Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

103 berichten • Pagina 4 van 6

Koen
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1941
Lid geworden op:
ma 10 sep 2012, 19:15

Re: 5G Goedhart ~ Generatie 1 ~ Hoofdstuk 9

Hoofdstuk 10
Afbeelding
Lief dagboek van Niall,

We wonen nu tijdelijk bij een vriendin van mij. Ik ben nu bezig om een huis te tekenen, waar we uiteindelijk in kunnen gaan wonen. Maar dat gaat nog lang duren. En ik heb een idee om Niall op te vrolijken. Er is een circus in het dorp, en dat gaat hij vast heel leuk vinden.

Afbeelding
‘Niall, kom je mee?’. ‘Nog heel even schat, het bubbelbad is echt geweldig’. ‘Niall, kom dat bad uit!’. ‘Nou, ik wil het bubbelbad niet uit!’. ‘Alsjeblieft’, zei ik smekend. ‘Oke’.

Afbeelding

Afbeelding
Het circus zag er aardig goed uit. Niet zoals verwacht, en ook niet zo druk. Maarja, veel mensen doen wat anders s’nachts. In het midden stonden wat schommels en ook z’n loopband. In tijden van crisis kan je ook niet beter verwachten. Maar wat het belangrijkste is is dat Niall het leuk vind. Maar gelukkig is hij snel blij te maken.

Afbeelding
‘Dames en heren, welkom bij Circus Penz’. ‘Ik ben uw presentator voor vanavond, mijn naam is Bob’. ‘Ik en clown Mina zullen vanavond goed vermaken!’. ‘Dus hopelijk zit u goed, zodat u er niet van het lachen van uw stoel afvalt!’.

Afbeelding
Oke, ik mag die presentator niet. En zo grappig is hij niet. Misschien had ik ook gewoon in het bubbelbad moeten gaan liggen met Niall samen. En dan leuke spelletjes doen. Maar dat is nu telaat. Waarom komen goede ideeën toch altijd zo laat? ‘Faith’,zei Niall,’bedankt dat je me hier mee naartoe neemt’. ‘Ik kan echt een oppepper gebruiken’. Zo te merken gaat Niall het toch leuker vinden als mij. ‘Dames en heren, hier is Clown Mina!’.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
De show was erg, nou erg kinderlijk. Ik had van die gave shows verwacht, allemaal dieren en acrobaten. De volgende keer kan ik beter de folder vantevoren bekijken. Maar Niall die dacht er anders over. ‘Schat, had je die clown op de loopband gezien!’. ‘Ze viel gehard op haar gezicht!’. Ja, Niall had een leuke tijd tijdens het circus.

Afbeelding
Na de show gingen we nog met z’n allen dansen. Dat was wel erg gezellig. Vooral omdat de presentator niet kon dansen. Je had hem moeten zien dansen. Ik en Niall lagen er dubbel van. Maar mijn plan ik gelukkig gelukt, Niall is weer helemaal zich zelf!

Afbeelding

Afbeelding
Het was weer eens tijd om naar huis tegaan, oké, naar het huis van mijn vriendin. Ik wou naar binnen lopen, totdat Niall mij tegen hield. Hij pakte mijn hand en trok mij naar hem toe. ‘Jij bent het beste dat mij kon overkomen’, zei Niall terwijl ik in zijn ogen bleef kijken. Dit was een belangrijk moment uit onze relatie, we waren samen en dat was genoeg. We kunnen samen alles doorstaan. Zelfs een kleine dip. ‘Dus schrijf jij voortaan weer in jou dagboek?’, vroeg ik. Ik moet toegeven dat ik nu snap waarom Niall dit doet. Het is fijn om alles even wat op te schrijven. En Niall keek mij aan, en toen zei hij: ‘Faith, het is niet mijn dagboek, het is ONS dagboek’. Dat was heel romantisch. ‘Niall!’, riep ik. En ik gaf hem een lange zoen. Alles was perfect, totdat ik mij een ding besefte.

Afbeelding

Titania, Oberon kom naar beneden! Niall mag jullie zo niet zien!
Afbeelding
Koen
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1941
Lid geworden op:
ma 10 sep 2012, 19:15

Re: 5G Goedhart ~ Generatie 1 ~ Hoofdstuk 10

Hoofdstuk 11
Afbeelding
Blijkbaar is het een gewoonte bij de familie Zomerdroom om vroeg optestaan. En had ik net besloten om lekker te gaan uitslapen. Ik had daarom eigenlijk niet z’n zin om naar beneden te komen. Maar ik werd gedwongen door Faith. Maar toen ik eenmaal beneden was zater Titania en Oberon nog niet aan tafel. Dus ik had me dus helemaal niet hoeven te haasten. Maar toen ze uiteindelijk kwamen zag ik wel wat raars aan ze. Het leek net of ze ‘vleugels’ hadden, net als de feeën van Winx Club. Dat is een programma op tv.

Afbeelding
Ik gaf Faith dus effe een duwtje met mijn voeten onder de tafel. ‘Wat!’, fluisterde Faith boos. Ik was dus duidelijk niet de enige die ervan baalde dat die vroeg moest opstaan. ‘Wat hebben Titania en Oberon op hun rug?’. Faith keek snel naar Titania en Oberon, en keek verbaast. Ik hoorde haar fluisteren: ‘Ze hebben godver#$% niet naar me geluisterd!’. ‘Is er iets schat?’, vroeg ik dus maar snel. ‘Ooh, nee hoor’,zei Faith snel, ‘Titania en Oberon doen mee aan een toneelstuk, over feeën. ‘Daarom dragen ze dus die vleugels, die trouwens nep zijn natuurlijk’. ‘Alleen van mij mochten ze die niet aandoen tijdens het eten, en dat doen ze nu dus wel!’. ‘Oké’, zei ik, ‘als jij het zegt’.

Afbeelding
En nou het stopste van alles, ik ben werkeloos! Want ik heb nou geen plek om mijn gewassen te verbouwen. Ik zie nu elke dag dat iedereen naar hun werk gaat. Ik zeg dan dat ik dat ook zou willen. En dan zeggen hun: ‘Ik wil best ruilen!’. Maar dat kan helaas niet. Dus nou heb ik van hun een bijnaam gekregen, namelijk ‘Huisman’. Want ik mag nu ALLE huishoudelijke taken gaan doen. Om te beginnen met de was, wat heb ik een hekel aan strijken!

Afbeelding
Gelukkig hebben ze hier een afwasmachine. Dat bespaart mij veel tijd.

Afbeelding
En ik mag ook de bedden verschonen. En zo nog veel meer taken. Maar nu ben ik er klaar mee, dat meen ik, alles is schoon. Dus nu komt het punt van verveling. Want Faith heeft mij verboden om alleen in het bubbelbad te gaan, want dat is asociaal volgens haar.

Afbeelding
Maar toen zag ik Oberon de trap opkomen, hij was dus duidelijk klaar met zijn werk. ‘Wat is er loos Niall?’, vroeg Oberon toen hij mij zag. ‘Ik verveel me, hebben jullie niet iets leuks wat ik kan doen?’. ‘Ik heb nog wel wat gordijnen die gestreken kunnen worden’, zei Oberon lachend. Dat vond ik geen leuk grapje. Dus ik keek niet zo blij. ‘Waarom probeer je de telescoop niet uit vanavond?’. ‘Het is best leuk om de sterren te zien’. Sterren kijken, jah , ik zal het eens proberen. ‘Zal ik doen, bedankt Oberon’. ‘Heb nog een klein tipje Niall, vanaf hier kun je in de badkamer kijken van de buurvrouw’, dat zei Oberon terwijl hij mij lachend aankeek en mij een schouderklopje gaf.

Afbeelding
Het was eenmaal s’avonds dus ik ging naar de sterren kijken. Heel misschien zie ik wel een alienschip. En dan wordt ik ontvoerd door Aliens. Wacht, dat kan toch nooit. Vanaf hier kon ik mooi het hele dorp zien. Wat zie ik nu, wat komt daar nou aan. Het is rond en vliegt naar beneden. Nee, dus is geen aankomende grap. En wat ik toen zag was niet te geloven.

Afbeelding

Afbeelding
‘Faith!, kom snel, er is iets neergestort!’ ‘Waar!’, riep Faith in paniek. ‘Twee straten verder op, in dat grote groene huis!’.

Afbeelding

‘Niall, daar wonen mijn ouders!’.

--------------------------------------------------------

Dit hoofdstuk is medemogelijk gemaakt door 60 Day’s Familie Knolletjes!
Dankjewel Guppie!
Afbeelding
Gebruikersavatar
ilovedesims<3
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
915
Lid geworden op:
vr 28 sep 2012, 16:54

Re: 5G Goedhart ~ Generatie 1 ~ Hoofdstuk 11

Koen schreef:Bedankt voor alle reacties :swing

^En die screen is idd van een ander dagboek
60 Day's familie Knolletje, maar dat heb ik erbij vermeld ;)

Wat maak ik nu veel reclame voor Guppie :laugh
Oh ghehe zie het nu staan :$
Afbeelding Afbeelding
Klik op mijn banner voor: 5G falke of Bro and Sis stuff
Koen
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1941
Lid geworden op:
ma 10 sep 2012, 19:15

Re: 5G Goedhart ~ Generatie 1 ~ Hoofdstuk 11

Hoofdstuk 12
Afbeelding
Ik rende zo hard als ik kan. Dadelijk was er iets erg gebeurd met mijn vader. Dat zou ik niet willen. Ik heb mijn moeder al verloren. En mijn vader wil ik voorlopig nog wel houden. ‘Niall, kom op, ren eens wat harder!’. ‘Ik kan echt, pff, niet meer’. ‘Ik loop dit stukje wel even’. Ik kwam aan bij het huis, het huis waar ik opgegroeid ben. En er lag een dikke kuil in de voortuin.

Afbeelding
Ik keek naar beneden. Het was heel erg diep. Gelukkig zag ik niemand in de kuil liggen. Dat betekend dat mijn vader, en mijn broers en zusje nog oké zijn. Maar ik raakte toch in paniek. En net toen Niall iets wou zeggen waarmee hij mij kon troosten, zag hij de ijscowagen. ‘Faith kom, dan gaan we een ijsje halen!’. ‘Niall, verkeerd moment’,zei ik boos. Maar toen keek ik naar de veranda.

Afbeelding
Ik zag mijn vader in zijn schommelstoel zitten. En door het raam zag ik mijn zusje. Ik rende, alweer, richting mijn vader. Die volgens mij met zijn ogen open aan het slapen was. Hoe kon hun nu gaan slapen, met z’n enorme kuil in de voortuin!

Afbeelding
‘Vader, wordt wakker!’. ‘Pap, wakker worden!’. En ja hoor, hij sliep gewoon door. Volgens mij weet hij niet eens dat er een kuil in zijn voortuin zit. ‘Niall, ik krijg hem gewoon niet wakker’. ‘Weet jij iets te verzinnen?' ‘Ik ben een man, ik weet hoe ik ze wakker krijg’. Niall begon een speciale houding aan te nemen. Hij klopt op zijn borstkas en toen riep hij: ‘Wil wil er taart!’. ‘Geef mij maar een stuk!’, riep mijn vader meteen. ‘Faith, waar is de taart?’. ‘Er is geen taart pap’. Toen keek mijn vader naar Niall, en toen bedacht ik me meteen iets. Ik heb mijn vader nog niet verteld dat ik een vriendje heb, laat staan dat we samenwonen. ‘We gaan wel binnen zitten’, zei mijn vader toen.

Afbeelding
‘Pap, dit is Niall, hij is mijn vriendje’. ‘Heb jij een vriendje?’. Dit was volgens mij niet het goede moment om Niall voor te stellen. Maar ik keek Niall aan en dacht meteen een ding, hij vond het wel een goed moment. ‘Mijn naam is Niall Goedhart, ik en Faith wonen al anderhalf jaar samen’. ‘Anderhalf jaar!, riep mijn pa boos, terwijl haar mij met zijn gefronste gezicht aankeek. Ik was even vergeten dat ik al 2 jaar niet thuis ben geweest. ‘Faith kan ik jou even spreken, onder 4 ogen’. En toen keken ik en mijn vader Niall aan. Maar Niall snapte de hint niet dat hij even weg moest gaan. Ik zuchtte en liep naar hem toe.

Afbeelding
‘Niall, kan je even kijken hoe het met mijn zusje en broertje is’. ‘Hun kamers zijn op de bovenste verdieping, ik heb even iets te bespreken met papa’. ‘Voor jou doe ik alles’, en toen gaf Niall mij een zoen en liep hij naar boven.

Afbeelding
‘Hij is mij een apart geval Faith’. ‘Pap, dat weet ik, maar ik hou echt van hem’. ‘Hij maakt mij gelukkig’. ‘En dan nog iets’, zuchtte mijn vader. ‘Je bent al 2 jaar niet thuis geweest, je bent geen een keer langsgelopen. ‘En nu dacht je dat er iets ergs was, dus kwam je wel’. ‘Ik weet het pap, ik had het gewoon zo druk met mijn werk’. ‘Werk je nog steeds voor hem?’ ‘Ik had je zo gewaarschuwd voor hem Faith’. ‘Pas alsjeblieft op voor hem’. ‘Ik weet het pap, maar hij heeft mij nodig. ‘Maar Niall is dus goedgekeurd?’, vroeg ik zenuwachtig. ‘Ja hoor, hij is hier welkom’. ‘Maar Faith, let wel goed op hem’.

‘Hij heeft jou hulp nodig, want zonder jou loopt hij gevaar in Moonlight Falls’.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie