie 1 ~ Hoofdstuk 12

Hoofdstuk 13
Afbeelding
Het was een mooie zondagmorgen. Het zonnetje scheen en, wat een onzin. Ik heb mijn dag vandaag niet. Het is namelijk de laatste dag dat ik en Niall bij Titania en Oberon logeren. Want ons huis is eindelijk af! Ik heb het al gezien. Dus het is een verrassing voor Niall. Maar voordat we gaan, wil Titania eerst een ‘serieus’ gesprek met mij gaan hebben.

Afbeelding
En dat voor nu wel een goed moment. Anders verplaats ik dat telkens naar achter. Oberon en Niall gingen hun sportkleding aandoen. Want we gaan zo met z’n allen trainen. Zodat we gezond blijven. Maar ik keek Titania aan en ik zag dat ze vol met vragen zat. Vragen over mij en vooral over Niall. ‘Waarom Faith, waarom hou je alles geheim voor Niall?’. ‘Ooit moet je het hem vertellen, en dan bedoel ik ook je werk’. ‘Want dat kun je niet normaal noemen’. Ik zuchtte, want ik had nu al geen zin meer in dit gesprek.

Afbeelding
Met een diepe zucht begon ik maar alles uit te leggen: ‘Titania, je weet niet hoe het is om met een geheim rond te lopen’. ‘Je weet niet hoe graag ik Niall over alles wil vertellen’ ‘Hij is er nog niet klaar voor’. ‘Door de kleinste dingen heeft hij al schrik, laat staan dat ik het vertel’. ‘En mijn werk kan ik beter niks over zeggen’. ‘Want dat vind hij veel te gevaarlijk’. Ik keek Titania aan en hoopte dat ze me begreep. Ze lachte: ‘Kom, dan gaan we onze sportkleding aandoen’.

Afbeelding
En nu was er weer zo moment van Niall. Hij had geen sportkleding. Dus had hij zijn werkkleding maar aangetrokken. Dus liep hij rond als Super Mario. ‘It’s Super Mario hour!’ ‘Niall, zei ik, het is Super Mario time!’. ‘Niet Super Mario hour’. En toen begon het, gewellis en geniettes. Dus Super Mario kleede zicht om en zocht een boek over Mario.

Geschreven door Niall

Afbeelding
Ik weet zeker dat ik het goed had. Hour is toch tijd. Ik moet gewoon gelijk hebben. Faith heeft altijd gelijk! Dat is gewoon niet eerlijk. En nee, dit is niet kinderachtig gedrag. Ik heb gewoon gelijk!

Afbeelding
En ik heb geen gelijk. Volgens dit boek had Faith gelijk. Maar ik zeg niks tegen Faith, ik doe net alsof er niks is geweest. Dat bespaard me weer een afgang. Langzaam keek ik door mijn ooghoeken naar de vleugels van Titania. Ze lijken niet echt, en het is trouwens helemaal niet haar kleur. Donker groen, kom op, dat is zoo Februari.

Afbeelding
Om het goed te maken besloot ik hotdogs te maken. Want dat vindt iedereen toch lekker?

Afbeelding
Hiermee kan ik laten zien aan iedereen dat ik toch wat kan. Ik kan goed koken! Welk vrouw wil dat toch niet. Ik weet dat Faith dat heel fijn vindt.



Afbeelding
‘Alsjeblieft jongen, lekkere hotdogs.’ Titania en Oberon keken elkaar aan. En toen zij Oberon: ‘Uuh Niall, ik en Titania zijn vegetariër’. Ik keek verbaast: ’Vege wat…?’ ‘Weet je niet wat dat is?’ Ik probeerde net een afgang te voorkomen, krijg ik hem nu toch. ‘Laat maar’

Afbeelding
Met een bedroeft gezicht ging ik naar binnen. Een goede indruk maken heeft dus niet gewerkt. ‘Niall, zou je niet eerst de hotdogs eraf doen voordat je het bord in de vaatwasser zet?’

Afbeelding
‘Sorry Faith, ik wou zo graag een goede indruk maken’. ‘En dat is niet gelukt’. Faith kreeg een lach en haar ogen begonnen te blinken. ‘Niall, ik kan niet zonder jou’. ‘Jij doet zo graag je best, hoewel het meestal fout afloopt’. Zo positief klonk dat nou ook weer niet. ‘Maar je bedoeld het goed, daar gaat het om’. ‘Dankjewel Faith’. En ik gaf haar een kus. ‘Dit is de laatste dag hier, wat ga jij het meest missen Niall?’. ‘Het bubbelbad!’.

Afbeelding
‘Ik zij toch dat dit heerlijk was’. Je had voorkomen gelijk Niall’. En we genoten van de rust.

Afbeelding
En toen kreeg ik wel zin in een pretje. Ik keek Faith aan en ze begreep wat ik bedoelde. ‘Kan dat wel, hier, wat moeten Titania en Oberon wel denken’. ‘Weet je wat ze denken schat, ze zijn gelukkig’.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Koen
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1941
Lid geworden op:
ma 10 sep 2012, 19:15

Re: 5G Goedhart ~ Generatie 1 ~ Hoofdstuk 13

Gegroet alle lezers die dit lezen,

Om eerlijk te zijn, ik stop met dit dagboek. Het maken van het dagboek over de familie Goedhart vond ik echt leuk. Dus zelf baal ik ook een beetje nu in dit typ. Maar er zijn 2 reden waarom ik stop:

Reden 1:
De computer waarom de Sims 3 staat is ontzettend sloom. Ik kan niet met huisdieren spelen, want dan krijg ik grafische problemen. En ik wil gewoon mooi beeld houden. Ik kan ook niet alle buurten spelen, want dan valt die meteen uit. En als ik eindelijk kan spelen, is dat maar voor een korte tijd. Dus nu gaan we alles, maar ook echt alles van de computer verwijderen. Alles eraf en alles er nieuw op. Dus dan ben ik de familie kwijt.

Reden 2:
Dat is natuurlijk dat ik de helft nu kwijt ben. Maar ik baal gewoon dat de helft weg is. En om nou een samenvatting te geven........ Voor mijn gevoel in het nu niet meer compleet. Dit komt misschien wat overdreven over, maar zo voel ik het gewoon. Hopelijk snappen jullie dat.

Maar ik stop NIET met Simsnieuws. Echt niet, veel te leuk hier! Ook begin in met een nieuw dagboek, maar dat pas als ik Studententijd heb. Ik heb al een verhaal bedacht en personages. Ik kan al een hint geven: Het is gebaseerd op een Serie. En Niall komt terug in het nieuwe verhaal, dat leek me wel leuk. Dus nu wachten totdat ik Studententijd heb en mijn computer minder traag is. En dan komt mijn nieuwe verhaal!

Gegroet Koen
Afbeelding
Slimpie Hugo
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2205
Lid geworden op:
za 10 nov 2012, 22:06

Re: Familie Goedhart ~Tot mijn grootste spijt, GESTOPT

Wat jammer! :(
Niall was zo'n vrolijk iemand met droge humor die je gewoon niet kan missen.
Het is echt jammer dat sommige dagboeken nu stopen, en eerlijk gezged heb ik dat bij mijn eigen ook overwogen.
Maar ik snap je wel en ik ben erg benieuwd naar een volgend dagboek! :D
_Jente_
Mest analist Mest analist
Berichten:
583
Lid geworden op:
ma 17 sep 2012, 12:28

Re: Familie Goedhart ~Tot mijn grootste spijt, GESTOPT

Wat verschikkelijk jammer, maar ik begrijp het. Ik merk zelf ook dat ik het heel erg jammer vind dat mijn dagboeken helemaal verdwenen zijn, gewoon het gevoel dat het niet compleet is maakt het voor mij ook minder leuk om dingen te plaatsen. Heel veel succes met je computer opschonen. Ik ga Niall wel heel erg missen hoor. Hij was zo'n gezellig en grappig persoontje. :D Ik ben heel erg benieuwd naar je volgende dagboek en die ga ik ook zeker volgen! :D
Koen
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1941
Lid geworden op:
ma 10 sep 2012, 19:15

Re: Familie Goedhart ~Tot mijn grootste spijt, GESTOPT

Bedankt dat jullie me begrijpen :knuffel

Ik zou zo graag meteen alles willen vertellen over het nieuwe dagboek wat gaat komen. Maar ik wil jullie lekker nieuwsgierig houden :flapper

Ik heb de verhaallijn al bedacht, nu is het alleen of ik er goede screens bij kan maken. Aangezien ik geen Pose Maker heb. Maar dat komt helemaal goed.

Het is, zoals ik had gezegd, gebaseerd op een Serie. Ik keek die altijd met mijn moeder samen. Laatst hebben we dus ook echt alles terug gekeken. En nu maak ik daar een dagboek over, natuurlijk met andere personages. En een van de personages is Niall! (wel als bijfiguur) Benieuw welke serie het is? Ik zeg niks :P
Afbeelding
Gebruikersavatar
Froos
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3758
Lid geworden op:
di 01 jun 2010, 23:13

Re: Familie Goedhart ~Tot mijn grootste spijt, GESTOPT

Jammer maar begrijpelijk. Succes met het opschonen van je computer en leuk dat Niall terugkomt in een ander verhaal. Ik ben erg benieuwd :D Ik heb gelachen met familie Goedhart xD

Laatst gewijzigd door Froos op ma 04 feb 2013, 20:23, 1 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie